Auteur Topic: De Eilandraad  (gelezen 12991 keer)

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De Eilandraad
« Reactie #220 Gepost op: 22-10-2021, 07:44:59 »
Molfreak Arno: Wat vind jij van het mogelijke valse spel deze ronde?
Ik ben echt boos en teleurgesteld. Wij deden echt gewoon ons best, vervolgens spelen anderen vals en worden onze goede punten afgenomen. Daarna blijkt de luxeproef te beslissen over eilandraad en ik dacht nog kat in het bakkie. Maar nee, onze humor werd ook al niet gewaardeerd. En ik deed zoveel moeite om de foto's echt in oldschool memevorm te bewerken. Dan voel je je wel even waardeloos. En de mensen die valsspelen komen er nu misschien wel goed mee weg.

Ik kan zeer hard tegen onrecht. Ik vraag me dan echt af: als je valsspeelt en dan het spel wint, voel je je dan een waardige winnaar? Echt laf, je moest je schamen. Ik zit hier nu misschien weer op de eilandraad maar ik kan tenminste wel in de spiegel kijken en zeggen dat ik eerlijk ben.

Offline Brent

  • Forumlid
Re: De Eilandraad
« Reactie #221 Gepost op: 22-10-2021, 07:52:22 »
Brent: Jullie zijn nog met vijf, hoe verwacht je dat dit kamp zich verder gaat voortzetten na deze eilandraad?

Wat een makkelijke vraag, want hoogstwaarschijnlijk zijn we na deze eilandraad nog met vier! Nee even serieus, ik denk dat ons team het minste geluk heeft gehad gedurende dit spel. Als er subjectieve juryopdrachten bij te pas komen, dan trekken we gewoon vaak aan het kortste eind zo blijkt. We hadden even goed kunnen winnen met een heel andere jury, dus ik zie dat eigenlijk niet als een echt verlies. In de echte competitieve opdrachten zijn we vaak het betere kamp en ik denk dat dat ons sterk moet houden voor de rest van dit spel.
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Juma

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Current status: Dancing
Re: De Eilandraad
« Reactie #222 Gepost op: 22-10-2021, 17:53:20 »
Ik ben echt boos en teleurgesteld. Wij deden echt gewoon ons best, vervolgens spelen anderen vals en worden onze goede punten afgenomen. Daarna blijkt de luxeproef te beslissen over eilandraad en ik dacht nog kat in het bakkie. Maar nee, onze humor werd ook al niet gewaardeerd. En ik deed zoveel moeite om de foto's echt in oldschool memevorm te bewerken. Dan voel je je wel even waardeloos. En de mensen die valsspelen komen er nu misschien wel goed mee weg.

Ik kan zeer hard tegen onrecht. Ik vraag me dan echt af: als je valsspeelt en dan het spel wint, voel je je dan een waardige winnaar? Echt laf, je moest je schamen. Ik zit hier nu misschien weer op de eilandraad maar ik kan tenminste wel in de spiegel kijken en zeggen dat ik eerlijk ben.
Ik sluit me totaal aan bij Arno. Ik ben teleurgesteld in deze week, wel complimenten voor de presentators die ook met dit moeilijk vraagstuk te maken kregen.
D-A-N-C-E

Offline Gijs Survivor

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #223 Gepost op: 22-10-2021, 22:38:07 »
Gijs: Vorige ronde kreeg jij onverwacht opeens stemmen. Als Jungmoon niet op zichzelf had gestemd was jij eruit gegaan. Vrees jij voor je plek deze ronde? Waarom denk je dat er op jou gestemd is?
Ik weet waarom er gestemd is op mij de vorige keer. ik was er erg lang van slag van, maar kop op! Ik denk niet dat ik in gevaar ben deze week, maar dat kan zo anders liggen natuurlijk en zometeen krijg ik weer een gezellige blindside op mij :-\\ Voor nu weet ik wel wat me te wachten staat en hoop dat het goedkomt :-\\

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #224 Gepost op: 23-10-2021, 11:20:50 »
Dag 20: Eilandraad #7.1 Moto



Dag 20: Eilandraad #7.2 Upepo



Mededeling volgt!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Eilandraad
« Reactie #225 Gepost op: 23-10-2021, 11:33:09 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #226 Gepost op: 26-10-2021, 20:59:00 »
Dag 21: Eilandraad #8.1 Maji 2.0



Welkom Maji 2.0 bij de Eilandraad. Bij de eilandraad worden de acties die je hebt ondernomen verantwoord. Dus voordat jullie je stem gaan uitbrengen, heb ik nog wat vragen voor jullie.




Bjorrn: Zijn tribal lines deze eilandraad van toepassing?
Brent: Jij bent de enige van voormalig kamp lucht in deze nieuwe samenstelling. Is dit een voor of een nadeel voor jou?
Charlie: Hoe groot is de angst voor idols en ander gespuis op dit moment?
Charlotte: Hoe denk je dat er een meerderheid gaat vormen in dit kamp?
Erica: Hoe sta jij in het spel nu je in een nieuwe samenstelling bent gekomen?
Jennifer: Eindelijk samen met je crush Charlotte! Hebben jullie elkaar beter leren kennen op het eiland al?
Okwonko: Gefeliciteerd met de immuniteit! Had je deze nodig denk je?
Spacycolours: Hoe veilig waan jij je in dit kamp?
Wouterv: Heb je al veel connecties kunnen maken met de nieuwe kampleden?

Regels stemmen:
- Gestemd=Gestemd. Je kan je stem niet veranderen als die eenmaal gegeven is.
- Je stemt voor de deadline, ben je te laat of stem je niet, dan stem je automatisch op jezelf. Hetzelfde geldt voor het beantwoorden van je eilandraad vraag.
- De spelleiding zal een bevestiging geven dat je stem is ontvangen (zelfde voor idol inzetten). Stem je heel kort voor de deadline, dan is het je eigen verantwoordelijkheid dat je stem aankomt.
- Bij een gelijke stand wordt er eerst gekeken naar de verkregen stemmen op voorgaande eilandraden. Is het dan nog steeds gelijk dan volgt er een tie-breaker.
- Je kan een hidden immunity idol inzetten wanneer je maar wilt, tot de deadline. Deze mag je zowel op jezelf als op iemand anders spelen. Alle stemmen voor die persoon gelden dan niet meer en de persoon met het op één na hoogste aantal stemmen verlaat het spel.
- Wanneer je bent weggestemd, heb je geen contact meer met deelnemers nog in het spel over spelgerelateerde zaken.

Er kan op niet op Okwonko gestemd worden,
Deadline: Donderdag 28 oktober 20:00

***Dit topic is alleen voor het beantwoorden van de eilandraadvragen. Dus graag geen andere berichten. Mensen die niet in het spel zitten worden verzocht hier niet te posten!***
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #227 Gepost op: 26-10-2021, 21:07:31 »
Dag 21: Eilandraad #8.2 Ardhi 2.0



Welkom Ardhi 2.0 bij de Eilandraad. Bij de eilandraad worden de acties die je hebt ondernomen verantwoord. Dus voordat jullie je stem gaan uitbrengen, heb ik nog wat vragen voor jullie.




B&W: Hoe groot is de angst op idols en ander gespuis bij jou?
Brtdm: Zijn tribal lines belangrijk voor dit nieuwe kamp? Of is dit een geheel nieuw spel?
Grace: Dapper gestreden bij Jeopardy, ben je bang dat je nu als sterke tegenstander gezien gaat worden?
Juma: Kamp Lucht is bijna compleet in dit nieuwe kamp, is dat een groot voordeel?
Molfreak Arno: Hoeveel is immuniteit waard in deze ronde van het spel denk je?
Nieky: Gefeliciteerd met immuniteit! Had je het nodig?
Rik: Wat vind je van de nieuwe samenstelling van dit kamp?
Sanmol: Je bent de enige van voormalig Kamp vuur, denk je dat dit een voor of nadeel is voor jou?
Stien: Met wie ga je in dit kamp ruzie maken?  ;D

Regels stemmen:
- Gestemd=Gestemd. Je kan je stem niet veranderen als die eenmaal gegeven is.
- Je stemt voor de deadline, ben je te laat of stem je niet, dan stem je automatisch op jezelf. Hetzelfde geldt voor het beantwoorden van je eilandraad vraag.
- De spelleiding zal een bevestiging geven dat je stem is ontvangen (zelfde voor idol inzetten). Stem je heel kort voor de deadline, dan is het je eigen verantwoordelijkheid dat je stem aankomt.
- Bij een gelijke stand wordt er eerst gekeken naar de verkregen stemmen op voorgaande eilandraden. Is het dan nog steeds gelijk dan volgt er een tie-breaker.
- Je kan een hidden immunity idol inzetten wanneer je maar wilt, tot de deadline. Deze mag je zowel op jezelf als op iemand anders spelen. Alle stemmen voor die persoon gelden dan niet meer en de persoon met het op één na hoogste aantal stemmen verlaat het spel.
- Wanneer je bent weggestemd, heb je geen contact meer met deelnemers nog in het spel over spelgerelateerde zaken.

Er kan niet op Nieky gestemd worden,
Deadline: Donderdag 28 oktober 20:00

***Dit topic is alleen voor het beantwoorden van de eilandraadvragen. Dus graag geen andere berichten. Mensen die niet in het spel zitten worden verzocht hier niet te posten!***
« Laatst bewerkt op: 29-12-2021, 12:04:06 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Eilandraad
« Reactie #228 Gepost op: 26-10-2021, 21:35:05 »
Nieky: Gefeliciteerd met immuniteit! Had je het nodig?

Dankjewel!! Ja ik ben erg blij met immuniteit want ik was mijn leven niet helemaal zeker in dit nieuwe kamp. En daarbij; Jeopardy winnen is altijd leuk  :D
You'll never walk alone

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De Eilandraad
« Reactie #229 Gepost op: 26-10-2021, 22:59:08 »
Spacycolours: Hoe veilig waan jij je in dit kamp?
Veilig ben je nooit, en al zeker niet in deze nieuwe fase in het spel. Het enige wat je kan doen is gewoon je best doen en proberen zo actief mogelijk aan het spel deel te nemen en te hopen dat dat gewaardeerd wordt.
Sky might be falling but remember you can fly

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #230 Gepost op: 26-10-2021, 23:07:44 »
Wouterv: Heb je al veel connecties kunnen maken met de nieuwe kampleden?

Ik heb al wel wat contact gehad met nieuwe kampgenoten, nog niet met iedereen helaas.Daarvoor was het de voorbije dagen te druk. Ik hoop dit nog recht te zetten.
klaar voor de strijd

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #231 Gepost op: 26-10-2021, 23:20:32 »
Bjorrn: Zijn tribal lines deze eilandraad van toepassing?

Die gaan ongetwijfeld een rol spelen bij deze eilandraad, aangezien je de mensen uit je kamp al veel langer kent en je er misschien wel mee samen hebt gewerkt. Ik hoop echter dat mensen ook breder dan dat willen denken in dit kamp, er heeft geen enkel oud kamp een meerderheid namelijk, dus je hebt echt meer nieuwe contacten nodig om ver te komen in dit spel.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Jennifer (Survivor)

  • Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #232 Gepost op: 26-10-2021, 23:24:38 »
Jennifer: Eindelijk samen met je crush Charlotte! Hebben jullie elkaar beter leren kennen op het eiland al?

Huh? Zit ze nog in het spel? :o
Does not give a single fuck about you.

Offline Brent

  • Forumlid
Re: De Eilandraad
« Reactie #233 Gepost op: 27-10-2021, 00:09:11 »
Brent: Jij bent de enige van voormalig kamp lucht in deze nieuwe samenstelling. Is dit een voor of een nadeel voor jou?

Volgens mij is dat meer een nadeel dan een voordeel, vooral omdat ik me op dit moment in het spel wel alleen voel. Mijn maatjes van Upepo zitten allemaal in het andere kamp en ik vond het net zo leuk dat we zo'n vredelievend kamp waren. Het voelt een beetje aan als isolement en ik heb tijd nodig om even te acclimatiseren. Het is moeilijk contact maken met de andere deelnemers omdat ik merk dat er al veel relaties en connecties zijn ontstaan. Dus ja, dit is voor mij niet handig meegenomen.
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: De Eilandraad
« Reactie #234 Gepost op: 27-10-2021, 00:31:36 »
Brtdm: Zijn tribal lines belangrijk voor dit nieuwe kamp? Of is dit een geheel nieuw spel?

Het zijn in eerste instantie de mensen waar je het meest mee bent omgegaan en een bepaald vertrouwen in hebt bereikt. Dus een geheel nieuw spel is het sowieso niet. Het is echter de vraag wat ieders belangen nu zijn, nu we met schaduw en al helemaal door elkaar zijn gehusseld. We hebben zeker een heel andere fase bereikt.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Erica_love

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Erica Natuurlijk!
Re: De Eilandraad
« Reactie #235 Gepost op: 27-10-2021, 00:38:21 »
Erica: Hoe sta jij in het spel nu je in een nieuwe samenstelling bent gekomen?

Moeilijk, ik vind het lastig om nu gescheiden te moeten leven van Brtdm. Er zijn nu zo veel meer dingen om rekening mee te moeten houden. Het liefst wil ik altijd eerlijk blijven tegen iedereen, maar je wordt in dit spel steeds meer gedwongen om te moeten liegen. Dat stel ik het liefste nog even uit. Ik heb überhaupt nog geen enkele tactiek. Mijn hoofddoel is om niet tegelijkertijd met Brtdm eruit te vliegen.  ;)
Oost West, Thuis Best

Offline GracieGrace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #236 Gepost op: 27-10-2021, 01:05:51 »
Grace: Dapper gestreden bij Jeopardy, ben je bang dat je nu als sterke tegenstander gezien gaat worden?

Dankjewel, ik heb mijn uiterste best gedaan. Op zich vind ik dat dat bij het spel hoort, al zou ik mezelf niet meteen omschrijven als een sterke tegenstander. Ik ben namelijk grote van van Jeopardy en vond het leuk om het voor de eerste keer op een forum te spelen. Er zijn genoeg dingen waar ik zwak of minder goed in ben, maar dit vond ik uitzonderlijk leuk om te doen. Verder is een sterke tegenstander in deze fase van het spel zeker geen overbodige luxe, want ik vermoed dat vanaf volgende ronde maar één kamp naar de eilandraad zal moeten en de kampen wel tegen elkaar zullen moeten strijden. In de introtekst werd immers gesproken van 'deze ronde' waardoor ik denk dat de volgende ronde er weer helemaal anders uit zal zien.

Offline Okwonko

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Turn your wounds into wisdom
Re: De Eilandraad
« Reactie #237 Gepost op: 27-10-2021, 09:48:17 »
Okwonko: Gefeliciteerd met de immuniteit! Had je deze nodig denk je?

Vertrouwen is zilver, zekerheid is goud (Okwonko,2021)
In het niet weten van sommige dingen ligt een groot stuk wijsheid (Hugo de Groot)

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De Eilandraad
« Reactie #238 Gepost op: 27-10-2021, 10:18:42 »
Molfreak Arno: Hoeveel is immuniteit waard in deze ronde van het spel denk je?
Zeer veel,  we zijn steeds met minder dus de kans dat je stemmen krijgt wordt ook groter. Als je immuniteit kan pakken moet je dat vooral doen. Ik vind het spel ook echt fantastisch dus alles wat mij verder brengt ga ik voor.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Eilandraad
« Reactie #239 Gepost op: 27-10-2021, 11:34:42 »
Citaat van: D*N
Sanmol: Je bent de enige van voormalig Kamp vuur, denk je dat dit een voor of nadeel is voor jou?

Wat een pittige vraag! In principe is er voor mij niets verandert: ik zet mij nog steeds helemaal in tijdens de proeven. Dat gaat niet altijd geheel succesvol, maar ik was enorm blij toch nog een vraag goed te kunnen beantwoorden. Ik denk dat je in elke situatie toch het positieve moet bekijken en dat doe ik nu ook.