Auteur Topic: [MO23] De Nabespreking  (gelezen 699 keer)

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
[MO23] De Nabespreking
« Gepost op: 30-04-2023, 14:00:26 »


Beste vrienden,

Een paar maanden geleden zijn we begonnen aan een avontuur. Een spel vol leugens en bedrog. Vandaag zijn we hier om achter de waarheid te komen. 3 finalisten die het spel hard hebben gespeeld zullen zometeen uit de bus komen als winnaar, verliezend finalist en Mol, maar in welke volgorde? Omdat het spel een afvalrace is, heeft helaas niet iedereen de finale gehaald. Voor de ene afvaller is dat iets langer geleden dan voor de ander. Jullie zijn altijd welkom geweest in onze warme Moltalk krochten en hebben gezellig kunnen socializen in het afvallershotel, maar voor dit moment keren jullie natuurlijk weer terug op het podium!

Een hartelijk welkom aan onze andere toppers, want ook zonder hun hadden we dit seizoen niet kunnen maken. Welkom TimmyRookworst, Chardo, Molfreak Arno, Mrchipie, Lunagirl82, Giorgio, Wouterv, Timvdons, NF07 en MitchK! We hebben jullie gemist. Voor we naar de climax toewerken zijn we benieuwd naar jullie verhalen. We zijn benieuwd hoe jullie het seizoen beleefd hebben dus dat horen we graag van jullie. Ook hebben we voor jullie persoonlijk wat vragen!  ::bravo::

TimmyRookworst: Hoe heb jij het spel ervaren na je exit en hoe intensief heb je het nog gevolgd?

Chardo: Welke opdracht had je zelf graag nog willen spelen?

Arno: Welke exit heeft jou het meeste verrast?

Mrchipie: Wat zou je de volgende keer anders doen?

Lunagirl82: Wie denk je dat er gaat winnen?

Giorgio: Van welke medekandidaat heb je het meeste genoten?

Wouterv: Hoe zou je deze groep omschrijven en in hoeverre heeft dat invloed op jou en je spel gehad?

Timvdons: Wat vind je nou leuker, meedoen of zelf hosten?

NF07: Hoe zou je de 3 finalisten omschrijven en vind je dat ze terecht de finale hebben gehaald?

Mitch: Denk je dat je nog verrast gaat worden door wie de mol is?

Er is geen Mol meer...

Offline Lunagirl82

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dont dream your life, live your dream
Re: [MO23] De Nabespreking
« Reactie #1 Gepost op: 30-04-2023, 14:02:34 »
Ik ga voor girlpower, zoals het hele spel! Syd gaat winnen  ::bravo::
The strength of a family, like the strength of an army, lies in its loyalty to each other.

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [MO23] De Nabespreking
« Reactie #2 Gepost op: 30-04-2023, 14:04:18 »
Arno: Welke exit heeft jou het meeste verrast?
Nou, mijn eigen exit omdat ik niet geloofde dat het weer zo snel voorbij ging gaan. Maar ik moet ook Chardo noemen. De winnaar die alles weet over widm en waarvan ik kei bang ben. Viel nu voor mij af. Bij niet te geloven.

Offline GerritDeBloempot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO23] De Nabespreking
« Reactie #3 Gepost op: 30-04-2023, 14:06:20 »
Nou, mijn eigen exit omdat ik niet geloofde dat het weer zo snel voorbij ging gaan. Maar ik moet ook Chardo noemen. De winnaar die alles weet over widm en waarvan ik kei bang ben. Viel nu voor mij af. Bij niet te geloven.

Denk je dat jouw vroegtijdige exit het werk is van een goede mol?
Ik ga voor girlpower, zoals het hele spel! Syd gaat winnen  ::bravo::

Ben je al over je eigen exit heen inmiddels? Of baal je stiekem wel heel erg dat je zelf niet op deze plek staat?

Offline Lunagirl82

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dont dream your life, live your dream
Re: [MO23] De Nabespreking
« Reactie #4 Gepost op: 30-04-2023, 14:07:29 »
Citaat
Ben je al over je eigen exit heen inmiddels? Of baal je stiekem wel heel erg dat je zelf niet op deze plek staat?

Ben er wel al overheen hoor, al een tijdje, maar tuurlijk is het ook jammer dat je niet de finale hebt gehaald! Maar ondanks dat heb je 3 toppers in de finale staan, dus het is goed zo
The strength of a family, like the strength of an army, lies in its loyalty to each other.

Offline GerritDeBloempot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO23] De Nabespreking
« Reactie #5 Gepost op: 30-04-2023, 14:09:42 »
Ben er wel al overheen hoor, al een tijdje, maar tuurlijk is het ook jammer dat je niet de finale hebt gehaald! Maar ondanks dat heb je 3 toppers in de finale staan, dus het is goed zo

3 toppers... waarvan 1 mol. Ben je er inmiddels al zeker van wie het is? Of zijn er ergens nog twijfels?

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [MO23] De Nabespreking
« Reactie #6 Gepost op: 30-04-2023, 14:10:17 »
Denk je dat jouw vroegtijdige exit het werk is van een goede mol?
Ja, ik weet wel sinds ik afgevallen ben wie het is. Dus als ik misschien een aflevering langer had gezeten dan zat ik misschien wel goed. Maar dat is mosterd na de maaltijd. Ik denk dat de mol mij zeker op een fout spoor heeft gezet. Het grappige is dat ik dus met de persoon in kwestie een gesprek had en dat ik toen zei: "maar dan kan jij de mol niet zijn?" Waarop ik het antwoord kreeg: "nee, dan niet nee"

Dat ik daar zo ingelopen ben voelt nu wel dom aan.

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [MO23] De Nabespreking
« Reactie #7 Gepost op: 30-04-2023, 14:10:56 »

Giorgio: Van welke medekandidaat heb je het meeste genoten?


Poeh, ik heb van heel veel medekandidaten genoten. Als ik echt moet kiezen, kies ik voor mijn bondgenootjes Luna en NF. Zoveel leuke gesprekken mee gehad, zowel over het spel als over vanalles daarbuiten.
Eindelijk...

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO23] De Nabespreking
« Reactie #8 Gepost op: 30-04-2023, 14:11:43 »
Lastige vraag. Zowel het hosten al het deelnemen heeft wel iets. Uiteindelijk is mee doen toch leuker omdat je je toch in het onbekende stort!
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Lunagirl82

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dont dream your life, live your dream
Re: [MO23] De Nabespreking
« Reactie #9 Gepost op: 30-04-2023, 14:11:53 »
3 toppers... waarvan 1 mol. Ben je er inmiddels al zeker van wie het is? Of zijn er ergens nog twijfels?

Ja klopt!!! Ja ben wel zeker van me zaak!
The strength of a family, like the strength of an army, lies in its loyalty to each other.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO23] De Nabespreking
« Reactie #10 Gepost op: 30-04-2023, 14:14:33 »
Citaat van: Whatthefrank link=topic=73263.msg2527946#msg2527946
Wouterv: Hoe zou je deze groep omschrijven en in hoeverre heeft dat invloed op jou en je spel gehad?


Chaotisch maar echte spelers, ik vo´d het moeilijk om een goed beeld te krijgen omdat iedereen wel wat fout deed. Ik had ook lang last van tunnelvisie, en toen ik eruit ging maakte ik een gok. Nu, de 2 die ik toen losliet, zijn er nu nog in. Ik zat dus op het goede spoor, maar echt 100 percent zeker was ik nooit
klaar voor de strijd

Offline GerritDeBloempot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO23] De Nabespreking
« Reactie #11 Gepost op: 30-04-2023, 14:16:09 »
Ja, ik weet wel sinds ik afgevallen ben wie het is. Dus als ik misschien een aflevering langer had gezeten dan zat ik misschien wel goed. Maar dat is mosterd na de maaltijd. Ik denk dat de mol mij zeker op een fout spoor heeft gezet. Het grappige is dat ik dus met de persoon in kwestie een gesprek had en dat ik toen zei: "maar dan kan jij de mol niet zijn?" Waarop ik het antwoord kreeg: "nee, dan niet nee"

Dat ik daar zo ingelopen ben voelt nu wel dom aan.

Op een schaal van 1 op 10, hoe zeker ben je dat deze persoon de mol is?

Poeh, ik heb van heel veel medekandidaten genoten. Als ik echt moet kiezen, kies ik voor mijn bondgenootjes Luna en NF. Zoveel leuke gesprekken mee gehad, zowel over het spel als over vanalles daarbuiten.

En van de 3 die nu in de finale staan? Wie zou je het meest de winst gunnen?

Lastige vraag. Zowel het hosten al het deelnemen heeft wel iets. Uiteindelijk is mee doen toch leuker omdat je je toch in het onbekende stort!

Hoe kijk jij terug op je avontuur? Je bent een stuk verder gekomen dan je vorige poging. Kijk je dus positief terug, of had je toch ook graag hier in deze finale gestaan?

Ja klopt!!! Ja ben wel zeker van me zaak!

Er is volgens jou geen enkele kans dat 1 van die andere 2 de mol is?

Offline GerritDeBloempot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO23] De Nabespreking
« Reactie #12 Gepost op: 30-04-2023, 14:16:57 »
Chaotisch maar echte spelers, ik vo´d het moeilijk om een goed beeld te krijgen omdat iedereen wel wat fout deed. Ik had ook lang last van tunnelvisie, en toen ik eruit ging maakte ik een gok. Nu, de 2 die ik toen losliet, zijn er nu nog in. Ik zat dus op het goede spoor, maar echt 100 percent zeker was ik nooit

Zou je zeggen dat dat je eigen fout is geweest? Of heeft de mol uitstekend werk verricht om je op een ander spoor te krijgen?

Offline Lunagirl82

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dont dream your life, live your dream
Re: [MO23] De Nabespreking
« Reactie #13 Gepost op: 30-04-2023, 14:19:41 »

Er is volgens jou geen enkele kans dat 1 van die andere 2 de mol is?


Nee of Mitch moet het zijn  ::schaam::  ::tandpastasmiley::
The strength of a family, like the strength of an army, lies in its loyalty to each other.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [MO23] De Nabespreking
« Reactie #14 Gepost op: 30-04-2023, 14:20:24 »

Mitch: Denk je dat je nog verrast gaat worden door wie de mol is?

Nee ik ben 100% zeker van de mol!

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MO23] De Nabespreking
« Reactie #15 Gepost op: 30-04-2023, 14:21:31 »


Hallo allemaal! 

Welke opdracht had je zelf graag nog willen spelen?

Wat een goede vraag! Ik had denk ik graag die opdracht op het strand gedaan. Lekker mijn medekandidaten afschieten, een beetje competitiviteit, beetje bloedvergieten en dansen op ieders graf. Ja, dat had ik graag meegemaakt  :D


Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO23] De Nabespreking
« Reactie #16 Gepost op: 30-04-2023, 14:22:29 »
Als je meedoet, wil je winnen uiteraard. Na het behalen van aflevering 2 was ik al zeer blij, maar ik ben ook zeer tevreden met mijn prestaties in dit seizoen.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [MO23] De Nabespreking
« Reactie #17 Gepost op: 30-04-2023, 14:22:53 »
En van de 3 die nu in de finale staan? Wie zou je het meest de winst gunnen?

Ik gun het ze alle drie van harte. Maar zoals ik ook al in de Moltalk zei, ik heb ook enorm genoten van Brent, dus ik zou hem de winst misschien net iets meer gunnen. Maarja, laat vooral de beste maar winnen!
Eindelijk...

Offline GerritDeBloempot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO23] De Nabespreking
« Reactie #18 Gepost op: 30-04-2023, 14:25:08 »


Hallo allemaal! 

Welke opdracht had je zelf graag nog willen spelen?

Wat een goede vraag! Ik had denk ik graag die opdracht op het strand gedaan. Lekker mijn medekandidaten afschieten, een beetje competitiviteit, beetje bloedvergieten en dansen op ieders graf. Ja, dat had ik graag meegemaakt  :D

En welke medekandidaten had jij afgeschoten?  ::vergroot::

Nee ik ben 100% zeker van de mol!

Toch moest jij vlak voor de finale het spel verlaten! Dit is dus omdat je 2 tegenstanders ook op de goede mol zaten?

Nee of Mitch moet het zijn  ::schaam::  ::tandpastasmiley::

Ik kan je verklappen dat dat niet het geval is  ::tandpastasmiley:: We gaan zometeen mee maken of je het daadwerkelijk bij het rechte eind hebt.


Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [MO23] De Nabespreking
« Reactie #19 Gepost op: 30-04-2023, 14:27:12 »
Op een schaal van 1 op 10, hoe zeker ben je dat deze persoon de mol is?

En van de 3 die nu in de finale staan? Wie zou je het meest de winst gunnen?

Hoe kijk jij terug op je avontuur? Je bent een stuk verder gekomen dan je vorige poging. Kijk je dus positief terug, of had je toch ook graag hier in deze finale gestaan?

Er is volgens jou geen enkele kans dat 1 van die andere 2 de mol is?
11/10

Ik heb gewoon weer niet zoveel herinneringen opgehaald. Maar het was wel super leuk. En het leukste was patries leren kennen.

1 van de 2 vertrouw ik volledig. Als dat de mol is zou ik echt van mijn stoel vallen.