Auteur Topic: Mededelingen  (gelezen 2057 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Mededelingen
« Gepost op: 30-08-2021, 01:40:33 »
Twist reveal



Ze zijn terug! Schaduwspelers waren een fan favorite twist in 2013 en voor dit vijfde seizoen brengen we ze terug. Iedere speler krijgt aan het begin van het spel een schaduwaccount met een eigen personage. Dit personage kan je zo goed en leuk mogelijk spelen (en je eigen creativiteit verder op kwijt). Je hebt hierdoor een soort van extra leven in het spel, want je speelt met twee accounts. Schaduwaccounts zullen verder werken als volwaardige spelers. Wie speelt wie? Daar moeten jullie zelf achter komen. Welke nieuwe strategieën gebruik jij door deze twist?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Mededelingen
« Reactie #1 Gepost op: 4-09-2021, 20:09:57 »
Welkom bij Survivor: Tribal Wars!

Vandaag gaat het vijfde seizoen van Survivor van start, en dat is niet zomaar een seizoen! Zoals jullie weten komt dé twist der twisten terug: schaduwaccounts, maar dat is nog (lang) niet alles.

Dit seizoen is ook een van de grote twists “Tribal Wars”. Aan het begin van het spel vormen zich vier kampen gebaseerd op de vier elementen: Lucht, Water, Aarde en Vuur. Deze zullen elke aflevering in oorlog gaan met elkaar. Alleen doen ze dat één tegen één. Dus je strijdt in een aflevering slechts tegen één ander kamp, de andere twee kampen strijden tegen elkaar. Hoe bepaald wordt welke kampen tegen elkaar gaan strijden verschilt per week. Dit kan per voordeelkeuze of willekeurig. Deze eerste week zal natuurlijk nog willekeurig zijn.

Tijdens de luxeproef van deze week kan echter al het voordeel gewonnen worden om volgende week te mogen kiezen tegen welk kamp jullie gaan strijden! Dit is een prijs in de vorm van het "War Token":


Het kamp dat deze prijs wint, mag dus kiezen tegen wie het volgende week strijdt in de immuniteitsproef.

En dan nu de informatie waar we natuurlijk allemaal op wachten: wie zijn nu eigenlijk de deelnemers? Een aantal deelnemers heeft zich al bekendgemaakt door aan een totempaal te gaan hangen, maar nu is het tijd om alle deelnemers aan te kondigen. Er zijn uiteindelijk 16 deelnemers door de selectie gekomen: 1 iemand had zich wel aangemeld, maar heeft verder geen test of proeven gedaan. Deze persoon zal dus niet mee kunnen doen. Maar hier zijn, in willekeurige volgorde, de 16 deelnemers van Survivor: Tribal Wars!

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

::bravo::

In welk kamp jullie zitten, lezen jullie straks in de betreffende kamp-topics.

Schaduwaccounts
Hoe werkt dat eigenlijk, zo'n schaduw? Hier lees je er alles over!
Elke deelnemer krijgt zijn eigen schaduwaccount. Dit is een volledig nieuw, eigen, extra Realitynet-account waarmee je eigenlijk een soort extra leven in het spel krijgt. Het kan zijn dat jouw schaduw zich in hetzelfde kamp bevindt als jij, maar het kan ook zijn dat je met je schaduw in twee verschillende kampen zit. In tegenstelling tot seizoen Double Trouble zijn de schaduwaccounts dit jaar volledige deelnemers: ze blijven zolang ze niet weggestemd worden en kunnen dus ook winnen! Als jouw schaduw wint, komt deze winst natuurlijk op jouw naam te staan. Wie welke schaduw speelt is geheim, maar mogen jullie zelf naar believen delen met elkaar.

Je krijgt vanavond de inloggegevens van jouw schaduwaccount. Je mag in het profiel alles aanpassen, als je maar wel zorgt dat de voornaam van je schaduw in de nickname zichtbaar blijft. Vanaf vanavond speel je dus met twee gezichten Survivor: Tribal Wars! Ga hier wijs mee om...

Stay tuned om meer te weten te komen over wie de schaduwen zijn van dit seizoen!
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Mededelingen
« Reactie #2 Gepost op: 4-09-2021, 20:13:43 »
Schaduwaccounts
Wie zijn nou die schaduwaccounts waar we mee gaan spelen? Je leest het hier!
De schaduwen zijn al ingedeeld in kampen. Zodadelijk kun je in de kamp-topics lezen wie van de deelnemers in welk kamp zit, dus dan kun je vast zien met welke deelnemers en schaduwen jij voorlopig samen zult leven!

Spoiler: Water (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler: Vuur (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler: Aarde (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler: Lucht (klik om te tonen/verbergen)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Mededelingen
« Reactie #3 Gepost op: 4-09-2021, 20:18:12 »
Hidden Immunity Idols
Een terugkerende twist is dat er verschillende hidden immunity idols in het spel verborgen zitten. Een idol kan één persoon immuniteit geven wanneer deze wordt ingezet. Hij kan alleen ingezet worden voordat de stemmen bekend gemaakt worden. Wanneer hij wordt ingezet dan tellen alle stemmen die zijn uitgebracht op de persoon die hem ingezet heeft niet mee en gaat de persoon met het op één na hoogste aantal stemmen naar huis. Je mag de idol ook inzetten voor iemand of aan iemand anders geven. Wanneer je een idol weggeeft dan geef je dit aan via pm. Je kan idols zo lang bewaren als je wilt en er kunnen meerdere per eilandraad ingezet worden. Idols zijn geldig tot de laatste 5. Daarna zijn ze niets meer waard. Hoe de idols dit seizoen in het spel komen is natuurlijk nog geheim.

Vorige editie is het fenomeen nepidols ontstaan in het spel. Dit zijn idols gemaakt door kandidaten die niet echt zijn. Dit is toegestaan. De idols mogen er alleen niet precies zo uitzien als de echte idols zodat het mogelijk is om de echte en neppe idols te onderscheiden. Wees er op bewust dat als je nog nooit een idol hebt gezien dat hij nep kan zijn.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Mededelingen
« Reactie #4 Gepost op: 4-09-2021, 20:55:35 »
Ik ga nu iedereen een PM sturen met de inloggegevens van je schaduwaccount. Gelieve deze nog even niet te gebruiken tot ik hier heb laten weten dat iedereen de gegevens ontvangen heeft, zodat iedereen tegelijk kan beginnen.

Reminder: Je mag alles in je profiel aanpassen zoals jij het wil, maar zorg dat je voornaam altijd herkenbaar in je nickname staat, zodat iedereen kan zien welke schaduw je bent.

Veel plezier ::bravo::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Mededelingen
« Reactie #5 Gepost op: 4-09-2021, 21:26:34 »
Alle schaduwaccounts zijn verdeeld! Jullie mogen ze NU in gebruik nemen.
Als je vragen hebt, of geen PM gekregen hebt, stuur dan even een berichtje naar mij en D*N.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Mededelingen
« Reactie #6 Gepost op: 8-09-2021, 22:47:48 »
Morgen, ten laatste rond 20:30, komt de uitslag van beide proeven online. Hier hoef je natuurlijk niet voor online te zijn, maar dan weten jullie dat!

Hierop volgt vanzelfsprekend de Eilandraad…  ::wenkbrauw::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Tobia

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tobias or not To be ass
Re: Mededelingen
« Reactie #7 Gepost op: 9-09-2021, 12:14:09 »
Spannend!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Mededelingen
« Reactie #8 Gepost op: 12-09-2021, 10:55:32 »
Herinnering

Om strategische contact zoveel mogelijk binnen eigen kamp te houden. Jullie zitten op een eiland en kunnen geen contact hebben met de andere kampen, dat proberen we natuurlijk zover mogelijk na te bootsen ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Mededelingen
« Reactie #9 Gepost op: 16-09-2021, 14:13:57 »
Save the date(s)!

Even vooruitkijkend alvast: we proberen dit seizoen iets nieuws.
Voor een bepaalde opdracht is het van belang dat alle spelers tegelijk online zijn. In plaats van dat we in die week met veel moeite geen moment kunnen vinden, hebben D*N en ik alvast 2 avonden geprikt waarop we deze opdracht gaan spelen. Zet ze dus in je agenda en wees daar!

Uiteindelijk zal elke speler op één van de twee data spelen, maar we weten nog niet wie wanneer is, dus zorg dat je ze voorlopig beide vrijhoudt. Mocht je er onverhoopt niet bij kunnen zijn, is dit niet onoverkomelijk, maar wel een individueel nadeel. Je benadeelt er echter geen kampgenoten of anderen mee.

1. Zaterdag 23 oktober 19:00
2. Dinsdag 26 oktober 19:00
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Mededelingen
« Reactie #10 Gepost op: 16-09-2021, 22:40:36 »
Algemene mededeling

Zorg dat je in communicatie altijd je berichten naar zowel Lucy als D*N stuurt. Door onze verschillende tijdschema's vullen we elkaar goed aan, maar alleen als we beiden alle informatie hebben ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Mededelingen
« Reactie #11 Gepost op: 1-10-2021, 22:16:52 »
Eilandraden Aflevering 4

Wij zijn morgen na 20:00 niet in de gelegenheid de uitslag te posten. Tenzij iedereen voor 15:00 ongeveer gestemd heeft, komt de uitslag dus pas ‘s avonds laat.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Mededelingen
« Reactie #12 Gepost op: 10-10-2021, 21:22:27 »
Everybody



Drop



Your



Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Mededelingen
« Reactie #13 Gepost op: 17-10-2021, 21:35:57 »
Save the date(s)!

Even vooruitkijkend alvast: we proberen dit seizoen iets nieuws.
Voor een bepaalde opdracht is het van belang dat alle spelers tegelijk online zijn. In plaats van dat we in die week met veel moeite geen moment kunnen vinden, hebben D*N en ik alvast 2 avonden geprikt waarop we deze opdracht gaan spelen. Zet ze dus in je agenda en wees daar!

Uiteindelijk zal elke speler op één van de twee data spelen, maar we weten nog niet wie wanneer is, dus zorg dat je ze voorlopig beide vrijhoudt. Mocht je er onverhoopt niet bij kunnen zijn, is dit niet onoverkomelijk, maar wel een individueel nadeel. Je benadeelt er echter geen kampgenoten of anderen mee.

1. Zaterdag 23 oktober 19:00
2. Dinsdag 26 oktober 19:00

Reminder!
Zaterdag 23 oktober verzamelen we om 20:00. Start is 20:30. Dinsdag verzamelen wel gewoon om 19:00. Wat we precies gaan doen hoor je zaterdag en je hoort dan ook of je de zaterdag of de dinsdag aanwezig moet zijn.

Belangrijk: Als je een van deze avonden ECHT niet kan, ook al staat dit natuurlijk al sinds 16 september in je agenda ::hypocriet::, laat het ons dan even weten. Misschien kunnen we er rekening mee houden, maar we kunnen niets beloven.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Mededelingen
« Reactie #14 Gepost op: 17-10-2021, 22:09:38 »
Oh ik heb weer eens slecht gelezen. Dacht dat ik er maar 1 vrij hoefde te houden  ::)
You'll never walk alone

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Mededelingen
« Reactie #15 Gepost op: 20-10-2021, 14:48:34 »
Belangrijke mededeling in het immuniteitsproeftopic. Graag vandaag nog goed lezen!
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Mededelingen
« Reactie #16 Gepost op: 30-10-2021, 21:38:21 »
Survivors, gefeliciteerd met het behalen van de samensmelting!
Aflevering 9 begint morgen. Geniet van je nachtrust.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Mededelingen
« Reactie #17 Gepost op: 6-11-2021, 22:23:58 »
Sorry voor de vertraging. Dennis is aan het werk en mijn vader is jarig, maar de Eilandraad komt er zo aan!
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Mededelingen
« Reactie #18 Gepost op: 9-11-2021, 22:24:37 »
Extra verplichte opdracht

Survivors, terwijl jullie wachten op de uitslag van de immuniteitsproef en de bijbehorende eilandraad heb ik een extra opdrachtje voor jullie.

Graag ontvangen wij uiterlijk morgen (woensdag) 21:30 uur jullie antwoorden op de volgende 20 vragen via pm, waarbij je antwoord telkens bestaat uit een top twee van de spelers die nog in het spel zitten. Bijvoorbeeld: Wie is het meest Belgisch? 1. Arno 2. Wouter (no hate)

1. Van wie verwacht je het meest dat hij/zij/hen een mes in je rug steekt?
2. Wie is het eerlijkst?
3. Wie heeft de grootste kans laten liggen in dit spel?
4. Wie is het grappigst?
5. Wie maakt de meeste kans om dit spel te winnen?
6. Wie gun je het het meest om dit spel te winnen?
7. Van wie verwacht je het meest dat hij/zij/hun gaat flippen?
8. Wie verdient het het meest om de komende eilandraad te overleven?
9. Wie is de beste leugenaar?
10. Wie is het slimst?
11. Wie zou de beste premier van Nederland of België zijn?
12. Wie zou je het liefst eens dronken willen zien?
13. Wie maakt de meeste kans om de komende eilandraad weggestemd te worden?
14. Wie heeft je tot nu toe het meest verrast?
15. Wie heeft er het meeste voor over om een proef te winnen?
16. Wie is de beste leider?
17. Wie zou het bitterste jurylid zijn?
18. Wie is het meest emotioneel?
19. Wie is het meest goedgelovig?
20. Wie is de beste speler van dit seizoen?
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mededelingen
« Reactie #19 Gepost op: 9-11-2021, 22:38:12 »
Mag je jezelf ranken?
klaar voor de strijd