Auteur Topic: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij  (gelezen 78137 keer)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #720 Gepost op: 20-02-2022, 14:58:01 »

Misschien lopen een aantal forummers hier weer in zelfde valkuil als bij Mol Renee vorig jaar?
Het hoeft allemaal niet perfect te zijn he.

Ja, misschien. Je was goed bezig vorig jaar, dat weet ik nog.

Dit seizoen is wel anders dan vorig jaar. Rik was toen niet enthousiast (voorbeschouwing MolTalk) nu wel (Molboekje) en had het over een goed voorbereide Mol.

Ik heb pas de FTM van vorig jaar erbij gepakt en dan zie je dat Renée het best wel aardig deed qua geld. Niet alles lukte, maar een grootverdiener zou ik haar niet willen noemen. Moeten we verder terug in de tijd. Het is voorgekomen, ja. Aandachtspuntje dus.

Offline Q_TALPA_E

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #721 Gepost op: 20-02-2022, 15:00:41 »
Inderdaad, de door Kim-Lian verdiende bedragen bij Luid Sprekers en De Boot Missen zijn in theorie onmols.

Vergeet niet: ook Fresia en Everon hebben bijdragen aan het spel die onmols lijken. Denk aan de lightpainting van Fresia, het goed gooien van zakjes bij Uit De Lucht Gegrepen, het prikken van een gouden ballon door Everon of de beschrijvingen van Everon tijdens Huis(ont)houden.

De gedachte dat Kim-Lian op basis van een paar acties absoluut niet de mol is, is daarmee niet waterdicht. Het blijft een theorie.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #722 Gepost op: 20-02-2022, 15:02:54 »
Everon gaat achter die 250 euro aan, dat slaat nergens op. HEB je een hulpmol, gedraag je je als een jakhals. Kim-Lian is juist stoer dat ze dit achterhoudt.

Ik denk persoonlijk dat dit seizoen beter zou zijn als ze dit jaar geen hints erin hadden gedaan.
Ik praat ook niet over hints. Je kunt gewoon zien dat zij de mol is aan het gedrag. Dat kan je elk jaar. Maar dit jaar is het wel erg duidelijk dankzij deze enorme Voorkennisgate.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #723 Gepost op: 20-02-2022, 15:04:38 »
Ik denk dat Kim meer kon mollen als ze niet de 100 en 250 achterover gedrukt had.

Offline Q_TALPA_E

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #724 Gepost op: 20-02-2022, 15:11:26 »
Lijst van mogelijke, zichtbare molacties van Kim-Lian:

  • 1.1 (Af)troeven - Wanneer Kim merkt dat het merendeel van haar medekandidaten de jokers wil opkopen met de €1400, stelt ze de vraag: 'Dus we kopen alles op?' Zo legt ze de beslissing om het geld af te geven indirect bij de andere kandidaten neer.
  • 1.3 Ontmaskerd - Kim laat de kijker weten dat ze uit het hart en zonder voorbereiding wil vertellen om zo een spontane, verraste kandidaat te lijken. Door onverdacht over te komen voorkomt ze dat er later €5000 in de pot komt.
    Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
  • 2.1 Binnen en buiten bereik - Kim saboteert onder anderen de deelopdracht waarbij de vaas met vloeistof moet worden gevuld. Ze drinkt uit de vaas. Daarnaast spoort ze de anderen aan alleen nog 'haalbare' opdrachten uit te voeren en daarmee andere opdrachten te laten schieten.
  • 2.2 Prikactie - Kim prikt een gouden ballon door, waardoor de waarde van de ballon niet kan worden opgehoogd tot €150 later in de opdracht.
  • 2.3 Ver gelijken - Doordat Kim haar light painting niet kan herkennen, maken de kandidaten kans op minder geld bij het tweede deel van de opdracht. In het namaken van de fotokunst, laat ze een tijdschrift meenemen als vervanging voor een Bijbel.
  • 3.2 Waar rook is, is vuur - Kim laat geld in haar kistje achter in het laserparcours.
  • 4.2 Hoog spel spelen - Kim houdt (vooralsnog) €250 verborgen, waarmee het niet in pot komt.
  • 4.3 Huis(ont)houden - Kim schept onterecht verwarring over een fotolijst die verhangen zou zijn. Hierdoor is een van de verschillen die ze tegenover Rik noemt onjuist.
  • 5.1 Uit de lucht gegrepen - Kim laat het geld onder het zand liggen en probeert de communicatie met Hila te verwarren.
  • 7.1 Vakmanscha(a)p - Kim laat Fresia-schapen in het vak met haar naam staan, zodat het maximale bedrag niet kan worden verdiend.
  • 8.1 Carpet diem - Kim doet het voorstel om ook een brede straat vol te leggen met tapijten in plaats van twee smalle straten.
  • 8.3 Zand erover - Kim graaft op verschillende plekken die Everon aanwijst zonder een deel van een step te vinden.
« Laatst bewerkt op: 20-02-2022, 19:14:50 door Q_TALPA_E »

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #725 Gepost op: 20-02-2022, 15:17:29 »
Ik denk dat ze in 1.2 ook heeft geprobeerd de tablets te verstoren, maar dat het niet kon. Ze werden bewaakt door o.a Everon en Fresia. Daar gaan we in aflevering 10 nog wat van zien.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #726 Gepost op: 20-02-2022, 15:21:46 »
Wat me opviel in de carpet-opdracht was dat KL de menigte tot helpen kreeg door te roepen dat het een Wereldrecordpoging was, dat hielp. Ook was zij de initiatiefnemer om de kleden te concentreren in 2 straten, wat ook effectief was. Ze coördineerde ook veel waar kleine en waar grote kleden moesten.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #727 Gepost op: 20-02-2022, 15:25:55 »
Ik denk niet dat dat effectief was, het helpt voor het aantal strekkende meters niks en het kostte veel tijd. Helemaal op het eind was er nog een winkelierster die heel veel tapijten had te geven, en klaarblijkelijk was de productie al bij een aantal winkels geweest om uit te leggen en te vragen. Ze moesten dus meer winkels af om te vragen maar omdat Kim-Lian alle tapijten weer anders wilde leggen lukte dat niet en kwam er nog geen 1/5e van het geld in de pot.

Kim houdt (vooralsnog) €250 verborgen
Mooi lijstje, en ja er was meer. Maar dat vooralsnog hier...... het gaat niet meer gebeuren, wanneer zou dat moeten? Als kandidaat wil je dat nog afgeven, maar dan verklaar je jezelf wel meteen als kandidaat. Dus doet ze het niet. Dus is ze de mol.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #728 Gepost op: 20-02-2022, 15:30:16 »
Ze kregen bijna geen nieuwe kleden meer, dus wat mij betreft slim om te focussen op 2 straten en dan vooral de straten die smal zijn en waar je niet allerlei uitgestalde spullen of terrasjes moet weghalen. Als je op meer straten spreidt kom je ook minder snel goed uit met de vormen waardoor je of veel overlap hebt of gaten overhoudt. Daarnaast stuurde ze goed aan in welk vorm kleed waar het meest effectief was.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #729 Gepost op: 20-02-2022, 15:32:41 »


  • Kim-Lians kandidatenpagina met een overzicht van haar belangrijkste acties is bijgewerkt tot en met aflevering 8 en vind je hier

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #730 Gepost op: 20-02-2022, 15:43:23 »
Toegevoegd jouw theorie dat we werden geacht te denken dat Fresia op Everon zit, dat Fresia dan had moeten afvallen, maar dat er dan nog een verrassing komt dat Kim-Lian TOCH de mol is  ::ok::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #731 Gepost op: 20-02-2022, 16:05:58 »
  • 4.1 Luid sprekers - Kim houdt (vooralsnog) €250 verborgen, waarmee het niet in pot komt.

In deze opdracht was ze de enige die geld binnenhaalde, bij 4.2 Hoog spel spelen hield/houdt ze 250 euro achter.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline JanneMol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #732 Gepost op: 20-02-2022, 16:18:50 »
Mooi lijstje, en ja er was meer. Maar dat vooralsnog hier...... het gaat niet meer gebeuren, wanneer zou dat moeten? Als kandidaat wil je dat nog afgeven, maar dan verklaar je jezelf wel meteen als kandidaat. Dus doet ze het niet. Dus is ze de mol.

Ik snap je conclusie hier niet helemaal. Juist als kandidaat (die weet dat ze verdacht wordt) wil je die verdenking toch nog op je houden?

Of ze levert het niet in omdat ze een kandidaat is die verdacht wil blijven, of ze levert het niet in omdat ze de mol is. Het kan allebei, maar het één volgt niet uit het ander.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #733 Gepost op: 20-02-2022, 16:31:22 »
Dossier Trol Mol

''wat is ze toch een kwiebus!''
Credits naar Heinz, Ronaldanius, Annabeestje en alle anderen voor de aanwijzingen.


HINTS
- Zoals gebruikelijk sloegen de afleveringstitels op de mol. De afleveringstitel van aflevering 1 heette ''de tijd zal het leren''. De klokken moesten op 11:22 gezet worden. De 11e letter van het alfabet is een K en het is seizoen 22. K(im) is de mol van seizoen 22. De afleveringstitel van aflevering 2 heette ''zwijgen''. Dit kon slaan op het feit dat Kim niet de vlag van Zweden herkende. De afleveringstitel van aflevering 3 heette ''nietszeggend''. Alles wat de mol deze aflevering verdiende voor de pot werd er weer uitgehaald door een andere kandidaat. Haar verdiensten waren nietszeggend. De afleveringstitel van aflevering 4 heette ''stemmen''. Kim-Lian is een stemactrice. Aflevering 5 heette ''kettingreactie''. Kim-Lian zorgde voor een kettingreactie bij de busjes door op te merken dat de opdracht al begonnen was. Aflevering 6 heette ''golfbeweging''. Kim-Lian maakte een golfbeweging met haar lichaam na het krijgen van haar groene scherm. Aflevering 7 heette ''coulissen''. Kim-Lian hielt het briefje van 250 euro voor haar gezicht, waarbij ze met haar oog door het briefje heen keek. Hierdoor stond ze achter het masker en dus in de coulissen als mol. Aflevering 8 heette mollenvanger. Kim is de enige die niet met de metaaldetector op zoek ging naar de onderdelen. Ze groef als een mol, de anderen moest dus als mollenvanger(s) op zoek naar haar.
- Na opdracht 1.1 (af)troeven heeft Rik het over dat de kandidaten goud in handen hebben. De naam Kim betekent goud. Bovendien gebruikt Kim de gehele eerste aflevering een gouden pen.
- Kim verwijst twee keer naar oud-mol en naamgenoot Kim. 1). tijdens de opdracht met de foto's pakt Kim een kruisje. Dit was in seizoen 10 een verwijzing naar mol Kim. 2). tijdens Luid Sprekers is één van de zinnen ''Kennis Is Macht'', ook dit was destijds een verwijzing naar de mol.
- In opdracht 3.3 Huis(ont)houden verwijzen de verschillen naar Kim. De kerstboom = 5 Days of Christmas. Gouden sleutel = Fort Boyard. Porselein kopjes en de vazen = Stelletje Pottenbakkers!. Religieuze muur = The Passion. TV = Call TV.
Parkieten = RIO, Kim-Lian heeft de stemmen voor deze film gedaan. Bloemen = Nummer van Kim-Lian heet garden of love.
- Tijdens de opdracht 4.1 Luid Sprekers is één van de zinnen ''de mol (als leider) is in ons midden'', een verwijzing die later ook nog eens terug komt. Als je alle kandidaten op alfabetische volgorde zet staat Kim in het midden. De naam Kim betekent ook leider.
- Kim lijkt vaak voorkennis te hebben. O.a kleedde ze zich voor de lasergame opdracht in camouflage en wist ze  ook dat er een opdracht met schapen zou komen.
- Tijdens de opdracht 8.3 Zand Erover zegt Kim :"Ik krijg flashbacks" terwijl ze graaft. Een mol graaft natuurlijk heel graag, maar de mol heeft die opdracht ook de onderdelen begraven. Een slimme verwijzing van mol Kim naar wat ze die ochtend heeft gedaan.
-
Spoiler: maskerhint (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 8-05-2022, 15:12:29 door Sanmol »

Offline Mirella

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #734 Gepost op: 20-02-2022, 16:35:09 »


  • Kim-Lians kandidatenpagina met een overzicht van haar belangrijkste acties is bijgewerkt tot en met aflevering 8 en vind je hier

Dank weer! Sowieso dank aan het team dat dit allemaal modereert. Super fijn! ::bravo:: ::bravo::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #735 Gepost op: 20-02-2022, 17:18:15 »
Ik snap je conclusie hier niet helemaal.
Ik maak een beetje een gebbetje met die laatste conclusie, vraag Belgian Mole even hoe het precies zit ;D ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #736 Gepost op: 20-02-2022, 21:42:52 »
Reuze slim om op aanwijzing van haar mol te blijven graven, ze wist waarschijnlijk meteen dat ze weinig zou vinden, maar wie weet maakt ze zichzelf er verdacht mee bij de anderen.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #737 Gepost op: 21-02-2022, 00:26:08 »

Waarom is Kim-Lian NIET de mol?

Kim-Lian wordt eigenlijk al in aflevering 1 buitenspel geplaatst aangezien ze alleen in een tent moet slapen. Ik heb het gevoel dat ze hier eigenlijk al best verdacht is bij haar medekandidaten. Kim-Lian wordt dus eigenlijk vanaf dag 1 erg verdacht, waarschijnlijk gedraagt ze zich dus mysterieus en heeft ze als tactiek om nepmol te spelen. Echter zie ik dit niet meteen terug in aflevering 1. In de eerste opdracht wil ze alle jokers wegkopen, maar dat zou een kandidaat ook doen en Fresia en Everon kiezen hier dus ook voor. In de 2de opdracht was er weinig te mollen en in de 3de opdracht slaagt ze er niet in om het minst verdacht te zijn bij de kijker. Conclusie na 1 aflevering: Kim-Lian wordt verdacht bij enkele kandidaten, maar ze heeft geen enkele molactie uitgevoerd. Slecht begin als mol toch?

In aflevering 2 wordt Kim-Lian erg verdacht in beeld gebracht. Bij de lopende band zien we ze drinken van de vloeistof. Waarom doet ze dit? Erg vreemde actie, want als mol zitten er 5 kandidaten in de zaal op je vingers te kijken. Bij het ballonprikken doet ze helemaal geen moeite om in het laatste duo terecht te komen. Dat is toch wel de beste molpositie? In de 3de opdracht herkent ze als enige haar foto niet, maar die Zweedse vlag was niet zo duidelijk. Ze zorgt er dan wel voor dat er geen bijbel is, maar de witte kap doet ze wel correct. In deze aflevering werd Kim-Lian dus extreem verdacht in beeld gebracht en toegegeven hier kunnen we wel wat molacties ontdekken, maar de zogenaamde molacties hebben wel weinig geld uit de pot gehaald.

In aflevering 3 begint Kim-Lian geld te verdienen. In de eerste opdracht doet ze eerst helemaal niets totdat ze Everon gaat helpen en ze meteen 250 euro verdienen. Bij het lasershooten gaat ze alweer de aandacht op haar vestigen omdat ze van groepje wil ruilen. Een mol wil toch weinig aandacht trekken en zeker als het geen invloed heeft op een sabotage. Ze zegt dat ze alle kistjes geprobeerd heeft, maar waarom zou je dat zeggen? Hiermee maak je jezelf toch ook weer verdacht? De opdracht hierop volgend valt Kim-Lian volledig door de mand. Ze gaat namelijk met Welmoed 1.500 euro verdienen. We zien niet wij de beslissing precies neemt, maar we zien wel dat Kim-Lian akkoord gaat (doordat ze even knikt). Hier verdient ze dus maarliefst 750 euro, waar alle anderen niets verdienen.

In aflevering 4 gaat ze lekker verder met geld verdienen. Ze kan als enige van de groep het correcte bedrag noemen, namelijk 134 euro. Bij de volgende opdracht, zorgt ze ervoor dat Hila 250 euro krijgt en ze doet zelf het kistje open met de 250 euro. Hier heeft ze dus invloed op 500 euro. Echter geeft ze dat geld niet af, wat erg vreemd is, want iedereen kan achterhalen wie die 250 euro niet gegeven heeft. Hila weet het 100% zeker en valt niet veel later af, omdat ze volledig op Kim-Lian heeft ingezet? Bij zoek de verschillen verdient ze opnieuw geld. Ze geeft duidelijke intstructies aan Sahil en Fresia en kan zelf 2 verschillen opnoemen, wat 200 euro oplevert. Deze aflevering heeft ze dus veel geld verdiend EN heeft ze zichzelf nogmaals verdacht gemaakt. Wat een mol dus absoluut niet wil.

In de eerste opdracht van aflevering 5 komt ze opnieuw verdacht in beeld aangezien ze vol modder zit en geen geld vindt. Bij de zwanenopdracht zien we Kim-Lian erg veel in het water op zoek naar correcte zwanen. Samen met Sahil hebben ze ook redelijk wat correcte zwanen gevonden. Op het einde komen ze bijna te laat, maar met een ultieme eindsprint halen ze het nog net. Waarom doet ze hier zo haar best om op tijd te komen? Als ze dan toch de obvious mol speelt, kon ze hier heel erg makkelijk iets minder hard trappen en net te laat komen.
Bij de derde opdracht is Kim-Lian voorstander om voor het maximale bedrag te spelen. Er kan dus plots dubbel zoveel verdiend worden. Dit kan als mol wel een tactiek zijn omdat er dan ook 0 euro verdiend kan worden, maar dan moet je wel een molactie in gedachten hebben en ze doet dat niet. Thomas wilde zelfs opgeven en het is Kim-Lian die hem overtuigt om toch verder te doen.

In aflevering 6 zien we Kim-Lian 2 kistjes ophalen en gaat ze meteen terug met deze 2 kistjes en ze krijgt van Thomas nog 2 kistjes. Uiteindelijk lukt het haar om de 4 kistjes te openen en 1.400 euro te verdienen. Waar Kim-Lian toch verantwoordelijk is voor 700 euro. Daarna liegt ze tegen Sahil over het verdiende geld, waarom zou je dit doen als mol? Je gaat alweer de aandacht op jezelf vestigen. In de opdracht met de jetski’s zien we Kim-Lian ook weinig verkeerd doen. Ze doet samen met Laetitia en Thomas veel goed en zo wordt er ook een aardig bedrag verdiend.

In aflevering 7 wordt ze weer verdacht gemaakt door de productie. Door haar zogezegde voorkennis dat de opdracht met dieren zou zijn. In deze opdracht doet ze het samen met Fresia wel erg slecht, maar hier doet niemand het echt goed. In de volgende opdracht neemt ze zeker 5 goede foto’s en verdient zo minstens 250 euro.

In aflevering 8 doet Kim-Lian goed haar best in de tapijt-opdracht. Ze gaat er volledig voor. Ze komt ook met de goede suggestie om te focussen op 2 straten. In de hijskraan doen Fresia en Kim-Lian het ook niet slecht. Al worden er wel te weinig vragen beantwoord. Ze duidt nog een container aan die naar haar gevoel ook weg moet. Wat uiteindelijk wel klopte (dit kan wel omgekeerde psychologie zijn als mol). Bij de step-opdracht is Kim-Lian slim genoeg om een achterwiel van een andere step te gebruiken als voorwiel en zo hebben ze toch een volledige step en hebben ze 500 euro verdiend.

Conclusie na 8 afleveringen is dat ze erg veel geld verdiend heeft en dat ze zichzelf steeds verdacht maakt en ook de productie maakt haar verdacht. Alle factoren gecombineerd lijkt het me dus uitgesloten dat Kim-Lian de mol is. Ik ben dus erg verbaasd dat ze hier op het forum nog altijd als hoofdverdachte staat.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #738 Gepost op: 21-02-2022, 00:41:56 »
Conclusie na 8 afleveringen is dat ze erg veel geld verdiend heeft en dat ze zichzelf steeds verdacht maakt en ook de productie maakt haar verdacht. Alle factoren gecombineerd lijkt het me dus uitgesloten dat Kim-Lian de mol is. Ik ben dus erg verbaasd dat ze hier op het forum nog altijd als hoofdverdachte staat.

Ik heb even een tarot kaart getrokken om het antwoord op deze vraag te krijgen:



Zoals Kim zou zeggen: nu kan ik er niks meedoen, maar het kan ook iets van het universum zijn die ons iets probeert te vertellen. Dit hele seizoen heb ik al het idee dat ik een band met Kim heb opgebouwd. Spiritueel gezien. Een soort connectie. Heb het daar ook eerder over gehad. Kim heeft in mijn ogen af en toe wel wat geld verdient. Maar zoals hier al eens in geopperd is geen enkele mol perfect. Jan, die word gezien als één van de beste mollen ooit, haalde ook wel eens wat geld binnen voor de pot. Als de mol per definitie totaal geen geld in de pot zou brengen zou het wel heel makkelijk worden om die persoon te vinden. Ik denk dat Kim risico's heeft genomen als een mol die niet altijd goed uitvielen. Maar ze durfde dat risico te nemen. Soms heb je ook gewoon pech. Veel molloten gaan de fout in (inclusief mij - al is dat een unicum hoor) dat de mol precies doet wat wij denken dat diegene zou doen. Neem als voorbeeld de opdracht met de muntjes. Nu had Kim gewoon de muntjes kunnen weggooien in de bosjes, maar dan was ze gelijk ontmaskerd geweest. Ze koos er bewust voor om Thomas een mindfuck te geven. Als Kim de mol was had ze toch die muntjes weggegooid? Ja, en daarom deed ze het precies niet! Thomas zat tot het einde nog te twijfelen. De enigen die Kim echt ontmaskerd hebben zijn Everon, Fresia en Laetitia. Dat is 3/10 en een prima score.

Soms snap ik de molloten ook echt niet. Nu lees ik weer dat het eindsprintje bij de zwanen niet had ''gehoeven''. Maar, ze haalde precies hetzelfde aantal zwanen binnen als Everon en Leatitia. De laatste drie zwanen waar ze langs gingen hoorden niet eens bij Kim en Sahil. Ze nam hier een risico: of ik kom te laat of ik kom net op tijd - maar dan is het toch al een klein bedrag. Ze vertraagde hier, maar net niet goed genoeg. Als je hier als mol niet een eindsprintje maakt dan denkt iedereen ook van nou we hebben haar gevonden hoor die Kim deed niet eens haar best.  En dan hadden we vast hier gelezen ''het is heel duidelijk Kim''.
« Laatst bewerkt op: 21-02-2022, 00:50:52 door Sanmol »

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #739 Gepost op: 21-02-2022, 01:01:39 »
En inmiddels is Kim naar de derde plek gezakt bij het publiek. Ze heeft nu net als Everon 32% van de stemmen.  Ze zal alleen net iets minder dan Everon hebben.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.