Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Het is een web! Dus maak even overzichtelijk welke stappen je genomen hebt en welk filmpje daarbij hoort (links) voor het overzicht
PieterBasjeEen aantal van jullie heeft PieterBasje gevonden. Om hem te bevrijden moet de video 8 likes krijgen. Daarna kan PieterBasje weer vrij rondspammen. Succes!
Mensen doe dit even!! Ik was al bang dat de mol losgeld ging vragen, dit is helemaal niks!
We moeten hier nog wel even over nadenken vind ik. Ik verwelkom PB graag terug maar ik weet niet of er iets aan vast hangt?
Ik denk dat hij wat info voor ons heeft meegekregen. Kan verder geen consequenties bedenken die eraan zouden kunnen hangen?
Nou meer in de zin van, wat als we niet 8 likes geven? Betekent dat dat hij uit het spel ligt?
Laten we die discussie vooral niet voeren nu. Like gewoon, klaar. We moeten vooral overzicht hebben nu en onze missies gaan oplossen.
Ik zie ook al 2 links met Decoy Brent. Het nummer Drunk van Jeannete nog wat en de pauw met Masked singer.
Iemand dit al ontcijferd?Jviromi mw hi qspKo7NXFFXNgU XP4iFQTdTjwOnder de video van PB.
Ja, vooral niet nadenken over je acties! Klinkt als een super goede strategie.
Iemand dit al ontcijferd?Jviromi mw hi qspKo7NXFFXNgU XP4iFQTdTjwOnder de video van PB.Ah dat zijn links naar videos.
De bovenste kom ik niet uit. De onderste 2 kun je als youtube links gebruiken waardoor je op 2 andere videos terecht komt.
Giro Pool
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
907 gasten en 19 vaste bezoekers