Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Jullie zijn allemaal zo ver doorgelopen? Ik was bij bakje 5 en toen was de rest allemaal al leeg dus toen had ik niks.
Ja die zit bij de 6 deelnemers die voor mij aan de beurt waren (want ik ben alleen de 500 op mn pad tegengekomen).
Bij mij lag hij er wel. Ik verwacht dat Chowi hem gepakt heeft.
Voor mij geldt dat ik gewoon te hebzuchtig ben geweest. Ik heb twee keer een enkele topito laten liggen omdat ik eigenlijk hoopte dat er aan het eind nog een joker of iets zou liggen. Was dus niet het geval. Eindstand, leeg kistje.
Tamboer 5 was leeg toen ik aan de beurt was. Ik werd na nummer 4 doorgestuurd naar nummer 11. (waar die ene topito lag waar ik het over had)
Dus als Chowi geen geld heeft, dan moet Frenkie dat toch hebben?Als ie er bij Gerrit wel nog lag en bij MV niet meer
Wat een mindgame dit. Iedereen gooit gewoon open wat ze hebben. Willen jullie geen troeven?
Dat zou toch heel dom zijn? Je weet 10 kandidaten, dus 10 prijzen. Je weet dat er x aantal mensen voor jou zijn geweest, dus dan had je toch kunnen optellen en uitvogelen dat 12 sowieso leeg moest zijn?
Ik ben na Ricardo gegaan en ben dus vrij ver doorgelopen en denk te weten wat hij heeft.Spacy was na mij. Maar als hij slim heeft gespeeld weet ik ook wat hij heeft.Of ik dat de moeite waard vind om te delen nu weet ik niet
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
784 gasten en 17 vaste bezoekers