Auteur Topic: De Eilandraad  (gelezen 12959 keer)

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Eilandraad
« Reactie #300 Gepost op: 9-11-2021, 23:46:23 »
Nieky: In de proef zei je dat een quote van SpacyColours een poging was Wouter te laten flippen. Ben je daar bang voor?

Niet echt. Ik heb alle vertrouwen in Wouter  :D
You'll never walk alone

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Eilandraad
« Reactie #301 Gepost op: 9-11-2021, 23:47:48 »
Citaat van: D*n
Sanmol: Wie zie jij het liefst vertrekken vanavond?

Dat is een hele lastige vraag, want ik denk dat niemand wilt gaan in deze fase van het spel. Ik wilt ook niemand hun survivor avontuur afnemen, maar moet toch een naam noemen bij de eilandraad. Dat hoort bij het spel en dat weet je voordat je meedoet.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #302 Gepost op: 9-11-2021, 23:48:57 »
Bjorrn: Door niet deel te nemen aan de proef heb je een zwarte stem gekregen. Maakt dit jou onzeker?

Niet echt eigenlijk. Ik vertrouw de mensen met wie ik samenwerk en ik heb een idol in mijn broek verstopt om een eventuele andere idol mee te counteren.

Wat me onzekerder maakt is de reactie van Juma nadat hij was weggestemd. Het Anti-Bjorrn bondje klinkt erg gemeen en ik hoop dat dit niet daadwerkelijk hun naam is  :-\\.

Als mensen mij niet aardig vinden praat ik dat het liefst met ze uit via pm of discord. Dan kunnen we daarna weer op een gezellige manier dit spel uitspelen.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Army Stien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #303 Gepost op: 9-11-2021, 23:51:34 »
Stien: Ook jij hebt een zwarte stem. Hoe voel je je daarbij?

Jammer vind ik het, want het zou me wel eens meerdere stemmen kunnen opleveren. Ik ga in ieder geval bewijzen dat ik nog heel actief in dit spel sta. De afgelopen dagen waren een grote uitzondering waarbij ik praktisch 0 tijd had, en dat is nu niet meer het geval  :)

Offline Jennifer (Survivor)

  • Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #304 Gepost op: 9-11-2021, 23:54:16 »
Jennifer: Je hebt vorige eilandraad een idol gespeeld zonder succes. Wat denk je dat dat heeft gedaan met jouw kansen vanavond?
Niets, ik zet er gewoon nog één in. ::blond::
Does not give a single fuck about you.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: De Eilandraad
« Reactie #305 Gepost op: 9-11-2021, 23:56:04 »
B&W: Volgens SpacyColours ben jij verzekerd van een finaleplek. Hoe kijk je daar zelf naar?
Spacy heeft een fantastisch gevoel voor humor! Geen wonder dat hij immuniteit heeft gewonnen vandaag :P

Maar mocht het kloppen, dan zou ik dat niet erg vinden natuurlijk ::hypocriet::

Offline Okwonko

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Turn your wounds into wisdom
Re: De Eilandraad
« Reactie #306 Gepost op: 9-11-2021, 23:56:13 »
Okwonko: Wie zie jij momenteel als sterke spelers?

Tja. Wat is sterk. Dat is zo'n eeuwige discussie. Iedereen hier heeft superveel kwaliteiten waardoor je hier staat. Ik wil best een opsomming geven hoor :)

- Brtdm blinkt uit in menig proef. Hij eet alles op, kan lang op vlotten staan en supersnel puzzels oplossen

- Jennifer windt iedereen om haar vinger. Supercharmante en temperamentvolle dame. Zorgt voor veel sfeer en gespreksstof op het eiland

- Stien zorgt voor de discipline. Elke dag op een vast tijdstip eten. Vooral mrchipszakjes vind ze lekker.

- Sanmol is een schatje. Die geeft iedereen de hele dag door kusjes.

- Wouterv is de analist van het spel. Die weet alles tot in de puntjes te analyseren.

-B&W is de vrolijke, jonge hond. Ligt goed in de groep en is lekker sociaal. Houd wel van een eilandspelletje

- Nieky is gewoon een ontzettend lekker ding. Bijzonder intelligent ook. En stiekem best gezellig. Alleen hij heeft het altijd maar over ene hillo....

- Bjorn, zorgt ervoor dat de ratten 's nachts wegblijven. Hij schijnt ze aan te trekken. Hij heeft er zelfs een als huisdier die hij jungmoon heeft genoemd!

- Spacy is lekker creatief. Bouwt vanalles. Maakt van alles van bamboe. Artzy Charlie was er niks bij!

- Molfreak Arno en mrchilpie. Deze jongen tovert overal idols vandaan. Wat een gave!

- Rik is uiteraard de zwakke schakel. Zijn rug houdt t echt niet meer vol. Maar écht wat heeft die man het zwaar!
In het niet weten van sommige dingen ligt een groot stuk wijsheid (Hugo de Groot)

Offline Rik

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • het leven is voor mij gewoon ontzettend zwaar
Re: De Eilandraad
« Reactie #307 Gepost op: 10-11-2021, 00:01:54 »
Rik: Hoe gaat het met je rug?
Ik ben uiteraard de zwakke schakel. Mijn rug houdt t echt niet meer vol. Maar écht wat heeft deze man het zwaar!
Zzzzzzzzzzz

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De Eilandraad
« Reactie #308 Gepost op: 10-11-2021, 00:20:55 »
Spacycolours: Gefeliciteerd met immuniteit! Had je het nodig denk je?
Thanks! ::bravo::

De vraag is of ik er op dit punt in het spel echt veel aan heb. Maar zolang ik meedoe, blijf ik gewoon mijn best doen om proeven te winnen. Als ik dan vroeg of laat toch word weggestemd, kan ik tenminste zeggen dat ik alles heb gegeven en met opgeheven hoofd het spel verlaten. :)

Citaat
Nieky: In de proef zei je dat een quote van SpacyColours een poging was Wouter te laten flippen. Ben je daar bang voor?
Ik ben nog wel benieuwd waar dit over ging? ::vergroot:: Ik kan me in elk geval niet herinneren dat ik dat bewust gedaan heb.
Sky might be falling but remember you can fly

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Eilandraad
« Reactie #309 Gepost op: 10-11-2021, 00:22:44 »
Gefeliciteerd met jullie finaleplekken, Nieky, Bjorrn en B&W! ::bravo::

Deze  ;)
You'll never walk alone

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De Eilandraad
« Reactie #310 Gepost op: 10-11-2021, 00:54:01 »
Oh, ik wil best geloven dat jullie t.z.t. eerst jullie "disposable" accounts wegstemmen en dan samen met WouterV gaan uitvechten wie van jullie vier in de finale terecht komt. Mijn punt was meer; omdat jullie drie (Nieky/B&W/Bjorrn) elk nog een schaduw in het spel hebben, hebben jullie eigenlijk de volledige macht in handen en voorlopig dus ook helemaal niets te vrezen. Ik vind het wel jammer dat die schaduwaccounts er mede voor zorgen dat het spel in dit stadium al min of meer gespeeld lijkt te zijn voor de meeste anderen.

Vandaar ook dat ik zeg dat ik op dit punt eigenlijk weinig heb aan immuniteit. Maar goed, dat is het spel, en wie weet wat er allemaal nog voor knotsgekke twists kunnen komen!
Sky might be falling but remember you can fly

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #311 Gepost op: 10-11-2021, 13:40:29 »
Wouterv: Hoe schat jij jouw kansen om dit spel te winnen in?

Op dit moment is het theoretisch gezien 1/12.
Maar er is natuurlijk een verschil tussen theorie en praktijk. Ik heb de vorige keer met de meerderheid gestemd en dat geeft me natuurlijk een klein voordeel nu, maar in dit spel kan het natuurlijk snel gaan. Wie weet is het na deze eilandraad weer helemaal anders.


klaar voor de strijd

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De Eilandraad
« Reactie #312 Gepost op: 10-11-2021, 17:43:14 »
Molfreak Arno: Je hebt jezelf vorige eilandraad behoorlijk in de kijker gezet. Wat heeft dat teweeggebracht in het kamp?

Ik heb bewezen dat ik hier niet voor niets nog ben denk ik. En maar goed ook.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: De Eilandraad
« Reactie #313 Gepost op: 10-11-2021, 18:31:13 »
Brtdm: Wie is er vanavond in gevaar?

Ik denk dat iedereen wel in gevaar is. Rik en Okwonko zijn beiden al eens eerder in gevaar geweest en er blijkt ook een grotere tegenstand tegen Bjorn te bestaan. Maar tegelijkertijd hebben ze zelf nog genoeg stemmen, dat zij waarschijnlijk gaan bepalen wie eruit gaat. Geen idee wie dat zou zijn. En ondertussen zijn er ook nog idols die de stemming weer helemaal kunnen omgooien.

Ik durf momenteel nergens mijn geld op in te zetten.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De Eilandraad
« Reactie #314 Gepost op: 10-11-2021, 23:04:11 »
Dag 25: Eilandraad #10.1 Umoja

« Laatst bewerkt op: 13-11-2021, 21:37:56 door D*N »
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Eilandraad
« Reactie #315 Gepost op: 10-11-2021, 23:12:35 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 10-11-2021, 23:14:40 door Sanmol »

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #316 Gepost op: 10-11-2021, 23:19:06 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Net zo nep als jij  ::ok::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Army Stien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #317 Gepost op: 10-11-2021, 23:34:49 »


Deze ontving ik tijdens de eieren opdracht trouwens. Wel grappig dat er een anti Bjorn fanclub is maar geen anti Sanmol fanclub.
Ik neem aan dat ik nog kuttere dingen gezegd of gedaan heb dan dit dus?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Eilandraad
« Reactie #318 Gepost op: 11-11-2021, 00:02:16 »


Deze ontving ik tijdens de eieren opdracht trouwens. Wel grappig dat er een anti Bjorn fanclub is maar geen anti Sanmol fanclub.
Ik neem aan dat ik nog kuttere dingen gezegd of gedaan heb dan dit dus?

Ik had alle recht om boos te zijn, want je zat letterlijk de opdracht te laten mislukken met alle gevlogen van dien. Je hebt Gijs zijn plek in dit avontuur afgenomen op een manier waar ik niet achter sta en natuurlijk reageer ik dan emotioneel, want Gijs is een goede vriend van mij. Ik heb er al een waarschuwing voor gekregen, en het enige stuk waar ik mijn excuses voor aanbied is het klappen gedeelte. Iedereen word wel eens boos in de heat of the moment, en om dingen niet te escaleren heb ik je toen geblokkeerd. Dat was een wijze beslissing. Er zijn meerdere keren geweest waar je een reactie probeert uit te lokken bij mensen en die krijg je dan niet. Ik heb geen behoefte om met je te praten en die behoefte blijft ook zo.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: De Eilandraad
« Reactie #319 Gepost op: 11-11-2021, 00:13:06 »
Ik vind jullie allemaal eigenlijk best wel leuk. Mag ik dat ook zeggen?  ::bravo::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?