Ik denk dat Hila de mol is, hoewel geen spectaculaire tot nu. Ze durft nog niet zo veel risico's te nemen. Ze is mijn mol sinds de laseropdracht. Ik laat me niet leiden door de exits, want die laten haar veelal op de achtergrond en maken anderen veel verdachter. Dat is ook de bedoeling van TV. Als je zo rationeel mogelijk naar de acties kijkt, moet ze het haast wel zijn.
Ze treedt nauwelijks op de voorgrond, behalve toen ze gretig het penningmeesterschap claimde. Een cruciale positie voor de mol bleek later.
Ze is de enige die een aantal slotjes kon saboteren bij de laseropdracht en dat is een klassieke molactie.
Haar uitspraken bij de luidsprekers opdracht 'ik ben de mol', 'ik heb een vrijstelling' en de 'mol is in ons midden' zijn ook klassieke bolacties.
Ook de montagefout bij de schilderijen in de laatste opdracht in all 4 kan naar Hila wijzen.
Hila is geen spectaculaire mol omdat ze geen actrice is, maar ze haalt genoeg klassieke molstreken uit. Juist daarom worden deze massaal genegeerd, omdat we ze al kennen.
Elk jaar weer laat het grootste deel van de kijkers zich zo makkelijk manipuleren door d e exits van het programma, terwijl je juist moet kijken naar wat ze ons niet laten zien.
Oh ja en volgens mij weten Kim Lian en Fresia dat Hila de mol is en komen ze met haar in de finale