Auteur Topic: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'  (gelezen 1835 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
[MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Gepost op: 18-12-2021, 17:39:20 »

Welkom bij de reünie kandidaten, fijn dat jullie er allemaal zijn! ::bravo::
Terwijl de finalisten in spanning afwachten achter de schermen, gaan wij alvast genieten van wat voorpret.

Lama1997: Je gunt het niemand om als eerste af te vallen, maar toch gebeurt het. Heb je nog een beetje het seizoen kunnen volgen? Welke opdracht had je graag mee willen doen?

Bubbles: Oh Bubbles toch, we waren zo excited dat je mee deed en toen vloog je er te vroeg uit! Heb je wel een goeie ervaring gehad? En kunnen we je misschien eens terugzien bij een ander spelletje?

Kinglennart: Jij was zeer verbaasd bij je exit, ben je intussen bekomen? Hoe heb je de rest van het seizoen ervaren?

Swifty: Halverwege komen was je doel, halverwege komen deed je. Hoe voelde het om deze keer als kandidaat te spelen in plaats van als mol?

Chardo:  Immuniteit voor rode schermen bestaat niet hebben we gezien. Maar vandaag zal er een nieuwe winnaar gekroond worden. Wie is volgens jou een waardige winnaar van dit seizoen?

Vermoljoen: Je was niet veilig voor de dubbele executie! Met welke vragen zit jij vanavond nog het meeste?

JaccoS: Onze eigen Peggy die tweemaal voor de finale het strijdtoneel verlaat. Ben je trots op hoe je hebt gespeeld?



Pak een drankje, een snack en laten we vanavond genieten van de show! ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #1 Gepost op: 18-12-2021, 18:26:10 »
Hallo hallo hallo!

Wat leuk om jullie allemaal weer te zien ::love::

JaccoS: Onze eigen Peggy die tweemaal voor de finale het strijdtoneel verlaat. Ben je trots op hoe je hebt gespeeld?
Peggy ::bravo:: Ik hoop ook echt dat ik de test beter heb gemaakt dan Vermoljoen zodat ik weer de 3de plek krijg en Vermoljoen ook weer de 4de plek krijgt, dat zou heel toepasselijk zijn.

Maar goed, de vraag: ben ik trots op hoe ik het spel heb gespeeld?
Ik denk het wel (maar ik weet natuurlijk nog niet zeker hoe alles is verlopen). Ik ben zover gekomen zonder jokers, vrijstellingen of wat voor voordeel dan ook (als enige kandidaat). Ook heb ik geen tweede kans gekregen zoals de vorige keer. Dus ja, daar ben ik trots op. Dat is ook leuk voor mijn zelfvertrouwen.

Maar er zijn ook dingen gebeurd waar ik niet trots op ben, de details ken ik nog niet, en misschien kloppen mijn gedachten ook niet, maar ik heb het idee dat er wel iets is gebeurd waar ik dus minder trots op zal zijn. We gaan het zien straks. ::hyper:: Ik zal nog niks verklappen! ::rits::

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #2 Gepost op: 18-12-2021, 18:30:34 »


Dag allemaal. Wat een genoegen om weer allen bijeen te zijn. Ik stel voor om snel alles op te eten voordat die andere drie komen.

Over wie ik graag zie winnen? Ik gun het iemand die het meeste geld heeft verdiend, het minst aan het nepmollen was. Iemand met een gezellig karakter, die altijd goed aanwezig was. Iemand met onbetwistbare eer, die dichtbij mij stond gedurende het spel en mij nooit zou bedriegen. Dat moet wel zijn:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Altijd goudeerlijk en aardig, natuurlijk gun ik hem de winst! Bovendien zou hij mij ook het meeste de winst gunnen. En daarom hebben we dan ook afgesproken dat ik de helft van de pot krijg als hij wint.
 ::love::

Maar misschien is hij toch de Mol. Ze kunnen het eigenlijk alle drie voor mij zijn. Ik ben al weken van mijn a propos, dus ik weet het echt niet meer!

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #3 Gepost op: 18-12-2021, 18:50:37 »

(Toepasselijker dan ooit want ik viel ook vlak voor de finale af!)

Superleuk om hier weer te zijn! Voor mij is de grootste vraag of ik bij een best sterke samenwerking met één van de finalisten ben voorgelogen geweest aan het einde, misschien zelfs heel de samenwerking lang of juist helemaal niet. Voor mij was het een pact waarin ik altijd de waarheid heb gesproken. Meer kan ik er voor nu niet over zeggen omdat ik anders teveel ga verklappen.

Sowieso heb ik mijn rode scherm dit seizoen veel beter kunnen verteren. Dat komt denk ik een beetje door de iets moeizamere zoektocht in vergelijking met mijn vorig seizoen en de superleuke opdrachten die we hebben gespeeld waardoor ik echt al tevreden was het zover te hebben geschopt.

Wat zien jullie er trouwens prachtig uit, medekandidaten  ::love::
« Laatst bewerkt op: 18-12-2021, 18:53:00 door Vermoljoen »
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #4 Gepost op: 18-12-2021, 19:16:06 »
Zo wat vinden jullie van Kaaasje haar make-over jongens? ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #5 Gepost op: 18-12-2021, 19:25:58 »
Zo wat vinden jullie van Kaaasje haar make-over jongens? ;D
Beeldig!

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #6 Gepost op: 18-12-2021, 19:27:48 »
Fantastisch!  ::bravo::

Ik ben echt enorm benieuwd naar alles wat we vandaag te weten gaan komen. Het is echt gewoon weer voorbij gevlogen. Ook leuk dat we weer allemaal samen zijn en nu over alles open kunnen praten!

Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #7 Gepost op: 18-12-2021, 19:45:26 »
Ik vind Kaaasje prachtig, ook zonder make-over!  ::love::

Wat vinden jullie trouwens van mijn outfit?




Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #8 Gepost op: 18-12-2021, 19:46:28 »
Haaai ::zwaai::

Ja ik heb nog enorm genoten van het spel  ::bravo:: Wat een leuke fanatieke deelnemers en wat een fantastische opdrachten  ::bravo:: Ik heb zeker met wat heimwee ernaar zitten kijken!

Ik heb de meeste opdrachten goed gevolgd! De Most Wanted opdracht leek mij heel gaaf om aan mee te doen  ::bravo::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #9 Gepost op: 18-12-2021, 19:51:20 »
Ik vind Kaaasje prachtig, ook zonder make-over!  ::love::

Wat vinden jullie trouwens van mijn outfit?


Gaaf! Is dit een Rayquaza outfit? Of meer Eternatus?

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #10 Gepost op: 18-12-2021, 19:57:47 »
Nee, dit was mijn Rayqauza cosplay afgelopen zomer.



Eternatus heb ik nog niet gehad, maar ik wil ook niet echt Sword en Shield promoten.

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #11 Gepost op: 18-12-2021, 19:59:41 »
Spanneuuuuunnddddd  ::hyper::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #12 Gepost op: 18-12-2021, 20:01:17 »
 ::zweet:: Hij gaat zo in première!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #13 Gepost op: 18-12-2021, 20:03:15 »
Wel harde kijkcijferconcurrentie met die persco. 7 miljoen, maar ik geloof wel dat we het kunnen verslaan!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #14 Gepost op: 18-12-2021, 20:04:42 »
Jajaja daar ben ik hoor! Ben ik nog op tijd?

Halverwege komen was je doel, halverwege komen deed je. Hoe voelde het om deze keer als kandidaat te spelen in plaats van als mol?


Ja nou ja, halverwege komen als doel is natuurlijk stom, toen ik eenmaal zover was wou ik door :( Dat is het grootste voordeel als mol, dat je zeker weet dat je doorgaat, dat je het hele fantastische spel tot het einde mee mag spelen. Ik wist niet dat die test en het wachten op de uitslag zo'n zenuwentoestand was.
Ik denk dat ik misschien wel meer van dit halve seizoen heb genoten dan van mijn hele seizoen als mol. Ik kon gewoon fijn socializen zonder mensen voor te liegen. Beetje jammer dat ze mij niet geloofden en dus niets deden met de waardevolle info rondom mijn afvallen maar toch, ik was tenminste wel eerlijk :P Het speelt leuker en vrijer als kandidaat. Mol zijn en kandidaat zijn kan beiden lastige momenten geven. Als mol stond ik aardig alleen in het spel, als kandidaat vraag je je echt af wie kunt vertrouwen en wie niet. Het is allebei tof en ik gun eigenlijk iedereen allebei de kanten :D
Keep calm and eat chocolates!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #15 Gepost op: 18-12-2021, 20:21:56 »
Gefeliciteerd HIDM  ::bravo::

En goed gedaan molletje ::bravo:: ::wijn::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #16 Gepost op: 18-12-2021, 20:23:04 »
Jullie hebben het allemaal geweldig gedaan  ::bravo::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #17 Gepost op: 18-12-2021, 20:26:21 »
Gefeliciteerd, HIDM! Je hebt een groot aandeel in de groepspot gehad en ondanks dat ik vermoed dat je mij vlak voor de finale toch nog hebt misleid na onze intense samenwerking is het je enorm gegund!  ::bravo::

Kaaasje Kaaasje Kaaasje! Wat heb je het goed gedaan!  ::bravo::  Ik heb je in aflevering 2 nog als hoofdverdachte genoemd, maar daarna kwamen er steeds meer factoren waardoor ik dacht dat je het echt niet kon zijn. Goed gespeeld!  ::bravo::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #18 Gepost op: 18-12-2021, 20:27:01 »
Finalisten, kom erbij

Eerste reacties? ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #19 Gepost op: 18-12-2021, 20:28:04 »
Oh ik dacht dat catshee had gewonnen, ik haalde de plaatje door elkaar. ::hypocriet::

Dus dan maar gefeliciteerd aan HIDM! ::bravo:: ::bravo::

En ook gefeliciteerd aan Kaaasje ::love:: Ik ben heel benieuwd naar al je molacties ::hyper::