Auteur Topic: [MO22] - Aflevering 7 - Opdracht 2 'I Like to Move it'  (gelezen 2242 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
[MO22] - Aflevering 7 - Opdracht 2 'I Like to Move it'
« Gepost op: 7-06-2022, 12:30:38 »

Club Pattaya, Toamasina

Beste kandidaten en afvallers,

Ik hoop dat jullie klaar zijn voor een feestje, want voor deze opdracht hebben we een nachtclub voor jullie afgehuurd om de hele nacht lang te feesten. Jullie gaan dansen in paartjes van twee op veel verschillende muziekstijlen. Jullie krijgen via de pm ieder meer te horen over je doel bij deze opdracht. Je mag jouw doel niet delen met anderen. Ga voor nu vooral lekker los op de muziek!

De start danspartners zijn als volgt:
Nieky - Lan
Chowi - Molfreak Arno
NielsE - Spacycolours
Ricardo - Midasian
MollenvangR - Gerritdebloempot
Whatthefrank - Pieterbasje

Jullie mogen vrij dansen met jullie partners op de muziek. Vandaag dansen we de waltz!


Jullie gaan tijdens het feest ook grappige antwoorden geven op vragen. Uiteindelijk kiezen de afvallers welk antwoord het beste is die de ronde wint. Jullie eerste opgave is:

1. Toen Nieky binnenkwam op dit feestje dacht ik ….

Insturen voor middernacht

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [MO22] - Aflevering 7 - Opdracht 2 'I Like to Move it'
« Reactie #1 Gepost op: 7-06-2022, 13:00:45 »
Moeten we het antwoord op die zin hier of in DM sturen?
Er is geen Mol meer...

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO22] - Aflevering 7 - Opdracht 2 'I Like to Move it'
« Reactie #2 Gepost op: 7-06-2022, 13:01:18 »
PM ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [MO22] - Aflevering 7 - Opdracht 2 'I Like to Move it'
« Reactie #3 Gepost op: 7-06-2022, 13:36:17 »
De afvallers hoeven geen pm te sturen toch? Dat tweede deel doen wij niet mee.


Kom, lekker dansen Frank! ::joehoe::
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO22] - Aflevering 7 - Opdracht 2 'I Like to Move it'
« Reactie #4 Gepost op: 7-06-2022, 13:40:29 »
Now in Vienna there's ten pretty women
There's a shoulder where death comes to cry
Så hva gjør vi nå?

Offline Chowi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mol WIDMO2022
Re: [MO22] - Aflevering 7 - Opdracht 2 'I Like to Move it'
« Reactie #5 Gepost op: 7-06-2022, 14:36:32 »
Ik maak een pirouette.

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO22] - Aflevering 7 - Opdracht 2 'I Like to Move it'
« Reactie #6 Gepost op: 7-06-2022, 15:32:16 »
Ik maak een pirouette.
Dat zit niet in de Waltz!
Så hva gjør vi nå?

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [MO22] - Aflevering 7 - Opdracht 2 'I Like to Move it'
« Reactie #7 Gepost op: 7-06-2022, 16:01:53 »


.
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline NielsE

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO22] - Aflevering 7 - Opdracht 2 'I Like to Move it'
« Reactie #8 Gepost op: 7-06-2022, 16:17:27 »
Blij dat ik de knapste danspartner heb!

Moet ik overleggen over mijn reactie met Spacy of moet komt deze reactie puur van mij?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO22] - Aflevering 7 - Opdracht 2 'I Like to Move it'
« Reactie #9 Gepost op: 7-06-2022, 21:50:41 »
De afvallers beoordelen dus die mogen niet meekijken nee
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO22] - Aflevering 7 - Opdracht 2 'I Like to Move it'
« Reactie #10 Gepost op: 7-06-2022, 22:13:15 »
1. Toen Nieky binnenkwam op dit feestje dacht ik ….

-> Ik dacht dat je eruit was. Zit je nog in het spel? Gadverdamme
-> Doe jij ook nog mee!?  ::oink::
-> Is dat nou Niek of Niekylas Cage?
-> Wie heeft de giraffes uit Madagascar's dierentuin losgelaten
-> Waar zijn de wc's? Ik moet ineens nodig surplassen!  ::rofl::
-> Die gaat na de pot ook de show stelen

Afvallers, aan jullie om de leukste te selecteren!

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO22] - Aflevering 7 - Opdracht 2 'I Like to Move it'
« Reactie #11 Gepost op: 7-06-2022, 22:14:38 »
Terwijl de afvallers gaan stemmen, kunnen de kandidaten beginnen aan de volgende slogan:

2. Chowi was zo dronken deze avond dat ze …

Graag per pm antwoord voor morgen middernacht
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO22] - Aflevering 7 - Opdracht 2 'I Like to Move it'
« Reactie #12 Gepost op: 7-06-2022, 22:15:11 »
Blij dat ik de knapste danspartner heb!
Wat ben je toch romantisch! ::love::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO22] - Aflevering 7 - Opdracht 2 'I Like to Move it'
« Reactie #13 Gepost op: 8-06-2022, 08:29:09 »
De muziek slaat over naar...de tango!

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline NielsE

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO22] - Aflevering 7 - Opdracht 2 'I Like to Move it'
« Reactie #14 Gepost op: 8-06-2022, 08:34:11 »
Spacy en ik starten met een embraza waarna ik mijn linkerhand aanbied in de hoop dat Spacy zijn rechterhand geeft en vervolgens zijn linkerarm.

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [MO22] - Aflevering 7 - Opdracht 2 'I Like to Move it'
« Reactie #15 Gepost op: 8-06-2022, 09:14:09 »
Ik heb een hele choreografie met PieterBasje uitgestippeld. Deze ga ik hieronder met hem dansen. ik zal hem omschrijven, hierbij moeten jullie even doen alsof jullie de club van bovenaf zien, hopelijk kunnen jullie me dan verder helpen!  ::joehoe::

Als eerste dans ik een flink stukje omhoog met PieterBasje, daarna draaien we samen in een halve cirkel rechtsom naar beneden, om vervolgens weer halverwege de hoogte waar we begonnen uit te komen

Daarna dansen we weer in een lijntje omhoog en maken we, precies op de timing van de muziek, een sprongetje omhoog. Hierbij landen we op het puntje van onze tenen

Vervolgens dansen we een andere kant op, we zien aan de rechterkant wat ruimte dus daar dansen we in een rechte lijn naartoe, met de armen strak zoals dat hoort bij de tango. Vervolgens gaan we weer een cirkel dansen, die we richting linksboven vormen. Deze cirkel heeft een snijpunt met het beginpunt van eerder deze alinea. De cirkel maken we bijna helemaal af, maar vlak voor het einde van de cirkel stoppen we

Daarna gaan we weer naar boven dansen omdat we daar Liz en Roderick zien en we daarbij in de buurt willen komen. We maken weer een rechte lijn naar boven. Vervolgens dansen we heen en weer in een wat kleinere ruimte, dus een klein stukje naar links en een klein stukje naar rechts, zodat we de ruimte aan de bovenkant goed benutten

Dan herhalen we een stuk wat al eerder aan bod kwam in deze choreografie. We zien aan de rechterkant wat ruimte dus daar dansen we in een rechte lijn naartoe, met de armen strak zoals dat hoort bij de tango. Vervolgens gaan we weer een cirkel dansen, die we richting linksboven vormen. Deze cirkel heeft een snijpunt met het beginpunt van eerder deze alinea. De cirkel maken we bijna helemaal af, maar vlak voor het einde van de cirkel stoppen we

Tijd voor een nieuw stukje van de choreo. Terwijl we nog wat nakibbelen over eerdere opdrachten bedenken we dat we weer moeten focussen. We dansen weer een stukje naar boven, maar terwijl we dit doen, maken we ook een soort cirkelige bocht naar rechts om vervolgens in een rechte lijn naar rechts uit te komen. Deze move noemen we ook wel de ''afnemende stijging''

We zijn nog lang niet uitgedanst, dus we vervolgen ons dansavontuur. Wederom gaan we weer een flink stuk naar boven dansen terwijl ik wat mopper over dat Roxanne niet te horen is. Vervolgens dansen we ook weer naar beneden toe, maar dit doen we in 2 halve cirkels rechtsom. Eerst maken we een grote cirkel rechtsom naar beneden die halverwege onze lijn van deze alinea stopt. Vervolgens maken we zo'n zelfde soort cirkel die eindigt bij het beginpunt van deze alinea

PieterBasje wordt al moe en moet al bijna naar bed, maar we zijn nog niet uitgedanst. We dansen een ovaal-achtige cirkel linksom naar beneden. Op het moment dat we weer naar boven willen dansen, besluiten we dit in een rechte lijn te doen richting het beginpunt. De lijn lopen we ook weer naar beneden, om vervolgens een soort haakje / boogje rechtsom naar boven te maken

Ah, we komen aan bij mijn favoriete dansmove. We gaan namelijk slingeren. We gaan linksom draaien in een rechte lijn die afneemt naar beneden, vervolgens doen we ditzelfde maar dan weer naar rechts. Dan gaan we weer linksom naar beneden en daar stopt deze move

Nog 2 moves te gaan! We dansen weer in een lijn recht naar beneden, die afneemt in een boogje linksom naar boven. Vervolgens dansen we deze lijn weer helemaal terug naar boven. Eenmaal boven aangekomen maken we een sprongetje omhoog op de maat van de muziek, hierbij komen we weer op het puntje van onze tenen

Onze laatste move is een oude bekende. We dansen weer naar rechts in een strakke, rechte lijn. Dan gaan we weer een halve cirkel omhoog-linksom maken. Deze gaat bijna helemaal rond, door het beginpunt van onze lijn heen. Vlak voor het einde stoppen we en eindigen we onze dans voor nu

Lieve kandidaten, help mij. Waar is nu het geld te vinden?  ::bravo::
Er is geen Mol meer...

Offline NielsE

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO22] - Aflevering 7 - Opdracht 2 'I Like to Move it'
« Reactie #16 Gepost op: 8-06-2022, 09:43:34 »
Mooi verwoord Frank!
Dat gemopper van je heb ik wel een beeld bij, maar zou je misschien kunnen filmen hoe je danspasjes zijn?

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO22] - Aflevering 7 - Opdracht 2 'I Like to Move it'
« Reactie #17 Gepost op: 8-06-2022, 10:12:52 »
Boom Boom Bailando
Dans met mij de tango
Boom Boom Bailando
Dans met mij vannacht
Så hva gjør vi nå?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO22] - Aflevering 7 - Opdracht 2 'I Like to Move it'
« Reactie #18 Gepost op: 8-06-2022, 11:43:43 »





Gerrit, mag ik deze dans van u?

« Laatst bewerkt op: 8-06-2022, 11:45:54 door MollenvangR »

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [MO22] - Aflevering 7 - Opdracht 2 'I Like to Move it'
« Reactie #19 Gepost op: 8-06-2022, 12:11:57 »
Ik heb een hele choreografie met PieterBasje uitgestippeld. Deze ga ik hieronder met hem dansen. ik zal hem omschrijven, hierbij moeten jullie even doen alsof jullie de club van bovenaf zien, hopelijk kunnen jullie me dan verder helpen!  ::joehoe::

Als eerste dans ik een flink stukje omhoog met PieterBasje, daarna draaien we samen in een halve cirkel rechtsom naar beneden, om vervolgens weer halverwege de hoogte waar we begonnen uit te komen

Daarna dansen we weer in een lijntje omhoog en maken we, precies op de timing van de muziek, een sprongetje omhoog. Hierbij landen we op het puntje van onze tenen

Vervolgens dansen we een andere kant op, we zien aan de rechterkant wat ruimte dus daar dansen we in een rechte lijn naartoe, met de armen strak zoals dat hoort bij de tango. Vervolgens gaan we weer een cirkel dansen, die we richting linksboven vormen. Deze cirkel heeft een snijpunt met het beginpunt van eerder deze alinea. De cirkel maken we bijna helemaal af, maar vlak voor het einde van de cirkel stoppen we

Daarna gaan we weer naar boven dansen omdat we daar Liz en Roderick zien en we daarbij in de buurt willen komen. We maken weer een rechte lijn naar boven. Vervolgens dansen we heen en weer in een wat kleinere ruimte, dus een klein stukje naar links en een klein stukje naar rechts, zodat we de ruimte aan de bovenkant goed benutten

Dan herhalen we een stuk wat al eerder aan bod kwam in deze choreografie. We zien aan de rechterkant wat ruimte dus daar dansen we in een rechte lijn naartoe, met de armen strak zoals dat hoort bij de tango. Vervolgens gaan we weer een cirkel dansen, die we richting linksboven vormen. Deze cirkel heeft een snijpunt met het beginpunt van eerder deze alinea. De cirkel maken we bijna helemaal af, maar vlak voor het einde van de cirkel stoppen we

Tijd voor een nieuw stukje van de choreo. Terwijl we nog wat nakibbelen over eerdere opdrachten bedenken we dat we weer moeten focussen. We dansen weer een stukje naar boven, maar terwijl we dit doen, maken we ook een soort cirkelige bocht naar rechts om vervolgens in een rechte lijn naar rechts uit te komen. Deze move noemen we ook wel de ''afnemende stijging''

We zijn nog lang niet uitgedanst, dus we vervolgen ons dansavontuur. Wederom gaan we weer een flink stuk naar boven dansen terwijl ik wat mopper over dat Roxanne niet te horen is. Vervolgens dansen we ook weer naar beneden toe, maar dit doen we in 2 halve cirkels rechtsom. Eerst maken we een grote cirkel rechtsom naar beneden die halverwege onze lijn van deze alinea stopt. Vervolgens maken we zo'n zelfde soort cirkel die eindigt bij het beginpunt van deze alinea

PieterBasje wordt al moe en moet al bijna naar bed, maar we zijn nog niet uitgedanst. We dansen een ovaal-achtige cirkel linksom naar beneden. Op het moment dat we weer naar boven willen dansen, besluiten we dit in een rechte lijn te doen richting het beginpunt. De lijn lopen we ook weer naar beneden, om vervolgens een soort haakje / boogje rechtsom naar boven te maken

Ah, we komen aan bij mijn favoriete dansmove. We gaan namelijk slingeren. We gaan linksom draaien in een rechte lijn die afneemt naar beneden, vervolgens doen we ditzelfde maar dan weer naar rechts. Dan gaan we weer linksom naar beneden en daar stopt deze move

Nog 2 moves te gaan! We dansen weer in een lijn recht naar beneden, die afneemt in een boogje linksom naar boven. Vervolgens dansen we deze lijn weer helemaal terug naar boven. Eenmaal boven aangekomen maken we een sprongetje omhoog op de maat van de muziek, hierbij komen we weer op het puntje van onze tenen

Onze laatste move is een oude bekende. We dansen weer naar rechts in een strakke, rechte lijn. Dan gaan we weer een halve cirkel omhoog-linksom maken. Deze gaat bijna helemaal rond, door het beginpunt van onze lijn heen. Vlak voor het einde stoppen we en eindigen we onze dans voor nu

Lieve kandidaten, help mij. Waar is nu het geld te vinden?  ::bravo::


Het was een prachtige dans! ::bravo::
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'