Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Ja dat mag dus niet hè, PB!
Extra regels:-> Je mag geen video's of methodes om verder te komen met elkaar delen-> Overleg alleen in het topic. Je mag dus wel delen wat je ziet bij een video en vanaf welke video je daar bent gekomen-> Verder komen in het web gaat via verschillende manieren die jullie zelf moeten uitzoeken-> Je missie is een ietwat vage omschrijving die leidt naar het juiste filmpje, stuur dit filmpje op via pm als definitief antwoord. Deadline: Donderdag 5 mei 20:00
Is deze opdracht nou echt zo moeilijk
Titels mogen wel, er staat hier nergens waarom dat niet zou mogenIs deze opdracht nou echt zo moeilijk
Nee, titels mogen echt niet, anders kon je dat gewoon in de zoekbalk intypen. Iedereen moet zelf verder komen in het web!
Doe ik eens mijn best, is het nog niet goed!Enige wat ik wil is boetes voorkomen. Als dat nepmollen is, helemaal dikke prima!
PieterBasje is de enige die deze opdracht begrijpt, jullie worden allemaal achtergelaten door een 14 jarige hier
Ik had dus nog een filmpje gevonden met een nummer uit Spongebob Squarepants getiteld Poor Pirates.Gerrit, welk filmpje hoort bij jou?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
1159 gasten en 43 vaste bezoekers
RealityTV vandaag