Auteur Topic: [MO23] De Nabespreking  (gelezen 697 keer)

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [MO23] De Nabespreking
« Reactie #20 Gepost op: 30-04-2023, 14:28:14 »

Toch moest jij vlak voor de finale het spel verlaten! Dit is dus omdat je 2 tegenstanders ook op de goede mol zaten?


Ja hallo je weet zelf dat ik, zoals ik zei in de podcast, overtuigd was dat ik de finale zou halen. Dus waarom ik eruit lag? Twee geweldige finalisten inderdaad die dus ook goed zaten en sneller waren of de test beter hebben gemaakt

Offline GerritDeBloempot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO23] De Nabespreking
« Reactie #21 Gepost op: 30-04-2023, 14:28:20 »
Als je meedoet, wil je winnen uiteraard. Na het behalen van aflevering 2 was ik al zeer blij, maar ik ben ook zeer tevreden met mijn prestaties in dit seizoen.

Begrijpelijk! Ben jij ook zeker van wie momenteel de mol is?

Ik gun het ze alle drie van harte. Maar zoals ik ook al in de Moltalk zei, ik heb ook enorm genoten van Brent, dus ik zou hem de winst misschien net iets meer gunnen. Maarja, laat vooral de beste maar winnen!

En de mol? Heb je die puzzel al opgelost inmiddels?

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MO23] De Nabespreking
« Reactie #22 Gepost op: 30-04-2023, 14:28:32 »
En welke medekandidaten had jij afgeschoten?  ::vergroot::


Waarschijnlijk had ik iedereen afgeblaft behalve mijn bondgenoten natuurlijk! Ik denk dat ik ook gewoon voor de lol twee keer op Timvdons had geschoten omdat hij Pokémons zei in plaats van Pokémon. En misschien ook twee keer op Mitch omdat hij zo gigantisch is en daarom niet te missen.

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [MO23] De Nabespreking
« Reactie #23 Gepost op: 30-04-2023, 14:30:08 »

En de mol? Heb je die puzzel al opgelost inmiddels?

Haha, voor mij kunnen ze het alle drie niet zijn... Maar ik geloof dat ik het ondertussen wel weet, we zullen zien :)
Eindelijk...

Offline GerritDeBloempot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO23] De Nabespreking
« Reactie #24 Gepost op: 30-04-2023, 14:30:22 »
We gaan zo langzamerhand toewerken naar het moment! Over enkele minuten zal de mol van Widmo 2023 zich openbaren..

Zijn we er klaar voor?

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [MO23] De Nabespreking
« Reactie #25 Gepost op: 30-04-2023, 14:31:06 »
Ik heb toch wat gezonde spanning

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO23] De Nabespreking
« Reactie #26 Gepost op: 30-04-2023, 14:31:41 »
Zou je zeggen dat dat je eigen fout is geweest? Of heeft de mol uitstekend werk verricht om je op een ander spoor te krijgen?

Tuurlijk is het mijn eigen fout, ik heb mezelf dolgedraaid
klaar voor de strijd

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [MO23] De Nabespreking
« Reactie #27 Gepost op: 30-04-2023, 14:32:18 »
Tuurlijk is het mijn eigen fout, ik heb mezelf dolgedraaid

Herkenbaar :P
Eindelijk...

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MO23] De Nabespreking
« Reactie #28 Gepost op: 30-04-2023, 14:32:25 »

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [MO23] De Nabespreking
« Reactie #29 Gepost op: 30-04-2023, 15:10:30 »
Beste iedereen,

De Mol is bekend. De winnares is bekend. De verliezend finalist is bekend. Wat zijn jullie eerste reacties?  ::bravo::
Er is geen Mol meer...

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MO23] De Nabespreking
« Reactie #30 Gepost op: 30-04-2023, 15:14:05 »
Ja, leuk

Offline Lunagirl82

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dont dream your life, live your dream
Re: [MO23] De Nabespreking
« Reactie #31 Gepost op: 30-04-2023, 15:15:07 »
Beste iedereen,

De Mol is bekend. De winnares is bekend. De verliezend finalist is bekend. Wat zijn jullie eerste reacties?  ::bravo::

Trots natuurlijk!
The strength of a family, like the strength of an army, lies in its loyalty to each other.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [MO23] De Nabespreking
« Reactie #32 Gepost op: 30-04-2023, 15:21:48 »
Gefeliciteerd Syd! Verdient als grootverdiener ::bravo::

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [MO23] De Nabespreking
« Reactie #33 Gepost op: 30-04-2023, 15:24:40 »
Het was een eer en ik heb ervan genoten! Natuurlijk heb ik weleens gemopperd (sorry Gerrit en Frenkie dat jullie zoveel gemopper over jullie ontvingen, soms via anderen, maar dit zou ik ook echt doen dus ja...), maar het was een EER om jullie voor te liegen. Ik zal even meepraten hier en er komen vast nog veel meer berichten van mijn kant!
Gefeliciteerd Syd, echt trots op je!
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline Syd

  • Winnaar Mol Online 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO23] De Nabespreking
« Reactie #34 Gepost op: 30-04-2023, 15:31:37 »
Ik ben nog steeds in shock
Ik hoef geen geld, ik wil jokers!

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO23] De Nabespreking
« Reactie #35 Gepost op: 30-04-2023, 16:27:49 »
Wauw
klaar voor de strijd

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [MO23] De Nabespreking
« Reactie #36 Gepost op: 30-04-2023, 16:29:29 »
heeeey ik heb me weer eens verslapen! aurynn je was een geweldige mol ::bravo::

Mrchipie: Wat zou je de volgende keer anders doen?

ik denk meer focussen op socializen met mensen, mer focussen op alles en beter leren met de test. ik voelde me wel buiten de groep dus hopelijk volgende keer een keer waar ik niet wegmoet voor een aflevering ::rofl::

chipsverslaafde <3

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [MO23] De Nabespreking
« Reactie #37 Gepost op: 30-04-2023, 22:58:15 »
Lieve lieve lieve allemaal,

Vandaag was hectisch. We zijn vandaag bezig met al het nieuws zo goed mogelijk op jullie over te brengen. Sindsdien blijven we bezig. De biechten, de testuitslagen, Discord, details details. Nog steeds hebben jullie niet alle info (wel bijna), maar ik voel gewoon even dat we iets met jullie moeten delen, tijd voor een bericht, en voor de mensen die mij en spelletjes enigszins kennen, je weet dat dit een lang bericht wordt, ik zal me proberen in te houden  ::rofl::

Laat ik beginnen met dat wat voor ons altijd voorop heeft gestaan, de kandidaten. We hadden dit jaar een diverse groep, maar was het echt een groep? Het spel werd wel gespeeld, maar op welke manier? Er waren gelijk al vraagtekens bij bepaalde mensen, maar hoe dat komt heeft de volgende verklaring. We hadden precies 13 inschrijvingen! De twist hadden we daarvoor al bedacht, dus we kwamen precies uit. Bij de intake hebben we dus niks aan groepsvorming kunnen doen. Desalniettemin ben ik enorm blij met de mensen die het aangedurfd hebben zich bij ons in te schrijven. We zijn jullie allemaal lief gaan hebben. Jullie kritische vragen, jullie biechten, jullie gestookt, alles heeft ons geholpen scherp te blijven en jullie moeten je absoluut niet bezwaard voelen met dit nieuws. We zouden jullie allemaal afzonderlijk gekozen kunnen hebben voor ons seizoen. Bedankt voor de energie die jullie ons hebben gegeven!  ::bravo::

Tijdens een seizoen gebeurt er ontzettend veel. Er ligt van tevoren een plan, de opdrachten zijn uitgewerkt. We hebben locaties. We weten welke twist wanneer komt, en toch. Dingen blijven veranderen. Soms waren we ontevreden over een bepaalde opdracht en moesten we deze toch nog even bijschaven vlak voor hij online kwam. Soms hebben we zelfs een dag voor de nieuwe aflevering nog een nieuwe opdracht bedacht "want dit is saai, we kunnen beter dan dit". Jullie als kandidaten hebben dit altijd goed opgepakt, waarvoor onze dank  ::jaja::

Voor zowel Gerrit als ik was het ons eerste grote forumspel als host. De zenuwen gierden door ons lijf, tot aan vanmiddag zelfs. Ik wist precies wat er zou gaan gebeuren, alsnog stond ik door de kamer te stuiteren als een joch van 8. Omdat het ons eerste spel was, is natuurlijk niet alles goed gegaan. Bedankt voor de support die we het hele seizoen alsnog gevoeld hebben!

We hebben tijdens ons seizoen geen hints gebruikt. Ik denk dat dit vooral uit zenuwen komt. We hebben ons zo bezig gehouden met allerlei andere zaken, dat dit ons ontgaan is. Wellicht dat we dit in een vervolgseizoen sneller zouden doen. Excuses voor de speurneuzen onder jullie, ik zie jullie wel!

Dan ga ik dit verhaal afsluiten met het bedanken van een hoop mensen!
Te beginnen met de kandidaten die de finale helaas niet hebben gehaald. Timmy, Chardo, Arno, Luna, Chip, Giorgio, Wouter, Tim, NF07 en Mitch. Jullie hebben allemaal het seizoen op jullie eigen manier kleur gegeven. Van het jeugdige enthousiasme van Timmy tot aan het ervaren spel en de mooie biechten van Chardo. Van de kritische maar altijd eerlijke vragen van Giorgio tot aan de humor van Mitch. Van de zachtheid van Arno tot aan de gedrevenheid van NF07. Van de dedication van Wouter tot aan de warme openheid van Lunagirl. Van de mysterieuze acties van Tim tot aan het uitslapen van Chip. Ik heb jullie lief. Bedankt!  ::bravo::

Onze finalisten, Aurynn, Brent en Syd, wat zijn jullie ongelofelijke strijders. Jullie zijn echt het spel ingedoken en hebben het optimaal gespeeld. Syd als eerste vrouwelijke winnares is natuurlijk iets fantastisch, Brent gaat denk ik nooit meer print screens maken, zo dichtbij de winst zijn is ook iets om trots op te zijn! En Aurynn, je was een heerlijke Mol en ik denk dat ik namens ons allen spreek als ik zeg dat we van je genoten hebben. Weinig verdacht en toch veel acties uit kunnen voeren. Ik ben trots op jullie alledrie!  ::bravo::

Dan de mensen die ik absoluut niet ga vergeten, de mensen die ons backstage hebben geholpen, of dit nou een grote rol was of niet. In het bijzonder ga ik hier D*N, Hadewychisdemol, SpacyColours, Chowi en MollenvangR noemen, maar de kijkers die zich hebben laten zien vind ik ook ontzettend belangrijk. Bedankt voor alles wat jullie voor ons hebben willen doen, ook zonder jullie was er geen seizoen!  ::bravo::

Dan wil ik nog 1 iemand bedanken, en dat is GerritDeBloempot. Dat wij samen een spel gehost hebben is vrij bijzonder, normaal als wij samen in een spel zitten groot of klein kunnen we elkaars bloed soms wel drinken  ::rofl:: ik heb maandenlang een ontzettend fijne samenwerking met je gehad en ik ben echt blij dat we dit samen hebben mogen meemaken. Bedankt voor alles, het was me een waar genoegen met je!  ::bravo::

We streven op het einde af. WIDMO2023 was een sprookje. Ons sprookje. Iedereen heeft op zijn of haar eigen manier een bijdrage geleverd en daar ben ik ontzettend trots op. Nogmaals, allemaal bedankt. De Mol duikt weer ondergronds, maar jullie weten het, voor eeuwig ondergronds blijven gaat natuurlijk niet. Wanneer hij weer bovenkomt? Dat zien we ooit wel weer, dat is weer een ander verhaal....

Dankjulliewel voor alles, oprecht

Liefs,
Frenkie
Er is geen Mol meer...

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO23] De Nabespreking
« Reactie #38 Gepost op: 1-05-2023, 00:03:57 »
Wat een prachtig bericht Frank!  ::bravo::

En proficiat ook aan de winnares, ons molletje en natuurlijk ook aan de verliezende finalist  ::bravo::
Lomperik..