Auteur Topic: Reality Song Contest-editie 20  (gelezen 269528 keer)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1040 Gepost op: 13-07-2020, 15:31:04 »
 ::bravo::

Griekenland, kom maar door!
Frankje Lapi

Online JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1041 Gepost op: 13-07-2020, 15:31:11 »
 ::bravo:: ::bravo::
Ben benieuwd wie Griekenland is met die Stranger Things videoclip.  ::rofl::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1042 Gepost op: 13-07-2020, 15:31:21 »
We gaan beginnen.

Ben benieuwd of mensen (denken te) weten welk land ik ben ???

Hetzelfde  ::rofl::.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1043 Gepost op: 13-07-2020, 15:31:48 »
Wie is David Bowie?

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1044 Gepost op: 13-07-2020, 15:31:58 »
Ik hoop dat Griekenland nu 11 uur en 59 minuten gaat wachten!  ;D
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1045 Gepost op: 13-07-2020, 15:36:56 »
Jullie zijn niet echt goed in voorspellen... ::fluit::

 ::hypocriet::
Ik ga winnen jongens, ik voel het ::pinokkio::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1046 Gepost op: 13-07-2020, 15:37:48 »
KingLennart - Griekenland kom maar door :P

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1047 Gepost op: 13-07-2020, 15:40:09 »
Ik gok op Jacco's of Brtdm als Griekenland!

Of Fabiann  ::jaja::
Frankje Lapi

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1048 Gepost op: 13-07-2020, 15:43:10 »
Ik ben benieuwd welk land jullie mij toedichten...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1049 Gepost op: 13-07-2020, 16:00:52 »
Spannnunnnd!

David Bowie: kom maar door!
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1050 Gepost op: 13-07-2020, 16:01:41 »
Let's go! ::bravo::

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1051 Gepost op: 13-07-2020, 16:07:09 »
KingLennart - Griekenland kom maar door :P
Kalispera!

Hierbij de punten van Hellas oftewel Griekenland!!

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1052 Gepost op: 13-07-2020, 16:11:36 »
Kalispera!

Hierbij de punten van Hellas oftewel Griekenland!!

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Vertrolljoen ga eens heel gauw van KingLennart zijn account af!!
Så hva gjør vi nå?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1053 Gepost op: 13-07-2020, 16:12:26 »
Dank voor de punten KingLennart!

Next!

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1054 Gepost op: 13-07-2020, 16:13:04 »
 ::rofl:: ::rofl::
...if one only remembers to turn on the light.

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1055 Gepost op: 13-07-2020, 16:17:05 »
Vertrolljoen ga eens heel gauw van KingLennart zijn account af!!
::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: Ik was het zelf  ;D

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1056 Gepost op: 13-07-2020, 16:20:19 »
12 punten! ::bravo::

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Online JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1057 Gepost op: 13-07-2020, 16:21:08 »


Beste vrienden,

Welkom in dit prachtige gymnasium, hier in Griekenland.
Vanaf deze plek gaat Dorien van De Mol fascinerende punten uitdelen.

Zoals je ziet heeft ze er ontzettend veel zin in, laten we beginnen!

Het eerste punt gaat naar...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

De 2 punten gaan naar...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

De 3 punten gaan naar...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

De 4 punten gaan naar...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

De 5 punten gaan naar...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

De 6 punten gaan naar...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

De 7 punten gaan naar...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

De 8 punten gaan naar...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

De 10 punten gaan naar...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

En dan nu, de 12 punten...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 8-05-2022, 14:53:23 door JaccoS »

Online JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1058 Gepost op: 13-07-2020, 16:21:15 »
Tijdens de eerste luisterronde ben ik feedback gaan opschrijven, alles wat achter het streepje staat heb ik gisteren opgeschreven:

Algeria – Ja klinkt leuk! De vrouw zingt leuk, en ik stoor me niet aan de man. Het melodietje is leuk. Ja het refrein heeft ook een leuk refrein! 3/5
-   Dit is zoveel keer leuker geworden na meerdere keren luisteren! Het heeft zelfs 12 punten. Dat had ik tijdens de eerste keer luisteren niet verwacht. En ik was blijkbaar zo aan het genieten dat ik niet eens normaal een zin kan typen.  ::rofl:: "Ja het refrein heeft ook een leuk refrein!"

Belarus – Oei als tweede optreden betekent niet veel goeds… maar tot nu toe klinkt het leuk! Heel catchy, en nu het refrein en WOOOOW. Ik wou eerst zeggen dat ik het refrein niets vond en toen kwam dit opeens… WAUW IK MOET ZO HARD LACHEN DIT IS GEWELDIG!! 7/5
-   Ja ik vind het nog steeds geweldig, maar het is toch ingehaald door een ander liedje. Wat is dat met liedjes die als 2e moeten optreden die ik veel punten geef. Normaal zijn die liedjes toch altijd het slechtst?

Moldova – Ik ben nog niet begonnen met luisteren en ik zie al 2 bekende ESC artiesten. Ik hoor nu “The Epic Sax Guy”. Het liedje is leuk maar niet speciaal. Het refrein is redelijk catchy, maar ik denk niet ‘wow dit is geweldig’, en met deze 2 goede artiesten had ik dat wel gehoopt. 2/5
-   Er is niet veel veranderd, aan de regel die ik had, dat het stom is om ESC artiesten in te sturen, ben ik afgestapt. Dat is dus niet de reden dat het geen punten krijgt.

Iceland – Leuke clip, nee dat is dus niet waar. Maar zijn stem is heel erg fijn, wow. Die voice-crack! Het refrein vind ik wel leuk, en ik denk dat er in het lied nog een BOOM komt. Ik hoop het, even afwachten… Het is nu wel een beetje saai eigenlijk. Is de BOOM een draaiorgel solo? Blijkbaar. Oké het is voorbij, geen BOOM te vinden. 2/5
-   Het heeft ooit in mijn top 10 gestaan, maar toch te saai. Maar die voice-crack vind ik nog steeds heel gaaf!

Croatia – Yaay een clip. Heyy botox! Welkom in de editie. Refrein is goed. Nu een overbodige BOOM, maar het is wel leuk. Ja refrein weer, eindelijk… Maar ja dit blijft leuk! Langdradig maar leuk! Jeetje weer die lelijke BOOM. Ik vond hem eerst wel leuk maar het klinkt gewoon irritant. Junior Songfestival DJ. Zo klinkt het, dus dat had weg gemogen. 3/5
-   Ik ben die BOOM wel gaan waarderen eigenlijk. (Het stukje dat ze niet zingt.)

Jordan – Razz klinkt op papier leuk. Oh jeetje 5 minuten. Jeetje nee dit is niks. Zero points go to… Jordan.  Oh accordeon yes, eindelijk iets interessants. Maar we zijn nog niet op de helft. Dus nee. Als ze dit samen proppen, alle leuke stukjes naar een lied van 3 minuten. Ja dan valt het mogelijk in de punten, maar nu dus niet. Sorry! De aftiteling helpt ook niet mee. 1/5
-   Ik zou het nu een 2/5 geven. Maar nog steeds geen punten.

Lithuania – Ze deed dus al mee aan Eurovision, minpuntje sorry. Ik ben ook gewoon heel flauw. Klinkt niet gek maar ik ben niet “omver geblazen”. 3/5
-   Die ESC regel is dus weg, maar nog steeds geen punten sorry.

Andorra – Ik ben zooo benieuwd! Lekker hip is die clip! Nee sorry dit is niks. Vervelend dat je pech hebt met Andorra, je zal ook van mij geen punten verwachten, al ben ik wel toondoof.
-   Je hebt in ieder geval punten, maar dus niet van mij.

Bosnia & Herzegovina – Oh wow een thumbnail die zegt, klik dit niet aan! Maar ik moet het toch doen. En ik heb een lach op mijn gezicht, bravo! Jeetje wat leuuuuuk. Vingers knippen alert! Dikke rap nu. Clip is leuk! En toen de scene met P…. Ahahaha en nu de botox scene. Ik ga stukkk! Dit wint de award voor beste clip!! 5/5
-   Nog steeds de beste clip, en dit kan je niet kijken zonder glimlach. Deze punten zijn dik verdient!

Slovakia – Leuke melodie tot nu toe. En nu is het refrein: geen leuke melodie. Zzzz dit is saai. Dit duurt 5 minuten, wat doen mensen ons aan? 1/5
-   Mijn mening is niet verandert.

Poland – Please iets leuks, please iets leuks… Leuk concept! Maar het is rap… Oei ik vrees het ergste. De beat is wel leuk tot nu toe. Alleen geen clip verdorie. En oké ik vind het niets. Stomme rap. Beste Poolse liedje? Nou Color of Your Life is dus wel veel leuker, en verdorie die is van Spotify gehaald. Ik val inmiddels in slaap. Het is 20:56. Ik zal bijna moeten slapen. Dus ik hoop dat de volgende leuk is! Oh een twist, wat produce dingetjes. Nee ik vind het écht niks. Het liefst geef ik het 0, maar toch iets vanwege dit originele concept. 1/5
-   Mijn mening is niet veran…. Zzzzz
« Laatst bewerkt op: 13-07-2020, 16:24:08 door JaccoS »

Online JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1059 Gepost op: 13-07-2020, 16:21:22 »
North-Macedonia – First of all, bedankt voor het compliment! Ten tweede, jeetje jij hebt echt veel gezocht. En zoals je zegt is er weinig goede muziek in NM. Dus dat je zoiets vindt is al top! Het refrein is leuk. Niet geweldig maar ja ik geniet wel. 2,5/5
-   Dit is zooo gegroeid! Ik vind het echt heel erg leuk nu.

Tunisia – Ik heb gewoon niets opgeschreven! Ja saai eigenlijk. 1/5
-   Zzzzzz

Latvia – Yes eindelijk iets vrolijks! Thank you! Het is danstijd! Het leukste liedje van deze bladzijde. Nog steeds niet geweldig. Maar goede stem, catchy dus waarom geen punten? 3/5
-   “Nog steeds niet geweldig.” Nou dat neem ik dus terug, it’s amazing! Het zit weer in mijn hoofd hoor.

Libya – Ik vind het nu al leuk! Die melodie is top! Refrein is ook wel leuk, maar ik vind de productie op het refrein niet zo leuk. 3/5
-   De ene dag vind ik het wel leuk, dan niet, dan wel, dan niet. Maar als het een dag is dat ik het wél leuk vind, vind ik het ook wel heel erg leuk!

Serbia – Ja dit is leuk! Jippie! Nice! Happy Jacco hiero! Beat is leuk! Clip is leuk! Ik hoop dat er nog een BOOM komt. Ik wist het! Ik vind de melodie van het refrein alleen niet geweldig. 4/5
-   Dit typ ik nu om 12:26, de dag van de deadline. En ik heb het net in de top 10 gezet. Samen met een ander liedje, ten koste van Marokko en België. Maar misschien pas ik dit nog aan.

Georgia – Hahaha die tekst. En wow die beat. Ik hou ervan! Ik vind catchy liedjes gewoon heel leuk. Dus het “arme Georgië” krijgt punten. Die vertraging is ook top! 4/5
-   Sorry, geen punten dus. Er zijn veel gewoon veel betere liedjes, maar ik zal dit nooit vergeten.

Cyprus – Oh yeah! Refrein is gewoon heel leuk! Clip is leuk, goede stem.  Dit zou zomaar de winnaar kunnen worden. Het zou me niets verbazen als dit gewoon op de radio wordt gedraaid. 5/5
-   Heb ik gisteren uit de top 10 gehaald, want het is zooo basic. Sorry

Estonia – Jeetje dit klinkt nu al goed! Dit zou ook kunnen winnen. Het refrein is ook wel leuk, niet geweldig maar misschien komt er nog een BOOM. Ik hoop het. Oeh ik hoor al wat… Ja ik vind de bridge heel goed. Toch is het wat saai, het refrein dan vooral. De coupletten vind ik heel goed. 3,5/5
-   Na het luisteren heb ik altijd een meh gevoel. Maar de coupletten zijn nog steeds geweldig!

Azerbaijan – Leuke tekst! Ik voelde me aangesproken… Stem vind ik niet geweldig. Dat instrumenten stukje is wel leuk! Dat ga ik gebruiken in de recap. Verder best saai, en ik heb natuurlijk ook geen idee waar het over gaat. 2/5
-   Mijn mening is niet echt verandert.

Czech Republic – Het is best leuk, maar niet geweldig. Het refrein is het nét niet. En er is ook geen BOOM. Sorry. 1,5/5
-   Ik denk ook hier nog steeds hetzelfde over.

Ukraine – Iemand die het Songfestival won insturen krijgt al minpunten, maar ik ben nu wel nieuwsgierig. Het is leuk! Oh jeetje wat een mishandeling. Een prima BOOM, maar hmmm. Het is niet het beste liedje, maar het is aan te horen. Melodie is prima. 3/5
-   De ESC regel heb ik weggelaten, maar een ESC-winnaar vind ik toch wat anders.De melodie is nog steeds leuk.

Russia – Oh hemel een trompet, ik vind het nu al geweldig. Goede stem! Goede melodie! AAAAH. En nu hopen op een trompetsolo. Dat er geen video is maakt me geen reet uit. En er is een trompetsolo. JEETJE WOW WAUW GEWELDIG! Oh oeps het stond al in de tekst dat er een trompetsolo zou komen, niet goed gelezen. 8/5
-   Ja nog steeds super leuk! Ik denk dat dit of Roemenië gaat winnen. Je hebt de punten zeker verdient!
« Laatst bewerkt op: 13-07-2020, 16:24:44 door JaccoS »