Auteur Topic: [MO23] Aflevering 1 - Opdracht 1.1 Golden Ticket  (gelezen 2640 keer)

Online Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
[MO23] Aflevering 1 - Opdracht 1.1 Golden Ticket
« Gepost op: 4-02-2023, 22:04:07 »

Haven van Rotterdam

Kandidaten,

Inmiddels weten jullie allemaal wie je medespelers zijn! 13 kandidaten gaan met elkaar op reis op zoek naar de mol in hun midden. Alhoewel…

Zoals jullie misschien weten wordt Wie is de mol Online gebruikelijk gespeeld met 12 kandidaten. Ik heb voor jullie 4 3-persoonskamers op dit prachtige cruiseschip. Voor 1 kandidaat is er dus helaas geen plek aan boord van dit schip... Laten we een spelletje spelen!

Doormiddel van deelopdrachten bepalen we welke 12 kandidaten mee mogen aan boord van de cruise. Bij elke deelopdracht is er 1 ticket te winnen om aan boord te mogen voor het schip. Per dag lopen er 3 deelopdrachten tegelijk, die jullie allen op elk moment uit kunnen voeren. De persoon die geen ticket weet te bemachtigen blijft helaas achter…

De winnaar van de eerste deelopdracht is uitgesloten van de winst van de tweede deelopdracht (enzovoort). Als 1 persoon meerdere opdrachten op een dag wint kijken we dus naar de nummer 2 en eventueel naar de nummer 3.

Laten we vast naar de eerste 3 deelopdrachten kijken!

De eerste deelopdracht: We beginnen simpel met een woordzoeker! Degene die het snelst de zin stuurt die te maken is met de overgebleven letters krijgt het eerste ticket. Deze zin stuur je gewoon in PM. De tijd loopt op het moment dat je de woordzoeker gekregen hebt. Deze woordzoeker is vanaf NU aan te vragen tot Zondag 5 Februari 22.00  .De persoon die het snelst het antwoord heeft gegeven wint! Let op! Bij het aanvragen krijg je dus een afbeelding van een woordzoeker. Zorg er dus voor dat je een manier hebt deze woordzoeker zo snel mogelijk in te vullen. (Tips: Windows knipprogramma met markeerstift, of paint)

Voor de tweede deelopdracht spelen we een spelletje flappy bird! Via deze link hebben jullie tot Zondag 5 Februari 22.00 om een zo hoog mogelijke score neer te zetten. Je hoogste score stuur je ons op. De kandidaat met de hoogste score krijgt het tweede ticket.

We hebben ook een beetje humor in de groep nodig niet waar? Voor de derde deelopdracht wil ik van jullie allemaal voor Zondag 5 Februari 20.00 in PM de beste mop, woordgrap, meme of iets anders grappigs ontvangen. Mag alles zijn, dus wees creatief! Een vakkundige jury zal anoniem bepalen wie van jullie het grappigst was. Deze persoon krijgt het derde ticket. LET OP! Deze deadline is dus anders dan de andere 2!

Succes, maar vooral veel sterkte!
« Laatst bewerkt op: 4-02-2023, 22:13:26 door Whatthefrank »
Er is geen Mol meer...

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MO23] Aflevering 1 - Opdracht 1.1 Golden Ticket
« Reactie #1 Gepost op: 4-02-2023, 22:14:03 »
Veel succes girls, dat eerste ticket is voor mij!

IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MO23] Aflevering 1 - Opdracht 1.1 Golden Ticket
« Reactie #2 Gepost op: 4-02-2023, 22:15:04 »
Kunnen we niet gewoon de Mol achterlaten?

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO23] Aflevering 1 - Opdracht 1.1 Golden Ticket
« Reactie #3 Gepost op: 4-02-2023, 22:17:40 »
 ::oink::

Succes allemaal
klaar voor de strijd

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [MO23] Aflevering 1 - Opdracht 1.1 Golden Ticket
« Reactie #4 Gepost op: 4-02-2023, 22:26:48 »
Sterkte  :-\\
Ik ben toevallig de slechtste moppertapper.
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline Syd

  • Winnaar Mol Online 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO23] Aflevering 1 - Opdracht 1.1 Golden Ticket
« Reactie #5 Gepost op: 4-02-2023, 22:29:15 »
Nou schiet mij maar lek
Ik hoef geen geld, ik wil jokers!

Offline Lunagirl82

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dont dream your life, live your dream
Re: [MO23] Aflevering 1 - Opdracht 1.1 Golden Ticket
« Reactie #6 Gepost op: 5-02-2023, 07:19:28 »
Succes allemaal!!
The strength of a family, like the strength of an army, lies in its loyalty to each other.

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [MO23] Aflevering 1 - Opdracht 1.1 Golden Ticket
« Reactie #7 Gepost op: 5-02-2023, 08:23:37 »
Kunnen we niet gewoon de Mol achterlaten?
Ja, maar hier heb ik wel een serieuze vraag over voor onze lieftallige presentatoren:
Heeft de mol sowieso een gilden ticket? Of moet die ook strijden?

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [MO23] Aflevering 1 - Opdracht 1.1 Golden Ticket
« Reactie #8 Gepost op: 5-02-2023, 11:53:28 »
Succes allemaal! ::bravo::

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MO23] Aflevering 1 - Opdracht 1.1 Golden Ticket
« Reactie #9 Gepost op: 5-02-2023, 12:24:55 »
Ja, maar hier heb ik wel een serieuze vraag over voor onze lieftallige presentatoren:
Heeft de mol sowieso een gilden ticket? Of moet die ook strijden?

Misschien is er nog geen mol gekozen en deden ze maar alsnog

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [MO23] Aflevering 1 - Opdracht 1.1 Golden Ticket
« Reactie #10 Gepost op: 5-02-2023, 13:16:59 »
Ja, maar hier heb ik wel een serieuze vraag over voor onze lieftallige presentatoren:
Heeft de mol sowieso een gilden ticket? Of moet die ook strijden?
De Mol hoeft nooit naar huis!

Tbh denk ik wel dat onze lieftallige presentatoren daar trucjes voor hebben om hiervoor te zorgen :')
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline Lunagirl82

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dont dream your life, live your dream
Re: [MO23] Aflevering 1 - Opdracht 1.1 Golden Ticket
« Reactie #11 Gepost op: 5-02-2023, 13:23:07 »
De Mol hoeft nooit naar huis!

Tbh denk ik wel dat onze lieftallige presentatoren daar trucjes voor hebben om hiervoor te zorgen :')

eens moet de eerste keer zijn toch!  ::rofl::
The strength of a family, like the strength of an army, lies in its loyalty to each other.

Online Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [MO23] Aflevering 1 - Opdracht 1.1 Golden Ticket
« Reactie #12 Gepost op: 5-02-2023, 22:01:26 »
Kandidaten,
Jullie eerste 3 deelopdrachten zijn gespeeld. De procedure zal nu als volgt gaan. Na elke deadline zullen we per deelopdracht nalopen wie de drie personen zijn die het best gepresteerd hebben. Degene die een deelopdracht het beste heeft gedaan, wint een ticket en mag definitief bij ons aan boord stappen. Spanning en sensatie, maar goed. Tijd voor de eerste uitslag!

Jullie begonnen de deelopdrachten met een woordzoeker. De ene was hier wat sneller in dan de ander. Tijd om te zien wie de snelste 3 waren!
Met 10 minuten en 21 seconden is 3e geworden...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Met 7 minuten en 57 seconden is 2e geworden...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Met 7 minuten en 4 seconden is onze eerste officiële reisgenoot bekend en die luistert naar de naam....
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Vervolgens hebben jullie ook een spelletje gespeeld, namelijk flappy bird. Eens zien hoe jullie het er hier vanaf gebracht hebben, ofja, de beste 3!
Derde met een score van 52 is geworden...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Tweede met een score van 61 is geworden...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Eerste met een score van 87 is geworden...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ten derde hebben jullie allemaal grapjes naar ons gestuurd. Plaatjes, gifjes, video's, vanalles heeft de revue gepasseerd. Jullie selectie is door een jury van kijkers beoordeeld en hier is de volgende top 3 uitgekomen
Met een score van 39 punten is op de derde plek geëindigd...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Op de tweede plek, met een score van 46 punten vinden we...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
En dan de vraag, wie wint de derde deelopdracht en komt mee op reis? Met een score van 62 punten is dat geworden...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Hieronder staan de volgende drie deelopdrachten. Voor deze alledrie geldt dat de deadline morgenavond om 23:59 uur is. De drie die al door zijn, kunnen geen invloed meer uitoefenen op het resultaat van de rest. Ze mogen NIET meedoen.

De vierde deelopdracht: Jullie gaan een spelletje spelen via Wikipedia. Zodra je deze aanvraagt krijg je van ons 2 pagina’s toegestuurd. Het is aan jullie om zo snel mogelijk aan de hand van de blauwe linkjes op deze pagina naar de 2de pagina te komen. Dit doe je door in een pm te sturen welke stappen je neemt om van de ene naar de andere pagina te komen. De persoon die dit het snelst een correcte route stuurt wint het ticket. Let op: Het gaat om de tijd, en niet om het aantal kliks.

De vijfde deelopdracht: Morgenochtend om 10 uur opent er een nieuw topic, waarin iedereen slechts 1 post mag doen. Jullie komen hierbij namelijk in een ruimte, waarbij er in het midden een grote rode knop staat. Jullie mogen allemaal 1 keer op deze knop drukken door dikgedrukt te posten dat je dit doet. De kunst is om zo LANG mogelijk te wachten met een nieuwe post plaatsen. De kandidaat die de langste tijd heeft tussen een vorige post, wint het ticket. De tijd loopt vanaf het openen van het topic tot aan de deadline.

De zesde deelopdracht: Vanaf nu kunnen jullie een rekenopgave aanvragen. De persoon die deze het snelst oplost krijgt het ticket.

Aan de drie die al door zijn: mijn lieftallige cohost heeft zo in de lounge nog 2 mededelingen van dienst voor jullie. Aan de rest: nogmaals, de deadline voor de deelopdrachten 4 t/m 6 is morgenavond 23:59 uur. Zorg dat je de boot niet mist...
« Laatst bewerkt op: 5-02-2023, 22:40:33 door Whatthefrank »
Er is geen Mol meer...

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [MO23] Aflevering 1 - Opdracht 1.1 Golden Ticket
« Reactie #13 Gepost op: 5-02-2023, 22:07:54 »
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Ik wil nog wel voor het goede gevoel de andere deelopdrachten meedoen hoor

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MO23] Aflevering 1 - Opdracht 1.1 Golden Ticket
« Reactie #14 Gepost op: 5-02-2023, 22:12:06 »


Goed gedaan Chardo en Mitch! Ik ben trots op jullie ::bravo:: Succes aan de rest, doe jullie best!
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MO23] Aflevering 1 - Opdracht 1.1 Golden Ticket
« Reactie #15 Gepost op: 5-02-2023, 22:19:04 »


 ::hyper::

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO23] Aflevering 1 - Opdracht 1.1 Golden Ticket
« Reactie #16 Gepost op: 5-02-2023, 22:26:16 »
proficiat allemaal
klaar voor de strijd

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [MO23] Aflevering 1 - Opdracht 1.1 Golden Ticket
« Reactie #17 Gepost op: 5-02-2023, 22:36:09 »
Congrats MitchK, Chardo en Brent!
Eindelijk...

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [MO23] Aflevering 1 - Opdracht 1.1 Golden Ticket
« Reactie #18 Gepost op: 5-02-2023, 22:39:34 »
Ik ben nu wel benieuwd naar de grap van Brent.
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Online Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [MO23] Aflevering 1 - Opdracht 1.1 Golden Ticket
« Reactie #19 Gepost op: 5-02-2023, 22:39:41 »
DISCLAIMER: Iedereen die een ticket heeft bemachtigd is uitgesloten van deelname aan de deelopdrachten  ;D
Er is geen Mol meer...