Auteur Topic: [MO22] Aflevering 6 - Opdracht 2 'Dierentuin'  (gelezen 6673 keer)

Offline Chowi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mol WIDMO2022
Re: [MO22] Aflevering 6 - Opdracht 2 'Dierentuin'
« Reactie #520 Gepost op: 1-06-2022, 21:45:16 »
450 euro en twee topito's voor de testvragen geboden.

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [MO22] Aflevering 6 - Opdracht 2 'Dierentuin'
« Reactie #521 Gepost op: 1-06-2022, 21:51:28 »
Volgensmij is het maar 1 testvraag maar ik bied hier 460 euro en 2 topito's op
Er is geen Mol meer...

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [MO22] Aflevering 6 - Opdracht 2 'Dierentuin'
« Reactie #522 Gepost op: 1-06-2022, 21:59:24 »
Nieky serieus, wat doe je?

Ik heb al het recht om op een lijstje te bieden. Voor mij is dat op dit moment ontzettend waardevol omdat ik daarover meerdere keren ben voorgelogen. Dat liegen hoort bij het spel, daar hebben jullie me eerder ook niet over gehoord. Maar ik sta dan volledig in mijn recht om op een lijstje te bieden.

Verder ben ik niet gediend van alle opmerkingen/sneren omtrent inactiviteit. Zowel hier als op discord. Volgens mij heb ik elke opdracht meegspeeld behalve als ik aangegeven had een weekendje weg te zijn. En dat laatste moet gewoon kunnen. Als de hosts daar anders over denken hoor ik dat graag via een pm.

Ik speel (net zoals alle RN spellen) een spel op mijn eigen manier, zodat ik er lol uithaal. Dat lijkt me uiteindelijk de essentie en reden waarom je meedoet aan een spel. Voor mij houd dat in dat ik niet nonstop op discord zit omdat ik in het verleden heb gemerkt dat ik dan teveel schermtijd heb en een druk voel van dingen bij te moeten houden. Er zijn meer leuke dingen in het leven.

Dat ik de inzet uit de pot ineens verhoog is niet chique. Excuses daarvoor. Maar de opmerking van Ricardo schoot mij in het verkeerde keelgat omdat ik dus vind dat ik niet a la minute (of uberhaupt) op pms hoef te reageren als ik dat niet wil of het even niet uitkomt. In het geval vd pm van Ricardo heb ik hem wel gelezen maar later niet meer op gereageerd. Volgens mij is dat menselijk. Verder had ik vandaag een ontiegelijke rotdag en even geen zin in dat mensen van alles van mij verwachten. Mijn duracellbatterij is weleens op.

 ::zwaai::
You'll never walk alone

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [MO22] Aflevering 6 - Opdracht 2 'Dierentuin'
« Reactie #523 Gepost op: 1-06-2022, 22:05:28 »
Mijn duracellbatterij is weleens op.


Geeft niet, die van mij ook! ::zwaai::
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline NielsE

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO22] Aflevering 6 - Opdracht 2 'Dierentuin'
« Reactie #524 Gepost op: 1-06-2022, 22:08:23 »
Ik heb al het recht om op een lijstje te bieden. Voor mij is dat op dit moment ontzettend waardevol omdat ik daarover meerdere keren ben voorgelogen. Dat liegen hoort bij het spel, daar hebben jullie me eerder ook niet over gehoord. Maar ik sta dan volledig in mijn recht om op een lijstje te bieden.

Verder ben ik niet gediend van alle opmerkingen/sneren omtrent inactiviteit. Zowel hier als op discord. Volgens mij heb ik elke opdracht meegspeeld behalve als ik aangegeven had een weekendje weg te zijn. En dat laatste moet gewoon kunnen. Als de hosts daar anders over denken hoor ik dat graag via een pm.

Ik speel (net zoals alle RN spellen) een spel op mijn eigen manier, zodat ik er lol uithaal. Dat lijkt me uiteindelijk de essentie en reden waarom je meedoet aan een spel. Voor mij houd dat in dat ik niet nonstop op discord zit omdat ik in het verleden heb gemerkt dat ik dan teveel schermtijd heb en een druk voel van dingen bij te moeten houden. Er zijn meer leuke dingen in het leven.

Dat ik de inzet uit de pot ineens verhoog is niet chique. Excuses daarvoor. Maar de opmerking van Ricardo schoot mij in het verkeerde keelgat omdat ik dus vind dat ik niet a la minute (of uberhaupt) op pms hoef te reageren als ik dat niet wil of het even niet uitkomt. In het geval vd pm van Ricardo heb ik hem wel gelezen maar later niet meer op gereageerd. Volgens mij is dat menselijk. Verder had ik vandaag een ontiegelijke rotdag en even geen zin in dat mensen van alles van mij verwachten. Mijn duracellbatterij is weleens op.

 ::zwaai::

Helder en thanks voor de uitleg  ;D

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [MO22] Aflevering 6 - Opdracht 2 'Dierentuin'
« Reactie #525 Gepost op: 1-06-2022, 22:13:13 »
Ik heb al het recht om op een lijstje te bieden. Voor mij is dat op dit moment ontzettend waardevol omdat ik daarover meerdere keren ben voorgelogen. Dat liegen hoort bij het spel, daar hebben jullie me eerder ook niet over gehoord. Maar ik sta dan volledig in mijn recht om op een lijstje te bieden.

Verder ben ik niet gediend van alle opmerkingen/sneren omtrent inactiviteit. Zowel hier als op discord. Volgens mij heb ik elke opdracht meegspeeld behalve als ik aangegeven had een weekendje weg te zijn. En dat laatste moet gewoon kunnen. Als de hosts daar anders over denken hoor ik dat graag via een pm.

Ik speel (net zoals alle RN spellen) een spel op mijn eigen manier, zodat ik er lol uithaal. Dat lijkt me uiteindelijk de essentie en reden waarom je meedoet aan een spel. Voor mij houd dat in dat ik niet nonstop op discord zit omdat ik in het verleden heb gemerkt dat ik dan teveel schermtijd heb en een druk voel van dingen bij te moeten houden. Er zijn meer leuke dingen in het leven.

Dat ik de inzet uit de pot ineens verhoog is niet chique. Excuses daarvoor. Maar de opmerking van Ricardo schoot mij in het verkeerde keelgat omdat ik dus vind dat ik niet a la minute (of uberhaupt) op pms hoef te reageren als ik dat niet wil of het even niet uitkomt. In het geval vd pm van Ricardo heb ik hem wel gelezen maar later niet meer op gereageerd. Volgens mij is dat menselijk. Verder had ik vandaag een ontiegelijke rotdag en even geen zin in dat mensen van alles van mij verwachten. Mijn duracellbatterij is weleens op.

 ::zwaai::

 ::hug::
Er is geen Mol meer...

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO22] Aflevering 6 - Opdracht 2 'Dierentuin'
« Reactie #526 Gepost op: 1-06-2022, 23:24:58 »
Ik loop naar de vissen.
Je ziet nog twee half verdrinkende schapen *blub*
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO22] Aflevering 6 - Opdracht 2 'Dierentuin'
« Reactie #527 Gepost op: 1-06-2022, 23:25:45 »
Ik bied alle Gouden Topito's die nu in het spel zijn.
Je kan alleen bieden wat je zelf hebt
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO22] Aflevering 6 - Opdracht 2 'Dierentuin'
« Reactie #528 Gepost op: 1-06-2022, 23:26:56 »
Ik loop naar de zeehondjes
Er lopen nog steeds twee schapen rondjes om het hok
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO22] Aflevering 6 - Opdracht 2 'Dierentuin'
« Reactie #529 Gepost op: 2-06-2022, 00:00:44 »
Je ziet nog twee half verdrinkende schapen *blub*
Ik ren als een malle naar de vissen toe, maak een Joshua achtige salto, trek mijn shirt uit, leen een duikbril die daar toevallig ligt, duik in het aquarium en red heldhaftig de twee bijna verdrinkende schapen. Als ze eenmaal uit het water zijn, check ik eerst hoe het met de schaapjes gaat en aai ik ze even om ze tot rust te laten komen net als de katten. Daarna doe ik mijn shirt weer aan en breng ik ze naar de kinderboerderij toe.

Zo kun kan ik zeggen: ik heb mijn schaapjes op het droge.  *rent weg*

Daarna ren ik naar de zeehondjes en daar haal ik de twee schaapjes op die rondom het hok lopen. Ook die breng ik naar de kinderboerderij terug.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO22] Aflevering 6 - Opdracht 2 'Dierentuin'
« Reactie #530 Gepost op: 2-06-2022, 00:07:22 »
 ::ok::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Chowi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mol WIDMO2022
Re: [MO22] Aflevering 6 - Opdracht 2 'Dierentuin'
« Reactie #531 Gepost op: 2-06-2022, 08:01:16 »
Ik loop naar de chimpansees!

Offline NielsE

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO22] Aflevering 6 - Opdracht 2 'Dierentuin'
« Reactie #532 Gepost op: 2-06-2022, 08:11:56 »
ik loop naar de toeganspoort

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO22] Aflevering 6 - Opdracht 2 'Dierentuin'
« Reactie #533 Gepost op: 2-06-2022, 16:46:15 »
Ik loop naar de chimpansees!
Wat wil je doen? ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO22] Aflevering 6 - Opdracht 2 'Dierentuin'
« Reactie #534 Gepost op: 2-06-2022, 16:46:35 »
ik loop naar de toeganspoort
Je ziet 6 verdwaalde schapen
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [MO22] Aflevering 6 - Opdracht 2 'Dierentuin'
« Reactie #535 Gepost op: 2-06-2022, 16:46:49 »
Hooi, ik ben een soort 'script' aan het schrijven voor de rondleiding. Het gaat mij helaas niet lukken om dit op te kunnen lezen. Zou iemand dit willen doen? Dan stuur ik een tekst rechtstreeks naar je toe, hoef je die alleen maar op te lezen.

Thanks alvast ::bravo::
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline Chowi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mol WIDMO2022
Re: [MO22] Aflevering 6 - Opdracht 2 'Dierentuin'
« Reactie #536 Gepost op: 2-06-2022, 16:51:39 »
Wat wil je doen? ;D

GEWOON EVEN KIJKEN NAAR DE CHIMPANSEES. DIT IS TOCH EEN DIERENTUIN? MAG DAT NIET?



Nadat ik de chimpansees bewonderd heb loop ik naar de onderhandeltafel om te kijken of daar nog wat te halen valt.
« Laatst bewerkt op: 2-06-2022, 16:53:24 door Chowi »

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [MO22] Aflevering 6 - Opdracht 2 'Dierentuin'
« Reactie #537 Gepost op: 2-06-2022, 16:52:14 »
Hooi, ik ben een soort 'script' aan het schrijven voor de rondleiding. Het gaat mij helaas niet lukken om dit op te kunnen lezen. Zou iemand dit willen doen? Dan stuur ik een tekst rechtstreeks naar je toe, hoef je die alleen maar op te lezen.

Thanks alvast ::bravo::

Stuur maar, ik doe het wel!  ::bravo::
Er is geen Mol meer...

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [MO22] Aflevering 6 - Opdracht 2 'Dierentuin'
« Reactie #538 Gepost op: 2-06-2022, 16:53:27 »
Stuur maar, ik doe het wel!  ::bravo::

Helemaal top, ik maak hem even af. Verwacht hem binnen een half uurtje! Moet je wel de opdracht nog even aannemen zo. ::bravo::
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO22] Aflevering 6 - Opdracht 2 'Dierentuin'
« Reactie #539 Gepost op: 2-06-2022, 17:01:09 »
GEWOON EVEN KIJKEN NAAR DE CHIMPANSEES. DIT IS TOCH EEN DIERENTUIN? MAG DAT NIET?
Geen probleem hoor ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human