Auteur Topic: [Aflevering 6] Immuniteitsproef: Eitje  (gelezen 3200 keer)

Offline Juma

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Current status: Dancing
Re: [Aflevering 6] Immuniteitsproef: Eitje
« Reactie #120 Gepost op: 14-10-2021, 19:56:44 »
Volgens mij heeft er nooit een putyourHANSup! een eitje gehad hoor. Alleen een Hans alleen die is hier niet geweest. ???
D-A-N-C-E

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Aflevering 6] Immuniteitsproef: Eitje
« Reactie #121 Gepost op: 14-10-2021, 19:57:54 »
Bah, zo'n oud ei hoef ik niet meer hoor. Je mag hem terug hebben Hans, vangen!

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [Aflevering 6] Immuniteitsproef: Eitje
« Reactie #122 Gepost op: 14-10-2021, 19:59:41 »
Ik geef het ei van Lucht aan Sphinx

Sky might be falling but remember you can fly

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Aflevering 6] Immuniteitsproef: Eitje
« Reactie #123 Gepost op: 14-10-2021, 20:21:22 »
Volgens mij heeft er nooit een putyourHANSup! een eitje gehad hoor. Alleen een Hans alleen die is hier niet geweest. ???

Ja, een beetje respect naar Hans97 graag.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [Aflevering 6] Immuniteitsproef: Eitje
« Reactie #124 Gepost op: 14-10-2021, 21:12:59 »
Uitslag
Zoals jullie allemaal kunnen zien, is de uitslag van de immuniteitsproef bekend.
In de battle tussen Vuur en Aarde waren de scores als volgt:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Wat betreft de battle tussen Water en Lucht zijn er enkele protesten ingediend. De uitslag wordt later vanavond of morgenochtend geplaatst aangezien D*N nu aan het werk is en ik niet alleen over protesten kan beslissen.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [Aflevering 6] Immuniteitsproef: Eitje
« Reactie #125 Gepost op: 14-10-2021, 22:18:38 »
Er zijn zoals gezegd een aantal protesten ingediend. Ik heb D*N gesproken en dit is ons oordeel:

  • Er is door een speler bewijs naar ons gestuurd in de vorm van een screenshot waaruit blijkt dat Brent contact heeft opgenomen met Bjorn, die niet in zijn kamp zit. Dit is niet de bedoeling, maar heeft geen invloed gehad op de uitslag en bij eerdere overtredingen van deze (algemeen geldende) regel zijn er ook geen consequenties geweest. Daarom hebben wij besloten Brent een officiële waarschuwing te geven. Laat dit een reminder voor iedereen zijn dat je alleen contact hebt met de spelers uit je eigen kamp. In het vervolg kunnen aan het overtreden van deze regel wel consequenties verbonden worden, zoals een zwarte stem.
  • Kamp water heeft daarnaast een protest ingediend wegens het gebruikmaken van schaduwaccounts uit Mol Online. Dit is verboden, want er is tijdens Mol Online duidelijk tegen de deelnemers gezegd dat er met die accounts alleen in het topic van die gemaskerde opdracht gepost mocht worden. Andere spelers hebben gevraagd of dit mocht en toen hebben we nee gezegd. Dit betekent dat BroccoLieverdje uit de ketting van lucht wordt gehaald
  • Tot slot heeft Kamp water geprotesteerd omdat er gebruikgemaakt is van afvallers. Er is inderdaad een algemeen geldende regel dat afvallers niet met spelers over spelgerelateerde zaken mogen praten. Dat gaat echter over het spel Survivor (complotten, idols, leugens, etc.) en niet over meewerken aan een opdracht waar forummers bij betrokken mogen worden. Dit protest wijzen wij dus af.

Dat betekent dat de uitslag als volgt is:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] Immuniteitsproef: Eitje
« Reactie #126 Gepost op: 14-10-2021, 23:03:24 »
Allereerst wil ik zeggen dat het me gelukkig stemt dat de hosts een weloverwogen beslissing hebben genomen. Ik ben evenzo gelukkig dat het ons als underdog gelukt is om een verdoken populariteitswedstrijd te winnen tegen een sterke oude garde. Het is mij een paar maanden geleden niet gelukt in Sequester, maar daarom voelt het wel dubbel zo goed aan op dit moment. Ik bied dan ook mijn welgemeende excuses aan, mijn ambitie en doorzettingsvermogen waren in deze opdracht zeer hoog en dat heeft me een terechte waarschuwing opgeleverd.

Je kent het wel, soms denk je dat er iemand in je team zit terwijl het toch niet zo blijkt te zijn. Niets is wat het lijkt. ::vergroot::
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE