Auteur Topic: [MO22] - Aflevering 9 - Opdracht 2 'Rode Renault'  (gelezen 2319 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO22] - Aflevering 9 - Opdracht 2 'Rode Renault'
« Reactie #80 Gepost op: 9-07-2022, 14:17:31 »
Ik denk dat je wel eens gelijk kunt hebben Frenkie

Citaat
Er mag maximaal één 'ding' per keer vervoerd worden in de auto (naast jullie drie uiteraard)
Waarom staat 'ding' tussen haakjes (omdat het ook een persoon mag zijn?)

Gaan we dan eerst taxichauffeur spelen? en daarna de spullen op de goede plek zetten? Zijn wel tig extra handelingen natuurlijk.

Offline Chowi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mol WIDMO2022
Re: [MO22] - Aflevering 9 - Opdracht 2 'Rode Renault'
« Reactie #81 Gepost op: 9-07-2022, 14:18:35 »
Dat kan ook nog, heb je een goed punt. Waar wil je dan Tim en Dennis plaatsen?  ??? Op 10? En Wat met aflevering 6? Daar ging niemand eruit? Dat was 6,5? Wij zijn met zijn drieën duidelijk aflevering 9.

Dan krijg je
Locatie 1 Lan
Locatie 2 Arno
Locatie 3 Spacy
Locatie 4 Midas
Locatie 5 Gerrit
Locatie 6 PB
Locatie 7: Nieky
Locatie 8: Ricardo en Niels (hier staan nu ook 2 personen lan en Dennis)
Locatie 9: wij drie
Locatie 10 de hosts (zou kunnen, hier staan nu ook 2 personen Nieky en Midas)
Was jij niet degene die meteen al de tambour bijvoorbeeld wilde verplaatsen vanaf het begin? En nu gaat het je te snel? :P Ik citeer

Ja, het leek me inderdaad efficiënter om niet met een lege auto te rijden, en als het dan duidelijk was waar iets moest konden we het plaatsen. Ik heb nooit gezegd dat we dat lukraak moesten doen. En dat vind ik overigens nog steeds.

Ik ben het hier ook niet mee eens. Ik denk namelijk dat we de voorwerpen en kandidaten bij de juiste locatie van de aflevering moeten zetten. Omdat Lan eerste afvaller was, zou hij dus op locatie 1 moeten komen te staan  ::jaja::

Lijkt me niet, in de openingspost wordt duidelijk gesproken van 'dingen'. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ben geen 'ding' hoor. ::bravo::

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [MO22] - Aflevering 9 - Opdracht 2 'Rode Renault'
« Reactie #82 Gepost op: 9-07-2022, 14:19:27 »
Dat kan ook nog, heb je een goed punt. Waar wil je dan Tim en Dennis plaatsen?  ??? Op 10? En Wat met aflevering 6? Daar ging niemand eruit? Dat was 6,5? Wij zijn met zijn drieën duidelijk aflevering 9.

Dan krijg je
Locatie 1 Lan
Locatie 2 Arno
Locatie 3 Spacy
Locatie 4 Midas
Locatie 5 Gerrit
Locatie 6 PB
Locatie 7: Nieky
Locatie 8: Ricardo en Niels (hier staan nu ook 2 personen lan en Dennis)
Locatie 9: wij drie
Locatie 10 de hosts (zou kunnen, hier staan nu ook 2 personen Nieky en Midas)
Was jij niet degene die meteen al de tambour bijvoorbeeld wilde verplaatsen vanaf het begin? En nu gaat het je te snel? :P Ik citeer

Dat is wat ik denk!! Ik ga nu even zitten om erover te puzzelen en ik kom later terug met een visie  ;D

EDIT: Niet voor niks dat we onbeperkt mogen rijden en best nog een ruime deadline hebben. Dat heeft een reden he. Daar moeten we dus gebruik van maken
Er is geen Mol meer...

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO22] - Aflevering 9 - Opdracht 2 'Rode Renault'
« Reactie #83 Gepost op: 9-07-2022, 14:22:16 »
Kijk en in principe zijn er 2 dingen mogelijk

We verplaatsen alleen voorwerpen: het is goed, maximaal geld verdiend. We moesten eigenlijk ook nog personen verplaatsen, maar de koppeling is wel goed, half geld verdiend of zo.

We verplaatsen mensen en voorwerpen: klopt, maximaal geld verdiend. We moesten toch enkel en alleen voorwerpen verplaatsen, maar de koppeling is wel goed, half geld verdiend of zo.

Ja of alles gaat de mist in ;D kan ook nog. Dus laten we dan idd ook personen gaan vervoeren, zolang Lan bijvoorbeeld maar de pardoes knuffel bij zich heeft en Arno de maki etc.

Offline Chowi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mol WIDMO2022
Re: [MO22] - Aflevering 9 - Opdracht 2 'Rode Renault'
« Reactie #84 Gepost op: 9-07-2022, 14:31:09 »
Kijk en in principe zijn er 2 dingen mogelijk

We verplaatsen alleen voorwerpen: het is goed, maximaal geld verdiend. We moesten eigenlijk ook nog personen verplaatsen, maar de koppeling is wel goed, half geld verdiend of zo.

We verplaatsen mensen en voorwerpen: klopt, maximaal geld verdiend. We moesten toch enkel en alleen voorwerpen verplaatsen, maar de koppeling is wel goed, half geld verdiend of zo.

Ja of alles gaat de mist in ;D kan ook nog. Dus laten we dan idd ook personen gaan vervoeren, zolang Lan bijvoorbeeld maar de pardoes knuffel bij zich heeft en Arno de maki etc.

"Of alles gaat de mist in, dus laten we dat doen"? ::rofl:: Nee, laten we het dan juist níét doen. Mensen zijn geen dingen.

Ik denk dat het gewoon tussen aanhalingstekens stond omdat er bijvoorbeeld ook een maki tussen zat en een maki is ook geen ding...

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO22] - Aflevering 9 - Opdracht 2 'Rode Renault'
« Reactie #85 Gepost op: 9-07-2022, 14:39:51 »
"Of alles gaat de mist in, dus laten we dat doen"? ::rofl:: Nee, laten we het dan juist níét doen. Mensen zijn geen dingen.

Ik denk dat het gewoon tussen aanhalingstekens stond omdat er bijvoorbeeld ook een maki tussen zat en een maki is ook geen ding...
Het is in ieder geval het een of het ander. Zolang de combinaties van persoon en voorwerp maar kloppen aan het einde en over die combi zijn we het in ieder geval eens.

Ik vind het best logisch omdat op 8 twee personen staan (2 afvallers), op 9 staan 3 stoelen (dat zijn wij) en op 10 staan weer 2 personen (die zijn dan voor de twee hosts die óók in deze opdracht zitten en niet voor niks).

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [MO22] - Aflevering 9 - Opdracht 2 'Rode Renault'
« Reactie #86 Gepost op: 9-07-2022, 14:41:00 »
Gaan jullie maar even overleggen. Ik ben even aan het broeden op een oplossing voor deze puzzel. Ik kom er later op terug!  ::bravo::
Er is geen Mol meer...

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [MO22] - Aflevering 9 - Opdracht 2 'Rode Renault'
« Reactie #87 Gepost op: 9-07-2022, 15:06:06 »
DIT IS HOE HET MOET WORDEN!
   Persoon      Voorwerp
1   Lan      Knuffel pardoes
2   Arno      Maki
3   Tycho      Tambour
4   Midas      Zakje edelstenen
5   Gerrit      Zak koffiebonen
6   PB      Mini-vlot
7   Niek      Sprinkhanenknuffel
8   Niels / Ricardo      Mini-vuurtoren en microfoon
9   Frank / MV / Chowi      Schoolbord, Mr. Bean knuffel en schildersezel
10   Dennis / Tim      Kratje Fristi en Kratje perziken

Voor het overzicht is het denk ik goed dat we eerst alle personen op de juiste plek krijgen, dus hier zal ik in mijn redenatie zoveel mogelijk rekening mee houden  ::jaja::
1. We rijden naar locatie 1 en halen hier SpacyColours op
2. Met SpacyColours rijden we naar locatie 3 om hem af te zetten. PieterBasje stapt dan bij ons in
3. Dan gaan we met PieterBasje naar locatie 6. We doen de deur open en hij vliegt naar buiten. Hier halen we ook Ricardo op
4. Ricardo brengen we naar locatie 8. Hier zien we ook 2 andere mensen. Omdat we een beetje lief moeten zijn voor Dennis nemen we hem mee
5. Dennis brengen we naar locatie 10. We besluiten Niek hier vervolgens weer mee te nemen
6. Niek brengen we naar locatie 7. TimvDons stapt dan bij ons in
7. Tim brengen we naar locatie 10 om hem samen met Dennis op een troon te zetten. Midas krijgt geen troon, dus hem nemen we mee
8. Midas zetten we af bij locatie 4. Hier staat NielsE met smacht op ons te wachten en stapt bij ons in
9. NielsE herenigen we met Ricardo bij locatie 8. Omdat we nu geen mensen kunnen meenemen, moeten we nu deels overgaan op voorwerpen. We nemen de sprinkhanenknuffel mee

Note: Alleen wij 3, en het duo Gerrit / Arno staat nu nog niet op de goede plek, maar die laatste 2 hoeven we alleen maar om te draaien hiervoor
Note 2: Ik probeer nog zoveel mogelijk van onze locaties / voorwerpen af te blijven

10. Met de sprinkhanenknuffel komen we aan bij Niek op locatie 7. Hier nemen we de krat Fristi vervolgens weer mee
11. Met die krat Fristi (waar ik echt vanaf zal blijven) gaan we naar locatie 10. Hier leggen we de krat neer en nemen we het zakje edelstenen mee
12. Met het zakje edelstenen gaan we naar locatie 4. We leggen dit bij Midas. Dan nemen we de microfoon mee
13. We gaan naar locatie 8. Chowi kan eindelijk zingen met haar micofoon, maar hier aangekomen moet ze die weer afstaan. We krijgen er wel de favoriete knuffel van MollenvangR voor terug dus die nemen we mee
14. We rijden naar locatie 9 en leggen de knuffel van MV op stoel 1
15. Omdat we toch graag iedereen op de goede plek willen hebben voor het overzicht, gaan we naar locatie 2. Hier worden we hartelijk ontvangen door Gerrit en hij stapt bij ons in
16. Met Gerrit rijden we naar locatie 5. We zetten hem af en de altijd vrolijke Arno stapt bij ons in
17. Met Arno gaan we weer naar locatie 2. Hij stapt uit en helpt mee om het mini-vlot bij ons op de auto te timmeren en we rijden weer weg

NOTE! Iedereen, behalve de finalisten, staat nu goed. We doen nu dus niks meer met mensen, alleen de voorwerpen nog op de goede plek!!!

18. Met het mini-vlot gaan we naar locatie 6. PieterBasje is blij, hij kan eindelijk weer varen. In ruil nemen we de Maki mee. Welke zal het zijn?
19. Met de Maki gaan we naar Arno toe op locatie 2. Die jongen had helemaal niks in z'n omgeving, nu heeft hij een kameraadje!
20. Omdat we geen voorwerpen kunnen ophalen hier, rijden we met een lege auto naar locatie 10 toe, de hosts. Zij hebben nog een mini-vuurtoren die niet tot hun behoort, dus die nemen we mee
21. De mini vuurtoren brengen we naar NielsE op locatie 8. We kunnen geen voorwerp meenemen, dus met een lege auto rijden we naar locatie 9, om daar het kratje perziken op te halen
22. Voor de laatste keer gaan we naar locatie 10, om hier de perziken af te leveren. Dan worden we wegens privacyredenen weggestuurd door de hosts, zonder voorwerp
23. Met een lege auto gaan we weer naar locatie 9 toe om de knuffel van Pardoes mee te nemen
24. Met deze knuffel gaan we naar locatie 1. De knuffel geven we aan Lan, om de tambour vervolgens mee te nemen
25. Na wederom een klein muzikaal tochtje komen we bij locatie 3. We laten de tambour achter bij SpacyColours en Chowi stormt op de schildersezel af. Die MOET mee in de auto
26. Met de schildersezel gaan we naar locatie 9. Deze zetten we neer bij de tweede stoel. De zak koffiebonen nemen we mee
27. We gaan naar locatie 5 om daar de zak koffiebonen aan Gerrit te overhandigen. Als laatste voorwerp nemen we het schoolbord mee, die past wel in de achterbak
28. We komen met het schoolbord aan bij locatie 9 en zetten die neer bij stoel 3, voor mij

LET OP!
Met deze stappen staat iedereen op de goede plek en zijn alle voorwerpen aan de juiste afleveringen / personen gekoppeld.
- Tellen wijzelf ook mee? Dat we nog een paar keer heen en weer moeten rijden om onszelf 1 voor 1 op locatie 9 te zetten? Lijkt me niet toch, het gaat om de ''dingen'' die we meenemen, dus dat hoeft denk ik niet
- Volgens deze stappen rijden we een paar keer met een lege auto. Dat is opzich niet erg, en volgensmij ook niet aan te ontkomen. Sommige mensen of voorwerpen moeten gewoon letterlijk van plaats wisselen namelijk dus je kan denk ik haast niet sneller uitkomen dan dit

Als we dit aanhouden, staat iedereen op de plek van de aflevering waar hij is afgevallen, heeft iedereen een voorwerp wat bij die aflevering hoort en hebben wij met z'n 3en ons finaleplekje

Dit was mijn spreekbeurt. Zijn er nog vragen?  ::bravo::
Er is geen Mol meer...

Offline Chowi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mol WIDMO2022
Re: [MO22] - Aflevering 9 - Opdracht 2 'Rode Renault'
« Reactie #88 Gepost op: 9-07-2022, 15:34:15 »
Prachtig essay heb je geschreven Frank. Alleen jammer dat je blijkbaar meegegaan bent in het idee van MV dat er ook mensen verplaatst moeten worden en niet alleen dingen. Hoezo moesten wij dan verder 'overleggen'?

En dat wij niet meetellen is dan ook irrelevant. Het gaat immers om dingen. We moeten onze spulletjes gewoon plaatsen op plek 9 en soit.

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [MO22] - Aflevering 9 - Opdracht 2 'Rode Renault'
« Reactie #89 Gepost op: 9-07-2022, 15:36:17 »
Die mensen staan er toch niet voor niks? Waarom staan ze er dan volgens jou?
Er is geen Mol meer...

Offline Chowi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mol WIDMO2022
Re: [MO22] - Aflevering 9 - Opdracht 2 'Rode Renault'
« Reactie #90 Gepost op: 9-07-2022, 15:36:58 »
Die mensen staan er toch niet voor niks? Waarom staan ze er dan volgens jou?

Omdat we toch iets moeten hebben om de dingen aan te koppelen?

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [MO22] - Aflevering 9 - Opdracht 2 'Rode Renault'
« Reactie #91 Gepost op: 9-07-2022, 15:43:07 »
Klinkt logisch, maar het is dan toch ook wel toevallig dat we precies 10 locaties hebben, 9 voor de afleveringen en eentje voor de hosts? En dat er op de hostslocatie al 2 mensen zijn, op locatie 8 ook 2 mensen (immers vielen er hier 2 af) en op locatie 9 staan er 3 lege stoelen, hoe verklaar je die dan? Lege stoelen moeten toch gevuld worden?  ::)
Er is geen Mol meer...

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO22] - Aflevering 9 - Opdracht 2 'Rode Renault'
« Reactie #92 Gepost op: 9-07-2022, 16:02:32 »
Jullie mogen weer gaan!
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [MO22] - Aflevering 9 - Opdracht 2 'Rode Renault'
« Reactie #93 Gepost op: 9-07-2022, 16:19:03 »
DIT IS HOE HET MOET WORDEN!
   Persoon      Voorwerp
1   Lan      Knuffel pardoes
2   Arno      Maki
3   Tycho      Tambour
4   Midas      Zakje edelstenen
5   Gerrit      Zak koffiebonen
6   PB      Mini-vlot
7   Niek      Sprinkhanenknuffel
8   Niels / Ricardo      Mini-vuurtoren en microfoon
9   Frank / MV / Chowi      Schoolbord, Mr. Bean knuffel en schildersezel
10   Dennis / Tim      Kratje Fristi en Kratje perziken

Voor het overzicht is het denk ik goed dat we eerst alle personen op de juiste plek krijgen, dus hier zal ik in mijn redenatie zoveel mogelijk rekening mee houden  ::jaja::
1. We rijden naar locatie 1 en halen hier SpacyColours op
2. Met SpacyColours rijden we naar locatie 3 om hem af te zetten. PieterBasje stapt dan bij ons in
3. Dan gaan we met PieterBasje naar locatie 6. We doen de deur open en hij vliegt naar buiten. Hier halen we ook Ricardo op
4. Ricardo brengen we naar locatie 8. Hier zien we ook 2 andere mensen. Omdat we een beetje lief moeten zijn voor Dennis nemen we hem mee
5. Dennis brengen we naar locatie 10. We besluiten Niek hier vervolgens weer mee te nemen
6. Niek brengen we naar locatie 7. TimvDons stapt dan bij ons in
7. Tim brengen we naar locatie 10 om hem samen met Dennis op een troon te zetten. Midas krijgt geen troon, dus hem nemen we mee
8. Midas zetten we af bij locatie 4. Hier staat NielsE met smacht op ons te wachten en stapt bij ons in
9. NielsE herenigen we met Ricardo bij locatie 8. Omdat we nu geen mensen kunnen meenemen, moeten we nu deels overgaan op voorwerpen. We nemen de sprinkhanenknuffel mee

Note: Alleen wij 3, en het duo Gerrit / Arno staat nu nog niet op de goede plek, maar die laatste 2 hoeven we alleen maar om te draaien hiervoor
Note 2: Ik probeer nog zoveel mogelijk van onze locaties / voorwerpen af te blijven

10. Met de sprinkhanenknuffel komen we aan bij Niek op locatie 7. Hier nemen we de krat Fristi vervolgens weer mee
11. Met die krat Fristi (waar ik echt vanaf zal blijven) gaan we naar locatie 10. Hier leggen we de krat neer en nemen we het zakje edelstenen mee
12. Met het zakje edelstenen gaan we naar locatie 4. We leggen dit bij Midas. Dan nemen we de microfoon mee
13. We gaan naar locatie 8. Chowi kan eindelijk zingen met haar micofoon, maar hier aangekomen moet ze die weer afstaan. We krijgen er wel de favoriete knuffel van MollenvangR voor terug dus die nemen we mee
14. We rijden naar locatie 9 en leggen de knuffel van MV op stoel 1
15. Omdat we toch graag iedereen op de goede plek willen hebben voor het overzicht, gaan we naar locatie 2. Hier worden we hartelijk ontvangen door Gerrit en hij stapt bij ons in
16. Met Gerrit rijden we naar locatie 5. We zetten hem af en de altijd vrolijke Arno stapt bij ons in
17. Met Arno gaan we weer naar locatie 2. Hij stapt uit en helpt mee om het mini-vlot bij ons op de auto te timmeren en we rijden weer weg

NOTE! Iedereen, behalve de finalisten, staat nu goed. We doen nu dus niks meer met mensen, alleen de voorwerpen nog op de goede plek!!!

18. Met het mini-vlot gaan we naar locatie 6. PieterBasje is blij, hij kan eindelijk weer varen. In ruil nemen we de Maki mee. Welke zal het zijn?
19. Met de Maki gaan we naar Arno toe op locatie 2. Die jongen had helemaal niks in z'n omgeving, nu heeft hij een kameraadje!
20. Omdat we geen voorwerpen kunnen ophalen hier, rijden we met een lege auto naar locatie 10 toe, de hosts. Zij hebben nog een mini-vuurtoren die niet tot hun behoort, dus die nemen we mee
21. De mini vuurtoren brengen we naar NielsE op locatie 8. We kunnen geen voorwerp meenemen, dus met een lege auto rijden we naar locatie 9, om daar het kratje perziken op te halen
22. Voor de laatste keer gaan we naar locatie 10, om hier de perziken af te leveren. Dan worden we wegens privacyredenen weggestuurd door de hosts, zonder voorwerp
23. Met een lege auto gaan we weer naar locatie 9 toe om de knuffel van Pardoes mee te nemen
24. Met deze knuffel gaan we naar locatie 1. De knuffel geven we aan Lan, om de tambour vervolgens mee te nemen
25. Na wederom een klein muzikaal tochtje komen we bij locatie 3. We laten de tambour achter bij SpacyColours en Chowi stormt op de schildersezel af. Die MOET mee in de auto
26. Met de schildersezel gaan we naar locatie 9. Deze zetten we neer bij de tweede stoel. De zak koffiebonen nemen we mee
27. We gaan naar locatie 5 om daar de zak koffiebonen aan Gerrit te overhandigen. Als laatste voorwerp nemen we het schoolbord mee, die past wel in de achterbak
28. We komen met het schoolbord aan bij locatie 9 en zetten die neer bij stoel 3, voor mij

LET OP!
Met deze stappen staat iedereen op de goede plek en zijn alle voorwerpen aan de juiste afleveringen / personen gekoppeld.
- Tellen wijzelf ook mee? Dat we nog een paar keer heen en weer moeten rijden om onszelf 1 voor 1 op locatie 9 te zetten? Lijkt me niet toch, het gaat om de ''dingen'' die we meenemen, dus dat hoeft denk ik niet
- Volgens deze stappen rijden we een paar keer met een lege auto. Dat is opzich niet erg, en volgensmij ook niet aan te ontkomen. Sommige mensen of voorwerpen moeten gewoon letterlijk van plaats wisselen namelijk dus je kan denk ik haast niet sneller uitkomen dan dit

Als we dit aanhouden, staat iedereen op de plek van de aflevering waar hij is afgevallen, heeft iedereen een voorwerp wat bij die aflevering hoort en hebben wij met z'n 3en ons finaleplekje

Dit was mijn spreekbeurt. Zijn er nog vragen?  ::bravo::

We kunnen ons nu prima aan dit plan gaan houden. Als we allemaal een beetje fanatiek reageren is dat echt zo gebeurd. 28 acties met minimaal 2 reacties, dat zijn in totaal minstens 56 reacties, dat moet toch wel lukken? Kom op team, finale dus we moeten knallen met z'n allen!  ::bravo::
Er is geen Mol meer...

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO22] - Aflevering 9 - Opdracht 2 'Rode Renault'
« Reactie #94 Gepost op: 9-07-2022, 16:20:18 »

11. Met die krat Fristi (waar ik echt vanaf zal blijven)
Klinkt als input voor een nieuw liedje: blijf toch van die Fristi af.

Verder ziet het er goed uit.  ::ok:: Laten we het maar doen. Kijk wat ik al zei: we weten gewoon niet of het personen verplaatsen ook moet of niet. De combinatie van persoon en voorwerp is belangrijker denk ik om in ieder geval IETS te verdienen toch?

Alleen jammer dat je blijkbaar meegegaan bent in het idee van MV dat er ook mensen verplaatst moeten worden en niet alleen dingen.

Frank kwam daarmee hoor :) Die vulde mijn schema aan door te zeggen dat we ook mensen zouden moeten verplaatsen naar de aflevering waarin ze afvielen ;)

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [MO22] - Aflevering 9 - Opdracht 2 'Rode Renault'
« Reactie #95 Gepost op: 9-07-2022, 16:24:03 »
Ik zeg gaan met die banaan!

We rijden van de Centrale Locatie naar locatie 1. Hier halen we SpacyColours op
Er is geen Mol meer...

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO22] - Aflevering 9 - Opdracht 2 'Rode Renault'
« Reactie #96 Gepost op: 9-07-2022, 16:26:14 »
Actie 1
We rijden van de Centrale Locatie naar locatie 1. Hier halen we SpacyColours op

« Laatst bewerkt op: 9-07-2022, 16:29:06 door MollenvangR »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO22] - Aflevering 9 - Opdracht 2 'Rode Renault'
« Reactie #97 Gepost op: 9-07-2022, 16:27:22 »
Actie 2.

Van locatie 1 rijden we naar locatie 3. Daar zetten we SpacyColours uit de auto. We nemen Pieter-Basje met ons mee

Dikgedrukt staat nu goed
1   Lan      Knuffel pardoes
2   Arno      Maki
3   Tycho      Tambour
4   Midas      Zakje edelstenen
5   Gerrit      Zak koffiebonen
6   PB      Mini-vlot
7   Niek      Sprinkhanenknuffel
8   Niels / Ricardo      Mini-vuurtoren en microfoon
9   Frank / MV / Chowi      Schoolbord, Mr. Bean knuffel en schildersezel
10   Dennis / Tim      Kratje Fristi en Kratje perziken

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [MO22] - Aflevering 9 - Opdracht 2 'Rode Renault'
« Reactie #98 Gepost op: 9-07-2022, 16:29:12 »
Van locatie 1 rijden we naar locatie 3. Daar zetten we SpacyColours uit de auto. We nemen Pieter-Basje met ons mee

1   Lan      Knuffel pardoes
2   Arno      Maki
3   Tycho      Tambour
4   Midas      Zakje edelstenen
5   Gerrit      Zak koffiebonen
6   PB      Mini-vlot
7   Niek      Sprinkhanenknuffel
8   Niels / Ricardo      Mini-vuurtoren en microfoon
9   Frank / MV / Chowi      Schoolbord, Mr. Bean knuffel en schildersezel
10   Dennis / Tim      Kratje Fristi en Kratje perziken
Er is geen Mol meer...

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [MO22] - Aflevering 9 - Opdracht 2 'Rode Renault'
« Reactie #99 Gepost op: 9-07-2022, 16:30:03 »
Actie 3.

We rijden van locatie 3 naar locatie 6. Daar zetten we PieterBasje uit de auto en stapt Ricardo in

Dikgedrukt staat nu goed
1   Lan      Knuffel pardoes
2   Arno      Maki
3   Tycho      Tambour
4   Midas      Zakje edelstenen
5   Gerrit      Zak koffiebonen
6   PB      Mini-vlot
7   Niek      Sprinkhanenknuffel
8   Niels / Ricardo      Mini-vuurtoren en microfoon
9   Frank / MV / Chowi      Schoolbord, Mr. Bean knuffel en schildersezel
10   Dennis / Tim      Kratje Fristi en Kratje perziken
Er is geen Mol meer...