Auteur Topic: [MO21] Test- en executietopic  (gelezen 11617 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO21] Test- en executietopic
« Reactie #240 Gepost op: 5-06-2021, 22:50:24 »
JaccoS, ben jij de jongste finalist ooit, of eindigt het spel voor jou hier in dit vissersdorpje?

J-A-C-C-O-S
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [MO21] Test- en executietopic
« Reactie #241 Gepost op: 5-06-2021, 22:52:15 »
Dat vreesde ik al :( Maar gefeliciteerd aan de anderen!

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [MO21] Test- en executietopic
« Reactie #242 Gepost op: 5-06-2021, 23:43:02 »
De afscheidspost

Het liefst had ik dit natuurlijk nooit willen schrijven, maar ik had nooit durven dromen dat ik het nu pas zou schrijven, want ik heb de forking HALVE FINALE gehaald

Ik denk dat ik hier met veel geluk ben gekomen, af en toe een joker minder had me denk ik deze post eerder doen laten schrijven. Ik zat namelijk pas redelijk laat op de persoon waarvan ik denk dat hij De Mol is, en als dat daadwerkelijk De Mol, heb ik hem ontmaskerd. Missie geslaagd!

Dus, wat zijn de hoogtepunten en wat zijn de dieptepunten? Mijn lievelingsmomenten zijn de executies ;D Mijn hartslag was altijd zo hoog, ik was echt niet normaal zenuwachtig. En om dan groen te krijgen, ik vond dat zo leuk ::rofl::

Qua opdrachten vond ik heel veel leuk, het heeft echt mijn verwachtingen overtroffen. Enkele favoriete zijn de opdrachten in de Masked Singer pakken, het gesprek met De Mol (grrrrr) en de Niets is (weer) wat het lijkt... opdracht.

Dieptepunt is zonder twijfel de executie van aflevering 2. De reacties op de beruchte actie vond ik helemaal niet leuk. Ik snap natuurlijk dat mensen die mening hadden, maar die reacties voelden zo persoonlijk en heftig. Ik was bang dat het mijn spelplezier helemaal zou verpesten, en dat mensen buiten het spel boos zouden blijven, maar gelukkig is dat niet gebeurd.

Want ik heb (op dat moment na) zo erg genoten van het spel. Alle gesprekken met de kandidaten, de opdrachten, het stiekem laat opblijven om de test te maken, het bang zijn dat ik een belangrijke PM naar de verkeerde stuur en dat sommige kijkers mij verdacht vonden. Ook ben ik heel blij met hoe het is gegaan. Ik heb het spel namelijk best eerlijk gespeeld, al vertelde ik soms gewoon niet alles. Ik ben maar tegen een iemand helemaal eerlijk geweest, en dat is ook de enige die ik niet uit het spel zou werken mocht ik die kans krijgen. Bij anderen heb ik dat wel geprobeerd, met succes... ::heks:: Meer daarover vind je in mijn biechts!

Ik heb vrede met mijn rode scherm, ik deed mee voor de opdrachten, en heb er zo veel kunnen spelen. Dat ik maar een paar opdrachten mis maakt me dus niet heel veel uit. Ook waren de anderen gewoon beter, jullie hebben het verdient! Zet 'm op straks

MollenvangR, SpacyColours en iedereen die heeft mij geholpen achter de schermen,
Bedankt! Jullie hebben echt iets geweldigs neergezet, jullie mogen heel trots zijn, dat meen ik oprecht ::bravo::

Ook bedankt aan mrchipie, jij hebt voor een jokermunt gezorgd in aflevering 4! Verder ook bedankt aan iedereen die lieve berichtjes heeft gestuurd, ik waardeer dat heel erg ::love::

Ik ben dus trots dat ik zo ver ben gekomen, trots dat ik heb laten zien dat minderjarigen niet slechter zijn dan volwassenen in spellen en verder ben ik gewoon heel dankbaar voor al die weken. I <3 you and Romania!

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO21] Test- en executietopic
« Reactie #243 Gepost op: 6-06-2021, 00:35:47 »
Oooh nee Jaccos!  :\'( Ontzettend jammer dat je net voor de finale bent afgevallen, had je er graag nog bij gehad de laatste ronde ::hug::. Maar je mag super trots zijn op hoe ver je bent gekomen. Ik zal mijn best doen voor ons beiden ::hug::.


Gefeliciteerd ook Convans en belg met het behalen van de finale  ::bravo::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO21] Test- en executietopic
« Reactie #244 Gepost op: 6-06-2021, 00:41:28 »


Het was een genot om je in de groep te hebben JaccoS! Je mag trots zijn op hoe je het gespeeld hebt en bedankt dat je ons liet meegenieten van je geweldige biechten! ::bravo::

Natuurlijk krijg je nog een afvallersvideo. ::zwaaisip::

Sky might be falling but remember you can fly

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO21] Test- en executietopic
« Reactie #245 Gepost op: 6-06-2021, 00:45:02 »
JaccoS  ::bravo::

Geweldig goed gespeeld! Je bent erg ver gekomen en daar mag je trots op zijn!

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [MO21] Test- en executietopic
« Reactie #246 Gepost op: 6-06-2021, 09:14:09 »
Bedankt Dennis en Convans ::love::

En ook Spacy bedankt voor het afscheidsfilmpje, ik heb hem al opgeslagen ;D

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO21] Test- en executietopic
« Reactie #247 Gepost op: 11-06-2021, 22:30:53 »

Râpă Roșie (het rode ravijn) [Sebeș] - Finaletest aflevering 10

Het is tijd voor de finaletest. Dit keer geen 20, maar 40 vragen over de identiteit en het gedrag van de mol tijdens het gehele spel. Degene die de meeste vragen over de mol correct weet te beantwoorden in de finaletest, mag zich kronen tot winnaar van Wie is de mol online 2021.

Bij een gelijkspel wordt gekeken naar de tijd. Vandaar dat wij ook bij de finale een controle pm sturen omdat de tijd waarop wij de test naar jou verstuurd hebben in onze pm box leidend is als starttijd. Indien de tijd onverhoopt ook gelijk is, wordt gekeken naar het totaal aantal juiste antwoorden in vorige testen.

Vanaf vandaag 22.30 uur kunnen jullie door een pm naar mij en SpacyColours te sturen met als onderwerptitel [MO21] Testaanvraag de test aanvragen.

Deadline test: we willen je antwoorden uiterlijk voor zondagmiddag 13 juni - 13.00 uur ontvangen hebben. De bekendmaking van de mol en winnaar vindt later die middag plaats, rond 16.00 uur.

Succes  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 11-06-2021, 22:33:05 door MollenvangR »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO21] Test- en executietopic
« Reactie #248 Gepost op: 12-06-2021, 19:10:17 »



Executie/ontknoping aflevering 10 - Râpă Roșie [Sebes]

Opstelling - aflevering 10
1. belg 2. Convans 3. D*N


Vrienalisten,

Welkom in de Râpă Roșie, in het Nederlands vertaald het rode ravij. Dit prachtige verstopte en relatief onontdekte natuurgebied, wordt vanwege de rode kleuren en vormen van de rotsen ook wel eens vergeleken met de Grand Canyon in Amerika. Dit landschap is voor jullie het eindpunt van de reis. Dit gebergte is het decor voor de finale.
 
Het spel is namelijk gespeeld en de laatste test is gemaakt. 9 executies, 73 dagen en 33 opdrachten later hebben nu één winnaar. één verliezer en één mol. Maar wie speelt hier welke rol? Wie wint de Widmo-wisselkroon? Wie staat voor eeuwig in de hall of fame van finalisten en wiens avatar komt er wellicht in een volgende editie op de jokermunt met MolV 2021 te staan??

belg,
Jij werd halverwege de reis de nieuwe penningmeester van de groep. Dit gebeurde omdat je met een ware staatsgreep je mede-finalist Dennis hebt afgezet als penningmeester. Het verdiende geld voor de pot is bij een hardwerkende kandidaat zoals jij bent, wel in goede handen, toch? Jij lijkt in ieder geval altijd je best te doen voor de groep, of is jouw fanatieke karakter één grote dekmantel van een mol die follow the money liever in de prullenbak gooit…?

Convans,
Jij ging in dit spel de confrontatie met je medekandidaten niet uit de weg, maar als er voordeel te behalen was, leek je daar totaal niet in geïnteresseerd. Vanaf moment één pretendeerde jij dit spel te willen spelen zonder jokers of andere voordelen. Dat heeft je heel ver in het spel gebracht, tot in de finale. Ben jij hier gekomen omdat je op de goede mol zat, of omdat jij als mol zelf die voordelen sowieso niet nodig had…?

Dennis,
Voor de derde keer op rij sta je in de finale van een groot forumspel. Hoe doe jij dat toch? Op eigen kracht, of was het deze keer al voorbestemd? Ook jij ging tijdens het spel de confrontatie met je medekandidaten niet uit de weg. Je deed eigenhandig een graai van 3.000 euro uit de pot en probeerde voordeel uit elke situatie te halen. Deed je dat als fanatieke kandidaat, of had jij als mol een dubbele agenda…? 

belg, Convans, Dennis,

Wie is… de mol?

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 12-06-2021, 23:43:43 door MollenvangR »

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO21] Test- en executietopic
« Reactie #249 Gepost op: 13-06-2021, 09:36:50 »
Lieve allemaal,

Vanmiddag om 16:00 gaat de video met de bekendmaking van de mol in première (link):



Wees er dus bij, zodat je live de ontknoping kunt zien en ondertussen gezellig mee kan chatten! ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 13-06-2021, 14:53:13 door SpacyColours »
Sky might be falling but remember you can fly

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO21] Test- en executietopic
« Reactie #250 Gepost op: 13-06-2021, 16:00:45 »
Beste vrienden,

Het moment is daar. We gaan terug naar Roemenië voor de ontknoping. Daarna openen we even een apart napraat topic  ::ok::

Online KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: [MO21] Test- en executietopic
« Reactie #251 Gepost op: 13-06-2021, 16:08:11 »
Noooooooooooooooooooooooo!!

Dus toch!!!!!!!!  ::oink:: ::oink:: ::oink::

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [MO21] Test- en executietopic
« Reactie #252 Gepost op: 13-06-2021, 16:10:45 »
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::