Auteur Topic: [sequester] ronde 2  (gelezen 2830 keer)

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [sequester] ronde 2
« Reactie #60 Gepost op: 12-07-2021, 17:21:27 »
Ik ben klaar na een dagje werken op kantoor. Ik heb ook geen idee. Swifty is een slimme en goede speelster. Lijkt me dat je die er graag uitwerkt…

Wie het was? Geen idee

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [sequester] ronde 2
« Reactie #61 Gepost op: 12-07-2021, 17:32:13 »
Ik vind het moeilijk om de moordenaar al te achterhalen op basis van de moord op Swifty, laten we eerlijk zijn, haar zou iedereen wel vermoorden!

Maar ik denk wel dat het nuttig voor ons allemaal is (behalve die vieze killer), als de detective zich revealed aan ons  ;)
Dan kunnen we hem teminste helpen met het oplossen van de moord, want ik denk dat iedereen daar baat bij heeft zodat de kill list niet verder afgerond wordt.
Daarbij, als de detective zich bekend maakt gaat de moordenaar geen moord verspillen aan hem want dan sterft er niemand en dat is heel riskant voor de killer. In plaats daarvan sterf een extra burger, en dan hebben we sowieso iemand erbij om 100% uit te sluiten (namelijk de dooie) en dan hebben we weer extra info op basis van wie de killer getarget heeft.

Als de detective dit liever stil houdt, be my guest ofcourse, maar ik denk dat dit slim is  :D
Wat een slecht idee! We moeten de detective net gebruiken om een moord van Mrchipie op te vangen en op deze manier te cancelen. Het heeft geen zin dat de detective zich bekend maakt, want er zit toch een moordenaar in het spel die liegt.

Ik ben liever veilig dan dat ik me opoffer om gedood te worden zodat de rest sneller de killer kan vinden. Diegene zit toch in de gevarenzone, dus welk baat zou die erbij hebben?
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] ronde 2
« Reactie #62 Gepost op: 12-07-2021, 17:34:28 »
Wat een slecht idee! We moeten de detective net gebruiken om een moord van Mrchipie op te vangen en op deze manier te cancelen. Het heeft geen zin dat de detective zich bekend maakt, want er zit toch een moordenaar in het spel die liegt.

Ik ben liever veilig dan dat ik me opoffer om gedood te worden zodat de rest sneller de killer kan vinden. Diegene zit toch in de gevarenzone, dus welk baat zou die erbij hebben?

Niemand offert zich op heh, want je hebt toch geen invloed op of je op de kill lijst staat of niet.
De detective kan niet dood heh Brent, die hoeft dus helemaal niets op te offeren door zich bekend te maken, het is veilig en helpt ons allemaal  ;)
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [sequester] ronde 2
« Reactie #63 Gepost op: 12-07-2021, 17:44:26 »
Niemand offert zich op heh, want je hebt toch geen invloed op of je op de kill lijst staat of niet.
De detective kan niet dood heh Brent, die hoeft dus helemaal niets op te offeren door zich bekend te maken, het is veilig en helpt ons allemaal  ;)
Nee, je begrijpt niet wat ik schreef. Lees het nog een keer!

De detective heeft sowieso weinig 'hulp' aan ons, want de detective weet van zichzelf dat hij niet de moordenaar is. Hij kan op dit moment kiezen tussen 6 verdachten. Zoals jij zegt heeft iedereen er baat bij dat de kill list niet verder afgerond wordt. Maar als de detective zichzelf onthult en de moordenaar niet vindt, dan worden er sowieso nog mensen vermoord. Enkel de detective zelf heeft baat bij het onthullen van zichzelf, want dan weet hij zeker dat er mensen worden vermoord én dat maakt het makkelijker voor hem om de moordenaar te vinden. Dat zou een egoïstische keuze zijn.

Wat jij zegt klopt overigens niet. Het is helemaal niet riskant voor de killer als er niemand wordt vermoord. Want hoe meer mensen blijven leven, hoe moeilijker het is om de killer te vinden. De killer gaat hoogstwaarschijnlijk gewoon de mensen doden die de detective heeft opgespoord, zo blijft het aantal in evenwicht. Logisch gezien heeft de detective in handen wie de volgende is die sterft, want de moordenaar wilt de kans dat hij gevonden wordt zo laag mogelijk houden.

Als ik de moordenaar zou zijn en ik weet wie de detective is, dan zou ik gewoon steeds de detective proberen te vermoorden zonder succes of diegene die hij heeft opgespoord.
« Laatst bewerkt op: 12-07-2021, 17:46:28 door Brent »
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] ronde 2
« Reactie #64 Gepost op: 12-07-2021, 17:48:14 »
Hmm dat laatste wat je zegt makes sense. Maar het is wel slim voor de detective dus, die kan ermee doen wat ie wil met deze info  :P.
En de killer kan maar 1x zijn lijst aanpassen heh, dus die kan niet blijven aanpassen op basis van mensen die door de detective geraden worden.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [sequester] ronde 2
« Reactie #65 Gepost op: 12-07-2021, 18:03:45 »
Swifty eerste slachtoffer, slimme keuze van de moordenaar. Zij is goed in dit soort weerwolfachtige spelletjes en nu kan ze niet bijdragen in de discussie.

Ik zie wel wat in de argumenten die Brent en Bjorrn aanvoeren, beide B's hebben wel een punt.

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [sequester] ronde 2
« Reactie #66 Gepost op: 12-07-2021, 18:07:08 »
Mag swifty niks meer zeggen dan?

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [sequester] ronde 2
« Reactie #67 Gepost op: 12-07-2021, 18:22:59 »
Daar ga ik toch vanuit? ???

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] ronde 2
« Reactie #68 Gepost op: 12-07-2021, 18:25:46 »
Daar ga ik toch vanuit? ???
Klopt, Swifty ligt uit het spel
klaar voor de strijd

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] ronde 2
« Reactie #69 Gepost op: 12-07-2021, 18:26:11 »
Oh nee arme Swifty  :-\\
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [sequester] ronde 2
« Reactie #70 Gepost op: 12-07-2021, 18:59:02 »
awww :\'( gelukkig heeft swifty nog 8 levens over ::rofl::

chipsverslaafde <3

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [sequester] ronde 2
« Reactie #71 Gepost op: 12-07-2021, 20:06:50 »
Ladies first! ::bravo::


::zweep::


Ik vind het moeilijk om de moordenaar al te achterhalen op basis van de moord op Swifty, laten we eerlijk zijn, haar zou iedereen wel vermoorden!


 :o


Klopt, Swifty ligt uit het spel



ooh   :-X


::sorry::
« Laatst bewerkt op: 12-07-2021, 20:11:18 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] ronde 2
« Reactie #72 Gepost op: 13-07-2021, 13:57:44 »
de detective heeft gegokt dat putyourHansup de moordenaar is.
Dit is
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
.

De moordenaar kan daarom opnieuw toeslaan en het slachtoffer is
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
.

Jij moet naar de gevarenzone en mag niet meer posten hier.
Detective, je hebt 24u om je nieuwe gok te doen.
klaar voor de strijd

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [sequester] ronde 2
« Reactie #73 Gepost op: 13-07-2021, 14:22:56 »
Nou, dan kunnen we chipie denk ik toch voorzichtig afstrepen. Want er was echt wel een strijd tussen brent en chipie. Waarom zou hij Brent vermoorden? Dat is to obvious toch? Of net daarom wel? Hahaha wat een spel. RIP Brent, maar we zijn nog niet van je af hoor :P

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [sequester] ronde 2
« Reactie #74 Gepost op: 13-07-2021, 14:27:41 »
Echt ik haat die moordenaar ::rofl::  wel slim want dat maakt mij verdacht daarbij ben ik net 15 minuten wakker en kapot van gister
chipsverslaafde <3

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [sequester] ronde 2
« Reactie #75 Gepost op: 13-07-2021, 14:31:55 »
Bye bitches!

IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [sequester] ronde 2
« Reactie #76 Gepost op: 13-07-2021, 14:33:19 »
Bye bitches!


Wat een mooie vrouw op die gif.

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] ronde 2
« Reactie #77 Gepost op: 13-07-2021, 16:23:13 »
De detective heeft zijn tweede gok gemaakt. Hij gokte op
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Dit is
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
.


Dit betekent dat jij naar de gevarenzone gaat én de detective is sowieso door naar de volgende ronde. Hij mag kiezen of die zich bekend maakt of nog anoniem wilt blijven.
klaar voor de strijd

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] ronde 2
« Reactie #78 Gepost op: 13-07-2021, 16:29:26 »
Hoiiiiii  ::zwaai::
My fall will be for you

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [sequester] ronde 2
« Reactie #79 Gepost op: 13-07-2021, 16:31:52 »
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE