Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Zouden ze allemaal op dezelfde kunnen slaan? Ik heb geen berichten gezien waar een decoy genoemd werd?
Ik ga gewoon even een theorie opgooien he, de eerste letters van de eigenschappen die we nu hebben zitten, namelijk Z, E, M en K, zitten allemaal in de naam van Mr. Perzik. Is hij dan een decoy?
D*N of Tim, mag je ook een decoy nominatie intrekken?
Ik wil bij decoy 5 nu eigenlijk wel Mr. Perzik gokken. Dit vind ik best een plausibele verklaring voor alle willekeurige eigenschappen die niet bij elkaar lijken te passen.
Hoezo passen moedig, efficiënt, kritisch en zakelijk niet bij elkaar?
Niet bij de mensen die wij hier kennen. Althans ik ken er best veel en dit lijkt gewoon zo willekeurig dat er een addertje onder het gras zit. Maar we kunnen in principe nog een eigenschap halen om te zien alsof het Mr. Perzik verder spelt.
Dat zou kunnen Tim. Ik ben er bijna van overtuigd dat Misty-Fristy en Mr. Perzik decoy 3 en 4 zijn. Als dit de nep accounts van Tim en D*N zijn (én daar heb ik zeker bewijs voor) dan kunnen die alleen maar de letter hints zijn. Het zijn niet bestaande mensen, dus je kan er niet echt eigenschap hints of aanwijzingen naar geven.
Volgens mij heet ik al sinds mijn geboorte Bart en niet Tim
Wie is de Mol? Jubileumseizoen 2025 Pool
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
1137 gasten en 4 vaste bezoekers