Auteur Topic: De Eilandraad  (gelezen 13015 keer)

Offline GracieGrace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #100 Gepost op: 2-10-2021, 00:23:50 »
Grace: Jij hebt aangegeven een sterk kamp te willen vormen. Welke rol speel jij daar zelf in?
Oh heb ik dat aangegeven? ::rofl:: Dat was ik al helemaal vergeten. Volgens mij ben ik binnen team Upepo vooral een stille kracht. Ik ben geen tafelschreeuwer, maar ik doe wel altijd mijn best in de groep. Bijvoorbeeld in aflevering 3 had ik bij de topoproef het juiste antwoord geraden in minder dan 5 seconden, dat vond ik een puike prestatie van mezelf en daar komt wel bij dat snelheid mijn sterkte is. Bij Wheel of Puzzle heb ik zo'n lol gehad met die puzzel die ik met Tobia moest maken. Daar vonden we allebei dat we zo'n goed team waren en het ontzettend goed hebben gedaan. Ik denk wel dat ik een persoon ben die meer van me laat zien in kleinere groepen, dus ik ben er zeker van dat mijn shining moment nog zal komen als ik die kans krijg.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: De Eilandraad
« Reactie #101 Gepost op: 2-10-2021, 17:34:28 »
Brtdm: Tot nu toe zijn er alleen nog maar “echte spelers” uit jullie kamp gestemd. Ben je bang dat de schaduwen de overhand gaan nemen in kamp aarde?

Nee, tot nu toe volgt iedereen keurig netjes mijn plannen.  ;D  En na vandaag gaan we alleen nog maar winnen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De Eilandraad
« Reactie #102 Gepost op: 2-10-2021, 22:19:47 »
Dag 11: Eilandraad #4.1 Ardhi



Dag 11: Eilandraad #4.2 Upepo

Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: De Eilandraad
« Reactie #103 Gepost op: 2-10-2021, 22:38:18 »
whahahaa echt de gene die het meeste gedaan heeft in het team deze week gaat eruit, succes bij jullie volgende eilandraden want die gaan jullie krijgen met 2 inactieve mensen in jullie groep. gelukkig heb ik genoten met het volledig alleen maken van het strijdlied. succes met verliezen ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: Mijn wraak zal zeer zoet zijn
« Laatst bewerkt op: 2-10-2021, 23:59:54 door mrchipie »
chipsverslaafde <3

Offline Jennifer (Survivor)

  • Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #104 Gepost op: 2-10-2021, 23:33:10 »


Wat een laagbijdegrondse toestanden in dat Aardekamp. Dikke hugs for Chipz hoor. ::hug:: Ik vond je een ware held hoe jij daar op het toneel de microfoon pakte en je ding deed, met zulke bravoure had je eigenlijk bij Vuur moeten zitten. ::love::

Het ga je goed, dear. ::zwaai::

Oh, en die andere persoon, ook doei.
Does not give a single fuck about you.

Offline Army Stien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #105 Gepost op: 2-10-2021, 23:43:41 »
Wat zijn interactieve mensen? #dtv

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: De Eilandraad
« Reactie #106 Gepost op: 3-10-2021, 00:14:36 »


Wat een laagbijdegrondse toestanden in dat Aardekamp. Dikke hugs for Chipz hoor. ::hug:: Ik vond je een ware held hoe jij daar op het toneel de microfoon pakte en je ding deed, met zulke bravoure had je eigenlijk bij Vuur moeten zitten. ::love::

Het ga je goed, dear. ::zwaai::

Oh, en die andere persoon, ook doei.
  ::hug:: ::hug:: ::hug:: pak ze voor me
chipsverslaafde <3

Offline Brent

  • Forumlid
Re: De Eilandraad
« Reactie #107 Gepost op: 3-10-2021, 00:18:51 »
Super jammer Tobia en Chip ::schaam::
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Eilandraad
« Reactie #108 Gepost op: 3-10-2021, 12:19:31 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Jungmoon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kind van god ✝️
Re: De Eilandraad
« Reactie #109 Gepost op: 3-10-2021, 19:52:52 »
 :(

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #110 Gepost op: 7-10-2021, 19:37:04 »
Dag 14: Eilandraad #5.1 Upepo



Welkom Upepo bij de Eilandraad. Bij de eilandraad worden de acties die je hebt ondernomen verantwoord. Dus voordat jullie je stem gaan uitbrengen, heb ik nog wat vragen voor jullie.





Grace: Welk kamp zien jullie als de grootste tegenstander?
Juma: Jullie vorige stemming was een split tussen twee spelers. Toevallig één schaduw en één échte speler. Of speelt er bij jullie een schaduw VS échte spelers mentaliteit?
Brent: Jullie hebben deze ronde voor het eerst echt kunnen praten met de leden van de andere kampen. Heeft dit meer inzicht gegeven in hoe de andere kampen ervoor staan?
Arnoud: Jij hebt eerder in dit avontuur een keer aangegeven het niet erg te vinden om weggestemd te worden. Je kreeg vorige ronde ook een deel van de stemmen. Hoe sta je hier nu tegenover? Heb je nog plezier in het spel?
Drenziboy: Zit jij hier zelf met een veilig gevoel?
Molfreak Arno: Wie is er volgens jou in gevaar deze eilandraad?

Regels stemmen:
- Gestemd=Gestemd. Je kan je stem niet veranderen als die eenmaal gegeven is.
- Je stemt voor de deadline, ben je te laat of stem je niet, dan stem je automatisch op jezelf. Hetzelfde geldt voor het beantwoorden van je eilandraad vraag.
- De spelleiding zal een bevestiging geven dat je stem is ontvangen (zelfde voor idol inzetten). Stem je heel kort voor de deadline, dan is het je eigen verantwoordelijkheid dat je stem aankomt.
- Bij een gelijke stand wordt er eerst gekeken naar de verkregen stemmen op voorgaande eilandraden. Is het dan nog steeds gelijk dan volgt er een tie-breaker.
- Je kan een hidden immunity idol inzetten wanneer je maar wilt, tot de deadline. Deze mag je zowel op jezelf als op iemand anders spelen. Alle stemmen voor die persoon gelden dan niet meer en de persoon met het op één na hoogste aantal stemmen verlaat het spel.
- Wanneer je bent weggestemd, heb je geen contact meer met deelnemers nog in het spel over spelgerelateerde zaken.

Er kan op iedereen gestemd worden,
Deadline: Zaterdag 9 oktober 20:00

***Dit topic is alleen voor het beantwoorden van de eilandraadvragen. Dus graag geen andere berichten. Mensen die niet in het spel zitten worden verzocht hier niet te posten!***
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #111 Gepost op: 7-10-2021, 19:37:32 »
Dag 14: Eilandraad #5.2 Moto



Welkom Moto bij de Eilandraad. Bij de eilandraad worden de acties die je hebt ondernomen verantwoord. Dus voordat jullie je stem gaan uitbrengen, heb ik nog wat vragen voor jullie.


 

Jungmoon: Tijdens jullie eerste eilandraad waren jullie eensgezind, is dat ook het plan voor deze eilandraad?
Spacycolours: Wie moet er deze ronde voor zijn plekje vrezen volgens jou?
Bjorrn: Tijdens de luxeproef mochten jullie overleggen met andere kampen, hoe hebben jullie dat aangepakt?
Gijs: Wat breng jij voor dit kamp dat ze zouden missen zonder jou?
Aurynn: Na jullie dubbele verlies in aflevering 1 zijn jullie één van de meest competente kampen geworden door alles te winnen. Hoe hebben jullie dit gedaan? En hoe gaan jullie die lijn voortzetten na dit verlies?
Jennifer: Gezien jullie al lang samenzitten met dezelfde zeven personen, ben je al een beetje gek aan het worden van sommigen?
Sanmol: Jouw tijd bij de nonogram heeft veel invloed gehad op jullie score. Ben je bang dat je kampgenoten je hiervoor gaan afrekenen?

Regels stemmen:
- Gestemd=Gestemd. Je kan je stem niet veranderen als die eenmaal gegeven is.
- Je stemt voor de deadline, ben je te laat of stem je niet, dan stem je automatisch op jezelf. Hetzelfde geldt voor het beantwoorden van je eilandraad vraag.
- De spelleiding zal een bevestiging geven dat je stem is ontvangen (zelfde voor idol inzetten). Stem je heel kort voor de deadline, dan is het je eigen verantwoordelijkheid dat je stem aankomt.
- Bij een gelijke stand wordt er eerst gekeken naar de verkregen stemmen op voorgaande eilandraden. Is het dan nog steeds gelijk dan volgt er een tie-breaker.
- Je kan een hidden immunity idol inzetten wanneer je maar wilt, tot de deadline. Deze mag je zowel op jezelf als op iemand anders spelen. Alle stemmen voor die persoon gelden dan niet meer en de persoon met het op één na hoogste aantal stemmen verlaat het spel.
- Wanneer je bent weggestemd, heb je geen contact meer met deelnemers nog in het spel over spelgerelateerde zaken.

Er kan op iedereen gestemd worden,
Deadline: Zaterdag 9 oktober 20:00

***Dit topic is alleen voor het beantwoorden van de eilandraadvragen. Dus graag geen andere berichten. Mensen die niet in het spel zitten worden verzocht hier niet te posten!***
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Eilandraad
« Reactie #112 Gepost op: 7-10-2021, 20:02:45 »
Citaat van: D*N
Sanmol: Jouw tijd bij de nonogram heeft veel invloed gehad op jullie score. Ben je bang dat je kampgenoten je hiervoor gaan afrekenen?

Dankjewel voor het laten herbeleven van mijn trauma D*N! We zijn in het fase van het spel gekomen waar mensen sluw beginnen te spelen. Schaduwaccounts worden ingezet om zo snel mogelijke tijden te creëren bij proeven. Ons kamp probeert het eerlijk te spelen. Helaas heb ik door een menselijke fout een iets hogere tijd neergezet dan wat ik wou. Er zat een irritant wit strookje in de nonogram waar ik in de war van raakte tijdens het tellen. Iedereen heeft wel eens een dag waar het minder gaat. Nu lijkt het alsof mijn tijd doorslaggevend was, maar als je goed kijkt zie je dat kamp aarde op elk vlak sneller was dan ons. Mijn tijd maakte in principe daardoor nog weinig uit. Natuurlijk gaat er door mijn hoofd heen dat ik de volgende kan zijn die naar huis gaat. Toch probeer ik de rust te bewaren. Tijdens de luxeproef heb ik mijzelf optimaal ingezet en ging het super goed. Ik denk ook dat iedereen een hussel aan ziet komen en daar rekening mee houd. Met wie hebben je een goede klik en met wie niet.

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: De Eilandraad
« Reactie #113 Gepost op: 7-10-2021, 20:13:05 »
Citaat
Na jullie dubbele verlies in aflevering 1 zijn jullie één van de meest competente kampen geworden door alles te winnen. Hoe hebben jullie dit gedaan? En hoe gaan jullie die lijn voortzetten na dit verlies?

De no-nonsene mentaliteit. We vormen een geheel als kamp en dat is in alles merkbaar. Iedereen pakt het podium wanneer nodig en kan stralen in zijn kwaliteiten. Dit verlies is zwaar, maar verlies hoort er soms bij. Niet bij de pakken neer gaan zitten en weer door!
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline Gijs Survivor

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #114 Gepost op: 7-10-2021, 20:36:53 »

Gijs: Wat breng jij voor dit kamp dat ze zouden missen zonder jou?
Ik breng veel kleur en gezelligheid mee in het kamp en help graag mee om een hut te bouwen of eten te zoeken. In de proeven ben ik vrij flexibel in te zetten, omdat ik van alles wel een beetje kan meestal. ik ben een teamspeler zoals vroeger bij de cheerleaders, ik bedoel... Sportteam ::trots:: Nee maar ik ben gewoon erg trots en de streak kan niet eeuwig blijven duren natuurlijk. ik denk ook wel dat ik heb laten zien dat ik een waardig kamplid ben en je mij nodig hebt in proeven.
« Laatst bewerkt op: 7-10-2021, 20:44:19 door Gijs Survivor »

Offline Jungmoon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kind van god ✝️
Re: De Eilandraad
« Reactie #115 Gepost op: 7-10-2021, 20:51:42 »
Tijdens jullie eerste eilandraad waren jullie eensgezind, is dat ook het plan voor deze eilandraad?

Yo dat zou kunnen 8)..

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: De Eilandraad
« Reactie #116 Gepost op: 7-10-2021, 21:10:14 »
Drenziboy: Zit jij hier zelf met een veilig gevoel?

Tamelijk veilig, ik heb natuurlijk een beetje herrie lopen maken nu, maar goed dat is enkel tegen jullie. ;)
En dat gebeurd wel vaker, dus als dat een rol zou spelen voor mijn eventuele afscheid so be it.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Brent

  • Forumlid
Re: De Eilandraad
« Reactie #117 Gepost op: 7-10-2021, 21:12:25 »
Brent: Jullie hebben deze ronde voor het eerst echt kunnen praten met de leden van de andere kampen. Heeft dit meer inzicht gegeven in hoe de andere kampen ervoor staan?

Oeh, wat een leuke vraag! Toen we doorhadden dat we vrijuit mochten praten met elkaar ben ik wel gecontacteerd geweest door een paar mensen van allerlei kampen en hebben we wel leuke babbels gehad met elkaar. Hier en daar is er wel een sappige roddel gevallen of een geheimpje onthuld, maar over het algemeen waren het eerder oppervlakkige gesprekken. Ik kan dus niet echt spreken van gloednieuwe inzichten, maar er zijn wel een paar dingen bevestigd die ik eigenlijk al had verwacht.

 ::joehoe::
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Jennifer (Survivor)

  • Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #118 Gepost op: 7-10-2021, 21:53:47 »
Jennifer: Gezien jullie al lang samenzitten met dezelfde zeven personen, ben je al een beetje gek aan het worden van sommigen?
Ach, het valt nog mee, maar van mij mag er binnenkort wel een samensmelting plaatsvinden. Dan kunnen die andere deelnemers ook eindelijk eens van mijn schoonheid genieten. ::blond::

Does not give a single fuck about you.

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De Eilandraad
« Reactie #119 Gepost op: 7-10-2021, 22:32:50 »
Spacycolours: Wie moet er deze ronde voor zijn plekje vrezen volgens jou?
In ons kamp houden we zo van elkaar dat we een potje Spin the Bottle doen om te bepalen wie we gaan wegstemmen, dus iedereen heeft exact evenveel kans! :D
Sky might be falling but remember you can fly