Auteur Topic: De Eilandraad  (gelezen 13012 keer)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #320 Gepost op: 11-11-2021, 00:15:06 »
Ik vind jullie allemaal eigenlijk best wel leuk. Mag ik dat ook zeggen?  ::bravo::

Natuurlijk, ik vind iedereen ook leuk. Rivaliteit is voor mij enkel in het spel, niet erbuiten.
klaar voor de strijd

Online Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Eilandraad
« Reactie #321 Gepost op: 11-11-2021, 00:17:50 »
Ik vind jullie allemaal eigenlijk best wel leuk. Mag ik dat ook zeggen?  ::bravo::

Ik ook schatten ::bravo::. Drie dikke smakkerds van mij.

Offline Jennifer (Survivor)

  • Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #322 Gepost op: 11-11-2021, 07:44:15 »


Spacy en ik waren gisteravond even ons inmiddels traditionele Onschendbaarheidsfeestje aan het vieren. ::blond::

Well well, how the tables have turned...

Does not give a single fuck about you.

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De Eilandraad
« Reactie #323 Gepost op: 11-11-2021, 07:47:20 »
Interessante Eilandraad! ::vergroot::

Ik moest trouwens van ene John de Bever vragen of de achtergrondmuziek volgende keer iets zachter mag. ::hypocriet::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Army Stien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #324 Gepost op: 11-11-2021, 08:31:54 »
Ik vind jullie allemaal eigenlijk best wel leuk. Mag ik dat ook zeggen?  ::bravo::

Ben ik blij om Brtdm!  ::hug::
Ik vind de meeste van jullie ook heel leuk  ::bravo::

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De Eilandraad
« Reactie #325 Gepost op: 12-11-2021, 22:27:34 »
Dag 26: Eilandraad #10.2 Umoja



Welkom Umoja bij de Eilandraad. Bij de eilandraad worden de acties die je hebt ondernomen verantwoord. Dus voordat jullie je stem gaan uitbrengen, heb ik nog wat vragen voor jullie.





Brtdm: Welke kans heb jij denk je laten liggen volgens de andere spelers?
B&W: Gefeliciteerd met je immuniteit! Had je het nodig, denk je?
Jennifer: Heb je er spijt van dat je je idol hebt gespeeld?
Molfreak Arno: Sinds het vertrek van Juma ben jij nog de enige luchtmeester. Wat vind je daar van?
Nieky: Als gedoodverfde favoriet, slimste speler én beste speler ben je behoorlijk goed uit de verf gekomen bij Touchy Subjects. Zet dat een target op jouw rug, denk je?
Okwonko: Welke wijze woorden wil jij het kamp vanavond meegeven?
Rik: Waarop baseer jij vanavond jouw stem?
Sanmol: Volgens Touchy Subjects loop jij gevaar. Wat heb je daar op te zeggen?
Spacycolours: Ze zeggen dat je grappig bent. Geef eens een demonstratie?
Stien: Je was erg dichtbij immuniteit vandaag. Denk je dat je nu extra gevaar loopt?
Wouterv: Jouw naam is niet één keer het vaakst genoemd bij Touchy Subjects. Wat voor informatie haal je daaruit?

Regels stemmen:
- Gestemd=Gestemd. Je kan je stem niet veranderen als die eenmaal gegeven is.
- Je stemt voor de deadline, ben je te laat of stem je niet, dan stem je automatisch op jezelf. Hetzelfde geldt voor het beantwoorden van je eilandraad vraag.
- De spelleiding zal een bevestiging geven dat je stem is ontvangen (zelfde voor idol inzetten). Stem je heel kort voor de deadline, dan is het je eigen verantwoordelijkheid dat je stem aankomt.
- Bij een gelijke stand wordt er eerst gekeken naar de verkregen stemmen op voorgaande eilandraden. Is het dan nog steeds gelijk dan volgt er een tie-breaker.
- Je kan een hidden immunity idol inzetten wanneer je maar wilt, tot de deadline. Deze mag je zowel op jezelf als op iemand anders spelen. Alle stemmen voor die persoon gelden dan niet meer en de persoon met het op één na hoogste aantal stemmen verlaat het spel.
- Wanneer je bent weggestemd, heb je geen contact meer met deelnemers nog in het spel over spelgerelateerde zaken.

Er kan niet op B&W gestemd worden,
Deadline: Zaterdag 13 november 21:00

***Dit topic is alleen voor het beantwoorden van de eilandraadvragen. Dus graag geen andere berichten. Mensen die niet in het spel zitten worden verzocht hier niet te posten!***
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: De Eilandraad
« Reactie #326 Gepost op: 12-11-2021, 22:48:17 »

Brtdm: Welke kans heb jij denk je laten liggen volgens de andere spelers?

Ik denk een puzzelduel tegen Nieky. Of een aantal mooie items tijdens de veiling.

(En deze laatste opdracht, aangezien ik bijna meteen mijn lijstje klaar had, maar gewacht had met insturen.   ::schaam::)
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De Eilandraad
« Reactie #327 Gepost op: 12-11-2021, 22:48:45 »
Spacycolours: Ze zeggen dat je grappig bent. Geef eens een demonstratie?
Ja, nou, goh, heel leuk, Lucy! ::rofl::

Vooruit, ik kan wel de roasts delen die ik bij de inschrijving had ingestuurd. :) Ze waren in elk geval dusdanig leuk dat ik tot winnaar werd uitgeroepen van de Vuurproef, dus hier zijn ze! ::hypocriet::

Citaat
De Vuurproef:

Wie van jullie zal ik als eerste roasten? Ik begin maar met Dennis, dan krijgt hij misschien eindelijk eens een kleurtje. De enige keer wanneer Dennis rondloopt met een gebruinde huid is nadat hij met Jesper geneukt heeft. Of met elke willekeurige andere homo op RealityNet. Dennis heeft op dit forum meer tijgerpunten uitgedeeld dan hij in song contests aan punten ooit heeft terug kunnen verdienen.

Gelukkig maar dat Dennis niet elke keer van de daken hoeft te schreeuwen hoe hard hij klaargekomen is, dat doet Lucy al. Ze vertelt er nog net niet over in de kring op maandagochtend in haar klas. Trouwens, hoeveel kinderen in haar klas zou ze al geblokkeerd hebben? Als het er net zoveel zijn als op Discord, staat ze voor een leeg klaslokaal.

Laatst was ik met Dennis in de dierentuin. Toen we in het aquarium een klein geel visje zagen zwemmen, barstte hij spontaan in huilen uit. Hij is er nog steeds niet overheen dat hij niet gekozen is voor de nieuwe K3. Blijkbaar heeft hij toch niet genoeg indruk gemaakt bij Gert Verhulst in bed.

Over K's gesproken... wanneer gaat Lucy eens iets aan haar kaasverslaving doen? Het schijnt dat ze nu zelfs haar teennagels opeet omdat die naar tenenkaas smaken. Moeten de presentatoren in dit programma trouwens ook zonder luxe overleven? Want dan weet ik al wie onze eerste afvaller gaat zijn. Veel succes met de rest in je eentje hosten, Dennis!
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Eilandraad
« Reactie #328 Gepost op: 12-11-2021, 22:54:41 »
Nieky: Als gedoodverfde favoriet, slimste speler én beste speler ben je behoorlijk goed uit de verf gekomen bij Touchy Subjects. Zet dat een target op jouw rug, denk je?

Wat een complimenten nietwaar! Ik denk wel dat ik een target ben, dus het wordt spannend. Maar dat wordt het na de vorige eilandraad voor iedereen. Maar ik hou er zeker rekening mee dat ik mijn koffers moet pakken  ::jaja::
You'll never walk alone

Online Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Eilandraad
« Reactie #329 Gepost op: 12-11-2021, 23:01:11 »
Citaat van: Lucy
Sanmol: Volgens Touchy Subjects loop jij gevaar. Wat heb je daar op te zeggen?

In principe weet je niet hoeveel mensen dat hebben gezegd, dus ik blijf het hoofd koel houden. Aan de andere kant gunnen mensen mij het heel erg om door te gaan en ik hoop dat dat zo blijft. Mocht het schip toch stranden dan heb ik een hele leuke tijd gehad op dit eiland. Stiekem ben ik toch wel van iedereen beginnen te houden. Ik wil nog niet afscheid nemen van dit mooie avontuur eigenlijk.

Offline Okwonko

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Turn your wounds into wisdom
Re: De Eilandraad
« Reactie #330 Gepost op: 12-11-2021, 23:22:09 »
Okwonko: Welke wijze woorden wil jij het kamp vanavond meegeven?


Laat Nieky leven  :P
In het niet weten van sommige dingen ligt een groot stuk wijsheid (Hugo de Groot)

Offline B&W

  • Forumlid
Re: De Eilandraad
« Reactie #331 Gepost op: 12-11-2021, 23:56:27 »
B&W: Gefeliciteerd met je immuniteit! Had je het nodig, denk je?
Heel erg bedankt! Ik vind het super tof om immuniteit te winnen, een a-dream-come-true momentje voor mij ::tandpastasmiley::

Als de groep mij weg zou willen stemmen, dan zou deze immuniteit hun daar niet van weerhouden. Mijn allerbeste maatje Rik kan namelijk wel stemmen ontvangen.
Ik houd er altijd rekening mee dat ik kan worden weggestemd, want dat is nu eenmaal de realiteit. Gelukkig is het tot nu toe nog niet gebeurd.

Offline Rik

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • het leven is voor mij gewoon ontzettend zwaar
Re: De Eilandraad
« Reactie #332 Gepost op: 13-11-2021, 00:29:51 »
Rik: Waarop baseer jij vanavond jouw stem?
Ik vind vertrouwen ongelofelijk belangrijk, en ik zal vooral rekening houden met die factor wanneer ik mijn stem ga inleveren.
Ook moeten ze de handen uit de mouwen steken op het eiland, want van luie mensen word ik toch zo chagerijnig >:(
Zzzzzzzzzzz

Offline Jennifer (Survivor)

  • Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #333 Gepost op: 13-11-2021, 00:32:01 »
Jennifer: Heb je er spijt van dat je je idol hebt gespeeld?
Nee hoor, ik zet er gewoon nog één in. ::blond::
Does not give a single fuck about you.

Offline Army Stien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #334 Gepost op: 13-11-2021, 01:00:52 »
Stien: Je was erg dichtbij immuniteit vandaag. Denk je dat je nu extra gevaar loopt?

Ik denk niet dat mensen zich erg druk hoeven te maken om mijn proeven skills. Ik ben ongeveer net zo slecht als Bjorn, die bakt er ook al niks van, dus ik zou mij er lekker nog een paar rondes inlaten  ;)

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De Eilandraad
« Reactie #335 Gepost op: 13-11-2021, 01:36:52 »
Molfreak Arno: Sinds het vertrek van Juma ben jij nog de enige luchtmeester. Wat vind je daar van?

Ik ben zo trots. Om van al die sterke spelers uit dat kamp als laatste over te blijven. Ik voel me hier ook echt goed opgenomen tussen de andere kampleden van andere oud kampen.
De leden van kamp wind, zullen je verslaan.  ::rofl::
Dat liedje blijft vet.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #336 Gepost op: 13-11-2021, 12:02:33 »
Wouterv: Jouw naam is niet één keer het vaakst genoemd bij Touchy Subjects. Wat voor informatie haal je daaruit?

Ik ben eigenlijk niet verbaasd, ik ben niet echt een uitgesproken type maar meer op de achtergrond én daardoor sta ik niet hoog op die lijstjes (nooit eigenlijk bij deze proef)

Maar misschien ligt het ook aan het feit dat ik mij meer moet leren openstellen. Als ik in een groep ben, met mensen die ik nog niet zo goed ken, blijf ik vaak lang in mijn schulp zitten. Ik durf mij niet verder open te stellen omdat ik denk dat mensen mij niet leuk/aardig/aangenaam vinden. (Ik heb dat soms ook met mensen die ik wel al langer ken en als vrienden beschouw)

Dus misschien is dit een signaal dat ik mijn schulp moeten opendoen  en durven mezelf te tonen.
klaar voor de strijd

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #337 Gepost op: 13-11-2021, 21:37:43 »
Dag 26: Eilandraad #10.2 Umoja

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Eilandraad
« Reactie #338 Gepost op: 13-11-2021, 21:44:44 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Okwonko

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Turn your wounds into wisdom
Re: De Eilandraad
« Reactie #339 Gepost op: 14-11-2021, 00:20:53 »
Flippers never win (Hillo, 2013)

Succes nog allemaal. Jullie waren/zijn toppers om mee te spelen  :D
In het niet weten van sommige dingen ligt een groot stuk wijsheid (Hugo de Groot)