Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Wat moet ik volgens jou dan stemmen bij Chowi en Midas?
Dan zal Chowi wel gelogen hebben en 9 hebben gepakt idd
Tambour 1 - 2 kandidatenlijstjes - NiemandTambour 2 - 1 rode topito - NiemandTambour 3 - €3.500 - NiemandTambour 4 - 1 kandidatenlijstjes - NiemandTambour 5 - 1 Joker - RicardoTambour 6 - leegTambour 7 - ?? - SpacyTambour 8 - €1.500 - FrenkieTambour 9 - ?? - Chowi Tambour 10 - 3 Topito’s - NiekyTambour 11 - 1 topito - MidasTambour 12 - leegNiks: PBMVGerritNielsDan weten we van iedereen wie welk bakjes gepakt heeft. Zo klopt ie toch Nieky? Of heeft Spacy dan 9 gepakt en Chowi 7
Ik heb besloten dat ik het Spacy gun
Oh wacht. Ik zie nu dat Chowi nummer 9 heeft. Dan moet ik dus nog een keer gaan beslissen of ik het iemand gun hahaChowi en Spacy; Gunnen jullie het elkaar?
Ben ik nou zo dom of is er gewoon een kans van 33% dat ik goed gok wie van jullie de 3 items die voor mij gepakt zijn heeft? Hoe de verdeling is is gewoon gissen, ik weet toch niet wie de waarheid vertelt en wie niet, en wie wie de hand boven het hoofd houdt. Ik snap niet hoe een gunfactor hierin meetelt.Eerlijk gezegd gun ik niemand iets behalve mijzelf. Sorry als dat gemeen is.
Weten we nou al alles zeker? Zolang jullie die 1500 maar bij mij neerzetten vind ik het prima
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
782 gasten en 16 vaste bezoekers