Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Mee eens. Laten we nu alvast de mensen die we dan weg gaan stemmen bepalen, en dan gaan we ze rond 20:00 echt weg stemmen.
Als ik realistisch kijk naar wie een decoy zouden kunnen zijn dan zijn dat Vermoljoen, Chardo, Molfreak Arno, Lan & Misty-Fristy. Vermoljoen is dan de enige die bij decoy 3 zou kunnen passen.
Ik denk eigenlijk niet dat Molfreak Arno een decoy is. Maar dat maakt in dit geval niet uit, die past toch niet qua letters inderdaad.
Molfreak Arno deed vorig seizoen wel mee . Alleen puur daardoor heb ik hem als decoy staan hoor. Het is een schat van een jongen die af en toe mij iets teveel verteld .
Ik ben een echte kandidaat. Ik snap dat het ongeloofwaardig is aangezien ik vorig seizoen meedeed. Maar ik heb echt al heel actief meegedaan en ben van plan om dat nog te doen. Dus als jullie mij eruit willen, probeer mij als laatste te doen. Ik doe even een overtuigingspoging dat ik echt ben: ik moest zondag werken en toch heb ik van de nacht van zaterdag op zondag op 6 goede momenten in de nacht gepost. Dat zou ik als Decoy echt niet doen.
Dan moet ik je geloven op je mooie bruine ogen schat .
Een oud-kandidaat met een zeer goede inschrijving kan perfect een kandidaat zijn hoor? Ik weet niet wat jij al de hele tijd zegt, maar het is niet zo dat die personen geen enkele kans hebben om mee te mogen doen.
Ik snap niet zo goed waarom ik steeds als decoy wordt gezien. Ik weet dat ik verder niet echt actief ben op het forum, maar ik schrijf me braaf elk jaar in voor WIDM online en een keer in de zo veel tijd accepteren ze dat
Dat over kandidaten van WIDM AS of de vorige WIDMO stond er weldegelijk hoor, alleen kan ik nu nergens meer vinden
Nog maals, ik ga over een uurtje of 2 met je mee
Ik geef mijn blad door aan Molfreak Arno
Wie is de Mol? Jubileumseizoen 2025 Pool
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
908 gasten en 1 vaste bezoeker