Auteur Topic: De Eilandraad  (gelezen 12881 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
De Eilandraad
« Gepost op: 9-09-2021, 21:07:41 »
De Eilandraad



Hier zullen al jullie eilandraden plaatsvinden. Jullie lopen binnen met een toorts met vuur. Vuur representeert je leven in dit spel. Als je vuur weg is, dan ben jij dat ook.

In dit topic zijn we alleen bezig met de eilandraden. Andere posts dus niet toegestaan. Er zullen wel twee eilandraden tegelijk bezig zijn maar de kampen kunnen niet interacten.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #1 Gepost op: 9-09-2021, 21:08:42 »
Dag 3: Eilandraad #1.1 Moto



Welkom Moto bij de Eilandraad. Bij de eilandraad worden de acties die je hebt ondernomen verantwoord. Dus voordat jullie je stem gaan uitbrengen, heb ik nog wat vragen voor jullie.


 

Jungmoon: Waarom denk je dat deze specifieke kandidaten in het vuur kamp gekomen zijn?
Spacycolours: Beide proeven verloren, wat is er nodig om volgende week wel een proef te winnen?
Denzel: Hoe is het kampleven van Moto op dit moment?
Bjorrn: Denk je dat de tribal wars twist veel effect gaat hebben op het spel? En op welke manier is dat belangrijk voor jullie kamp?
Gijs: Wie was volgens jou bij de proeven de zwakke schakel in jullie kamp?
Aurynn: Waar ga jij je stem op baseren?
Jennifer: Je hebt toegegeven wel een oogje te hebben op Bjorrn, is er sprake van een beginnende showmance?
Sanmol: Heb je al veel vrienden gemaakt in het kamp?

Regels stemmen:
- Gestemd=Gestemd. Je kan je stem niet veranderen als die eenmaal gegeven is.
- Je stemt voor de deadline door middel van een pm naar Lucy en D*N, ben je te laat of stem je niet, dan stem je automatisch op jezelf. Hetzelfde geldt voor het beantwoorden van je eilandraad vraag.
- De spelleiding zal een bevestiging geven dat je stem is ontvangen (zelfde voor idol inzetten). Stem je heel kort voor de deadline, dan is het je eigen verantwoordelijkheid dat je stem aankomt.
- Bij een gelijke stand wordt er eerst gekeken naar de verkregen stemmen op voorgaande eilandraden. Is het dan nog steeds gelijk dan volgt er een tie-breaker.
- Je kan een hidden immunity idol inzetten wanneer je maar wilt, tot de deadline. Deze mag je zowel op jezelf als op iemand anders spelen. Alle stemmen voor die persoon gelden dan niet meer en de persoon met het op één na hoogste aantal stemmen verlaat het spel.
- Wanneer je bent weggestemd, heb je geen contact meer met deelnemers nog in het spel over spelgerelateerde zaken.

Er kan op iedereen gestemd worden,
Deadline: Zaterdag 11 september 20:00

***Dit topic is alleen voor het beantwoorden van de eilandraadvragen. Dus graag geen andere berichten. Mensen die niet in het spel zitten worden verzocht hier niet te posten!***
« Laatst bewerkt op: 10-09-2021, 23:24:17 door Lucy »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De Eilandraad
« Reactie #2 Gepost op: 9-09-2021, 21:10:40 »
Dag 3: Eilandraad #1.2 Ardhi



Welkom Ardhi bij de Eilandraad. Bij de eilandraad worden de acties die je hebt ondernomen verantwoord. Dus voordat jullie je stem gaan uitbrengen, heb ik nog wat vragen voor jullie.


 

Okwonko: Is het een voordeel of een nadeel om de oudste te zijn? Waarom?
Brtdm: Heb je het gevoel dat anderen net zoveel bijgedragen hebben aan de opdrachten als jij?
Erica: Waarom ben jij waardevol voor het kamp?
Mrchipie: Hoe is het leven op Ardhi Beach?
Stien: Wat neem jij mee uit jouw eerdere ervaringen?
Ricardo: Denk je dat er al naar Hidden Immunity Idols gezocht wordt op jullie eiland?
Rik: Hoe anders is dit seizoen van Survivor tot nu toe dan jouw vorige deelname?
Belg: Waar ga jij je stem op baseren?

Regels stemmen:
- Gestemd=Gestemd. Je kan je stem niet veranderen als die eenmaal gegeven is.
- Je stemt voor de deadline door middel van een pm naar Lucy en D*N, ben je te laat of stem je niet, dan stem je automatisch op jezelf. Hetzelfde geldt voor het beantwoorden van je eilandraad vraag.
- De spelleiding zal een bevestiging geven dat je stem is ontvangen (zelfde voor idol inzetten). Stem je heel kort voor de deadline, dan is het je eigen verantwoordelijkheid dat je stem aankomt.
- Bij een gelijke stand wordt er eerst gekeken naar de verkregen stemmen op voorgaande eilandraden. Is het dan nog steeds gelijk dan volgt er een tie-breaker.
- Je kan een hidden immunity idol inzetten wanneer je maar wilt, tot de deadline. Deze mag je zowel op jezelf als op iemand anders spelen. Alle stemmen voor die persoon gelden dan niet meer en de persoon met het op één na hoogste aantal stemmen verlaat het spel.
- Wanneer je bent weggestemd, heb je geen contact meer met deelnemers nog in het spel over spelgerelateerde zaken.

Er kan op iedereen gestemd worden,
Deadline: Zaterdag 11 september 20:00

***Dit topic is alleen voor het beantwoorden van de eilandraadvragen. Dus graag geen andere berichten. Mensen die niet in het spel zitten worden verzocht hier niet te posten!***
« Laatst bewerkt op: 10-09-2021, 23:24:47 door Lucy »
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: De Eilandraad
« Reactie #3 Gepost op: 9-09-2021, 21:35:51 »
Brtdm: Heb je het gevoel dat anderen net zoveel bijgedragen hebben aan de opdrachten als jij?

Nee, maar dat is ook niet erg. Ik denk dat iedereen goed heeft meegedacht en dat is het belangrijkste. Het is ook onmogelijk om deze 2 opdrachten zo te verdelen dat iedereen even veel doet. Of überhaupt iets doet. Ik zou het juist heel naar hebben gevonden als er 8 mensen allemaal veel input wilden leveren, dat zou alleen maar chaos veroorzaken.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Eilandraad
« Reactie #4 Gepost op: 9-09-2021, 21:51:23 »
Citaat van: D*N
Sanmol: Heb je al veel vrienden gemaakt in het kamp?

Tijdens de immuniteitsproef heb ik mijn kampsleden beter leren kennen. Ik vind dat we al aardig met elkaar gebonden hebben. Desondanks, dat we niet het gewenste resultaat hebben behaald, ben ik wel heel trots op wat wij hebben neergezet.

Online Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: De Eilandraad
« Reactie #5 Gepost op: 9-09-2021, 21:58:08 »
Citaat
Aurynn: Waar ga jij je stem op baseren?
Er is nog zo weinig om je stem op te baseren. Ik ga het baseren op degeen van wie ik verwacht dat die het minst het goede teamgevoel koestert zoals wij in Team Moto wel ervaren. Ondanks ons verlies sta ik nog steeds achter onze mooie vlag en wat we hebben bereikt. Ik denk dat dit teamgevoel ons door deze tegenslag heenslaat.
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline Erica_love

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Erica Natuurlijk!
Re: De Eilandraad
« Reactie #6 Gepost op: 9-09-2021, 22:12:47 »

Erica: Waarom ben jij waardevol voor het kamp?



naast dat ik uiteraard alles weet van de planten op dit eiland, ben ik ook heel goed in puzzeltjes oplossen. hoe moeilijker hoe beter zeg ik altijd! Ik kan me goed voorstellen dat ik nu nog niet zo ben opgevallen in de opdrachten, maar mijn specialiteit zit niet in het ontwerpen of bedenken van dingen. Mocht er komende week een lastige puzzel voorbij komen, dan zal ik het team tonen wat ik waard ben  ::joehoe::
Oost West, Thuis Best

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De Eilandraad
« Reactie #7 Gepost op: 9-09-2021, 22:20:10 »
Oei, ik had niet verwacht dat we hier nu al zouden staan. :(

Spacycolours: Beide proeven verloren, wat is er nodig om volgende week wel een proef te winnen?
Een betere planning en taakverdeling zou al helpen. Het verliep nu een beetje rommelig, ook omdat niet iedereen actief kon zijn en het niet duidelijk was wie wat ging doen. Uiteindelijk ben ik best trots op wat we hebben gemaakt en teleurgesteld in de uitslag. We zullen de volgende keer dus nog meer als team moeten werken en laten zien wat we waard zijn!
Sky might be falling but remember you can fly

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: De Eilandraad
« Reactie #8 Gepost op: 9-09-2021, 22:23:15 »
Mrchipie: Hoe is het leven op Ardhi Beach?

gezellig! Leuke groep! Mooi eiland en gelukkig hebben we wat te eten. We hebben met zn alle een goed slaap onderkomen gebouwd! het gaat super dus, alleen de verveling is af en toe een beetje stom af en toe, maar ja. Ik voel me goed en daar gaat het om ::trots::
chipsverslaafde <3

Offline Army Stien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #9 Gepost op: 9-09-2021, 22:43:25 »
Stien: Wat neem jij mee uit jouw eerdere ervaringen?

Hoi Lucy,

Ik baal dat we hier zijn. Ik vond ons kamp goed samenwerken en vond onze inzendingen heel goed. Ik ben ook heel trots op brtdm dat hij zo'n mooie vlag heeft kunnen maken. Maar immuniteit was misschien wat fijner geweest...

Ik neem aan dat je doelt op mijn ervaringen uit het leger?
Voor de mensen die het niet weten, ik heb voor zolang als ik me herinner gevochten in het leger voor ons vaderland. En wat ik vooral zo moeilijk vind is dat we nu zelf iemand uit ons team moesten verbannen. Vroeger deed de vijand dat, en gaven we alles om elkaar te beschermen.. dus het gaat even wennen zijn, en ik hou er niet van...
Maar we komen hier vast sterker uit!

Offline Jungmoon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kind van god ✝️
Re: De Eilandraad
« Reactie #10 Gepost op: 9-09-2021, 22:47:22 »
Jungmoon: Waarom denk je dat deze specifieke kandidaten in het vuur kamp gekomen zijn?

Dit kamp is gebrand om alle proeven te winnen. Door onze doorzettingsvermogen zullen we zeker en vast de volgende proeven gaan winnen.

Offline Okwonko

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Turn your wounds into wisdom
Re: De Eilandraad
« Reactie #11 Gepost op: 9-09-2021, 22:53:08 »
Okwonko: Is het een voordeel of een nadeel om de oudste te zijn? Waarom?

Het moment dat je je ergens te oud voor voelt, moet je het juist gaan doen! (Deland)

Leeftijd zou geen issue moeten zijn. Ik ben wie ik ben en ik ben een tikkeltje bejaard. Door mijn levenservaring kan ik goed de rust bewaren en de boel overzien. Bovendien werkt mijn lijf een stuk beter dan dat van Rik. Hij kan geen kokosnoot verzamelen met zijn rugpijn  ::ohno::
In het niet weten van sommige dingen ligt een groot stuk wijsheid (Hugo de Groot)

Offline Jennifer (Survivor)

  • Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #12 Gepost op: 9-09-2021, 23:37:38 »
Jennifer: Je hebt toegegeven wel een oogje te hebben op Bjorrn, is er sprake van een beginnende showmance?
Ugh, nee. Veel te gewoontjes. ::slaap::

Die blondine uit het Waterkamp tho, die mag best met mijn tangens spelen. ::blond::
Does not give a single fuck about you.

Offline Gijs Survivor

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #13 Gepost op: 10-09-2021, 00:08:55 »
Gijs: Wie was volgens jou bij de proeven de zwakke schakel in jullie kamp?
[/center]
Nou er waren mensen bij die vooral bezig waren in het kamp of eten zoeken, Iedereen deed wel iets of kwam wel met een idee. Maar als ik een naam moet zeggen dan is dat Aurynn, Omdat hij onze coole slaaphut heeft gemaakt ::bravo::

Offline belg

  • Forumlid
Re: De Eilandraad
« Reactie #14 Gepost op: 10-09-2021, 09:08:01 »
Belg: Waar ga jij je stem op baseren?

Ik ga rekening houden met de inzet tijdens de proeven én het potentieel van iedereen. Want je moet ook denken aan de komende groepsopdrachten. Wie is er bijvoorbeeld sterk in puzzels, wie is er een strategisch genie, wie beschikt over een ruime algemene kennis, ... Er is (helaas) niemand die overduidelijk het minst scoort op deze criteria. Mijn uiteindelijke stem kan dus nog wat gestuurd worden door de sociale gesprekjes, maar bovenstaande criteria blijven wel mijn leidraad.

Offline Rik

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • het leven is voor mij gewoon ontzettend zwaar
Re: De Eilandraad
« Reactie #15 Gepost op: 10-09-2021, 17:01:13 »
Rik: Hoe anders is dit seizoen van Survivor tot nu toe dan jouw vorige deelname?
Net wat hogere temperaturen, net wat minder dronkelappen, hosts met net wat meer ervaring, net wat partijdigere juryleden, een net wat ouder lichaam (8 jaar) en net wat fanatiekere kampgenoten. Maar de rode draad is hetzelfde, het is immers hetzelfde spel.
Zzzzzzzzzzz

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De Eilandraad
« Reactie #16 Gepost op: 10-09-2021, 17:49:36 »
Mag er al worden gestemd? Of moet eerst iedereen hun vraag beantwoord hebben?
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #17 Gepost op: 10-09-2021, 18:09:35 »
Bjorrn: Denk je dat de tribal wars twist veel effect gaat hebben op het spel? En op welke manier is dat belangrijk voor jullie kamp?

Ik vind het wel een interessante twist dat er 4 kampen zijn maar dat de immuniteitsproeven toch 1 tegen 1 zijn. Zeker als de luxeproef een kamp de keuze geeft om zijn of haar tegenstander te kiezen.
Voor nu is die op aarde gevallen, en het ligt ergens misschien voor de hand dat zij ons kiezen omdat zij ons op basis van de eerste proeven de zwakste vonden.
Tegelijkertijd zijn de proeven elke week wat anders, en ik zelf ben bijvoorbeeld echt niet creatief, maar wel goed in andere dingen, zoals puzzels. Dus resultaat in 1 week is niet representatief wat dat betreft.

Maar om je vraag te beantwoorden, ik denk niet dat het voor ons kamp heel belangrijk is. Wij zullen gewoon alles geven tegen welk kamp we ook strijden. En pas als we een luxe proef winnen, wordt het interessant om te ondervinden hoe wij hiermee omgaan.

Voor nu gaat deze stemming er voor mij om om een sterker kamp te creëren waar andere kampen bang voor zijn. Mijns inziens is activiteit in de proeven en iedereens potentie in de komende proeven van belang, dus daar ga ik mijn stem op baseren. Wie zal er waarschijnlijk de minst actieve bijdrage aan leveren om ons kamp proeven te laten winnen?
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #18 Gepost op: 10-09-2021, 18:31:40 »
Ricardo: Denk je dat er al naar Hidden Immunity Idols gezocht wordt op jullie eiland?

Dat weet ik niet zo goed. Ik weet wel dat er andere spelletjes gespeeld worden.
Så hva gjør vi nå?

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De Eilandraad
« Reactie #19 Gepost op: 10-09-2021, 22:25:46 »
Mag er al worden gestemd? Of moet eerst iedereen hun vraag beantwoord hebben?

Dat mag, maar alleen binnen je eigen Eilandraad ::jaja::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!