Nieky serieus, wat doe je?
Ik heb al het recht om op een lijstje te bieden. Voor mij is dat op dit moment ontzettend waardevol omdat ik daarover meerdere keren ben voorgelogen. Dat liegen hoort bij het spel, daar hebben jullie me eerder ook niet over gehoord. Maar ik sta dan volledig in mijn recht om op een lijstje te bieden.
Verder ben ik niet gediend van alle opmerkingen/sneren omtrent inactiviteit. Zowel hier als op discord. Volgens mij heb ik elke opdracht meegspeeld behalve als ik aangegeven had een weekendje weg te zijn. En dat laatste moet gewoon kunnen. Als de hosts daar anders over denken hoor ik dat graag via een pm.
Ik speel (net zoals alle RN spellen) een spel op mijn eigen manier, zodat ik er lol uithaal. Dat lijkt me uiteindelijk de essentie en reden waarom je meedoet aan een spel. Voor mij houd dat in dat ik niet nonstop op discord zit omdat ik in het verleden heb gemerkt dat ik dan teveel schermtijd heb en een druk voel van dingen bij te moeten houden. Er zijn meer leuke dingen in het leven.
Dat ik de inzet uit de pot ineens verhoog is niet chique. Excuses daarvoor. Maar de opmerking van Ricardo schoot mij in het verkeerde keelgat omdat ik dus vind dat ik niet a la minute (of uberhaupt) op pms hoef te reageren als ik dat niet wil of het even niet uitkomt. In het geval vd pm van Ricardo heb ik hem wel gelezen maar later niet meer op gereageerd. Volgens mij is dat menselijk. Verder had ik vandaag een ontiegelijke rotdag en even geen zin in dat mensen van alles van mij verwachten. Mijn duracellbatterij is weleens op.