Auteur Topic: [MO21] Bar - Dat Roe meen je nie!  (gelezen 28114 keer)

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [MO21] Bar - Dat Roe meen je nie!
« Reactie #500 Gepost op: 6-06-2021, 15:43:13 »
Ik ben benieuwd wat ik heb gemist dan... maar dat horen we in de biechten!

Ik denk alleen niet dat mijn stemgedrag dankzij jou veranderd is, ik heb mij door niemand laten beïnvloeden... Ofwel: dat ik er uit vloog is denk ik niet jouw verdienste...
Ik heb vooral de standaarddingen niet verteld, wie bijvoorbeeld mijn hoofdverdachte is, en ik heb best veel informatie van afvallers maar die heb ik ook niet aan jou (en anderen) verteld

En fijn dat ik je niet heb beïnvloed, want ik heb namelijk wel een poging gedaan. Ik voelde me na jou exit (want die aflevering probeerde ik het) namelijk best wel een beetje schuldig, zeker omdat je me Kliko gaf. Maar het heeft dus niks uitgemaakt ::zweet::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO21] Bar - Dat Roe meen je nie!
« Reactie #501 Gepost op: 6-06-2021, 15:50:18 »
Het is niet helemaal de bedoeling om nu al hier over stemgedrag e.d te praten. Dat kan na de finale bij de ontknoping.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21] Bar - Dat Roe meen je nie!
« Reactie #502 Gepost op: 6-06-2021, 19:40:52 »
RN's Most Wanted ::bravo::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lodewijk van Lodenstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol kan ook een ander plan hebben
Re: [MO21] Bar - Dat Roe meen je nie!
« Reactie #503 Gepost op: 6-06-2021, 22:25:28 »
JaccoS! Niets ten nadele van de finalisten, maar wat jammer dat je bent afgevallen. Je hebt me zo verrast deze editie door als benjamin ('extreem minderjarig' zoals ik het een keer (creepy) noemde) zo ver in het spel te geraken! Je kunt trots zijn op deze prestatie en die kan alleen maar betekenen dat de winst voor jou gegarandeerd is in een latere editie!

En natuurlijk gefeliciteerd aan de weergaloze D*N, Convans en belg voor het behalen van de finale! Moge de beste winnen.

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: [MO21] Bar - Dat Roe meen je nie!
« Reactie #504 Gepost op: 7-06-2021, 05:54:00 »


wie wil er een lekker ontbijtje?
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21] Bar - Dat Roe meen je nie!
« Reactie #505 Gepost op: 7-06-2021, 05:56:11 »
Ik   ::love::
I will follow my inner gold

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO21] Bar - Dat Roe meen je nie!
« Reactie #506 Gepost op: 7-06-2021, 07:24:41 »
Ik   ::love::

Ik schuif ook graag aan  ::bravo::
My fall will be for you

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [MO21] Bar - Dat Roe meen je nie!
« Reactie #507 Gepost op: 7-06-2021, 11:32:09 »


wie wil er een lekker ontbijtje?

Ik wel hoor!!

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [MO21] Bar - Dat Roe meen je nie!
« Reactie #508 Gepost op: 9-06-2021, 13:00:50 »
Dit is zo gaaf! ::bravo::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO21] Bar - Dat Roe meen je nie!
« Reactie #509 Gepost op: 9-06-2021, 13:01:41 »
Dit is zo gaaf! ::bravo::
Safe the best for last zeggen ze weleens toch.

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21] Bar - Dat Roe meen je nie!
« Reactie #510 Gepost op: 9-06-2021, 13:36:51 »
Wat tof ja :D ::bravo::

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21] Bar - Dat Roe meen je nie!
« Reactie #511 Gepost op: 9-06-2021, 14:43:51 »
Zo cool  ::bravo:: ::bravo::
I will follow my inner gold

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [MO21] Bar - Dat Roe meen je nie!
« Reactie #512 Gepost op: 9-06-2021, 15:02:22 »
omg zo leuk :o ::bravo::
chipsverslaafde <3

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [MO21] Bar - Dat Roe meen je nie!
« Reactie #513 Gepost op: 9-06-2021, 19:24:05 »
super leuk dat  ze iets hebben opgenomen ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
chipsverslaafde <3

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO21] Bar - Dat Roe meen je nie!
« Reactie #514 Gepost op: 10-06-2021, 11:38:58 »
Ik wil geen ouwe koeien uit de sloot halen, maar nu we in de finale zitten ben ik toch nog wel even benieuwd naar de vraag wie er (naast mij) nog meer gelogen hebben over de inschrijvingslijsten. Mocht dit niet mogen dan hoor ik het wel van de spelleiders, maar volgens mij is het vrij onschuldig aangezien het vooral een vraag aan de afvallers is. En de finalisten hebben niks meer aan info over de afvallers.

Bijvoorbeeld: ik had op mijn lijstje van favoriete gerechten staan: frietjes van de frituur, lasagne, lasagne met spinazie, alles met pasta, spanakopita, cheeseburger, burrito's, poké bowl, gele curry, kerrie prei gehaktschotel en spare ribs. Een paar daarvan heb ik echter nooit bij de testantwoorden zien staan, en er stonden een paar gerechten in de test die niet door de kandidaten genoemd zijn.

Food for thought. Ben benieuwd of er nu mensen uit de kast durven te komen  ::tandpastasmiley::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [MO21] Bar - Dat Roe meen je nie!
« Reactie #515 Gepost op: 10-06-2021, 11:47:31 »
Ik wil geen ouwe koeien uit de sloot halen, maar nu we in de finale zitten ben ik toch nog wel even benieuwd naar de vraag wie er (naast mij) nog meer gelogen hebben over de inschrijvingslijsten. Mocht dit niet mogen dan hoor ik het wel van de spelleiders, maar volgens mij is het vrij onschuldig aangezien het vooral een vraag aan de afvallers is. En de finalisten hebben niks meer aan info over de afvallers.

Bijvoorbeeld: ik had op mijn lijstje van favoriete gerechten staan: frietjes van de frituur, lasagne, lasagne met spinazie, alles met pasta, spanakopita, cheeseburger, burrito's, poké bowl, gele curry, kerrie prei gehaktschotel en spare ribs. Een paar daarvan heb ik echter nooit bij de testantwoorden zien staan, en er stonden een paar gerechten in de test die niet door de kandidaten genoemd zijn.

Food for thought. Ben benieuwd of er nu mensen uit de kast durven te komen  ::tandpastasmiley::

Ik heb in mijn seizoen perongeluk verkeerde antwoorden doorgeven. Ik had bij een paar extra comments neergezet en dacht dat D*N die wel weg ging halen tot dat ik de eerste test zeg LOL. Dat was echt niet expres en ik was me er gewoon niet van bewust. Ik denk dat je de enige bent geweest eigenlijk.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO21] Bar - Dat Roe meen je nie!
« Reactie #516 Gepost op: 10-06-2021, 11:59:48 »
Ik wil geen ouwe koeien uit de sloot halen, maar nu we in de finale zitten ben ik toch nog wel even benieuwd naar de vraag wie er (naast mij) nog meer gelogen hebben over de inschrijvingslijsten. Mocht dit niet mogen dan hoor ik het wel van de spelleiders, maar volgens mij is het vrij onschuldig aangezien het vooral een vraag aan de afvallers is. En de finalisten hebben niks meer aan info over de afvallers.

Bijvoorbeeld: ik had op mijn lijstje van favoriete gerechten staan: frietjes van de frituur, lasagne, lasagne met spinazie, alles met pasta, spanakopita, cheeseburger, burrito's, poké bowl, gele curry, kerrie prei gehaktschotel en spare ribs. Een paar daarvan heb ik echter nooit bij de testantwoorden zien staan, en er stonden een paar gerechten in de test die niet door de kandidaten genoemd zijn.

Food for thought. Ben benieuwd of er nu mensen uit de kast durven te komen  ::tandpastasmiley::

Ik heb niets gelogen over die lijstjes

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO21] Bar - Dat Roe meen je nie!
« Reactie #517 Gepost op: 10-06-2021, 12:03:13 »
Ik ook niet en ik heb ook nooit begrepen waarom je dat überhaupt zou doen  :-X
Frankje Lapi

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO21] Bar - Dat Roe meen je nie!
« Reactie #518 Gepost op: 10-06-2021, 12:06:33 »
Om jezelf af te schrijven als mol?  ::tandpastasmiley::

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [MO21] Bar - Dat Roe meen je nie!
« Reactie #519 Gepost op: 10-06-2021, 12:06:44 »
Ik heb over een vraag gelogen, maar dat heeft een hele goede reden (die ik nu nog niet kan zeggen denk ik)