Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Ik vind mezelf ook een fijn persoon, mag ik nu de joker?
De joker sowieso niet meenemen, hoe ben je op die 500 euro gekomen? Dat is een risico die ik niet wel nemen. Dan zou ik eerder nog een rode edelsteen nemen t.w.v 100 euro met wat aanvullers. Dan hebben we ten minste zekerheid.
En aangezien ik tot nu toe de enige lijk die deze opdracht serieus neemt en zich goed inspant ga ik mijn lijst vet drukken als er geen alternatief komt. Joker is dan uiteraard voor mij omdat ik er hard voor gewerkt heb!
Ja jij hebt makkelijk praat jij. De helft van die inschattingen klopt waarschijnlijk neit eens en die joker is een te groot risico. Tenzij je enorm veel geld uit de pot wil spelen, is dit absoluut geen handige manier om dit aan te pakken. En je bent absoluut niet de enige die zich inspant voor deze opdracht.
Ik zie niemand met lijstjes komen vriend!Hoe ik het zie ben ik de enige die zich in wilt spannen voor de groep.Wel makkelijk hoor. Niets doen en op voorhand roepen dat ik het fout gedaan heb.......
Hallo?! Ik heb de eerste aanzet gemaakt voor een lijstje. Je moet het gewoon stap voor stap aanpakken, met twee dure items eerst en de rest met kleine bedragen aanvullen. Dan pakken we een nieuw item erbij en gaat iedereen daarvan een inschatting maken, en het gemiddelde wordt de prijs. Wisdom of the crowd! Een aantal bedragen heb jij welzeker veel te hoog ingeschat. Een krant voor 4 euro?! Hou op met me hoor.
Volgens mij de 6 duurste:7. Vliegticket (KLM, economy class, goedkoopste alternatief, vliegen op 17 mei)9. Edelsteen18. Hotelovernachting 2 dagen- 1 persoon 21. Palmboom33. Speelgoedauto 39. Fotobooth
De 5 duurste items volgens mij:- Vliegticket- Hotelovernachting- Fotobooth- Speelgoedauto- Palmboom
Goede eerste aanzet wel hoor
Daar doelde ik niet eens op. Er werd daar gevraagd wat iedereen als duurste items stemde, dus dat was mijn reactie daarop. De eerste aanzet was om de prijs van het vliegticket in te schatten en daar samen met de speelgoedauto mee te beginnen. Vervolgens post jij een lijst met prijzen waarvan de helft gewoon natte vingerwerk is en niet klopt, en dat zou reden moeten zijn dat jij de joker mag claimen?
Ohja want alleen mijn schattingen zijn natte vingerwerk Even vergeten!Snap niet dat niemand anders een schatting maakt van die lijst. Erg makkelijk om te zeggen dat ik het niet goed doe, maar ik zie geen andere mensen schattingen maken.Met alleen dure items redden we het niet dus je zal toch ook naar de rest van de lijst moeten kijken
Ik zal er straks even naar kijken als ik thuis ben! Op mijn telefoon is dat niet zo handig hè! RUSTAAAGH!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Nu online
1410 gasten en 10 vaste bezoekers