Auteur Topic: De Eilandraad  (gelezen 12950 keer)

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De Eilandraad
« Reactie #340 Gepost op: 14-11-2021, 08:50:38 »
Correctie
In het filmpje worden 6 stemmen voor Okwonko getoond, dit waren er echter 7.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #341 Gepost op: 18-11-2021, 22:08:07 »
Dag 29: Eilandraad #11.1 Umoja



Welkom Umoja bij de Eilandraad. Bij de eilandraad worden de acties die je hebt ondernomen verantwoord. Dus voordat jullie je stem gaan uitbrengen, heb ik nog wat vragen voor jullie.





Brtdm: Welke speler zou volgens jou de grootste bedreiging zijn in deze fase van het spel?
B&W: Heb je een uitgedachte strategie om naar het einde van het spel te komen?
Jennifer: Hoeveel idols denk je nog te gaan vinden?
Molfreak Arno: Waar ligt jouw loyaliteit binnen dit kamp?
Nieky: Gefeliciteerd met immuniteit! Denk je dat je het nodig had?
Rik: Je hebt hele gesprekken met je maatje B&W, hoe zie je de komende eilandraden verlopen?
Sanmol: Jij leek blij te zijn dat Okwonko weggestemd werd de afgelopen eilandraad. Was jullie band niet zo sterk?
Spacycolours: Jij bent openlijk erg close met Jennifer, denk je dat mensen dit zien als een bedreiging?
Stien: Erg slim gespeeld bij de luxeproef, ben je bang dat mensen je gaan zien als een groter target hierdoor? Waarom zouden ze je in het spel moeten laten?
Wouterv: Je maakte een rekenfout bij de immuniteitsproef. Hoe belangrijk kan deze fout zijn voor jou spel?

Regels stemmen:
- Gestemd=Gestemd. Je kan je stem niet veranderen als die eenmaal gegeven is.
- Je stemt voor de deadline, ben je te laat of stem je niet, dan stem je automatisch op jezelf. Hetzelfde geldt voor het beantwoorden van je eilandraad vraag.
- De spelleiding zal een bevestiging geven dat je stem is ontvangen (zelfde voor idol inzetten). Stem je heel kort voor de deadline, dan is het je eigen verantwoordelijkheid dat je stem aankomt.
- Bij een gelijke stand wordt er eerst gekeken naar de verkregen stemmen op voorgaande eilandraden. Is het dan nog steeds gelijk dan volgt er een tie-breaker.
- Je kan een hidden immunity idol inzetten wanneer je maar wilt, tot de deadline. Deze mag je zowel op jezelf als op iemand anders spelen. Alle stemmen voor die persoon gelden dan niet meer en de persoon met het op één na hoogste aantal stemmen verlaat het spel.
- Wanneer je bent weggestemd, heb je geen contact meer met deelnemers nog in het spel over spelgerelateerde zaken.

Er kan niet op Nieky gestemd worden,
Deadline: Zaterdag 20 november 20:00

***Dit topic is alleen voor het beantwoorden van de eilandraadvragen. Dus graag geen andere berichten. Mensen die niet in het spel zitten worden verzocht hier niet te posten!***
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Eilandraad
« Reactie #342 Gepost op: 18-11-2021, 22:20:24 »
Citaat van: D*N
Sanmol: Jij leek blij te zijn dat Okwonko weggestemd werd de afgelopen eilandraad. Was jullie band niet zo sterk?

Blij? Omdat ik doei Okwonko zei :P? D*N dat zeg ik al weken lang tegen iedereen die afvalt. Zie het als een afscheidsserenade om ze nog één keer te eren.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #343 Gepost op: 18-11-2021, 22:21:38 »
Blij? Omdat ik doei Okwonko zei :P? D*N dat zeg ik al weken lang tegen iedereen die afvalt. Zie het als een afscheidsserenade om ze nog één keer te eren.
Wat waren je echte gevoelens bij het afscheid van Okwonko dan? ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Eilandraad
« Reactie #344 Gepost op: 18-11-2021, 22:28:34 »
Wat waren je echte gevoelens bij het afscheid van Okwonko dan? ;D

Ik weet oprecht niet waar jullie naar grazen ::rofl::. Ik was opgelucht dat ik weer een ronde verder werd gegund door deze prachtige noch zeer strijdlustige mensen. Hopelijk is dat deze week weer het geval. Ik heb een enorm plezier om alle proeven uit te voeren en mijzelf te ontplooien in het kamp. Hoe vonden jullie mijn schedel tekening? Ik hoor dat ik nu al een belletje kan verwachten van het Louvre  :P.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Eilandraad
« Reactie #345 Gepost op: 19-11-2021, 00:36:18 »
BREAKING NEWS:

Volgens ooggetuigen is Lady Gaga gezien bij het Louvre voor een speciale expositie van een schedeltekening. Zelf was Gaga niet aansprakelijk, maar volgens een journalist, die we toevallig uhm tegen kwamen bij de toiletten, heeft hij dit uit Gaga haar levende mond horen zeggen:



"Ciao Tutti! O. Dit is Parijs. Bonjour!
Ik ben ontroerd, want dit is het werk van een echte Picasso! In mijn hele carriere heb ik nog nooit zoiets gezien van dit level. Amazing darlung ::blond::. Ik ben er fan van. Dit is zo'n prachtig kunstwerk en ik zou nooit op zo'n iemand willen stemmen deze eilandraad."


Aldus Gaga haar 100 procent acurate woorden.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #346 Gepost op: 19-11-2021, 00:48:59 »
Mijn rekenfout kan dodelijk zijn. Dit was echt gewoon keidom en kwam vooral door de stress omdat ik sneller moest zijn dan Nieky
klaar voor de strijd

Offline Army Stien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #347 Gepost op: 19-11-2021, 13:45:35 »
Stien: Erg slim gespeeld bij de luxeproef, ben je bang dat mensen je gaan zien als een groter target hierdoor? Waarom zouden ze je in het spel moeten laten?

Bedankt voor het compliment Dennis! Maar er zat ook wel echt geluk bij. Toen Brtdm en ik geswitcht werden wist ik niet zeker of ik nog burger was of dat ik weerwolf geworden was, dus ik moest daar meteen op de gok vanuit gaan dat brtdm een weerwolf was en mij tactiek daarop aanpassen.

En het bleek achteraf heel belangrijk, want de idol jacht is zoals iedereen wel is opgevallen volledig ingezet. Jennifer had gelukkig haar 10 supporters pas na middernacht compleet, want deel 2 van de idol clue maakte duidelijk dat we over deze opdracht 3 dagen moeten doen. Ik heb dus een dag voorsprong op Jennifer in deze jacht en ik kan de idol al bijna ruiken  ::love::.

Maar of dit mij gevaarlijk maakt?
Integendeel. Wouter, Niek en ik staan er waardeloos voor momenteel en we moeten opboksen tegen een verbond van 7.
Binnen die 7 zijn er duidelijke frontrunners aanwezig voor de winst van dit spel, en enkele volgers. Voor die volgers is het nog niet te laat, ze kunnen zeker nu ik een idol kan krijgen van deze gouden kans gebruik maken en een move maken tegen een van de gevaarlijkste spelers in hun verbond.

We are all ears in ieder geval  :D.

En als ze liever willen blijven afwachten met z'n allen, zullen ze een heel gewaagde gok moeten nemen. Als ik de idol te pakken krijg, kan ik mezelf redden, of ik kan Wouter redden, en de kans dat we juist gokken is 50%. De kans is dan dus 50% dat het spel eindigt voor een van die 7 en ik betwijfel of het slim is om dat risico te nemen  ::jaja::.

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De Eilandraad
« Reactie #348 Gepost op: 19-11-2021, 14:49:19 »
Mijn loyaliteit ligt bij mensen die mij door dik en dun steunen en motiveren en die ook trouw bleven wanneer het moeilijk ging. Maar ik ben vooral trouw aan mezelf. En ik wil even benadrukken dat ik geen volger ben, als ik iemand opeens een verkeerde keuze vind maken of echt grof zijn dan stem ik ook daar op hoor, al is het een "bondgenoot".

Offline Army Stien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #349 Gepost op: 19-11-2021, 15:16:08 »
Je volgt de mensen die je door dik en dun steunen toch?
Of volgen zij jou?

Offline Jennifer (Survivor)

  • Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #350 Gepost op: 19-11-2021, 18:01:15 »
Jennifer: Hoeveel idols denk je nog te gaan vinden?
Geen idee. Hoeveel Idols zitten er nog in het spel, Dennis?

Mijzelf niet meegerekend natuurlijk. ::blond::
Does not give a single fuck about you.

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De Eilandraad
« Reactie #351 Gepost op: 19-11-2021, 18:26:00 »
Spacycolours: Jij bent openlijk erg close met Jennifer, denk je dat mensen dit zien als een bedreiging?
Ik denk dat Jennifer zelf vooral een bedreiging voor me is. Ook al zijn we vanaf de start van het spel al erg close, vrees ik dat vroeg of laat één van ons twee de ander een mes in het rug zal gaan steken... :-X

Maar mensen zullen ons samen ongetwijfeld als een bedreiging zien. Ik zou me zelfs beledigd voelen als dat niet zo was. Maar ik denk dat de mensen die aan onze kant staan ons kunnen vertrouwen, en weten dat ze ons beter te vriend kunnen blijven houden dan zich tegen ons te keren.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Eilandraad
« Reactie #352 Gepost op: 19-11-2021, 23:49:18 »
Nieky: Gefeliciteerd met immuniteit! Denk je dat je het nodig had?

Dat denk ik wel ja. Stien, Wouter en ik zijn duidelijk in de minderheid. Dus dan is immuniteit altijd welkom. Ik ben benieuwd wat deze eilandraad gaat brengen en of mensen graag willen winnen of vriendjes willen blijven  ::jaja::
You'll never walk alone

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: De Eilandraad
« Reactie #353 Gepost op: 20-11-2021, 17:15:20 »
Brtdm: Welke speler zou volgens jou de grootste bedreiging zijn in deze fase van het spel?

Ik denk dat Spacy best een bedreiging kan gaan vormen. Hij wint zo nu en dan en met nog 2 account staat hij er er uitstekend voor. Bovendien is al eens gebleken dat hij in staat is om informatie voor iedereen te verbergen.

Nu maar hopen dat hij geen bedreiging voor mij persoonlijk is.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline B&W

  • Forumlid
Re: De Eilandraad
« Reactie #354 Gepost op: 20-11-2021, 17:34:17 »
B&W: Heb je een uitgedachte strategie om naar het einde van het spel te komen?
Ja en nee.
Ik probeer het spel op een strategische manier te spelen. Dat is tot nu toe aardig goed gelukt, want ik zit er nog in met twee accounts :o
Wel bekijk ik het met de dag (en enkele dagen vooruit) en vind ik het belangrijk dat het spel spannend blijft. Ik heb daarom geen stappenplan om naar het eind te komen, maar ik weet wel wat ik in dit spel van Survivor wil bereiken ::jaja::

Offline Rik

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • het leven is voor mij gewoon ontzettend zwaar
Re: De Eilandraad
« Reactie #355 Gepost op: 20-11-2021, 17:42:14 »
Rik: Je hebt hele gesprekken met je maatje B&W, hoe zie je de komende eilandraden verlopen?
Hij is mijn beste maatje. Het is duidelijk dat deze feilloze power player het spel gaat winnen. Ik zie mijn eigen kansen steeds kleiner worden, want mijn heup begint onderhand erg pijn te doen. Zou er een scheurtje in zitten? >:(
Zzzzzzzzzzz

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #356 Gepost op: 20-11-2021, 20:47:35 »
Dag 29: Eilandraad #11 Umoja


And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: De Eilandraad
« Reactie #357 Gepost op: 20-11-2021, 20:58:28 »
Ja, ik had het wel een beetje verwacht. Ik had nog getwijfeld of ik er zelf zou uitstappen, omdat ik even een online pauze wilde inlassen. Maar gelukkig was dat niet nodig.  ::rofl:: ::ok::

Bedankt iedereen voor de leuke gesprekken en bedankt presentatoren voor de leuke opdrachten!  ::bravo::

 ::joehoe::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #358 Gepost op: 20-11-2021, 21:01:37 »
Je was een topkandidaat Brtdm  ::bravo::. Voor veel opschudding gezorgd en heel hard gegaan in de proeven ::ok::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Eilandraad
« Reactie #359 Gepost op: 20-11-2021, 21:02:57 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)