Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Ik weet niet wat uw budget is, maar via deze weg kunnen mensen die nog niet bekend zijn met uw wonderschone muziek u beter leren kennen en dan kunt u ook vaker in Nederland langskomen voor mijn goede vriend D*N.
Ik splits mij af van Frenkie omdat hij vervelend doet, met in mijn hand geklemd pakketje nummer 5. Ik loop naar het omcirkelde huisje en bel aan.
Echt hoezo ik nou weer Ik bel aan bij onderstaande huisje. Vol verwachting wacht ik af, met pakketje 4 onder m'n armen
Hallooo meneer, is dat mijn pakketje?
Goedemorgen, jazeker! Bent u tevreden met onze service?
Ik heb helemaal NIETS, maar ben zeer geïnteresseerd!
Voor niets kan ik niets beloven mevrouw. Dan ga ik denk ik verder lopen! Ik had al mijn eerste gedeelte af, misschien wilt een andere dorpsbewoner wel een Lana del Rey Fanedit!
Hallo MV, je gelooft niet wie ik net tegenkwam, het was een gekke Lana Del Rey fan die cosplayde als haar! Ik wil gauw weg bij dat huisje, heb je de omschrijving naar huisje 78 voor mij?Ik kan zien dat het Lana niet was door de furrystaart! Over
Ik loop naar huisje 78 en bel daar aan.
Er doet niemand open
Dat is een mogelijkheid, maar dan word het wel duurder. Als je een grote hoeveelheid van iets koopt, ben je altijd goedkoper uit dan als je er maar eentje koopt. Die andere is een package deal. 1 los lijstje is 100, dus dan kom ik op 150 uit.
Swifty doet de deur open!
Goedemiddag mevrouw, ik zie dat ik op de goede plek ben??Ik heb een paar prachtige items te koop, het maken van de echte test die de kandidaten is 1 van die dingen! Ik kan ook nog een prachtig gedicht schrijven of wat dacht u van een vermelding op wieisdemaki het instaaccount van dit seizoen van Wie is de Mol? Online, ik heb ook een dinertje in de aanbieding in het prachtige restaurant Real Nets DM, in dit dinertje vertel ik alles wat u van mij en mijn verdenkingen wilt weten!
Dat diner klinkt goed! Maar dat gedicht ook. Wat vraag je daarvoor?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
1810 gasten en 6 vaste bezoekers