Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Totaal aantal stemmen: 14
Volgens mij riepen alleen Gerrit, Chowi en Frank dat maar die lopen enkel te klooien. Jij bent één van de weinigen die ik de pot toevertrouwde.
Precies! Ik vind het zeker niet verkeerd om af en toe van Penningmeester te wisselen, maar laten we dat dan ook democratisch besluiten en niet zomaar met drie personen een onbetrouwbare poll starten! (ik heb niet gestemd, dus de uitslag zegt niets)
Dan is Midasian nu de penningmeester!
Ah, gefeliciteerd MollenvangR! Ik zeg, tijd voor een poll, wat jullie?
Update van de vers gekozen nieuwe oude penningmeester1.1 "24": 2.450 euro1.2 Among Us: 2.000 euro1.3 Bungee: 1.000 euro1.4/2.1 Maki's trainen: 1.010 euro2.2 Wizards: MIN 2.850 2.3 Spam Glam: 2.500 euro3.1 Youtube: 250 euro3.2 Songfestival: euro3.3 Tambours: 1.500 euroTotaal na aflevering 3: 7.860 euro
Bijna hoger dan de pot van het laatste seizoen widm Ik vind nog steeds dat het best redelijk gaat.
Aflevering 4 ‘Diamonds or teardrops?’Daar had niemand geld op ingezet! Onzekerheid alom wanneer alle kandidaten en in het donker vervoerd worden naar een geheime locatie. Daar staat een aflevering vol beslissingen voor hen. Kopen of niet kopen? Onderhandelen of niet onderhandelen? Wanneer ze het einde van het labyrint hebben gevonden, kopen ze alles wat vast of los zit en breekt de oorlog van het eiland uit. Wie zal er overwinnen? En wie krijgt het volgende rode scherm?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
739 gasten en 7 vaste bezoekers