UITSLAGTIJD! Het verdict is gevallen. Wie zijn er ontmaskerd door onze gasten, en is het uberhaupt van toepassing of heeft niet iedereen zijn opdracht behaald?
Jullie begonnen met Mitch. Jullie denken dat hij telkens in zijn berichten een gifje moest verwerken. Dit is
niet juist, er zit hier echter wel een luchtje aan. Mitch heeft de 10 berichten namelijk niet aangetikt, maar dat heeft wel een specifieke reden. Zijn opdracht was namelijk om pas te posten zodra beide gasten een keer iets gepost hebben sinds zijn vorige post. Niet gemakkelijk, sterker nog, met de huidige omstandigheden bijna onmogelijk. Omdat ik niet te streng hierop wil oordelen, zal ik de oorspronkelijke -400 die dit oplevert halveren. -200 dus!
Jullie denken dat TimvDons in ieder bericht een emoji moest zetten. Hoewel zijn oorspronkelijke opdracht wel een wat andere bewoording heeft, is de essentie hetzelfde. Dit is dus
juist. Geen geld voor de pot helaas!
Voor Aurynn hebben jullie vrij ingenieus nagedacht. Elke post van hem zou moeten beginnen met de laatste letter van de post van zijn voorganger. Als dit klopt, hebben jullie vrij scherp geobserveerd.
Het is juist. Hierdoor komt er wederom geen geld in de pot!
Bij Brent denken jullie dat hij een x aantal keer de term WIDM moet noemen. Lieve vrienden, hadden jullie de opdrachten maar een beetje omgewisseld.. Dit is
niet juist! Brent had namelijk de opdracht om 2 WIDM gifjes te posten in dit topic. Dit is hem gelukt! Dat betekent dat er 400 euro bijkomt in de pot!
Dan NF07, beste gasten, jullie maken er hier een potje van. 2 keer een verschillende opdracht noemen, en ze zijn nog allebei fout ook
Nee, NF moest niks doen met Robinson Crusoe of berichtenstructuur. NF07 heeft gepoogd om de gasten 2 van de namen van de afvallers te laten zeggen. Helaas is dit
niet gelukt, waardoor er hiermee geen geld in de pot komt!
Bij Syd denken jullie dat ze een andere kandidaat moest citeren en daarvan een woord kopieren. Dit is
fout geraden door de gasten! Syd moest namelijk 3 gasten en / of medekandidaten een complimentje geven. Naast de 2 gasten heeft ze ook TimvDons gecomplimenteerd. Hiermee komt er 400 euro in de pot!
Als laatste denken jullie bij Wouter dat hij een aantal keer een aantal letters uit het voorgaande bericht moest overnemen en dan in zijn eigen bericht moest overnemen. Nou lieve vrienden, dat was de opdracht van Wouter in ieder geval niet. Wouter zijn opdracht was dat hij niet gebruik mocht maken van de letter M in het topic. Dit heeft hij wel gedaan, dit levert dus
geen geld op
Als we de balans opmaken, kom ik uit op
600 euro voor de pot. Dat had toch wel weer een tikkie beter gekund lieve vrienden, maar goed! Ik wil onze gasten bedanken voor het bezoekje, zij zullen weer terug gaan naar Nederland. Hopelijk hebben jullie uit ze kunnen halen wat jullie willen!