Auteur Topic: [MO22] Aflevering 1 - Opdracht 2 'Among the Baobab'  (gelezen 11783 keer)

Offline Sanmol

• Forumlid
  • professionele speurneus
Re: [MO22] Aflevering 1 - Opdracht 2 'Among the Baobab'
« Reactie #740 Gepost op: 16-04-2022, 15:56:16 »
Mee eens. Laten we nu alvast de mensen die we dan weg gaan stemmen bepalen, en dan gaan we ze rond 20:00 echt weg stemmen.

Als ik realistisch kijk naar wie een decoy zouden kunnen zijn dan zijn dat Vermoljoen, Chardo, Molfreak Arno, Lan & Misty-Fristy. Vermoljoen is dan de enige die bij decoy 3 zou kunnen passen.

Offline Chowi

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mol WIDMO2022
« Reactie #741 Gepost op: 16-04-2022, 16:05:21 »
Als ik realistisch kijk naar wie een decoy zouden kunnen zijn dan zijn dat Vermoljoen, Chardo, Molfreak Arno, Lan & Misty-Fristy. Vermoljoen is dan de enige die bij decoy 3 zou kunnen passen.

Ik denk eigenlijk niet dat Molfreak Arno een decoy is.  ::ohno:: Maar dat maakt in dit geval niet uit, die past toch niet qua letters inderdaad.

Offline Freak123

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
« Reactie #742 Gepost op: 16-04-2022, 16:06:14 »
Ik ben een echte kandidaat. Ik snap dat het ongeloofwaardig is aangezien ik vorig seizoen meedeed. Maar ik heb echt al heel actief meegedaan en ben van plan om dat nog te doen. Dus als jullie mij eruit willen, probeer mij als laatste te doen.

Ik doe even een overtuigingspoging dat ik echt ben: ik moest zondag werken en toch heb ik van de nacht van zaterdag op zondag op 6 goede momenten in de nacht gepost. Dat zou ik als Decoy echt niet doen.

Offline Sanmol

• Forumlid
« Reactie #743 Gepost op: 16-04-2022, 16:07:33 »
Ik denk eigenlijk niet dat Molfreak Arno een decoy is.  ::ohno:: Maar dat maakt in dit geval niet uit, die past toch niet qua letters inderdaad.

Molfreak Arno deed vorig seizoen wel mee :-X. Alleen puur daardoor heb ik hem als decoy staan hoor. Het is een schat van een jongen die af en toe mij iets teveel verteld :P.

Offline Chowi

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mol WIDMO2022
« Reactie #744 Gepost op: 16-04-2022, 16:09:08 »
Molfreak Arno deed vorig seizoen wel mee :-X. Alleen puur daardoor heb ik hem als decoy staan hoor. Het is een schat van een jongen die af en toe mij iets teveel verteld :P.

Kijk die info over vorige seizoenen heb ik natuurlijk niet. Ik baseer het puur op wat ik in de afgelopen opdrachten gezien heb eigenlijk.

Offline Vermoljoen

• Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
« Reactie #745 Gepost op: 16-04-2022, 16:09:13 »
Een oud-kandidaat met een zeer goede inschrijving kan perfect een kandidaat zijn hoor? Ik weet niet wat jij al de hele tijd zegt, maar het is niet zo dat die personen geen enkele kans hebben om mee te mogen doen.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Freak123

• Forumlid
« Reactie #746 Gepost op: 16-04-2022, 16:09:15 »
Ga je nu beweren dat ik gezegd heb dat ik een decoy ben? Want daar is niks van aan!

Offline Sanmol

• Forumlid
« Reactie #747 Gepost op: 16-04-2022, 16:09:39 »
Ik ben een echte kandidaat. Ik snap dat het ongeloofwaardig is aangezien ik vorig seizoen meedeed. Maar ik heb echt al heel actief meegedaan en ben van plan om dat nog te doen. Dus als jullie mij eruit willen, probeer mij als laatste te doen.

Ik doe even een overtuigingspoging dat ik echt ben: ik moest zondag werken en toch heb ik van de nacht van zaterdag op zondag op 6 goede momenten in de nacht gepost. Dat zou ik als Decoy echt niet doen.

Dan moet ik je geloven op je mooie bruine ogen schat ::love::.

Offline Freak123

• Forumlid
« Reactie #748 Gepost op: 16-04-2022, 16:10:43 »
Dan moet ik je geloven op je mooie bruine ogen schat ::love::.
Mijn ogen zijn blauw  ::)

Offline Freak123

• Forumlid
« Reactie #749 Gepost op: 16-04-2022, 16:11:08 »
Een oud-kandidaat met een zeer goede inschrijving kan perfect een kandidaat zijn hoor? Ik weet niet wat jij al de hele tijd zegt, maar het is niet zo dat die personen geen enkele kans hebben om mee te mogen doen.
Precies, er staat ook nergens dat dat niet mag.

Offline Whatthefrank

• Forumlid
  • Frenkie 🍻
« Reactie #750 Gepost op: 16-04-2022, 16:15:36 »
Dat over kandidaten van WIDM AS of de vorige WIDMO stond er weldegelijk hoor, alleen kan ik nu nergens meer vinden  ;D
Verliezend finalist WIDMO22 + De Code
Winnaar RSC 26 + Z4P

Offline Lan

• Forumlid
« Reactie #751 Gepost op: 16-04-2022, 16:19:27 »
Ik snap niet zo goed waarom ik steeds als decoy wordt gezien. Ik weet dat ik verder niet echt actief ben op het forum, maar ik schrijf me braaf elk jaar in voor WIDM online en een keer in de zo veel tijd accepteren ze dat  :P

Offline Freak123

• Forumlid
« Reactie #752 Gepost op: 16-04-2022, 16:22:51 »
Ik snap niet zo goed waarom ik steeds als decoy wordt gezien. Ik weet dat ik verder niet echt actief ben op het forum, maar ik schrijf me braaf elk jaar in voor WIDM online en een keer in de zo veel tijd accepteren ze dat  :P
Ik zou het ook gek vinden dat ze jou als decoy vragen als je allang onactief bent. Dus mij lijk je ook echt.

Offline Sanmol

• Forumlid
« Reactie #753 Gepost op: 16-04-2022, 16:27:33 »
Dat over kandidaten van WIDM AS of de vorige WIDMO stond er weldegelijk hoor, alleen kan ik nu nergens meer vinden  ;D

Dankjewel! Ik ben er zo klaar mee dat ik de hele tijd als een punching bag word gebruikt dat ik ongelijk zou hebben. Ik weet zelf ook wel dat ik niet gek ben. We moeten nu toch echt vooruitgang gaan boeken en mensen gaan dikdrukken ben ik bang. Voor decoy 2 en decoy 4 heb ik geen idee nog wie we daar kunnen achterlaten.

Decoy 1 is Chardo. (heb ik al gedikdrukt)
Decoy 3 is Vermoljoen.
Decoy 6 is Misty-Fristy. (heb ik al gedikdrukt)

Offline Sanmol

• Forumlid
« Reactie #754 Gepost op: 16-04-2022, 16:29:35 »
Excuseer mij haar naam is Misty-Fristi niet Misty-Fristy ::rofl::.

Offline PieterBasje

• Actief Lid
  • 1/8e finalist WidMO 2022
« Reactie #755 Gepost op: 16-04-2022, 16:30:39 »
Nog maals, ik ga over een uurtje of 2 met je mee
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline monkeysuncle

• Winnaar Zap 5
  • Forumlid
« Reactie #756 Gepost op: 16-04-2022, 16:33:33 »
Ik geef mijn blad door aan Molfreak Arno
My fall will be for you

Offline Sanmol

• Forumlid
« Reactie #757 Gepost op: 16-04-2022, 16:36:30 »
Nog maals, ik ga over een uurtje of 2 met je mee

We moeten dan wel TIEN mensen hebben die dit gaan dikdrukken hé. Dat gaat ook tijd kosten. Tot nu toe hadden we ongeveer 3 hints nodig om iemand neer te zetten bij een boom. Dat gaan we voor die tijd niet meer regelen, dus dan kunnen we maar beter mensen achterlaten die we verdenken en grote kans hebben om een decoy te zijn dan wachten en met één letter of één hint meer zitten die sowieso geen informatie geeft. We moeten nu een keuze maken voordat het echt allemaal in de soep gaat lopen.

Offline Freak123

• Forumlid
« Reactie #758 Gepost op: 16-04-2022, 16:40:43 »
Ik geef mijn blad door aan Molfreak Arno
Volgens mij hebben we nu een rondje?

Offline Whatthefrank

• Forumlid
  • Frenkie 🍻
« Reactie #759 Gepost op: 16-04-2022, 16:43:58 »
Ik ben ook wel voor het z.s.m achter gaan laten van mensen, anders gaan we geen stuiver verdienen  ::ohno::
Verliezend finalist WIDMO22 + De Code
Winnaar RSC 26 + Z4P