Auteur Topic: [sequester] jurytopic Monkeysuncle  (gelezen 562 keer)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[sequester] jurytopic Monkeysuncle
« Gepost op: 17-08-2021, 23:35:06 »
Monkeysuncle zijn topic
klaar voor de strijd

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] jurytopic Monkeysuncle
« Reactie #1 Gepost op: 18-08-2021, 21:01:43 »
Hoi finalisten! Allereerst van harte met jullie verdiende finaleplaats en met jullie prachtige openingsstatements. De route naar deze finale was voor jullie allebei heel anders, zeker ook vanuit mijn perspectief. Maar ik heb veel respect voor jullie spel en denk dat het best spannend kan worden.

Om positief te beginnen, kunnen jullie mij vertellen waarom de andere finalist zomaar dit spel zou kunnen gaan winnen?
My fall will be for you

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [sequester] jurytopic Monkeysuncle
« Reactie #2 Gepost op: 18-08-2021, 22:47:53 »
Hoi finalisten! Allereerst van harte met jullie verdiende finaleplaats en met jullie prachtige openingsstatements. De route naar deze finale was voor jullie allebei heel anders, zeker ook vanuit mijn perspectief. Maar ik heb veel respect voor jullie spel en denk dat het best spannend kan worden.

Om positief te beginnen, kunnen jullie mij vertellen waarom de andere finalist zomaar dit spel zou kunnen gaan winnen?
Dankjewel Monkeysuncle!

Bjorn kan dit spel winnen omdat hij sociaal meer en sterkere contacten heeft gelegd doorheen het spel dan dat ik heb gedaan. Hoewel ik een competitiebeest was heeft Bjorn een zeer sterk sociaal spel kunnen neerleggen en dat zal zeker zijn vruchten afwerpen in deze finale. Daarnaast zag je ook aan Bjorn dat hij bijzonder enthousiast was om een spel zoals dit te spelen, zijn enthousiasme tijdens het spel werkte aanstekelijk en zorgde ervoor dat het spel ook draaiende bleef. Zij het voornamelijk achter de schermen. Hij heeft zoveel dingen tijdens het spel geprobeerd waardoor hij een zeer interactieve speler was die veel invloed heeft kunnen uitoefenen op het spelverloop.

Aan de hand van de speech van Bjorn kan je tot slot ook afleiden dat hij een strategisch mastermind was gedurende dit spel. Hij had wel voor elke situatie een plan klaar en dat merk je ook aan zijn stempatronen. Hoe hij er steeds in is geslaagd om zijn bondjes niet te hoeven verraden én daarna er nog nieuwe bondjes uit heeft kunnen stichten, ik vind het bijzonder knap. Bjorn heeft het zo slim gespeeld dat hij bij erg weinig mensen op de tenen heeft getrapt. Je merkte wel dat het bij de F4 een beetje warm werd, maar hij heeft dat als een zeer sterke speler doorstaan waardoor hij terecht in de F2 staat en dus ook een waardige winnaar zou zijn.
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] jurytopic Monkeysuncle
« Reactie #3 Gepost op: 19-08-2021, 00:00:39 »
Dankjewel Monkeysuncle!

Ik denk dat Brent zeker een goede kans heeft om te winnen.
Waarom? Omdat hij gedurende dit hele spel zijn eerlijke zelf is gebleven. Als Brent je mag, dan laat ie dat duidelijk merken en zo heeft hij er ook voor gezorgd dat ik hem naarmate het spel vorderde steeds meer ben gaan waarderen. Als ie je niet mag of saai vindt, dan vertelt ie dat ook. En dat zorgt ervoor dat ie in zijn speech helemaal niets heeft hoeven vertellen of geheimen heeft hoeven onthullen waar mensen door verrast en teleurgesteld waren. Dat is bij mij natuurlijk wel het geval en dat zorgt ervoor dat ik nu harder moet werken en mijn keuzes goed moet verantwoorden.

Daarnaast laat Brent in zijn speech en antwoorden zich echt van zijn beste kant zien en heeft ie over iedereen iets leuks te vertellen en zo maakt ie zichzelf een speler waar mensen op willen stemmen.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] jurytopic Monkeysuncle
« Reactie #4 Gepost op: 19-08-2021, 11:50:37 »
Mooie antwoorden!

Dan even over de final four, want dat was toch wel het meest intense deel van het spel, althans voor drie van ons.

Brent, je hebt je in de final four niet echt laten zien, in ieder geval niet de Brent "We love to hate". Je hulp aan mij (Ik vind niet dat MU mij verraden heeft) kwam wat laat. Was dat bewust, of kwam het echt niet uit? Wat is jouw beeld van hoe de final four verlopen is en jouw bijdrage daarin? En gooi die Pokémon er ook maar direct in.

Bjorrn, vrijwel het hele spel hebben we gepraat en ook gedeeld hoe we naar Sequester keken. Met jou kon ik de moves bespreken in de 3 YT seizoenen en onze favoriete karakters. Eerst een opdracht: koppel alle 9 deelnemers eens aan Sequester deelnemers uit S2, S3 of S4. En daarna een final four vraag: vond je het spel van mij oprecht gemeen, of vooral irritant omdat het je kansen op de F2 verminderde? En vind je dat je tot je F5-actie een floater was?
My fall will be for you

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] jurytopic Monkeysuncle
« Reactie #5 Gepost op: 19-08-2021, 18:05:03 »
Mooie antwoorden!

Bjorrn, vrijwel het hele spel hebben we gepraat en ook gedeeld hoe we naar Sequester keken. Met jou kon ik de moves bespreken in de 3 YT seizoenen en onze favoriete karakters. Eerst een opdracht: koppel alle 9 deelnemers eens aan Sequester deelnemers uit S2, S3 of S4.

Thanks!

Ik ga je eerste vraag even in spoiler tags beantwoorden aangezien ik uiteraard seizoenen van Sequester ga spoilen. Dus lezen op eigen risico:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Een hele lastige vraag vond ik dit trouwens, en ik ben er tijdens het beantwoorden achtergekomen dat ik echt seizoen 2 en 3 moet rewatchen want bijna al mijn vergelijkingen komen uit seizoen 4  ::rofl::
Moet ik wel bijzeggen dat dat seizoen ook by far het best ge-edit was en een duidelijke verhaallijn had, wat het trekken van verbanden hier wel haalbaarder maakte.

Mocht je het leuk vinden trouwens: met wie zou jij ons vergelijken?

En daarna een final four vraag: vond je het spel van mij oprecht gemeen, of vooral irritant omdat het je kansen op de F2 verminderde? En vind je dat je tot je F5-actie een floater was?

Je final four spel, ik vond het eigenlijk niet gemeen. Ik werd behoorlijk verrast door de aanpak die je koos maar vond het absoluut heel slim. Ik denk dat jij mij op dat moment ook als je grootste concurrent zag en jij hebt me daar perfect bespeeld.
In plaats van een 3-1 tegen jou heb jij ervoor gezorgd dat ik door jou gedragd zou worden, mijn bondgenoot moest verraden of een 50/50 kans op random.org moest riskeren die waarschijnlijk zou resulteren in een eliminatie of in een final 2 tegen jou! Iets wat beide waarschijnlijk mijn verlies in het spel zou betekenen.

Het is puur game, dus ik neem je daar helemaal niets in kwalijk. Toen de spanning hoog was en de emoties oplopen liet ook ik me daar wel door aantasten en heb ik je wel even irritant gevonden ja. Ik zag mijn kansen op de winst in rook op gaan, allemaal jouw schuld!  ::vergroot:: ;D.
Uiteindelijk probeer ik het nooit persoonlijk te nemen of te maken, want ik hoop ook dat mijn moves niemand persoonlijk geraakt hebben.

En over je floater vraag, ik denk dat het belangrijk is om vantevoren even kort uit te leggen wat een floater volgens mijn definitie is.
Een floater is imo iemand die enkel loyaal is aan zichzelf, en elke ronde gaat naar waar de power op dat moment is.
Dit vind ik enorm matchen met mijn speelstijl, en vergis je niet, zo'n speelstijl is heel lastig om te laten slagen zonder uiteindelijk betrapt te worden.
De floater strategie paste ik ook toe wanneer ik evalueerde wie ik in het spel wilde houden en aan wie ik besloot minder loyaal te zijn.
Ik heb succesvol de stemmingen en duel-picks overleefd door samen te werken met de mensen wie hier invloed op hadden.
Een goed voorbeeld hiervan wat ik nog even wil aanhalen is de final 6 duelkeuze van Mitch. Ik zat op dat moment in een verbond met jou en Swifty, en ik had een pact met Brent wat ervoor zorgde dat hij mij wilde beschermen tegen de duelkeuze.
Door jullie invloed op Mitch zijn keuze heb ik die ronde overleefd zonder mijn LOS in te hoeven zetten.
Een voordeel wat de ronde erna game changing bleek te zijn omdat ik toen kon switchen en Swifty kon wegstemmen, en ondanks dat nog steeds verzekerd was van een plek in de final 4.

Dus ja ik zie mezelf als een floater die uiteindelijk in de final 5 zelf de macht greep.
En op het moment dat mensen erachter kwamen dat ik met meerdere kanten deals had lagen ze al uit het spel, of was ik al te goed beschermd met een LOS en met mijn sociale banden met de andere spelers  8).

Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [sequester] jurytopic Monkeysuncle
« Reactie #6 Gepost op: 19-08-2021, 19:43:42 »
Brent, je hebt je in de final four niet echt laten zien, in ieder geval niet de Brent "We love to hate". Je hulp aan mij (Ik vind niet dat MU mij verraden heeft) kwam wat laat. Was dat bewust, of kwam het echt niet uit? Wat is jouw beeld van hoe de final four verlopen is en jouw bijdrage daarin? En gooi die Pokémon er ook maar direct in.
Een heel goede vraag, want ik heb zelf ook (terecht) aangevoeld dat ik betrekkelijk minder actief was tijdens de F4 dan Bjorn, Mrchipie of jij. Ik wil niet met flauwe excuses aankomen, maar ik had oprecht twee zeer drukke dagen vol met afspraken nadat ik van een weekje verlof terug aanwezig was op het werk. Dat heb ik volgens mij toen ook nog aangegeven in het topic. Persoonlijk vind ik dat we best weinig tijd gekregen hebben om te discussiëren, maar dat is nu eenmaal zo. Waarom was ik, buiten het feit dat ik weinig tijd had, minder actief? Dat komt omdat ik best in een luxepositie zat omdat ik er van uit ging dat drie van de vier mensen in de F4 (inclusief ikzelf dus) zeker niet op mij zouden stemmen, waardoor ik met een half been al in de finale stond. Toen Swifty en Chip nog volop aan het duelleren waren heb ik immers nog gesprekken gehad met zowel jou als met Bjorn. Daar werd het bijvoorbeeld voor mij erg snel duidelijk dat jij nooit op mij ging stemmen en voor jou was het (hopelijk) duidelijk dat ik jou niet zou elimineren. Ik was bereid om na een gelijkstand naar random.org te gaan als dat jou naar de F2 kon brengen. We hebben het hele spel samengespeeld en heftig besproken met elkaar, en dat is niet iets wat ik zomaar kan vergeten. Met Bjorn had ik een gelijkaardig gesprek, ook al was het vertrouwen daar minder groot. Bjorn vertelde me ook dat hij het liefst met mij naar de F2 zou gaan en ik geloofde dat in eerste instantie. Maar ik had verwacht dat Bjorn een move zou maken en op mij te stemmen om zo Chip niet te schofferen. Strategische praat, maar dat is nu eenmaal ook het spel.




Zo stapte ik dus de F4 in. Door jullie statements voelde ik me dus echt onoverwinnelijk. Want met één stem tegen zou ik nooit geëlimineerd worden of zou er een gelijkspel rond mij draaien. Terwijl ik tijdens het spel steeds moet knokken had ik hier het gevoel dat ik al bovenaan de voedselketen stond. Ik kon gewoon toekijken hoe jullie het zouden aanpakken en alleen maar delen hoe ik me er zelf bij voelde. Ik vond het grappig dat er op de eerste pagina een Bjorn vs MU en een Brent vs Chip ontstond. Op de ochtend van de laatste dag heb ik dan ook gewoon aangekondigd dat ik op Mrchipie ging stemmen en jullie moesten er maar mee doen wat jullie zelf wilden. Je stelt dat mijn hulp aan jou betreffende het 'verraad' te laat kwam, maar dat snap ik niet helemaal. Had je die hulp nodig dan? De andere twee probeerden mij van je verraad te overtuigen zodat ik op je zou gaan stemmen, maar daar zijn ze schromelijk in mislukt. Ik was er vanaf het begin af aan overtuigt dat jij niet op mij ging stemmen, voor de F4 begon zelfs. Ons bondgenootschap was zo sterk als een rots en daar was niets tussen te krijgen. Ik moest dinsdag ook écht werken tot na 19u omwille van een uitgelopen afspraak (ik wil je gerust mijn agenda laten zien). Dus ik kon pas laat zelf ook delen dat ik gewoonweg niet op jou zou gaan stemmen. De discussie tussen jou en Bjorn was toen al een beetje gegroeid en daarna ontstond een hele discussie met Chip. Ik vind het nog steeds een vreemde stelling, want ik zie jou ook als een persoon die weinig hulp nodig heeft of zelfs niet eens zou aanvaarden. Ik zit wel te denken: Als ik wist dat Chip jou zou draggen, dan had ik het misschien toch wel anders aangepakt. Want jij was dus de laatste van wie ik dacht dat Chip zou weglaten uit de F2. Maar ja, als ik had geweten dat Bjorn toch op mij zou stemmen in de F4, dan had ik het ook misschien anders aangepakt. Het was ook helemaal anders geweest als Swifty er bij was geweest. Dus dat is allemaal een beetje los zand en ik probeer daar zo weinig mogelijk over te speculeren. En tot slot moet ik ook toegeven dat het eens bijzonder leuk was om in een comfortabelere positie te zitten en andere mensen te zien kibbelen met elkaar zonder dat ik er zelf middenin sta.


Mijn liefste Monkeysuncle, ik zie jou als een echte Oranguru! "Wat een lelijke AAP!" denk je nu misschien, maar dan ben je veel te voorbarig! Deze kolos staat bekend als de Sage Pokémon en kent het type normal/psychic. Extreem moeilijke om te trainen, maar hij kent absolute getrouwheid na verloop van tijd. Ik hoef vast niet uit te leggen hoe intelligent jij bent en waarom ik in hemelsnaam een aap aan jou zou koppelen. De intelligentie vloeit voort uit die verbluffende mix je hebt getoond van je sociale skills met de strategische plannen. Het is ongelofelijk, maar ik sta nog steeds verbaasd over hoe jij de situaties kan inschatten. Oranguru heeft dan ook niet voor niets twee abilities genaamd Telepathy en Inner Focus. Ik had zo vaak het gevoel dat ik met jou op dezelfde lijn zat, alsof je gewoon wist hoe ik over bepaalde situaties zou gaan denken en daar kon je dan perfect op inspelen, het leek wel telepathie. En over je innerlijke focus, met jou in gesprek gaan voelde altijd een beetje als thuiskomen. Je bent in mijn ogen iemand die ook goed bij zichzelf kan stilstaan en hebt een bepaalde rust over je heen als aura waar ik alleen maar jaloers op kan zijn. Wist je trouwens dat Oranguru de enige Pokémon is die de aanval "Instruct" kan leren? Dat vind ik dus perfect bij jou passen omdat jij naar mijn gevoel de touwtjes zo stevig in handen had tijdens dit spel. Zelfs in de F4 kon je perfect de situaties naar je hand zetten en anderen zelfs laten doen wat jij zou willen. Ik heb het dan bijvoorbeeld over Bjorn die niet op jou ging stemmen om zo geen gelijkstand te triggeren waardoor ook jij een kans had op de F2. Sterk spel als je het mij vraagt. Oranguru is daarnaast ook een echte schat, want hij geeft voedsel aan aan de hongerige Pokémon en medicijnen aan de gekwetste. Jij was voor mij tijdens dit spel de enige echte zalver en ik heb nog steeds het gevoel dat je mij onder je vleugels nam waardoor ik zelf ook verder kon komen. Echt dit begint meer te lijken alsof ik over mijn vader aan het praten ben, dus ik ga afronden! Ik hoop ik een beschrijving gegeven heb waar je jezelf in kan vinden!
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] jurytopic Monkeysuncle
« Reactie #7 Gepost op: 20-08-2021, 12:18:56 »
Ik wil jullie allebei complimenteren met hoe jullie alle vragen beantwoorden. Zeer uitgebreid en prettig leesbaar.

Bjorn, leuke wederopdracht. Ook tussen spoilertags dan maar:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

En dan eigenlijk de vraag waar veel omheen gedraaid wordt maar die ik toch maar eens stel:

Had jij eigenlijk wel een F2? Of waren alle bondjes uiteindelijk opportunistische beloftes aan Tim, Hans, Arno, Chip etc? En had je maar een F1 in je hoofd?  ;)

Brent, wat ik bedoelde was dat Bjorn en Chip veel riepen dat ik je verraden had. Je hebt daar vrij laat op gereageerd, toen het tussen mij en Chip al geëscaleerd was, en dat heeft jouw kansen zeker niet verslechterd. Maar goed, ik geloof je agenda wel.

Ik heb je wel regelmatig horen klagen over dat het spel saai was en hoorde via anderen dat jij (en ook Mitch) soms een hele ronde weinig deden. Hoe sta je daar nu in? Vind je dat een Sequester winst past bij jou?

En dan een laatste opdracht voor jullie beiden. Zouden jullie mij in een PM of Discord DM kunnen sturen welke stemmen jullie denken zeker wel, zeker niet en misschien te hebben? Dat deel ik dan na de uitslag, eens kijken of jullie alles goed konden inschatten.
My fall will be for you

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [sequester] jurytopic Monkeysuncle
« Reactie #8 Gepost op: 20-08-2021, 16:02:09 »
Ik wil jullie allebei complimenteren met hoe jullie alle vragen beantwoorden. Zeer uitgebreid en prettig leesbaar. Brent, wat ik bedoelde was dat Bjorn en Chip veel riepen dat ik je verraden had. Je hebt daar vrij laat op gereageerd, toen het tussen mij en Chip al geëscaleerd was, en dat heeft jouw kansen zeker niet verslechterd. Maar goed, ik geloof je agenda wel.

Ik heb je wel regelmatig horen klagen over dat het spel saai was en hoorde via anderen dat jij (en ook Mitch) soms een hele ronde weinig deden. Hoe sta je daar nu in? Vind je dat een Sequester winst past bij jou?
Dankjewel voor het mooie compliment! Ooh, nu snap ik beter wat je bedoelde met die vraag! Ik ben van het principe dat degene die het luidste schreeuwt niet per se gelijk heeft. Iemand kan van de daken schreeuwen hoe ik mij bij iets moet voelen, maar als het er op aankomt kan niemand anders voor mij beslissen hoe ik me bij een situatie voel. Ik voelde me nooit door jou verraden, maar ik heb dat inderdaad veel te laat duidelijk gemaakt in het openbaar. Mijn excuses daarvoor, daarmee heb ik je in een lastig parket geplaatst en mezelf zo onbewust buiten schot heb gehouden. Ik wil echt benadrukken dat ik nooit expres heb gewacht met reageren. Van zodra ik daar de mogelijkheid toe had, heb ik gereageerd. Misschien heeft voorgaande er zelfs voor gezorgd dat Mrchipie jou de toegang tot de F2 heet ontzegd. Ik hoop niet dat je mij dat kwalijk neemt, want voor mij was jij een prachtige finalist geweest en had je dan gekroond moeten worden tot winnaar van Sequester 2021, dat meen ik.

Oei, ik heb inderdaad af en toe eens geklaagd en dat ging over allerlei verschillende dingen. Tijdens ronde 2 vond ik dat sommige deelnemers zeer passief waren, ik werd er zelfs een beetje geďrriteerd door. Volgens mij waren er mensen meer bezig met zichzelf veilig te stellen dan met de moordenaar te zoeken, terwijl ik hevig en actief zat te posten in het topic. Ik had toen zelfs iedereen privé gecontacteerd met de vraag of ze "ook" een PM hadden gekregen van Wouterv met daarin dat ze onschuldig waren, om zo de moordenaar te laten toehappen. Ik denk dat ik zelf op dat moment iets te weinig bezig was achter de schermen en dat ik daardoor vond dat veel mensen saai speelden. Ik wou puur wat actie zien in het topic omdat de opdracht zich daar perfect toe verleende, en het groepje van ons drie (Mitch, jij en ik) was voor mij een handige klaagmuur. Ik heb ronde 2 zo aanvallend gespeeld dat ik er bewust voor koos om in ronde 3 de kat uit de boom te kijken. Dat heb ik volgens mij nog zo in ons groepje gezet en dat sluit perfect aan bij mijn wispelturigheid, zoals ook naar voren kwam in het jurytopic van Swifty. In ronde 4 werd ik dan plots weer helemaal wild door Arno op stang te jagen, dus dat ging weer helemaal de andere richting uit ten opzichte van ronde 3. Ik heb volgens mij die ronde ook het meest zitten klagen tijdens het duel tegen Arno. Dat kwam voornamelijk door Wouter, no offense hoor, en het feit dat ik soms kei lang moest wachten tot ik een volgende letter kon raden. Niets tegen Wouter, maar ik werd daar zo zenuwachtig (mijn slechtste eigenschap trouwens, schrijf het snel op in je mollenboekje) van dat ik op een gegeven moment dat de druk niet meer aankon. De druk werd me misschien een beetje te veel waardoor ik in ronde 5 dus weer een beetje stil viel en MitchK stelde zelf voor om wat kastanjes uit het vuur te halen. Ronde 6 was dan weer een ronde vol spanning en sensatie met het verklikken en dat spel met die potjes, terwijl ik in ronde 7 dan weer een zeer passieve houding aannam. Maar dat was dus eigenlijk uit onvermogen en niet bewust.

Ik vind dit echt een leuke vraag als ik dit allemaal zo lees, want dit is voor mij een evaluatie hoe ik het spel heb gespeeld en dan zie je echt dat ik net op een rollercoaster zat en elke ronde helemaal anders deed dan de vorige ronde. Dat besef ik nu pas, dus bedankt voor deze vraag! Ik kan me dus goed voorstellen dat mensen weinig van me hoorden tijdens bijvoorbeeld ronde 3 of ronde 5, aangezien ik dan blijkbaar in een fase van innerlijke rust vertoefde tot het beest in mij de volgende ronde weer naar boven zou komen. Ik blijf van mening dat de winnaar van Sequester iemand moet zijn die alle kanten van zichzelf heeft laten zien. Zowel de goede kanten als de slechte kanten en, in alle eerlijkheid, ben ik helemaal in dat opzet geslaagd. Hoewel ik wellicht op dit moment de underdog ben, maakt dat zeker dat kroning tot winst perfect bij mij zou passen. Ik ben niet voor niets de enige echte queen!
« Laatst bewerkt op: 20-08-2021, 16:03:58 door Brent »
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] jurytopic Monkeysuncle
« Reactie #9 Gepost op: 20-08-2021, 17:32:26 »
Ik wil jullie allebei complimenteren met hoe jullie alle vragen beantwoorden. Zeer uitgebreid en prettig leesbaar.

Bjorn, leuke wederopdracht. Ook tussen spoilertags dan maar:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Thanks JW  ::bravo::

En goeie vergelijkingen met Sequester spelers, ook die van mij die zie ik wel, ik vond haar een erg underrated speler en ze verdiende echt wel meer votes imo  ::jaja::.

En dan eigenlijk de vraag waar veel omheen gedraaid wordt maar die ik toch maar eens stel:

Had jij eigenlijk wel een F2? Of waren alle bondjes uiteindelijk opportunistische beloftes aan Tim, Hans, Arno, Chip etc? En had je maar een F1 in je hoofd?  ;)

Ik hoop dat het niet overkomt alsof ik daar omheen draai, want het is inderdaad een soortgelijke vraag als een die enkele andere juryleden ook al hebben gesteld.

Maar laat ik duidelijk zijn. Het ging bij mij altijd om 1 doel: Hoe word ik de final 1?
En dat lukt niet zonder allianties, dus ik had inderdaad een final 2, en ik had een final 3. En die wisselen zo nu en dan  :P.
Maar als ik dan zeg dat ik met Arno naar de finale wilde, en zeg dat ik vanaf de final 6 toen Arno eruit lag samen met Chippie naar de finale wilde, dan meen ik dat. Maar dat is altijd met als hoofdreden geweest omdat ik een samenwerking met hun goed zag bijdragen aan het behalen van mijn doel: dit spel winnen!

En een extra reden is dat ik de samenwerking leuk vond, maar ik vond mijn samenwerking met jou en Swifty ook heel leuk.
Dat betekent niet dat ik automatisch naar het einde ga met jullie om vervolgens waarschijnlijk met 0-7 te verliezen
(oke overdreven, ik krijg vast wel enkele votes, maar ik zou waarschijnlijk niet winnen  ;D)

En nog een extra belangrijk punt om te benoemen, in de eerste 4 afleveringen verloor ik elke keer een bondgenoot, en bleven mijn targets in het spel. Dus het was ook noodzakelijk voor mij om nieuwe samenwerkingen te starten met mensen, en ik ben er trots op dat ik zo adaptable heb kunnen spelen en daarmee erin wist te slagen om de eliminatie te vermijden.

En dan een laatste opdracht voor jullie beiden. Zouden jullie mij in een PM of Discord DM kunnen sturen welke stemmen jullie denken zeker wel, zeker niet en misschien te hebben? Dat deel ik dan na de uitslag, eens kijken of jullie alles goed konden inschatten.

Interessante opdracht! Ik zal het je zo in de pm sturen. Ik moet wel zeggen dat ik velen van jullie nog heel lastig te voorspellen vindt, en ik denk dat deze stemming best wel heel close kan worden  :-X. Dus ik ben benieuwd hoe ik het doe..

Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] jurytopic Monkeysuncle
« Reactie #10 Gepost op: 20-08-2021, 17:44:24 »
Dank jullie wel, wederom prachtige antwoorden. Nog even goed nadenken en ik wil ook mijn uiteindelijke keuze kunnen verantwoorden. Ben er in ieder geval trots op met jullie twee op het podium te staan.
My fall will be for you