Auteur Topic: [MO23] Aflevering 9 - Opdracht 9.2 Blij Dat Ik Glij  (gelezen 1373 keer)

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
[MO23] Aflevering 9 - Opdracht 9.2 Blij Dat Ik Glij
« Gepost op: 10-04-2023, 21:42:18 »

Atlantis Waterpark

Beste vrienden,

Na het lange avontuur wat jullie er al op hebben zitten, zijn jullie vast wel toe aan wat ontspanning. Daarom hebben we voor jullie een gezellige gelegenheid op een exotische locatie gereed. Dit waterpark is deze aflevering voor jullie. Er staan hier tal van glijbanen dus jullie zullen je ogen vast uitkijken. Maar let op! We zijn hier niet puur voor de recreatie. Jullie kunnen ook geld verdienen vandaag en daarvoor zullen jullie achter een groot mysterie komen...  ::vergroot::

Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen, de vraagtekenjokers. In hemelsnaam, wat doen ze? Wat zijn ze? Wekenlang hebben wij deze vragen gekregen. Wel dame en heren, het is tijd om te ondervinden wat deze doen. Er zijn er door de weken heen veel ingezet bij de test. Tevergeefs, dit betekende niks. Deze vraagtekenjokers kunnen jullie gaan gebruiken bij deze opdracht, deze zijn namelijk jullie toegangstickets tot de glijbanen! Elke vraagtekenjoker die jullie ingezet hebben in het verleden is dus ongeldig, alles wat jullie nog op zak hebben kunnen jullie gebruiken voor de opdracht!

In totaal zijn er bij deze opdracht 9 attracties. Bij elke attractie speel je een deelopdracht. Alleen als deze allemaal gehaald zijn, komt er maar liefst 5000 euro in de pot. Je mag elke opdracht zo vaak proberen als je wilt, maar de tickets hiervoor zijn beperkt. Mocht je slagen in een deelopdracht, dan verlies je je vraagtekenjoker niet. Doe je dit wel, dan verlies je er eentje. Jullie mogen vanaf dit punt onderling geen vraagtekenjokers meer aan elkaar geven! Om jullie een beetje op weg te helpen, hebben we 6 tickets voor jullie beschikbaar gesteld, naast de vraagtekenjokers die jullie al hebben. Deze verdelen jullie op de volgende manier: 3 - 2 - 1 - 0. Graag zie ik z.s.m een verdeling van jullie die door tenminste 3 mensen dikgedrukt is! Zodra deze verdeling gereed is, kunnen jullie starten met de opdracht. Hoe zien de deelopdrachten eruit? Wel...

1. Leap of Faith

Maak binnen X minuten een foto van X

2. Challenger Slide

Race tegen de klok! Je zult vragen krijgen over dit WIDMO seizoen. Weet jij 3 vragen goed te beantwoorden binnen de tijd?

3. The Abyss

Pim Pam Pet! We spelen 5 rondes, je krijgt steeds een letter en een categorie en je hebt vervolgens 30 seconden om een woord te noemen. Als je 3 van de 5 rondes een goed woord noemt binnen de tijd is de opdracht geslaagd.

4. The Surge

Je krijgt een foto van een locatie op de Bahama’s te zien. Stuur binnen 30 minuten de Google Maps link van deze locatie om de opdracht te laten slagen

5. The Drop

Binnen twee uur na het aanvragen van deze opdracht komt er een afbeelding in het topic. Als je binnen een minuut hierop reageert is de opdracht gehaald.

6. Serpent Slide

Je krijgt een tekenonderwerp. Je hebt na het ontvangen van dit onderwerp 3 minuten om een tekening te maken en op te sturen. Als de andere kandidaten raden wat het is, is de opdracht geslaagd.

7. The Falls

Spammen! Jullie krijgen 5 minuten de tijd om zo veel mogelijk berichten te plaatsen in dit topic. Heb je er genoeg? Dan is de opdracht geslaagd!

8. Jungle Slide

Beantwoord 3 van de 5 vragen correct over de youtube filmpjes bij elke glijbaan

9. Rapids River

Wiskunde! Je krijgt een uitkomst, 5 getallen en 3 tekens toegestuurd. Aan jou de taak om binnen een bepaalde tijd de som op te lossen en uit te komen op de uitkomst met de middelen die je hebt. Op wie rekenen jullie?

ALGEHELE DEADLINE VAN DE OPDRACHT: Vrijdag 20:00 uur. Succes, maar vooral, veel plezier!  ::bravo::

Er is geen Mol meer...

Offline Syd

  • Winnaar Mol Online 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO23] Aflevering 9 - Opdracht 9.2 Blij Dat Ik Glij
« Reactie #1 Gepost op: 10-04-2023, 21:45:10 »
Wie heeft de meeste vraagtekenjokers? Want dan is het misschien handig dat we die persoon geen extra ticket geven
Ik hoef geen geld, ik wil jokers!

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MO23] Aflevering 9 - Opdracht 9.2 Blij Dat Ik Glij
« Reactie #2 Gepost op: 10-04-2023, 21:53:11 »
Wie heeft de meeste vraagtekenjokers? Want dan is het misschien handig dat we die persoon geen extra ticket geven
Ik denk dat doorheen het hele spel Aurynn en Mitch het meeste vraagtekenjokers hebben verdiend, dus die hebben er wellicht nog een paar op zak?
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [MO23] Aflevering 9 - Opdracht 9.2 Blij Dat Ik Glij
« Reactie #3 Gepost op: 10-04-2023, 22:24:35 »
Ik denk dat doorheen het hele spel Aurynn en Mitch het meeste vraagtekenjokers hebben verdiend, dus die hebben er wellicht nog een paar op zak?

Ik heb alleen die van vorige aflevering op zak. De rest allang ingezet. Jullie hebben er vorige aflevering meer verdiend en vast een aantal bewaard

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MO23] Aflevering 9 - Opdracht 9.2 Blij Dat Ik Glij
« Reactie #4 Gepost op: 10-04-2023, 22:27:37 »
Ik heb alleen die van vorige aflevering op zak. De rest allang ingezet. Jullie hebben er vorige aflevering meer verdiend en vast een aantal bewaard
Ikzelf heb er nu ook nog maar eentje op zak na vorige aflevering. Ik ben niet het type dat jokers gaat bewaren om dan een rood scherm te krijgen en achteraf te balen.
« Laatst bewerkt op: 10-04-2023, 22:29:11 door Brent »
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Syd

  • Winnaar Mol Online 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO23] Aflevering 9 - Opdracht 9.2 Blij Dat Ik Glij
« Reactie #5 Gepost op: 10-04-2023, 22:47:15 »
Ik heb alleen die van vorige aflevering op zak. De rest allang ingezet. Jullie hebben er vorige aflevering meer verdiend en vast een aantal bewaard

Ik heb er nog maar 1 over helaas, die Brent gunde mij 0 jokers. Dus ik was blij dat ik er nog 1 wist te bemachtigen
Ik hoef geen geld, ik wil jokers!

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MO23] Aflevering 9 - Opdracht 9.2 Blij Dat Ik Glij
« Reactie #6 Gepost op: 10-04-2023, 22:53:37 »
Ik heb er nog maar 1 over helaas, die Brent gunde mij 0 jokers. Dus ik was blij dat ik er nog 1 wist te bemachtigen
Echt jij leugenares :')
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Syd

  • Winnaar Mol Online 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO23] Aflevering 9 - Opdracht 9.2 Blij Dat Ik Glij
« Reactie #7 Gepost op: 10-04-2023, 23:02:57 »
Echt jij leugenares :')

Geintje! Maar ik heb er wel echt nog maar 1 over!
Ik hoef geen geld, ik wil jokers!

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MO23] Aflevering 9 - Opdracht 9.2 Blij Dat Ik Glij
« Reactie #8 Gepost op: 10-04-2023, 23:03:48 »
Geintje! Maar ik heb er wel echt nog maar 1 over!
Heb je ze alle vier ingezet dan? Jeetje, wat gulzig!
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Syd

  • Winnaar Mol Online 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO23] Aflevering 9 - Opdracht 9.2 Blij Dat Ik Glij
« Reactie #9 Gepost op: 10-04-2023, 23:09:31 »
Heb je ze alle vier ingezet dan? Jeetje, wat gulzig!

Ik had er geen 4! Was het maar een feest
Ik hoef geen geld, ik wil jokers!

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [MO23] Aflevering 9 - Opdracht 9.2 Blij Dat Ik Glij
« Reactie #10 Gepost op: 10-04-2023, 23:59:17 »
Ik heb er slechts nog eentje  ::ohno::
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [MO23] Aflevering 9 - Opdracht 9.2 Blij Dat Ik Glij
« Reactie #11 Gepost op: 11-04-2023, 08:06:43 »
Toevallig heeft iedereen er een...

Ik geloof er niks van ::rofl:: ::ohno::

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MO23] Aflevering 9 - Opdracht 9.2 Blij Dat Ik Glij
« Reactie #12 Gepost op: 11-04-2023, 11:30:03 »
Eerlijk gezegd geloof ik er ook best weinig van, maar in ieder geval weet ik zeker dat ik één vraagtekenjoker in handen heb en dat vermoedelijk niemand minder dan dat in handen heeft.

Ik zal maar even het heft in handen nemen zoals ik reeds zo vaak heb gedaan in dit spel. Van mezelf weet ik dat ik erg goed ga op dit soort opdrachtjes aangezien ik zeer fanatiek kan zijn hierin. Challenges 2, 4, 5, 7, 8 en wellicht ook 9 zouden me op papier zeker moeten lukken. Ik zou mezelf dus graag voldoende buffer willen geven omdat ik niet in élke deelopdracht kan shinen en er steeds een kans is dat iets mislukt. Ik geloof Mitch het meeste dat hij nu één vraagtekenjoker in handen heeft, maar aan de andere kant heeft hij nu ook de enige prominente rol gekregen in opdracht 9.1 en heeft hij in het verleden ook vaak prominentere rollen toegewezen gekregen. Daarnaast heeft hij meer vraagtekenjokers kunnen bemachtigen tijdens het hele spel dan Sydney en ik. Sydney en Aurynn geloof ik niet helemaal met hun aantal vraagtekenjokers omdat die privé toch soms hebben laten vallen ze niet te zullen inzetten uit vrees dat het een minwaarde zou betreffen. Doorheen het spel heeft Aurynn meer vraagtekenjokers weten te verdienen, dus geef ik Sydney het voordeel van de twijfel.

Ikzelf zou voor een volgende verdeling gaan, maar ik hoor graag jullie argumenten:

3: Brent
2: Sydney
1: Mitch/Aurynn
0: Mitch/Aurynn
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [MO23] Aflevering 9 - Opdracht 9.2 Blij Dat Ik Glij
« Reactie #13 Gepost op: 11-04-2023, 11:52:59 »
Eerlijk gezegd geloof ik er ook best weinig van, maar in ieder geval weet ik zeker dat ik één vraagtekenjoker in handen heb en dat vermoedelijk niemand minder dan dat in handen heeft.

Ik zal maar even het heft in handen nemen zoals ik reeds zo vaak heb gedaan in dit spel. Van mezelf weet ik dat ik erg goed ga op dit soort opdrachtjes aangezien ik zeer fanatiek kan zijn hierin. Challenges 2, 4, 5, 7, 8 en wellicht ook 9 zouden me op papier zeker moeten lukken. Ik zou mezelf dus graag voldoende buffer willen geven omdat ik niet in élke deelopdracht kan shinen en er steeds een kans is dat iets mislukt. Ik geloof Mitch het meeste dat hij nu één vraagtekenjoker in handen heeft, maar aan de andere kant heeft hij nu ook de enige prominente rol gekregen in opdracht 9.1 en heeft hij in het verleden ook vaak prominentere rollen toegewezen gekregen. Daarnaast heeft hij meer vraagtekenjokers kunnen bemachtigen tijdens het hele spel dan Sydney en ik. Sydney en Aurynn geloof ik niet helemaal met hun aantal vraagtekenjokers omdat die privé toch soms hebben laten vallen ze niet te zullen inzetten uit vrees dat het een minwaarde zou betreffen. Doorheen het spel heeft Aurynn meer vraagtekenjokers weten te verdienen, dus geef ik Sydney het voordeel van de twijfel.

Ikzelf zou voor een volgende verdeling gaan, maar ik hoor graag jullie argumenten:

3: Brent
2: Sydney
1: Mitch/Aurynn
0: Mitch/Aurynn

Oké, ik zal eerlijk met jullie zijn. Ik heb wel twee vraagtekenjokers. Was inderdaad in het verleden huiverig voor het inzetten hiervoor, maar als je er drie hebt probeer je er op z'n minst toch één.
Probleem is dat Mitch inderdaad vaak al goede posities heeft. Ik zou het leuk vinden als hij mij dat gunt, want ik denk wel goed te zijn in nummer 3 t/m 9.
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline Syd

  • Winnaar Mol Online 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO23] Aflevering 9 - Opdracht 9.2 Blij Dat Ik Glij
« Reactie #14 Gepost op: 11-04-2023, 12:02:19 »
Ik denk zelf ook dat ik elke opdracht wel zou kunnen. Vooral de opdrachten met betrekking tot tijd moeten voor mij wel lukken
Ik hoef geen geld, ik wil jokers!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [MO23] Aflevering 9 - Opdracht 9.2 Blij Dat Ik Glij
« Reactie #15 Gepost op: 11-04-2023, 12:27:52 »
Prima als ik minder tickets krijg. Al denk ik zelf dat ik ook de alle opdrachten ga kunnen doen en haalbaar zijn

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [MO23] Aflevering 9 - Opdracht 9.2 Blij Dat Ik Glij
« Reactie #16 Gepost op: 11-04-2023, 17:40:27 »
3: Brent
2: Sydney
1: Aurynn
0: Mitch

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [MO23] Aflevering 9 - Opdracht 9.2 Blij Dat Ik Glij
« Reactie #17 Gepost op: 11-04-2023, 17:47:19 »
Prima als ik minder tickets krijg. Al denk ik zelf dat ik ook de alle opdrachten ga kunnen doen en haalbaar zijn
::bravo:: Dat wordt een pintje voor jou! :)


3: Brent
2: Sydney
1: Aurynn
0: Mitch
« Laatst bewerkt op: 11-04-2023, 17:49:50 door Aurynn »
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MO23] Aflevering 9 - Opdracht 9.2 Blij Dat Ik Glij
« Reactie #18 Gepost op: 11-04-2023, 17:48:30 »
Prima als ik minder tickets krijg. Al denk ik zelf dat ik ook de alle opdrachten ga kunnen doen en haalbaar zijn
Maar dat is fantastisch! Want je verliest geen vraagtekenjoker als je in een deelopdracht slaagt!

3: Brent
2: Sydney
1: Aurynn
0: Mitch
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Syd

  • Winnaar Mol Online 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO23] Aflevering 9 - Opdracht 9.2 Blij Dat Ik Glij
« Reactie #19 Gepost op: 11-04-2023, 17:56:46 »
Dan stel ik wel voor dat we de opdrachten die voor Mitch het meest haalbare zijn aan hem geven
Ik hoef geen geld, ik wil jokers!