Auteur Topic: [MO21] Opdracht 2.2 Penningmeester Team JaccoS  (gelezen 1144 keer)

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO21] Opdracht 2.2 Penningmeester Team JaccoS
« Reactie #20 Gepost op: 12-04-2021, 23:02:20 »
Kluis?

Wauw! De verdiende winnaar van dit spel  ::bravo:: Ik hoor graag wat mijn avatar mag worden  ::tandpastasmiley::

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO21] Opdracht 2.2 Penningmeester Team JaccoS
« Reactie #21 Gepost op: 13-04-2021, 12:05:42 »
Met dank aan michael90 voor deze verschrikkelijke profielfoto  ::ohno::

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [MO21] Opdracht 2.2 Penningmeester Team JaccoS
« Reactie #22 Gepost op: 13-04-2021, 12:19:22 »
 ::bravo::

En vergeet ook niet iets in te zenden voor het Money Song Contest! ::cheerleader::

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [MO21] Opdracht 2.2 Penningmeester Team JaccoS
« Reactie #23 Gepost op: 13-04-2021, 13:02:59 »
Met dank aan michael90 voor deze verschrikkelijke profielfoto  ::ohno::
Oh ik dacht dat je fan van hem was ::hypocriet::

Offline Larikoek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Straffe tante ~
Re: [MO21] Opdracht 2.2 Penningmeester Team JaccoS
« Reactie #24 Gepost op: 14-04-2021, 09:44:36 »
ROAST

Jacco is zó klein dat voor hem minigolf gewoon golf is! 8)


Kom op, jullie kunnen dit beter dan ik! ::tandpastasmiley::

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MO21] Opdracht 2.2 Penningmeester Team JaccoS
« Reactie #25 Gepost op: 14-04-2021, 11:50:05 »
ROAST

Wat vals en flauw om uitgerekend de jongste van het stel geroast te laten worden. Ik zou willen zeggen dat het laag gezonken is van Larikoek, maar lager dan als Discord Mol kan hij/zij/het/hun niet zinken volgens mij. Flopmol zoals hij/zij/het/hun het noemt is nog een understatement, als je in de eerste ronde al door zes van de tien kandidaten wordt verdacht. Hoewel, meedoen is belangrijker dan winnen/een goeie Mol zijn, toch Roomey164? Misschien dat die groene, epilepsie veroorzakende beschrijving van Larikoek wel een geheime aanwijzing is, want zo slecht design kan alleen maar uit een even slechte Mol komen. Dan gaat ie mij straks nog een persoonlijk berichtje sturen: "Meen je dit? Ik weet dat bij jou nooit!" Dat is het niveau van deze Mol(speurder). Maar het gaat volgens de richtlijnen om JaccoS, dus laat ik hem (kijk, zo simpel kan het ook!) dan ook maar roasten, dan voelt Larikoek zich in verhouding weer beter, evenals wanneer hij/zij/het/hun/they/whatever andermans taalfouten verbetert. Veel plezier verder nog in Roemenia, Larikoek. En de groetjes vanuit Colombië.

Goed, dan nu over de hoofdrolspeler. Je kan natuurlijk heel makkelijk zeggen dat JaccoS te jong is, onervaren in het leven en daardoor nog maar 2 seizoenen van WidM heeft kunnen zien. Ik, daarentegen, ben het daar niet mee eens! JaccoS heeft namelijk als burgpieper 8 jaar basisschool gedaan. Dat is in ieder geval al meer dan Roomey164 heeft gedaan, want die kwam gewoon niet opdagen. Die bleef in haar kamer, go figure, Roomey. Hoe het ook zij (hun voor Larikoek), als brugklasser heb je al best wat ervaring dus. Een hele grote schooltas, om al het geld in te stoppen, pestkoppen waar je je van moet weren, stress omwille van cijfers en natuurlijk die ene brugklas crush, wat in JaccoS' geval niet anders dan een jongen moet zijn gezien zijn liefde voor Song Contests. Iets wat natuurlijk verder niet erg is, alleen maar heel bijzonder. Ook bijzonder dat die Song Contests altijd hetgeen zijn waar JaccoS naar grijpt, alsof dat het enige is waar hij goed in is. Wat op zich ook niet zo vreselijk is. Hij is immers nog maar jong.

In dit scenario gaan we er natuurlijk wel allemaal vanuit dat JaccoS catfish personage werkelijkheid is, maar is dat ook wel zo? Ik bedoel, welke puber begeeft zich in 2021 nou nog op een forum en heeft nooit Avatar gekeken? Dan heb je ofwel geen weet van de rest van de wereld ofwel geen vrienden. Je mag voor jezelf bepalen wat erger is. Misschien lijkt het voor hem minder erg te zijn om te doen alsof je als puber geen vrienden hebt dan om als oude man van 40+ nog single op een forum te lopen? Of ben ik nu heel veel singels van 40+ aan het beledigen? #Janpology. Pas dus op als je bij JaccoS op de kamer gaat liggen of überhaupt als je kamernummer 666 kiest. 'Ik mis mijn moeder, mag ik bij jou in bed komen liggen?', krijgt opeens een andere dimensie. Wel knap dat hij zo lang zijn rol kan volhouden. Misschien dat hij ook nog wat andere geheime rollen met zich meedraagt?

Ik zou nog wat over LuchtManiak willen zeggen, maar die is niet relevant genoeg om ter sprake te komen en we zitten door de tijd heen. Join me next time, wanneer ik het over Lodewijk Achternaam en Susdus ga hebben. Groetjes!  ::joehoe::
« Laatst bewerkt op: 14-04-2021, 17:52:47 door Chardo »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21] Opdracht 2.2 Penningmeester Team JaccoS
« Reactie #26 Gepost op: 14-04-2021, 12:21:00 »
::bravo::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [MO21] Opdracht 2.2 Penningmeester Team JaccoS
« Reactie #27 Gepost op: 14-04-2021, 12:55:40 »
ROAST

Eigenlijk wil ik jullie helemaal geen roast geven, maar als je er zo opdringerig over doet dan moet ik wel hé. Laten we beginnen bij de enige vrouw in het gezelschap: Roomey164. Die 164 staat vast voor je lengte, want ik heb je nog niet één keer gezien in dit hele spel. Toch heb ik zoveel bewondering voor jou, dat je het aandurft in dit gezelschap vol mannen. Denk je net even tot rust te komen van je job als wiskunde docente, waar je de hele dag al klagende pubers aan je hoofd hebt, beland je in dit spel waar de gemiddelde leeftijd alsnog 12 blijkt te zijn. Ik snap dan ook wel dat je jouw lijstje niet hebt gedeelt, want ook ik zou niet mijn lijstje delen als mijn voeten groter zijn dan die van clown Bassie. Gesproken over clowns give it up voor JaccoS!

Ik snap echt niet waarom JaccoS zich heeft voorgesteld als penningsmeester, die jongen telt nog met zijn vingers tot 10. Toen ik JaccoS vroeg wat hij met al het geld zou willen doen zei hij dat hij een saucijzenbroodje, een zakje Haribo snoepjes en K3 broodtrommel wou kopen. Tja, meer gaat de groep ook niet echt kunnen kopen gezien het huidige bedrag. Gesproken over goedkoop give it up voor LariKoek.

Dan gaan we over naar Larikoek, alternatieve naam Lariekoek Rutte, want jij verteld ook leugen na leugen. Ik moet je allereerst feliciteren met het winnen van de hondennaam: Kliko. Ze zeggen ook wel eens dat een hond lijkt op zijn baasje. Juist, trash. Toch denk ik dat de hondennaam geïnspireerd was op je huidige woonlocatie. Net zoals in dit spel bevind jij je het liefst met ratten om je heen. En wat ruik ik hier nou? Give it up for LuchtManiak.

Als laatste hebben wij LuchtManiak. Tja, met zo'n naam hoef ik niet te weten wat jou fetishes zijn. Wij hebben samen in de zwakte schakel gezeten, waar je er voor mij uit het spel lag - gelukkig voor mij ben je hier alsnog de zwakte schakel. En die schakel kan je nu wel even uitzetten. Dankjewel.

Vond je dit nou een slechte roast dan was mijn naam Chardo en vond je dit een leuke roast dan was mijn naam Sanmol. Joejoe.
« Laatst bewerkt op: 14-04-2021, 12:59:16 door Sanmol »

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MO21] Opdracht 2.2 Penningmeester Team JaccoS
« Reactie #28 Gepost op: 14-04-2021, 13:19:27 »
Vond je dit nou een slechte roast dan was mijn naam Chardo en vond je dit een leuke roast dan was mijn naam Sanmol. Joejoe.


Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [MO21] Opdracht 2.2 Penningmeester Team JaccoS
« Reactie #29 Gepost op: 14-04-2021, 14:43:39 »
Wat een geweldige roasts! ::bravo:: Nu is het tijd om fooi te geven aan Sanmol en/of Chardo! En als iemand anders nog wilt roasten, mag dat natuurlijk ook!

Ik zal het even voordoen:
Ik geef 20 euro fooi aan Sanmol en Chardo! Niet uit de pot uiteraard, nog een reden om mij penningmeester te maken ::hypocriet::

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO21] Opdracht 2.2 Penningmeester Team JaccoS
« Reactie #30 Gepost op: 14-04-2021, 15:12:03 »
Ik geef 10 euro fooi aan Sanmol en 5 euro fooi aan Chardo. Ik bewaar nog iets voor de rest  ;D

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [MO21] Opdracht 2.2 Penningmeester Team JaccoS
« Reactie #31 Gepost op: 14-04-2021, 15:30:52 »
SONG CONTEST ALERT
Dit zijn de liedjes:
Spoiler: 1 (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler: 2 (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler: 3 (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler: 4 (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler: 5 (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler: 6 (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler: 7 (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler: 8 (klik om te tonen/verbergen)

Heel erg bedankt aan iedereen die iets heeft ingezonden! ::bravo::

- Punten geef je aan je 7 favoriete liedjes:
12 punten voor je favoriet
10 punten
8 punten
7 punten
5 punten
3 punten
1 punten

- Mocht je nog een liedje willen inzenden is dat nog toegestaan, de deadline is namelijk nog niet geweest

- Het zou natuurlijk leuk zijn om voor het einde van de opdracht (donderdagavond) zoveel mogelijk punten binnen te hebben, maar ik denk niet dat dat gaat lukken. Daarom zet ik de deadline op zaterdagavond 21:30. Als ik dan door ben na aflevering 3, ga ik de winnaar bekend maken!

- Dit liedje wordt alleen het penningmeester liedje als ik ook daadwerkelijk penningmeester wordt natuurlijk

Veel luisterplezier! ::confettie::

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [MO21] Opdracht 2.2 Penningmeester Team JaccoS
« Reactie #32 Gepost op: 15-04-2021, 19:51:36 »
::megafoon:: We hebben van maar liefst een persoon stemmen gekregen! Wil je ook tussen het rijtje coole mensen horen die punten hebben ingestuurd? Ga dan gauw naar deze geweldige liedjes luisteren! ::oordoppen::