Auteur Topic: [MO23] Aflevering 6 - Opdracht 6.3 Frits Sissingeluisd  (gelezen 2023 keer)

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
[MO23] Aflevering 6 - Opdracht 6.3 Frits Sissingeluisd
« Gepost op: 20-03-2023, 00:13:23 »
De oostkust van Navassa Island

Beste vrienden,

Zoals jullie weten zijn we deze aflevering even van de kaart verdwenen. Geen land, gewoon even een eiland voor jullie zelf. Maar zijn jullie hier wel echt alleen? Terwijl jullie ondertussen druk bezig zijn met de voorraden bijvullen, een vlot bouwen en het zoeken naar een schat, hebben jullie natuurlijk ook wel eens behoefte aan een punt van rust. Een plekje waar je even kunt ontspannen. Dat komt mooi uit! Terwijl jullie op zoek zijn naar de benodigde spulletjes op het eiland, komen jullie aan bij de oostkust van het eiland, jullie genieten zichtbaar van het uitzicht. Het is hier zo mooi, hier moet eigenlijk gewoon een minikampje komen!

Als jullie wat nauwkeuriger kijken zien jullie wat zitplekjes. 2 boomstammen, een handdoek die uit ligt, een stoel en in het midden van dat alles liggen wat takken waarmee jullie een kampvuurtje kunnen maken. Ideale setting om even lekker te kletsen natuurlijk, maar op het moment dat jullie willen gaan zitten, is er plek over. Heh?

Jullie opdracht hierbij is eigenlijk heel simpel. Jullie kunnen de hele aflevering gebruik maken van dit topic om elkaar eens lekker aan de tand te voelen en te praten over het spel, maar zoals jullie misschien al vermoeden, jullie zijn hier niet alleen. Voordat er enige discussie kan ontstaan over hoe jullie deze opdracht doen, wordt het gesust. Jullie zien 2 mensen die jullie richting op komen lopen. Speciaal voor jullie, overgekomen uit Nederland, zijn hier 2 speciale gasten die als geen ander weten hoe het is om zo diep in het spel te zitten. Een warm welkom voor...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Zij komen deze opdracht lekker met jullie meekletsen en ook zij zijn natuurlijk benieuwd hoe jullie in het spel staan. Praat met ze, neem advies aan, maar dat is natuurlijk niet alles. Jullie hebben allemaal een nummer gekozen. Dit nummer staat voor een geheime opdracht die jullie deze week in dit topic moeten uitvoeren. De gasten moeten aan het einde van de opdracht erachter zien te komen wat jullie opdracht is. Voor iedereen die in zijn / haar opdracht slaagt, verdienen jullie 400 euro voor de pot. Hoe meer je kletst, hoe beter dus!  ::vergroot::

- Jullie geheime opdrachten zal ik zometeen via PB sturen. Deze mag je met NIEMAND delen tot de opdracht afgelopen is!
- Je moet MINSTENS 10 posts in het topic hebben. Mocht je hier niet aan voldoen, dan resulteert dat in mingeld voor de pot!
- Jullie kunnen aan de opdracht beginnen vanaf morgen 12:00 uur!
- De deadline van de opdracht is donderdag 20:00 uur!

Succes, maar ook veel wijsheid gewenst!  ::bravo::
Er is geen Mol meer...

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [MO23] Aflevering 6 - Opdracht 6.3 Frits Sissingeluisd
« Reactie #1 Gepost op: 20-03-2023, 11:58:34 »
Typisch dat we elkaar zo zitten aan te kijken:


Welkom gasten! Mogen we met jullie mee terug het eiland af? Het is hier VERSCHRIKKELIJK!
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO23] Aflevering 6 - Opdracht 6.3 Frits Sissingeluisd
« Reactie #2 Gepost op: 20-03-2023, 12:04:49 »
Hallo gasten,

fijn dat jullie er zijn? Wat vinden jullie al van dit seizoen?
klaar voor de strijd

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MO23] Aflevering 6 - Opdracht 6.3 Frits Sissingeluisd
« Reactie #3 Gepost op: 20-03-2023, 12:04:54 »
RED ONS!

IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO23] Aflevering 6 - Opdracht 6.3 Frits Sissingeluisd
« Reactie #4 Gepost op: 20-03-2023, 12:05:39 »
HELP!!!  ::megafoon:: ::megafoon::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO23] Aflevering 6 - Opdracht 6.3 Frits Sissingeluisd
« Reactie #5 Gepost op: 20-03-2023, 13:12:33 »
Waar is vrijdag?
Lomperik..

Offline Chowi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mol WIDMO2022
Re: [MO23] Aflevering 6 - Opdracht 6.3 Frits Sissingeluisd
« Reactie #6 Gepost op: 20-03-2023, 13:54:29 »
Hallo schatjes!  ::bravo:: Nou dat is ook wat, ik had een luxe diner verwacht, is het een schamele kampvuursetting. Ik heb het met jullie te doen, maar vooral met mezelf eigenlijk.

Hoe staat het hier? Hoe zitten jullie in het spel? En wat is jullie geheime opdracht?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO23] Aflevering 6 - Opdracht 6.3 Frits Sissingeluisd
« Reactie #7 Gepost op: 20-03-2023, 13:56:01 »
Chowi ::bravo::
Lang niet gesproken! Hoe is het?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Chowi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mol WIDMO2022
Re: [MO23] Aflevering 6 - Opdracht 6.3 Frits Sissingeluisd
« Reactie #8 Gepost op: 20-03-2023, 13:57:49 »
Chowi ::bravo::
Lang niet gesproken! Hoe is het?

Hey Tim! Leuk om je eens te spreken in een andere situatie dan host-mol. Met mij gaat het goed hoor, inmiddels mijn traumatherapie om bij te komen van WIDMO2022 afgerond. En met jou?

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MO23] Aflevering 6 - Opdracht 6.3 Frits Sissingeluisd
« Reactie #9 Gepost op: 20-03-2023, 14:02:40 »
Hallo schatjes!  ::bravo:: Nou dat is ook wat, ik had een luxe diner verwacht, is het een schamele kampvuursetting. Ik heb het met jullie te doen, maar vooral met mezelf eigenlijk.

Hoe staat het hier? Hoe zitten jullie in het spel? En wat is jullie geheime opdracht?
Omg ben jij die ene Britney van WidDM 4 die woest uit het spel dreigde te stappen na die geflopte strandbar opdracht?
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Syd

  • Winnaar Mol Online 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO23] Aflevering 6 - Opdracht 6.3 Frits Sissingeluisd
« Reactie #10 Gepost op: 20-03-2023, 14:48:22 »
Hallo schatjes!  ::bravo:: Nou dat is ook wat, ik had een luxe diner verwacht, is het een schamele kampvuursetting. Ik heb het met jullie te doen, maar vooral met mezelf eigenlijk.

Hoe staat het hier? Hoe zitten jullie in het spel? En wat is jullie geheime opdracht?

OMG Chowi is hier! Nu ben ik weer even niet de enige vrouw!
Ik hoef geen geld, ik wil jokers!

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO23] Aflevering 6 - Opdracht 6.3 Frits Sissingeluisd
« Reactie #11 Gepost op: 20-03-2023, 14:58:10 »

Hoe staat het hier? Hoe zitten jullie in het spel? En wat is jullie geheime opdracht?

back to basics,  doch gezellig. Persoonlijk zit ik er wel lekker in
klaar voor de strijd

Offline Chowi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mol WIDMO2022
Re: [MO23] Aflevering 6 - Opdracht 6.3 Frits Sissingeluisd
« Reactie #12 Gepost op: 20-03-2023, 15:27:30 »
Omg ben jij die ene Britney van WidDM 4 die woest uit het spel dreigde te stappen na die geflopte strandbar opdracht?

Nee dat was terror-Britney, dit is mijn wat zachtere alterego. ::rofl:: Goed om te zien dat je het dit keer verder hebt geschopt dan aflevering 1!

Vertel eens, wat is jullie favoriete opdracht tot dusver en waarom?

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO23] Aflevering 6 - Opdracht 6.3 Frits Sissingeluisd
« Reactie #13 Gepost op: 20-03-2023, 15:39:31 »
Nee dat was terror-Britney, dit is mijn wat zachtere alterego. ::rofl:: Goed om te zien dat je het dit keer verder hebt geschopt dan aflevering 1!

Vertel eens, wat is jullie favoriete opdracht tot dusver en waarom?

De talentenjacht vanwege het feit dat je iedereen anders leert kennen.
De survivalopdracht vind ik geweldig bedacht :)
klaar voor de strijd

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MO23] Aflevering 6 - Opdracht 6.3 Frits Sissingeluisd
« Reactie #14 Gepost op: 20-03-2023, 15:42:37 »
Nee dat was terror-Britney, dit is mijn wat zachtere alterego. ::rofl:: Goed om te zien dat je het dit keer verder hebt geschopt dan aflevering 1!

Vertel eens, wat is jullie favoriete opdracht tot dusver en waarom?
Ah terror-Britney had hier ook prima gepast, want Chardo vertelde me toen dat zij zand in haar vagina had! Maar ik ben mega vereerd om een ex-mol op dit eiland te mogen ontmoeten!  ::love::

Ik denk dat opdracht 6.1 goed op weg is om mijn favoriete opdracht te worden, ik geniet wel van zulke lange en strategische opdrachten.

IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO23] Aflevering 6 - Opdracht 6.3 Frits Sissingeluisd
« Reactie #15 Gepost op: 20-03-2023, 15:44:49 »
Ah terror-Britney had hier ook prima gepast, want Chardo vertelde me toen dat zij zand in haar vagina had! Maar ik ben mega vereerd om een ex-mol op dit eiland te mogen ontmoeten!  ::love::

Ik denk dat opdracht 6.1 goed op weg is om mijn favoriete opdracht te worden, ik geniet wel van zulke lange en strategische opdrachten.

Volgend jaar meedoen met Expeditie Robinson dan?
Lomperik..

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MO23] Aflevering 6 - Opdracht 6.3 Frits Sissingeluisd
« Reactie #16 Gepost op: 20-03-2023, 15:52:20 »
Volgend jaar meedoen met Expeditie Robinson dan?
Ik heb al eens meegedaan in 2020! Ik heb me toen verkleed als een onafhankelijke, sterke en assertieve vrouw!



Echt niemand gaat deze meid kennen, maar zij was echt de parel van dat seizoen. Ze kon niks, ze deed niks en ze vond niks leuk!
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO23] Aflevering 6 - Opdracht 6.3 Frits Sissingeluisd
« Reactie #17 Gepost op: 20-03-2023, 16:53:15 »


Hallo  ::zwaai:: Wat is een Widmo editie nu zonder mij? Na mijn glorieuze overwinning geniet ik nu heerlijk van mijn pensioen. Mooi weerzien met wat oude bekenden.

Iemand al een idee wie mij gaat opvolgen?  ::nieuwsgierig::
« Laatst bewerkt op: 20-03-2023, 16:56:08 door MollenvangR »

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO23] Aflevering 6 - Opdracht 6.3 Frits Sissingeluisd
« Reactie #18 Gepost op: 20-03-2023, 17:01:53 »


Hallo  ::zwaai:: Wat is een Widmo editie nu zonder mij? Na mijn glorieuze overwinning geniet ik nu heerlijk van mijn pensioen. Mooi weerzien met wat oude bekenden.

Iemand al een idee wie mij gaat opvolgen?  ::nieuwsgierig::

Wat denk je van TimmyRookworst? Die heeft stiekem een vrijstelling tot de finale.
Lomperik..

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MO23] Aflevering 6 - Opdracht 6.3 Frits Sissingeluisd
« Reactie #19 Gepost op: 20-03-2023, 17:04:13 »
Iemand al een idee wie mij gaat opvolgen?  ::nieuwsgierig::
::zwaai::
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE