Auteur Topic: De Eilandraad  (gelezen 13099 keer)

Re: De Eilandraad
« Reactie #240 Gepost op: 27-10-2021, 12:31:55 »
Charlie: Hoe groot is de angst voor idols en ander gespuis op dit moment?

Er is nog altijd geen idol of advantage gespeeld, dus er moet altijd rekening gehouden worden dat er 1 kan gespeeld worden.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: De Eilandraad
« Reactie #241 Gepost op: 27-10-2021, 13:42:16 »
B&W: Hoe groot is de angst op idols en ander gespuis bij jou?
Het spel is nu al even aan de gang, waarmee de kans dat iemand iets heeft steeds groter wordt. Het moet altijd in je achterhoofd zitten dat er iets onverwachts kan gebeuren. Maar ik ben nergens bang voor ;D

Offline Rik

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • het leven is voor mij gewoon ontzettend zwaar
Re: De Eilandraad
« Reactie #242 Gepost op: 27-10-2021, 22:56:15 »
Rik: Wat vind je van de nieuwe samenstelling van dit kamp?
Jaja, wat een drukte ineens. Ik vond het wel prima met ons groepje van 5. Al heeft het ook zo z’n voordelen om een aantal nieuwe gezichten te leren kennen.
De samenstelling lijkt me eerlijk, uit alle oude kampen een paar vertegenwoordigers. Binnenkort worden we hopelijk een geheel. Misschien kunnen we dan als een team gaan strijden tegen het andere kamp? We gaan het zien.
Zzzzzzzzzzz

Offline Army Stien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #243 Gepost op: 28-10-2021, 00:25:44 »
Stien: Met wie ga je in dit kamp ruzie maken?  ;D

Nouja zeg. Ik wil nooit ruzie maken maar enkele mensen maakten gewoon ruzie met mij  :\'(.

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De Eilandraad
« Reactie #244 Gepost op: 28-10-2021, 14:35:21 »
Stien: Met wie ga je in dit kamp ruzie maken?  ;D

Nouja zeg. Ik wil nooit ruzie maken maar enkele mensen maakten gewoon ruzie met mij  :\'(.

Tis ook altijd hetzelfde hé met jou. :P

Offline Juma

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Current status: Dancing
Re: De Eilandraad
« Reactie #245 Gepost op: 28-10-2021, 14:49:31 »
Juma: Kamp Lucht is bijna compleet in dit nieuwe kamp, is dat een groot voordeel?

Ik denk dat iedereen hier weer start op 0 en moet laten zien wat ze waard zijn.
D-A-N-C-E

Offline xCharlotte

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #246 Gepost op: 28-10-2021, 16:01:04 »
Charlotte: Hoe denk je dat er een meerderheid gaat vormen in dit kamp?

Wat mij betreft is het heel rationeel. Simpelweg de feiten combineren van wat je al weet van je oude kampgenoten met dat wat de nieuwe kampgenoten zeggen en hun respectievelijke sterktes inschatten om proeven te kunnen winnen. Want eilandraden skippen willen we in deze fase sowieso.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #247 Gepost op: 28-10-2021, 20:37:29 »
Dag 21: Eilandraad #8.1 Maji 2.0



Dag 21: Eilandraad #8.2 Ardhi 2.0



And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Jennifer (Survivor)

  • Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #248 Gepost op: 28-10-2021, 20:40:16 »
Does not give a single fuck about you.

Offline GracieGrace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #249 Gepost op: 28-10-2021, 20:47:20 »

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Eilandraad
« Reactie #250 Gepost op: 28-10-2021, 20:49:40 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Jennifer (Survivor)

  • Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #251 Gepost op: 28-10-2021, 20:50:18 »
Does not give a single fuck about you.

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De Eilandraad
« Reactie #252 Gepost op: 28-10-2021, 20:59:39 »
Wat is dit?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #253 Gepost op: 28-10-2021, 21:11:45 »
Lief bericht Brent, maar nogmaals de reminder dat je GEEN spelinformatie meer mag prijsgeven wanneer je uit het spel ligt!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Brent

  • Forumlid
Re: De Eilandraad
« Reactie #254 Gepost op: 28-10-2021, 21:15:42 »
Dat kan je me ook even via Discord zeggen schat, dan pas ik het meteen aan! Desondanks iedereen die informatie toch al wist pas ik 'm speciaal voor jou aan! <3

Ah! Twee sterke spelers eruit! Mijn exit had ik als sterspeler natuurlijk al van ver zien aankomen en had het eigenlijk al lang op voorhand weten te voorspellen tijdens mijn korte Discordbiecht bij één van de hosts die mij op dat moment een luisterend oor wou bieden, gelukkig.

In ieder geval zit Maji 2.0 nu zonder een eigen luchtmeester en ik denk dat daardoor de balans in hun kamp enorm verstoort zal zijn. Ik miste bij heel wat spelers van Maji 2.0 een gevoel voor creativiteit, strijdvaardigheid en humor dus ik voelde me er sowieso niet helemaal thuis. Gelukkig zijn er een paar uitzonderingen in dat kamp, en die gun ik het hele spel. Net als al dat ik mijn kampgenoten uit voormalige Upepo alle geluk gun, meest vredelievende kamp ooit!

IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De Eilandraad
« Reactie #255 Gepost op: 28-10-2021, 21:22:51 »


Ik speel dit nummer af op de radio die we ooit met Moto wonnen bij een luxeproef, terwijl ik terugdenk aan de fijne tijd die ik had met Brent, ook al was het maar voor even. :\'(
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Rik

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • het leven is voor mij gewoon ontzettend zwaar
Re: De Eilandraad
« Reactie #256 Gepost op: 28-10-2021, 21:36:13 »
Oprecht heel jammer Brent en Grace, maar ik moest mezelf redden vandaag :-\\
Zzzzzzzzzzz

Offline Juma

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Current status: Dancing
Re: De Eilandraad
« Reactie #257 Gepost op: 29-10-2021, 13:33:48 »


Ik speel dit nummer af op de radio die we ooit met Moto wonnen bij een luxeproef, terwijl ik terugdenk aan de fijne tijd die ik had met Brent, ook al was het maar voor even. :\'(
Dan speel ik voor Brent en Grace dit nummer van Brace!
D-A-N-C-E

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De Eilandraad
« Reactie #258 Gepost op: 29-10-2021, 18:38:44 »
Dat kan je me ook even via Discord zeggen schat, dan pas ik het meteen aan! Desondanks iedereen die informatie toch al wist pas ik 'm speciaal voor jou aan! <3

Ah! Twee sterke spelers eruit! Mijn exit had ik als sterspeler natuurlijk al van ver zien aankomen en had het eigenlijk al lang op voorhand weten te voorspellen tijdens mijn korte Discordbiecht bij één van de hosts die mij op dat moment een luisterend oor wou bieden, gelukkig.

In ieder geval zit Maji 2.0 nu zonder een eigen luchtmeester en ik denk dat daardoor de balans in hun kamp enorm verstoort zal zijn. Ik miste bij heel wat spelers van Maji 2.0 een gevoel voor creativiteit, strijdvaardigheid en humor dus ik voelde me er sowieso niet helemaal thuis. Gelukkig zijn er een paar uitzonderingen in dat kamp, en die gun ik het hele spel. Net als al dat ik mijn kampgenoten uit voormalige Upepo alle geluk gun, meest vredelievende kamp ooit!



Dankjewel schat, ik vind het echt jammer :(

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #259 Gepost op: 4-11-2021, 19:04:35 »
Dag 24: Eilandraad #9.1 Umoja



Welkom Umoja bij de Eilandraad. Bij de eilandraad worden de acties die je hebt ondernomen verantwoord. Dus voordat jullie je stem gaan uitbrengen, heb ik nog wat vragen voor jullie.


 


Bjorrn: Hoe zie jij de verhoudingen tot je kampgenoten op dit moment in het kamp?
Brtdm: Jij pakte de hele nacht door bij de luxeproef, wat maakte dat je dit zo goed kon volhouden?
B&W: Met welk gevoel ga je deze eilandraad in?
Charlotte: Met vlagen zonder jij je veel af op het eiland. Denk je dat je dit spel goed kan spelen ondanks je afwezigheid in de groep?
Jennifer: Welke kandidaat moet vanavond uitkijken voor jou?
Juma: Tijdens de veiling mocht je niet meebieden, maar de mogelijkheid dat er voordelen en idols in het spel zijn gekomen is best groot. Hoe belangrijk is dit voor het spel op dit moment?
Molfreak Arno: Hoe gaat het met Arno en mr. Chilpie?
Nieky: Hoe vormen er kampen op dit moment in dit nieuwe samensmeltingskamp?
Okwonko: Bij de immuniteitsproef kreeg je wat irritatie over je heen van een ander kampgenoot over samenwerkingen met andere kandidaten. Hoe denk jij hier nu over?
Rik: De vorige eilandraad was jij bijna naar huis gegaan als het niet om je legacy advantage was. Waarom denk je dat er op jou gestemd is?
Sanmol: Gefeliciteerd met immuniteit! Denk je dat je het nodig had?
Spacycolours: Jij daagde Charlie binnen no time uit in de battle area. Waarom Charlie?
Stien: Werkt iedereen even hard in dit kamp volgens jou?
Wouterv: Wat vind je van je nieuwe look? Blij mee?

Regels stemmen:
- Gestemd=Gestemd. Je kan je stem niet veranderen als die eenmaal gegeven is.
- Je stemt voor de deadline, ben je te laat of stem je niet, dan stem je automatisch op jezelf. Hetzelfde geldt voor het beantwoorden van je eilandraad vraag.
- De spelleiding zal een bevestiging geven dat je stem is ontvangen (zelfde voor idol inzetten). Stem je heel kort voor de deadline, dan is het je eigen verantwoordelijkheid dat je stem aankomt.
- Bij een gelijke stand wordt er eerst gekeken naar de verkregen stemmen op voorgaande eilandraden. Is het dan nog steeds gelijk dan volgt er een tie-breaker.
- Je kan een hidden immunity idol inzetten wanneer je maar wilt, tot de deadline. Deze mag je zowel op jezelf als op iemand anders spelen. Alle stemmen voor die persoon gelden dan niet meer en de persoon met het op één na hoogste aantal stemmen verlaat het spel.
- Wanneer je bent weggestemd, heb je geen contact meer met deelnemers nog in het spel over spelgerelateerde zaken.

Er kan niet op Sanmol gestemd worden, en mogelijk niet op Nieky & Spacycolours,
Deadline: Vrijdag 5 november 20:00

***Dit topic is alleen voor het beantwoorden van de eilandraadvragen. Dus graag geen andere berichten. Mensen die niet in het spel zitten worden verzocht hier niet te posten!***
« Laatst bewerkt op: 4-11-2021, 19:18:13 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human