Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Ik zou gewoon graag willen dat er wat meer overlegd wordt en ook naar de capaciteiten van anderen gekeken wordt, niet enkel gewoon een snelheidsrace van wie kan er het snelst een groep claimen. Zo gebeurt het bij de echte WIDM toch ook?
Dat overleg ging ook aardig goed, totdat Timvdons en jij ervoor kozen om jullie in een lijstje in te delen bij de raadsels.
Dat was ook meer om te lachen met het feit dat het vaak een snelheidsrace is om groepen/rollen te claimen. Wat ik dus net wil tegengaan
Volgens mij was dat meer een suggestie en niet definitief invulling hoor…Zolang niks dikgedrukt is, is niks definitief???
Ik heb nergens gezegd dat het geen suggestie was. Ik geef alleen aan vanaf wanneer het mis begon te gaan.
Ik wil mij best opofferen, op voorwaarde dat ik de volgende keer 100% als eerste mag kiezen. Want ik blijf me zo opofferen met jullie kinderachtige gekibbel. En mag hopen dat jullie nu wel eens keer aanwezig zijn en iets doen in plaats van zeuren
Mij lijkt Aurynn, Giorgio en Mitch een beter trio, eigenlijk. Vooral omdat Timvdons de opdracht nog niet goed heeft gelezen, zo lijkt
… en dat baseer jij op?Maar prima. Ik ga wel quizzen
Maar er staat nergens dat het quizzen zijn? Het zijn opdrachten
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
243 gasten en 5 vaste bezoekers
Geen nieuwe activiteiten gepland