Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
UpdateRavaka: Gehoorzaamheid +3, Klimmen +3Sambatra: Openen kokosnoot +1, Eetlust +2Rindra: Openen kokosnoot +2, Zoekvaardigheid +1Rahely: Intimidatie +3Beloha: Schilderen +1, Graven +2Mihaja: Slingeren +3, Klimmen +3Kintana: Klimmen +3, Durf +3Bakoly: Klimmen +2, Slingeren +3Gracy: -Benoidy: Intimidatie +3, Zoekvaardigheid +3Wenddy: Klimmen +3Avana: Klimmen +3, Durf +2GerritDeBloempot is vergeten zijn maki eten te geven!
En last but not least, een stelling voor de durfmaki's:Ik ben nog nooit helemaal alleen naar een bar of club gegaan.
Het steigerende paard is idd Ferrari (Forza Ferrari ), en dat is dus ItaliëCroissants is idd Oostenrijk, toevallig een gek feitje dat ergens is blijven hangen en boven kwam toen het hier tussen stondTunesië klopt ook, volgens mij gaat dit over de Star Wars films (heb er nog nooit 1 gezien, maar heb er wel eens iets over gelezen)Vliegtuigbouwer is 1000 procent zeker Airbus, en is dus Frankrijk.Ik vertrouw Sanmol over Murga, ik zou het echt niet weten. Wat mij betreft passen we die vraag 14 aan en drukken we daarna dik.Ik zal straks tussendoor kijken of ik daar ook nog aan moet bijdragen.
Ik ben nog nooit helemaal alleen naar een bar of club gegaan.
Ik heb een hele mooie originele maaltijd voor mijn Maki gevonden dus die krijgt ze dan ook geserveerd van mij!
Beloha heeft weer iets getekend.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
782 gasten en 4 vaste bezoekers