Auteur Topic: De Eilandraad  (gelezen 12894 keer)

Offline Arnoud

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Vertrouwen is goed, controle is beter
Re: De Eilandraad
« Reactie #120 Gepost op: 8-10-2021, 09:16:18 »
Arnoud: Jij hebt eerder in dit avontuur een keer aangegeven het niet erg te vinden om weggestemd te worden. Je kreeg vorige ronde ook een deel van de stemmen. Hoe sta je hier nu tegenover? Heb je nog plezier in het spel?

De opdrachten heb ik altijd leuk gevonden. Zeker de escape-room samen met Arno was fijn om te doen. Ik ben me ook blijven inzetten bij de opdrachten om het beste resultaat voor de groep te behalen. Dat ga ik blijven doen, als ik de kans krijg. Dus op dat vlak is er zeker spelplezier.  ::jaja::

Het sociaal-strategische spel ligt me gewoon minder. Uiteraard hoort dat erbij, maar anno 2021 mag je toch zijn wie je bent?
Daarom heb ik aangegeven dat ik daar geen/weinig energie in ga steken. Mezelf verloochenen en anderen (keihard) bedriegen om per se in het spel te blijven, dat hoeft voor mij niet.

Wil ik weggestemd worden? Neen.
Maar als het toch dreigt te gebeuren, ga ik me niet verzetten. Een makkelijke prooi dus. Of dat echter een slimme keuze is...  ;)   

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #121 Gepost op: 8-10-2021, 12:11:57 »
Dankjewel voor het laten herbeleven van mijn trauma D*N! We zijn in het fase van het spel gekomen waar mensen sluw beginnen te spelen. Schaduwaccounts worden ingezet om zo snel mogelijke tijden te creëren bij proeven. Ons kamp probeert het eerlijk te spelen.
You're welcome! Uiteraard is dat sluw en op punten oneerlijk, maar jullie verschil was wel meer dan 2 uur. Dat is niet alleen door sluw spel toch zou je zeggen?

ik denk ook wel dat ik heb laten zien dat ik een waardig kamplid ben en je mij nodig hebt in proeven.
Wat denk je dat er dan mis ging bij de Escape van deze aflevering volgens jou?

Yo dat zou kunnen 8)..
Wat als dit betekent dat het eensgezind is op jou? Ben je daar bang voor?

In ons kamp houden we zo van elkaar dat we een potje Spin the Bottle doen om te bepalen wie we gaan wegstemmen, dus iedereen heeft exact evenveel kans! :D
Jullie lijken wel een kumbaya waterkamp! Ik geloof er niets van! Als het zo random is, hoe zorg jij er dan voor dat jij niet de persoon bent die deze eilandraad gaat verlaten?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Juma

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Current status: Dancing
Re: De Eilandraad
« Reactie #122 Gepost op: 8-10-2021, 12:15:50 »
Juma: Jullie vorige stemming was een split tussen twee spelers. Toevallig één schaduw en één échte speler. Of speelt er bij jullie een schaduw VS échte spelers mentaliteit?

Ik denk dat dit puur toeval was. Ik voel me wel een soort schaduw van mezelf op het moment ik ben een beetje ziekjes van de uitslag namelijk. Ik had verwacht dat we dik zouden winnen, maar dit mocht helaas niet zo zijn.
D-A-N-C-E

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #123 Gepost op: 8-10-2021, 12:16:25 »
Brent: Jullie hebben deze ronde voor het eerst echt kunnen praten met de leden van de andere kampen. Heeft dit meer inzicht gegeven in hoe de andere kampen ervoor staan?

Oeh, wat een leuke vraag! Toen we doorhadden dat we vrijuit mochten praten met elkaar ben ik wel gecontacteerd geweest door een paar mensen van allerlei kampen en hebben we wel leuke babbels gehad met elkaar. Hier en daar is er wel een sappige roddel gevallen of een geheimpje onthuld, maar over het algemeen waren het eerder oppervlakkige gesprekken. Ik kan dus niet echt spreken van gloednieuwe inzichten, maar er zijn wel een paar dingen bevestigd die ik eigenlijk al had verwacht.

 ::joehoe::
Jij schreef op de Aarde vlag dat Brtdm en Erica dezelfde persoon zijn. Een wilde gok? ::nieuwsgierig:: Of suspicions vanuit een ander kamp?

Wil ik weggestemd worden? Neen.
Maar als het toch dreigt te gebeuren, ga ik me niet verzetten. Een makkelijke prooi dus. Of dat echter een slimme keuze is...  ;)   
Klinkt als iemand die zegt "ik ben er voor het avontuur maar geen bedreiging voor jullie". Betekent dit voor jou ook dat je niet aan stemafspraken doet? Zoals de échte old-school ER spelers.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Arnoud

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Vertrouwen is goed, controle is beter
Re: De Eilandraad
« Reactie #124 Gepost op: 8-10-2021, 12:59:45 »
Arnoud: Betekent dit voor jou ook dat je niet aan stemafspraken doet? Zoals de échte old-school ER spelers.

Ik ga anderen niet proberen te overtuigen om op persoon X te stemmen. Meestal zeg ik voor of achter de schermen op wie ik ga stemmen en waarom, maar dat is eerder uit eerlijkheid dan uit poging tot beïnvloeding. 

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De Eilandraad
« Reactie #125 Gepost op: 8-10-2021, 14:04:05 »
Jullie lijken wel een kumbaya waterkamp! Ik geloof er niets van! Als het zo random is, hoe zorg jij er dan voor dat jij niet de persoon bent die deze eilandraad gaat verlaten?
Door mijn Jokers in te zetten die ik uit een omgevallen palmboom heb gehakt. :D
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Brent

  • Forumlid
Re: De Eilandraad
« Reactie #126 Gepost op: 8-10-2021, 15:59:30 »
Jij schreef op de Aarde vlag dat Brtdm en Erica dezelfde persoon zijn. Een wilde gok? ::nieuwsgierig:: Of suspicions vanuit een ander kamp?
Klopt! Laten we zeggen dat het een beredeneerde gok was die later ook nog eens werd bevestigd.
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline GracieGrace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #127 Gepost op: 8-10-2021, 16:22:08 »
Grace: Welk kamp zien jullie als de grootste tegenstander?
Ik moet zeggen dat alle kampen sterk zijn, want dit is alweer onze derde eilandraad als Kamp Upepo. Niks aan te doen, maar wederom hebben we enorm ons best gedaan. Als je goed kijkt, dan hebben wij zowel het nonogram als de flashgame gewonnen van Kamp Maji. Eigenlijk hebben ze geluk gehad of inside informatie gekregen, daarom zou ik hen niet bestempelen als onze grootste tegenstander. Ardhi en Moto blijven dus over, aangezien Ardhi reeds drie eilandraden heeft moeten doorstaan en voor Moto dit slechts de tweede eilandraad is moet ik concluderen dat Kamp Moto onze grootste tegenstander is. Ze vormen misschien een grote, slimme en hechte groep en zullen daarom een bedreiging zijn na de samensmelting als dat zo blijft duren.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Eilandraad
« Reactie #128 Gepost op: 8-10-2021, 20:33:47 »
You're welcome! Uiteraard is dat sluw en op punten oneerlijk, maar jullie verschil was wel meer dan 2 uur. Dat is niet alleen door sluw spel toch zou je zeggen?

Kamp aarde heeft het deze ronde gewoon heel erg snel gedaan. Ik had het gehoopt dat wij deze keer ook zo snel waren. Echter, je kunt niet altijd winnen. Iedereen heeft wel eens een mindere dag. Het gaat er niet om hoevaak je neervalt, maar hoe snel je weer opstaat. De volgende keer gaan wij het weer perfect doen.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #129 Gepost op: 8-10-2021, 23:44:12 »
Bjorrn: Tijdens de luxeproef mochten jullie overleggen met andere kampen, hoe hebben jullie dat aangepakt?

Ik kan niet voor mijn mede kampgenoten spreken, maar ik heb zelf eigenlijk niets bijzonders gedaan op dat vlak. Ik had zelf al weinig tijd om überhaupt de vlaggen te bekliederen, maar daarnaast zou ik ook niet weten wie ik zou moeten benaderen van andere kampen. Uiteindelijk heb je van je eigen kampgenoten een veel beter beeld en is het daardoor makkelijker om hen te vertrouwen dan om iemand uit een ander kamp te vertrouwen.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Gijs Survivor

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #130 Gepost op: 9-10-2021, 01:11:10 »
You're welcome!
 Wat denk je dat er dan mis ging bij de Escape van deze aflevering volgens jou?
Die eenden waren wij er beide 15 zagen. Ik had na de hint best wel door wat er moest gebeuren. gelukkig kwam spacy onze reddende engel online om er 16 eenden van te maken. Dus ik geef de eenden de schuld ::jaja::

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De Eilandraad
« Reactie #131 Gepost op: 9-10-2021, 08:30:40 »
Molfreak Arno: Wie is er volgens jou in gevaar deze eilandraad?

Wat een gemene vraag. Ik ga gewoon eerlijk antwoorden want zo ben ik nu eenmaal. Ik denk Arnoud, Juma en ik. Ikzelf doe echt mijn best maar slaag er niet vaak in. De andere twee doen misschien soms iets minder maar wat ze doen slagen ze wel vaak goed in.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De Eilandraad
« Reactie #132 Gepost op: 9-10-2021, 20:50:20 »
Dag 14: Eilandraad #5.1 Upepo



Dag 14: Eilandraad #5.2 Moto

Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Gijs Survivor

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #133 Gepost op: 9-10-2021, 21:23:17 »
 :o :o :o :o :o :o :o :o

Offline Jennifer (Survivor)

  • Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #134 Gepost op: 9-10-2021, 21:35:39 »
Does not give a single fuck about you.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #135 Gepost op: 9-10-2021, 21:37:16 »
Waar is je idol Jungmoon? ::vergroot::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Jungmoon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kind van god ✝️
Re: De Eilandraad
« Reactie #136 Gepost op: 9-10-2021, 21:41:06 »
 ::oink:: ::oink:: ::oink::

Eyyy zie ik daar nou ongedierte lopen over ons eiland? >:D Iets verteld mij dat er feestelijk word gegeten vanavond..


Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #137 Gepost op: 9-10-2021, 21:44:54 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Win eerst die tie-breaker maar :-*
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Jungmoon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kind van god ✝️
Re: De Eilandraad
« Reactie #138 Gepost op: 9-10-2021, 21:52:51 »
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Win eerst die tie-breaker maar :-*

Yoooo wtf man???.. iedereen weet nu wat voor vieze vuile rat jij bent  ::niet-ok:: ::niet-ok::

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #139 Gepost op: 9-10-2021, 21:55:23 »
Yoooo wtf man???.. iedereen weet nu wat voor vieze vuile rat jij bent  ::niet-ok:: ::niet-ok::

Ik ben je niets verschuldigd meid. Je kunt niet 2 dagen voor een eilandraad ineens tegen me beginnen te praten en meteen liegen over dat je een idol hebt en dan verwachten dat je daarmee loyaliteit terugkrijgt  ;)

Mensen die loyaal zijn aan mij krijgen loyaliteit terug!
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.