Auteur Topic: [MO21] Opdracht 1.1 'The Masked Mole' [Pro TV Studios - Boekarest]  (gelezen 5554 keer)

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006


Dag vrienden,

Het is zover... Welkom in Wie is de Mol Online 2021! ::bravo::

Hier in Boekarest begint jullie reis door het prachtige Roemenië. Een reis die veel spanning zal kennen, maar hopelijk ook veel lol. Één van jullie is al verzekerd van een finaleplek en zal de komende weken alles doen om de pot laag te houden. De rest van jullie zal die pot juist moeten spekken en uiteindelijk willen winnen. En dat kan alleen door de mol te ontmaskeren. Voor wie dat lukt staat ook een groots avontuur te wachten. Voor wie dat niet lukt kan de reis vroegtijdig afgelopen zijn...

Maar voordat jullie de mol kunnen ontmaskeren, moeten jullie eerst maar eens elkáár ontmaskeren. ::tandpastasmiley::

Momenteel bevinden we ons in één van de studio's van Pro TV - de publieke omroep van Roemenië, zeg maar. Zo meteen zullen de camera's aanspringen, en gaan we jullie live interviewen voor het oog van miljoenen Roemeense kijkers. Dit seizoen van WidMO wordt namelijk voor het eerst ook in Roemenië uitgezonden, en zij zullen jullie graag beter willen leren kennen. Maar beroemd zullen jullie nog niet worden, want jullie zitten hier volledig in vermomming!

Jullie hebben namelijk allemaal een pseudoniem-account gekregen. In dit topic mogen jullie enkel en alleen met dat account posten. Ook mogen jullie met dat account alleen maar in dit topic posten, en nergens anders. (Doe je dat wel, dan overtreed je daarmee de forumregels, en een forumban zal je kans op doorgaan in dit spel fors verlagen! ::megafoon::)

Ik ga jullie vanavond in totaal 10 vragen stellen. Dit zijn vragen op basis van jullie inschrijvingen. Jullie mogen natuurlijk zelf kiezen of jullie daar eerlijk op antwoorden. Maar elke vraag die door het merendeel van jullie (dus minstens 7) naar waarheid wordt beantwoord, brengt 200 euro in het laatje. Zo kunnen jullie dus al 2000 euro verdienen! ::confettie::

Omdat we eerlijkheid willen belonen, krijgt degene met de meeste juiste antwoorden een Jokermunt. Maar we zijn natuurlijk Sinterklaas niet, dus als blijkt dat meerdere kandidaten de meeste antwoorden naar waarheid hebben gegeven, krijgt niemand een Jokermunt.

Iedereen is verplicht om op elke vraag een antwoord te geven. Het liefst meteen nadat een vraag gesteld is, maar als je niet in de gelegenheid bent om snel te antwoorden, mag het ook daarna nog. Het zou mooi zijn als het lukt om vanavond al alle antwoorden te hebben, maar mocht dat niet lukken, no worries - zorg dan dat in elk geval vóór vrijdag 2 april 19:30 alle vragen beantwoord zijn.

Denk erom - er zullen straks miljoenen Roemeense ogen op jullie gericht zijn, dus zorg ervoor dat die zich een beetje vermaken! Schroom bijvoorbeeld niet om bij sommige antwoorden wat extra uitleg te geven ter ondersteuning. Zullen de kijkers alleen maar waarderen!

Oh, we gaan live, zie ik! Tijd om jullie te introduceren.

::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: Dames en heren, wij presenteren u... de 12 kandidaten van Wie is de Mol Online 2021!!! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

AstroNaud


BananaNajib20


BroccoLieverdje


Cornelia Pop


Draakiebonenstaakie


Lord Giraffe


Majigthinga


Pamela Pinguin


Pandalover2609


QueenbBee


Sananas


Tacoootje16


Laten we meteen maar beginnen met de eerste vraag. Een hele simpele, gewoon om even in te komen.

1. Wat is je favoriete kleur?
Sky might be falling but remember you can fly

Offline QueenbBee

  • Forumlid
Re: [MO21] Opdracht 1.1 'The Masked Mole' [Pro TV Studios - Boekarest]
« Reactie #1 Gepost op: 1-04-2021, 19:34:05 »
Groen

Re: [MO21] Opdracht 1.1 'The Masked Mole' [Pro TV Studios - Boekarest]
« Reactie #2 Gepost op: 1-04-2021, 19:35:40 »
Dag iedereen ::vlagrechts:: Ik ben BananaNajib20! Mijn favoriete kleur is echter niet geel zoals je zou verwachten, maar groen!

Re: [MO21] Opdracht 1.1 'The Masked Mole' [Pro TV Studios - Boekarest]
« Reactie #3 Gepost op: 1-04-2021, 19:35:52 »
Hallooooo Roemenië! Hebben we een vertaler in tha House want hier is MC PaNDA en ik spreek geen WOORD Roemeens. Wat goed om ein-de-lijk mijn medemascottes te zien en hopelijk is het toch maar de tijd om geld te verdienen voor de pot. Want ik kan niet WACHTEN tot ik die cadeaubon kan inwisselen voor de Rituals Bamboo Serie.

Mijn lievelingskleur is natuurlijk geel, zoals het geel in de Chinese Vlag want daar komen de panda's vandaan en wat een MOOI land is dat  ::love::

Re: [MO21] Opdracht 1.1 'The Masked Mole' [Pro TV Studios - Boekarest]
« Reactie #4 Gepost op: 1-04-2021, 19:37:26 »
Mijn favo kleur is geel, niet het kleur van mijn uiterlijk maar wel van mijn uitstraling. 😊😊
« Laatst bewerkt op: 1-04-2021, 19:55:52 door BroccoLieverdje »

Offline AstroNaud

  • Forumlid
Re: [MO21] Opdracht 1.1 'The Masked Mole' [Pro TV Studios - Boekarest]
« Reactie #5 Gepost op: 1-04-2021, 19:38:26 »
Bonjour allemaal  ::zwaai::

Van zo lang in de ruimte rondzweven wordt je een beetje scheel,
maar mijn lievelingskleur blijft toch echt: geel.

Re: [MO21] Opdracht 1.1 'The Masked Mole' [Pro TV Studios - Boekarest]
« Reactie #6 Gepost op: 1-04-2021, 19:41:46 »
RGB 100-50-25.
Tot daar mijn vermomming  ::rofl::

Offline Tacoootje16

  • Forumlid
Re: [MO21] Opdracht 1.1 'The Masked Mole' [Pro TV Studios - Boekarest]
« Reactie #7 Gepost op: 1-04-2021, 19:42:54 »
Jullie krijgen allemaal warme halloootjes van Tacoootje16!!  ::bravo:: Ik kijk er naar uit om jullie zoete stemgeluiden eindelijk eens te horen...  ::love::

Mijn favoriete kleur is natuurlijk niets minder dan de kleur van de speekselwatervallen die ik creëer wanneer de mensen mijn wulpse taco-schelp ronding zien, Aquamarijn!

Re: [MO21] Opdracht 1.1 'The Masked Mole' [Pro TV Studios - Boekarest]
« Reactie #8 Gepost op: 1-04-2021, 19:47:04 »
Goedenavond!  ::zwaai::

Mijn favoriete kleur is uiteraard Groen

Offline Majigthinga

  • Forumlid
Re: [MO21] Opdracht 1.1 'The Masked Mole' [Pro TV Studios - Boekarest]
« Reactie #9 Gepost op: 1-04-2021, 19:50:10 »
Hallo! Weet iemand toevallig wat ik ben? Sorry, ik zit nu al in een existentiële crisis. 

Mijn lievelingskleur is trouwens blauw

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO21] Opdracht 1.1 'The Masked Mole' [Pro TV Studios - Boekarest]
« Reactie #10 Gepost op: 1-04-2021, 19:55:03 »
Jullie zijn al zo enthousiast bezig! ::bravo:: Ik ga vast de volgende vraag stellen, eentje waar heel Roemenië benieuwd naar is:

2. Hoe hang je een WC-rol op - Met het uiteinde naar de muur, of met het uiteinde naar je toe?
Sky might be falling but remember you can fly

Re: [MO21] Opdracht 1.1 'The Masked Mole' [Pro TV Studios - Boekarest]
« Reactie #11 Gepost op: 1-04-2021, 19:55:35 »
Wie zou er ons moeten ontmaskeren na afloop van de opdracht? De Mol?
Zou het kunnen dat er geld uit de pot gaat voor elke persoon die ontmaskerd wordt? Misschien is het verstandig om te liegen wanneer een antwoord je identiteit kan verraden?

Offline QueenbBee

  • Forumlid
Re: [MO21] Opdracht 1.1 'The Masked Mole' [Pro TV Studios - Boekarest]
« Reactie #12 Gepost op: 1-04-2021, 19:56:40 »
Met het uiteinde naar je toe

Re: [MO21] Opdracht 1.1 'The Masked Mole' [Pro TV Studios - Boekarest]
« Reactie #13 Gepost op: 1-04-2021, 19:56:46 »
WC-papier? Ik gebruik thuis een bamboeblad.

Toch is er op deze vraag maar ÉÉN correct antwoord, die weten jullie zelf ook wel. Met de rest wil ik niet op een kamer liggen. Rol naar jou toe, zodat het er VOORBEELDIG uitziet als er gasten in je suite komen.

Re: [MO21] Opdracht 1.1 'The Masked Mole' [Pro TV Studios - Boekarest]
« Reactie #14 Gepost op: 1-04-2021, 19:57:04 »
Ik moest zo lachen toen ik deze vraag las in de vragenlijst ::rofl:: Ik hoefde er niet lang over na te denken uiteraard:

Ik hang mijn wc-rol op zoals ik het al mijn hele leven doe: het uiteinde naar mij toe

Re: [MO21] Opdracht 1.1 'The Masked Mole' [Pro TV Studios - Boekarest]
« Reactie #15 Gepost op: 1-04-2021, 19:59:39 »
Met het uiteinde naar je toe is natuurlijk heeel handig. Een betere vraag is of ik mijn toiletpapier vouw of prop.

Re: [MO21] Opdracht 1.1 'The Masked Mole' [Pro TV Studios - Boekarest]
« Reactie #16 Gepost op: 1-04-2021, 20:00:07 »
Met het uiteinde naar me toe.   

Re: [MO21] Opdracht 1.1 'The Masked Mole' [Pro TV Studios - Boekarest]
« Reactie #17 Gepost op: 1-04-2021, 20:00:29 »
Wie zou er ons moeten ontmaskeren na afloop van de opdracht? De Mol?
Zou het kunnen dat er geld uit de pot gaat voor elke persoon die ontmaskerd wordt? Misschien is het verstandig om te liegen wanneer een antwoord je identiteit kan verraden?
Ja dit vind ik ook interessant. Ik denk dat het een voordeel heeft als je identiteit geheim blijft. Zeker omdat er jokermunten tegenover staan.
« Laatst bewerkt op: 1-04-2021, 20:02:08 door BananaNajib20 »

Offline AstroNaud

  • Forumlid
Re: [MO21] Opdracht 1.1 'The Masked Mole' [Pro TV Studios - Boekarest]
« Reactie #18 Gepost op: 1-04-2021, 20:00:46 »
Met het uiteinde naar je toe.

Re: [MO21] Opdracht 1.1 'The Masked Mole' [Pro TV Studios - Boekarest]
« Reactie #19 Gepost op: 1-04-2021, 20:02:05 »
Ik probeer altijd te zorgen dat ik niet degene ben die een nieuwe wc-rol moet ophangen.
Mocht het toch gebeuren dan hang ik de wc-rol met het uiteinde naar je toe op.