Auteur Topic: [MO23] Aflevering 5 - Opdracht 5.1 Annie, Are You Okay?  (gelezen 2714 keer)

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [MO23] Aflevering 5 - Opdracht 5.1 Annie, Are You Okay?
« Reactie #20 Gepost op: 12-03-2023, 21:35:30 »
Ondertussen kennen we elkaar ook wel een beetje toch?
Misschien eens een keertje niet kijken waar je jezelf zou zetten, maar waar je anderen zou zetten?

Ik denk dat iedereen inmiddels toch wel door hebben dat ik goed ben in quizzen en raadsels. Daar heb ik hier het meeste geld mee binnengehaald!

Offline Syd

  • Winnaar Mol Online 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO23] Aflevering 5 - Opdracht 5.1 Annie, Are You Okay?
« Reactie #21 Gepost op: 12-03-2023, 21:38:56 »
Ik denk dat Giorgio, Brent en Mitch bij de raadsels wel een sterke keus is. Denk dat die 3 heren daar wel uit gaan komen
Ik hoef geen geld, ik wil jokers!

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MO23] Aflevering 5 - Opdracht 5.1 Annie, Are You Okay?
« Reactie #22 Gepost op: 12-03-2023, 21:51:28 »
Misschien eens een keertje niet kijken waar je jezelf zou zetten, maar waar je anderen zou zetten?
Het is uiteindelijk een keuze van de groep. Maar ik vind het vooral belangrijk dat iedereen wel eens z'n keuze mag krijgen. Mitch en ikzelf gaven bijvoorbeeld deze aflevering al aan niet de beste tekenaars te zijn, maar we hebben onszelf daar toch bij ingedeeld voor de groep.
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO23] Aflevering 5 - Opdracht 5.1 Annie, Are You Okay?
« Reactie #23 Gepost op: 12-03-2023, 22:06:00 »
Sorry hoor, maar ik heb reeds toegegeven in die tekenopdracht en jullie hebben daar je zin gekregen. Dus ik verwacht nu hetzelfde van jullie twee. Succes!

Raadsels
- MitchK
- Brent
- Giorgio

Opdrachten
- Syd
- Aurynn
- Wouterv
- NF07
- Timvdons

Ik heb evenveel toegegeven hoor Brent. En ik heb ook bij de taalopdracht al toegegeven en jij niet :)

Maar ik ben het met Giorgio eens. Ik zou indelen op basis van tijd en op basis van wie waar het beste is, niet enkel onszelf. Giorgio en ik zijn wel zeker de beste quizzers en raadselmensen van de groep denk ik.

Raadsels
- MitchK
- NF07
- Giorgio

Opdrachten
- Syd
- Aurynn
- Wouterv
- Brent
- Timvdons
« Laatst bewerkt op: 12-03-2023, 22:09:11 door NF07 »
Lomperik..

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MO23] Aflevering 5 - Opdracht 5.1 Annie, Are You Okay?
« Reactie #24 Gepost op: 12-03-2023, 22:08:23 »
Ik heb evenveel toegegeven hoor Brent. En ik heb ook bij de taalopdracht al toegegeven en jij niet :)
Ik weet dat je nog steeds jaloers bent op mij omdat je toen je zin niet kreeg, maar dat was uiteindelijk ook de voorkeur en de beslissing van de groep.

Laat toch eens achter je wat drie afleveringen geleden gebeurd is, Jezus.
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [MO23] Aflevering 5 - Opdracht 5.1 Annie, Are You Okay?
« Reactie #25 Gepost op: 12-03-2023, 22:10:44 »
. Ik zou indelen op basis van tijd en op basis van wie waar het beste is, niet enkel onszelf.

Indelen op basis van tijd... hmm bijzondere keuze maakte je dan voor mij!
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MO23] Aflevering 5 - Opdracht 5.1 Annie, Are You Okay?
« Reactie #26 Gepost op: 12-03-2023, 22:12:00 »
Maar ik ben het met Giorgio eens. Ik zou indelen op basis van tijd en op basis van wie waar het beste is, niet enkel onszelf. Giorgio en ik zijn wel zeker de beste quizzers en raadselmensen van de groep denk ik.
Dit is de mop van het jaar, toch? Jij hebt die eerste quizronde van Bij(de)les hard verloren van een minderjarige.
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO23] Aflevering 5 - Opdracht 5.1 Annie, Are You Okay?
« Reactie #27 Gepost op: 12-03-2023, 22:12:47 »
Indelen op basis van tijd... hmm bijzondere keuze maakte je dan voor mij!

Iemand met weinig tijd kan deze week het beste bij de grootste groep. Dat is erg logisch toch?
Lomperik..

Offline Syd

  • Winnaar Mol Online 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO23] Aflevering 5 - Opdracht 5.1 Annie, Are You Okay?
« Reactie #28 Gepost op: 12-03-2023, 22:13:45 »
Iemand met weinig tijd kan deze week het beste bij de grootste groep. Dat is erg logisch toch?

Vind ik eigenlijk niet per se, omdat wij opdrachten krijgen. En misschien heb je daar wel echt 5 actieve mensen voor nodig? Dan is dat niet handig he
Ik hoef geen geld, ik wil jokers!

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [MO23] Aflevering 5 - Opdracht 5.1 Annie, Are You Okay?
« Reactie #29 Gepost op: 12-03-2023, 22:15:19 »
Vind ik eigenlijk niet per se, omdat wij opdrachten krijgen. En misschien heb je daar wel echt 5 actieve mensen voor nodig? Dan is dat niet handig he

Opdrachten lijken van cruciale rol voordat de raadselaars verder kunnen, dan is tijd zeker handig. Ik schik me wel, want niet iedereen kan raadselen, maar vind het wel een raar argument en zeker als je dit dan ophaalt om zelf bij de raadselaars te komen.
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO23] Aflevering 5 - Opdracht 5.1 Annie, Are You Okay?
« Reactie #30 Gepost op: 12-03-2023, 22:17:03 »
Mij leek dat beter omdat je bij die andere groep dan maar met 2 over bent en dat kan de opdracht wel serieus ophouden. Hoe ik het lees, moet er bij die dagopdrachten maar 1 iemand dat per dag uitvoeren bijvoorbeeld.

Maar van mij mag Aurynn ook in de andere groep hoor. Het was maar een suggestie.

En @Brent, het zou fijn zijn als je iets beleefder blijft. Dit komt het spel ook niet ten goede :)
Lomperik..

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MO23] Aflevering 5 - Opdracht 5.1 Annie, Are You Okay?
« Reactie #31 Gepost op: 12-03-2023, 22:17:49 »
En @Brent, het zou fijn zijn als je iets beleefder blijft. Dit komt het spel ook niet ten goede :)
Waar was ik onbeleefd dan? Ik heb gewoon de waarheid verteld ;) Je bent niet de beste quizzer van deze groep, deal with it.
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Syd

  • Winnaar Mol Online 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO23] Aflevering 5 - Opdracht 5.1 Annie, Are You Okay?
« Reactie #32 Gepost op: 12-03-2023, 22:18:15 »
Aurynn, Mitch en Brent waren wel de eerste die aan hebben gegeven bij de raadsels te willen. Dan lijkt het me wel zo eerlijk om deze 3 de kans te geven.

Voor Aurynn is dat dan sowieso makkelijker, want ik denk dat hier echt wel minder tijd in zit dan bij die opdrachten.

Brent kent black stories dus dat lijkt me ook een prima en logische keuze.

En Mitch is denk ik ook wel goed in raadsels oplossen
Ik hoef geen geld, ik wil jokers!

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO23] Aflevering 5 - Opdracht 5.1 Annie, Are You Okay?
« Reactie #33 Gepost op: 12-03-2023, 22:23:12 »
Waar was ik onbeleefd dan? Ik heb gewoon de waarheid verteld ;) Je bent niet de beste quizzer van deze groep, deal with it.

Dit heb ik niet gezegd, maar jij ook niet hoor. Ik zit tenminste niet te schelden om uit te lokken.  :)
Lomperik..

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MO23] Aflevering 5 - Opdracht 5.1 Annie, Are You Okay?
« Reactie #34 Gepost op: 12-03-2023, 22:24:18 »
Dit heb ik niet gezegd, maar jij ook niet hoor. Ik zit tenminste niet te schelden om uit te lokken.  :)
Klopt, jij kiest er meer voor om egoïstisch je willetje door te drukken ::niet-ok::
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [MO23] Aflevering 5 - Opdracht 5.1 Annie, Are You Okay?
« Reactie #35 Gepost op: 12-03-2023, 22:25:00 »
Aurynn, Mitch en Brent waren wel de eerste die aan hebben gegeven bij de raadsels te willen. Dan lijkt het me wel zo eerlijk om deze 3 de kans te geven.

Voor Aurynn is dat dan sowieso makkelijker, want ik denk dat hier echt wel minder tijd in zit dan bij die opdrachten.

Brent kent black stories dus dat lijkt me ook een prima en logische keuze.

En Mitch is denk ik ook wel goed in raadsels oplossen

Het gaat er toch niet om wie het snelst iets roept?
Eindelijk...

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MO23] Aflevering 5 - Opdracht 5.1 Annie, Are You Okay?
« Reactie #36 Gepost op: 12-03-2023, 22:26:37 »
Het gaat er toch niet om wie het snelst iets roept?
Het gaat er in eerste instantie om dat mensen onderbouwen waarom ze wel of niet bij iets willen gaan, op die manier kan er een constructieve discussie ontstaan. Maar sommigen kiezen ervoor meteen te gaan locken, wat niet kan. Zoals ik eerder heb verkondigd is en blijft het prioritair dat het een groepskeuze is. Het gaat er niet om wat één bepaald persoon wil.
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Syd

  • Winnaar Mol Online 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO23] Aflevering 5 - Opdracht 5.1 Annie, Are You Okay?
« Reactie #37 Gepost op: 12-03-2023, 22:26:45 »
Het gaat er toch niet om wie het snelst iets roept?

Zeker niet, maar ze geven alle 3 toch een goede reden aan waarom?

Ik hoef geen geld, ik wil jokers!

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO23] Aflevering 5 - Opdracht 5.1 Annie, Are You Okay?
« Reactie #38 Gepost op: 12-03-2023, 22:27:30 »
Ik zou gewoon graag willen dat er wat meer overlegd wordt en ook naar de capaciteiten van anderen gekeken wordt, niet enkel gewoon een snelheidsrace van wie kan er het snelst een groep claimen. Zo gebeurt het bij de echte WIDM toch ook?  :)
Lomperik..

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO23] Aflevering 5 - Opdracht 5.1 Annie, Are You Okay?
« Reactie #39 Gepost op: 12-03-2023, 22:29:54 »
Ik kan ook gewoon gaan loten…

Dan bepaald het lot…
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela