Auteur Topic: [sequester] eliminatie  (gelezen 6578 keer)

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [sequester] eliminatie
« Reactie #140 Gepost op: 28-07-2021, 23:20:38 »
de vraag is voor iedereen niet echt belangrijk geweest, je wilde het zelf, dus hier ben je he ::zwaai::
chipsverslaafde <3

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [sequester] eliminatie
« Reactie #141 Gepost op: 28-07-2021, 23:24:21 »
Nou, wat flauw chip. Ik dacht dat je mij oprecht een winnaar vond.  :P

Brent, zeg het eens. Wat maakt mij een terechte winnaar?

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [sequester] eliminatie
« Reactie #142 Gepost op: 28-07-2021, 23:27:52 »
Ik wil trouwens ook wel oprechte woorden horen. Dus puur voor de sfeer. MU, waarom zou ik een goede winnaar zijn?

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [sequester] eliminatie
« Reactie #143 Gepost op: 28-07-2021, 23:33:43 »


De waarheid is, Arno, dat ik tot over mijn oren verliefd ben op jou. Ik val immers enkel op échte winnaars en dus was het voor mij duidelijk dat jouw naam de enige kon zijn die ik kon doorgeven aan de organisatie. Jouw woeste berichten naar mij de voorbije dagen, jouw emotionele uitbarstingen, de standvastigheid die ik van je gezicht kon lezen toen je de waarheid eindelijk onder ogen zag. Voor mij is het overduidelijk, jij bent dé winnaar van Sequester 2021.

IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [sequester] eliminatie
« Reactie #144 Gepost op: 28-07-2021, 23:38:43 »
Ook al boos op jou? Hoe kan je nu boos zijn op brentje :\'(
chipsverslaafde <3

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] eliminatie
« Reactie #145 Gepost op: 29-07-2021, 09:37:21 »
Hee Arno,

Sequester is een spel waar het uiteindelijk gaat welke indruk je achter laat en welke connecties je maakt. In de final two krijg je te maken met de jury, de spelers die met allerlei emoties uit het spel zijn gegaan. Dus je ziet daar ook regelmatig dat het een combinatie is van "respect voor het spel" en "iemand sympathiek vinden (of de ander onsympathieker)".

Bij het tweede heb je duidelijk je karakter mee. Je bent lief, open en prettig om mee te kletsen en je lijkt geen vlieg kwaad te willen doen. Op de nominatie van Swifty en de stem van Bjorn na is er niemand die graag jou uit het spel wil hebben omdat ze je niet mogen.

En bij het eerste, respect voor je spel, heb je grote stappen gemaakt. Je hebt openlijk aangegeven dat je prima weet hoe de verhoudingen liggen, je durft keuzes te maken ook al wordt er van de andere kant druk uitgeoefend en je staat voor je keuzes. Waar ik nog aan twijfelde was of je misschien teveel je zou laten gebruiken door anderen, maar je hebt jezelf nu echt laten zien als iemand die niet met zich laat sollen. En dat je nu openlijk jezelf in de gevarenzone hebt gezet, om je eigen gevecht aan te gaan, dat verdient respect en dat maakt je een potentiële winnaar.

Natuurlijk weet je waarom ik je naam heb doorgegeven, dat heb je zelf gevraagd en ik vond het wel stijlvol dat we allemaal juist jouw naam hebben doorgegeven en jijzelf niet. Maar ik denk dat je ook bij een final two een goede kans kan maken, als je het spel zo blijft spelen. Blijf alleen vooral ook het eerste doen en laat je niet teveel meeslepen door je "evil self". Ik snap dat het nodig was, ook om even afstand te nemen, maar blijf er niet te lang in hangen.

Succes met je keuze voor de battle en de strijd. Als je daar uit komt, dan zijn je winnaarskansen flink gestegen!
My fall will be for you

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [sequester] eliminatie
« Reactie #146 Gepost op: 29-07-2021, 09:47:49 »
Oh MU, ik ga je zo teleurstellen. Ik ben heel blij met hoe ik het spel heb gespeeld, alleen was niet iedereen dat en ik vind het nu zo echt niet meer leuk. Dus MU, mijn evil self heeft helaas toch gewonnen voor dit spel.


Ik neem jullie even allemaal mee in mijn brein. Ik deed eerst mee aan het spel met de gedachte om zo eerlijk mogelijk te zijn en altijd op gevoel te spelen. Maar dat lukte moelijk in dit spel. Nu kwam chipie terug en brak de hel los. Chipie maakt een groep aan met bjorn, swifty, hijzelf en mij. MU blufte dat hij het wist. Ik bevestigde om te kijken wat MU zou doen en ja hoor, chipie werd geconfronteerd door Brent. Waardoor chipie boos werd op mij terwijl ik nauwelijks iets verkeerd deed. Chipie, die ik altijd hielp en die mij nu door stokerij van Brent meteen als een verrader zag. Dan volgde Brent door mij te sturen dat ik two faced ben en dat ik lieg. Maar wat mij het ergste trigerde was dat hij beweerde dat ik slechts een marionet was. Vanaf dat punt is heel mijn spel veranderd.


Ik wou tonen dat ik ook kon keuzes maken en dat ik geen marionet ben. En bovendien vond ik het zo niet meer leuk omdat ik mezelf verloor in dit spel. Alleen zou ik opgeven wat flauw vinden. Dus mijn plan was duidelijk, ik word vanaf nu the joker van het spel: ik heb niks meer te verliezen en dat maakt mij rete gevaarlijk.

Iedereen die het hele spel oprecht lief tegen mij was heeft niets te vrezen. De anderen mogen nu in hun broek gaan plassen.

Ik heb iedereen gevraagd om op mij te stemmen als winnaar zodat ik iemand anders zou stemmen en naar het duel zou gaan en chipie meenemen. Alleen zijn jullie allemaal bamboozled. Chipie en ik hebben dit afgesproken en de vorige 2 dagen onze ruzie enorm aangedikt. Als shock zou ik dan Brent meenemen wat niemand had verdacht. Maar chip, ook jij bent niet veilig want jij was niet heel het spel lief voor mij. Bovendien wou chip niet dat ik vertelde dat we de ruzie faketen en dat hij dacht dat het echt was. Omdat mensen dan zouden doorhebben dat hij hard gelogen had. Nou helaas chip.

Concreet, ik daag Brent uit. Zoals ik zei, niks te verliezen. Brent, je oogst wat je gezaaid hebt.

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] eliminatie
« Reactie #147 Gepost op: 29-07-2021, 10:03:50 »
Ik ben niet teleurgesteld, je speelt het spel. En je maakt een move. Als je deze battle wint, dan ben je geen joker meer, maar een echte contender!
My fall will be for you

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [sequester] eliminatie
« Reactie #148 Gepost op: 29-07-2021, 10:33:45 »
Ik ben blij dat je eindelijk het spel durft te spelen. My impact!
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] eliminatie
« Reactie #149 Gepost op: 29-07-2021, 11:05:45 »
Brent en Molfreak, dit is jullie duel.

Jullie spelen een mengeling van galgje en lingo.

Ik heb 5 10-letterwoorden voor jullie. Jullie hebben 20 kansen om deze te raden.
Jullie gokken op een letter, en ik geef aan of die in het woord zit of niet.
Zit hij erin, behoud je je kansen. Zit die er niet in, ben je je kans kwijt.
Denk je het te weten, maar gok je fout op het woord= kans kwijt.

VB: Gok je een S en er zit een S in= 20 kansen
      Gok je een P en die zit er niet in= 19 kansen.

De winnaar is degene die zijn woorden raadt met zo veel mogelijk kansen over.
Zouden jullie allebei op 0 kansen uitkomen, kijk ik naar degene die de meeste woorden geraden heeft.

Stel dat jullie allebei gelijk uitkomen, kijk ik naar de schiftingsvraag die jullie beantwoorden voor jullie beginnen nl: hoeveel kansen zal je tegenstander overhouden?

Het spel kan via PM of chat. Je laat het maar weten.

Succes heren.

klaar voor de strijd

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [sequester] eliminatie
« Reactie #150 Gepost op: 29-07-2021, 12:45:18 »
Op de nominatie van Swifty en de stem van Bjorn na is er niemand die graag jou uit het spel wil hebben omdat ze je niet mogen.



Hey! Suggereer je nu dat ik Arno niet mag?  ???


Ik mag Arno zeker wel!

Met mijn nominatie heb ik Arno direct vanaf het begin op scherp gezet, duidelijk gemaakt wat dit spel betekent: je moet contact maken met je medespelers, het is een sociaal spel. Als je daar niet alert op bent, zelfs niet na een duidelijke post met een oproep om contact te zoeken, dan word je genomineerd.
Het is dankzij die nominatie dat Arno zich profileert in Sequester.



Overigens was ik er wel ingetrapt. Goeie act Arno en Chip. Mooie keuze, battlen tegen Brent. Succes heren!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [sequester] eliminatie
« Reactie #151 Gepost op: 29-07-2021, 14:37:19 »
Dankzij jouw nominatie?! ???

Het is door mij dat Arno eindelijk een beetje durft te spelen en zich ontpopt heeft tot een ware deelnemer, in plaats van als een onzeker gansje in een hoekje zitten te kniezelen. Al kost het me mijn kop deze ronde, ik ben trots dat ik hem eindelijk uit zijn kot heb gehaald. Thank you very much.
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] eliminatie
« Reactie #152 Gepost op: 29-07-2021, 15:55:10 »
Hey! Suggereer je nu dat ik Arno niet mag?  ???

Ik mag Arno zeker wel!

Onzorgvuldig geformuleerd  ::hypocriet::

Wat ik bedoel is dat er tot nu nergens acties zijn om Arno het spel uit te werken, behalve jouw actie om hem in de gevarenzone te zetten en Bjorn zijn stem.
My fall will be for you

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [sequester] eliminatie
« Reactie #153 Gepost op: 29-07-2021, 16:01:32 »
Heey, ik voel me zo'n kind waarvan de ouders ruziemaken over wie de beste opvoeding heeft gegeven😂

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] eliminatie
« Reactie #154 Gepost op: 1-08-2021, 22:42:30 »
De uitslag is bekend.

Beide spelers vonden hun 5 woorden.

De winnaar deed dit met nog
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
over

Dat was
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Proficiat.

Helaas moet
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
naar de jury.
klaar voor de strijd

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [sequester] eliminatie
« Reactie #155 Gepost op: 1-08-2021, 22:55:31 »


Nee, met alle respect, je hebt goed gespeeld Arno. Er kon maar één Belg doorgaan en ik heb deze keer (weer) geluk gehad bij het derde duel dat ik op rij heb gewonnen. Voor mij kwam je uitdaging niet als een shock, maar ik ben blij dat je het hebt aangedurfd. Onze speelstijlen staan quasi haaks op elkaar, maar dat maakt het eigenlijk ook net zeer interessant. In ieder geval hoop ik, nogmaals, dat je me niks persoonlijk kwalijk neemt en beseft dat alles wat ik deed of heb gezegd onder de sluier van dit spel hangt. Het ga je goed!
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [sequester] eliminatie
« Reactie #156 Gepost op: 1-08-2021, 22:58:29 »
Mag ik zeggen hoeveel ik er nog had?

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] eliminatie
« Reactie #157 Gepost op: 1-08-2021, 23:03:55 »
ja hoor
klaar voor de strijd

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [sequester] eliminatie
« Reactie #158 Gepost op: 1-08-2021, 23:10:26 »
Ik had nog 6 kansen dus Brent heeft verdiend gewonnen. Ik vond het ook niet erg want ik verloor mezelf en nu heb ik mezelf ten minste terug. Nu kan ik weer lief zijn. En nee Brent, ik ben niet fake.
Ik wens jullie veel succes en ik hoop jullie snel terug te zien in een spel met minder drama. Doei ::bravo::

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] eliminatie
« Reactie #159 Gepost op: 4-08-2021, 21:18:29 »


De stemmen zijn geteld. Degene met de meeste stemmen is

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Dat betekent dat jij

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
klaar voor de strijd