Auteur Topic: Afwezigheidstopic  (gelezen 700 keer)

Online Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Afwezigheidstopic
« Gepost op: 26-02-2023, 01:42:33 »
Beste kandidaten!
Het kan wel eens zo zijn dat je niet altijd evenveel beschikbaar bent. Misschien heb je een drukke werkweek, ben je carnaval vieren, heb je een concert, moet je voor je studie veel deadlines halen, ga je op vakantie, het kan vanalles zijn! Dat is niet erg, maar communicatie is hierbij belangrijk en wel zo fijn!

Omdat ik her en der opgevangen heb dat dit wellicht een goed idee is, kan je in dit topic dus aangeven als je bepaalde periodes niet of minder beschikbaar bent. No hard feelings, we waarderen het alleen maar als je dit aangeeft!

1 sidenote! We zitten inmiddels in aflevering 3 en ik wil toch even de mededeling plaatsen dat bepaalde activiteit wel gewenst is. Misschien slaat dit op je, misschien niet. Denk je nou bij jezelf dat dit niet over jou gaat, dan kan je hier overheen lezen. Je kan het spel best met een passieve houding spelen, maar er bestaat ook iets als te passief. Ben je ergens niet beschikbaar, geef het dus vooral aan. Heb je niks aangegeven, dan verwachten we in ieder geval een bepaalde inzet van iedereen. Dankjulliewel!  ::bravo::
Er is geen Mol meer...

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: Afwezigheidstopic
« Reactie #1 Gepost op: 8-03-2023, 22:11:51 »
Ik zal keurig m'n afwezigheid melden omdat anderen die verantwoordelijkheid niet altijd nemen en gewoon lekker inactief zijn...
Ik heb dit weekend drie opvoeringen (muziek) en zal daarmee dus een stuk minder online zijn naar verwachting. Daarnaast zijn het woensdag verkiezingen (en ik sta op twee kieslijsten) dus sta even nog vol op standje campagne. Als ik net wat langzamer reageer of niet een deadline van drie minuten haal, alvast sorry!  ::bravo::
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline Syd

  • Winnaar Mol Online 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Afwezigheidstopic
« Reactie #2 Gepost op: 20-03-2023, 22:16:32 »
Hi,

Ik zal het alvast hier aangeven. Maar ik voel me sinds vandaag best wel ziek. Ik weet dus ook niet hoe ik me de rest van de week ga voelen, maar het kan dus zijn dat ik wat afweziger ben. Sorry!
Ik hoef geen geld, ik wil jokers!

Online Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: Afwezigheidstopic
« Reactie #3 Gepost op: 23-03-2023, 08:06:47 »
Ik ben vandaag t/m zondag wat afweziger! Ik ben er wel, maar heb het irl vrij druk deze dagen. Houd er rekening mee bij het aanvragen van de test of de Moltalks die hierdoor misschien wat later pas online zullen komen  ::jaja::
Er is geen Mol meer...

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Afwezigheidstopic
« Reactie #4 Gepost op: 23-03-2023, 08:17:07 »
Ik ben vandaag t/m zondag wat afweziger! Ik ben er wel, maar heb het irl vrij druk deze dagen. Houd er rekening mee bij het aanvragen van de test of de Moltalks die hierdoor misschien wat later pas online zullen komen  ::jaja::

Om tijd te besparen kan ik ook mijn test overslaan en dat je dan 20 goede antwoorden opschrijft?

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afwezigheidstopic
« Reactie #5 Gepost op: 23-03-2023, 13:04:01 »
Om tijd te besparen kan ik ook mijn test overslaan en dat je dan 20 goede antwoorden opschrijft?

Uitstekend idee, ik doe ook mee. Een groepsvrijstelling is ook prima  ::ok::
Lomperik..

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Afwezigheidstopic
« Reactie #6 Gepost op: 23-03-2023, 13:46:45 »
Ik stem voor het laatste  ::jaja::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: Afwezigheidstopic
« Reactie #7 Gepost op: 23-03-2023, 17:27:28 »
Groepsvrijstelling? Goed idee!
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: Afwezigheidstopic
« Reactie #8 Gepost op: 30-03-2023, 19:16:39 »
Ik ga morgen een week WANDELEN dus voor opdrachten met een laptop/pc moet je niet bij mij zijn. Verder zal ik wel zo nu en dan kijken hoor  ::tandpastasmiley::
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline Brent

  • Forumlid
Re: Afwezigheidstopic
« Reactie #9 Gepost op: 30-03-2023, 19:20:38 »
Ik ga morgen een week WANDELEN dus voor opdrachten met een laptop/pc moet je niet bij mij zijn. Verder zal ik wel zo nu en dan kijken hoor  ::tandpastasmiley::
Omg weet jij dan al dat je doorgaat? ::vergroot::
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: Afwezigheidstopic
« Reactie #10 Gepost op: 30-03-2023, 19:37:28 »
Omg weet jij dan al dat je doorgaat? ::vergroot::
Uiteraard, de Mol hoeft nooit naar huis  ::rofl:: ::rofl::

En de winnaar ook niet...
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline Syd

  • Winnaar Mol Online 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Afwezigheidstopic
« Reactie #11 Gepost op: 5-04-2023, 01:35:04 »
Heyhoi

Ik heb helaas vannacht een migraine aanval gehad. Dus het kan zijn dat ik wat afweziger ben de komende dagen
Ik hoef geen geld, ik wil jokers!

Offline Brent

  • Forumlid
Re: Afwezigheidstopic
« Reactie #12 Gepost op: 5-04-2023, 09:42:40 »
Heyhoi

Ik heb helaas vannacht een migraine aanval gehad. Dus het kan zijn dat ik wat afweziger ben de komende dagen
Veel beterschap gewenst, verzorg jezelf ::hug::
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Afwezigheidstopic
« Reactie #13 Gepost op: 5-04-2023, 09:50:41 »
Heyhoi

Ik heb helaas vannacht een migraine aanval gehad. Dus het kan zijn dat ik wat afweziger ben de komende dagen

Beterschap Syd!
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afwezigheidstopic
« Reactie #14 Gepost op: 5-04-2023, 12:38:37 »
Ik ben donderdag wellicht heel de dag afwezig en ook vrijdag zal niet mijn actiefste dag zijn. De hosts zijn ook al op de hoogte.
Lomperik..

Offline Syd

  • Winnaar Mol Online 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Afwezigheidstopic
« Reactie #15 Gepost op: 10-04-2023, 21:51:26 »
Ik ben deze week op woensdag en donderdag wat afweziger! Heb namelijk weer een concert staan
Ik hoef geen geld, ik wil jokers!

Offline Brent

  • Forumlid
Re: Afwezigheidstopic
« Reactie #16 Gepost op: 10-04-2023, 21:54:06 »
Ik ben deze week op woensdag en donderdag wat afweziger! Heb namelijk weer een concert staan
Ga je weer de pannen van het dak zingen? ::love::

IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Afwezigheidstopic
« Reactie #17 Gepost op: 13-04-2023, 22:19:50 »
Morgen en zaterdag de hele dag op de Nationale Carrièrebeurs. Kom dus vooral langs, maar zelf ben ik beperkt aanwezig.