Auteur Topic: [Aflevering 10] Immuniteitsproef: De Beste  (gelezen 1049 keer)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Aflevering 10] Immuniteitsproef: De Beste
« Reactie #20 Gepost op: 9-11-2021, 23:03:26 »
Goed gedaan Spacy  ::ok::
You'll never walk alone

Online Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 10] Immuniteitsproef: De Beste
« Reactie #21 Gepost op: 9-11-2021, 23:09:34 »
Gefeliciteerd Spacy!
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [Aflevering 10] Immuniteitsproef: De Beste
« Reactie #22 Gepost op: 9-11-2021, 23:21:04 »
Gaaf! Dank jullie wel! ::bravo:: ::cheerleader::

Ik ben heel benieuwd naar alle inzendingen! ;D
Sky might be falling but remember you can fly

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 10] Immuniteitsproef: De Beste
« Reactie #23 Gepost op: 9-11-2021, 23:26:33 »
ik ook :)

Proficiat SPacy
klaar voor de strijd

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Aflevering 10] Immuniteitsproef: De Beste
« Reactie #24 Gepost op: 9-11-2021, 23:39:47 »
Ik ben ook benieuwd ja.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [Aflevering 10] Immuniteitsproef: De Beste
« Reactie #25 Gepost op: 10-11-2021, 09:59:07 »
Hier zijn nog jullie inzendingen:

Beste quote op Realitynet:

Molfreak Arno:
Libanon: Ik zou dit nummer omschrijven als seks zonder orgasme

Jennifer:
"Ik besef het nu pas, broccoli is eigenlijk gewoon een bosje bomen" - WouterV, 2021

Wouterv:


Brtdm:
Beste Rat, Als jij nou op vakantie zou gaan (voor een paar jaar) in plaats van OOK op instagram afgaan zou mijn leven een stuk makkelijker worden. Respect, Rick

SpacyColours:


Nieky:
Bier

Bier

Bier

Bier

Wouter in een poging om te spammen bij wimdo  ::rofl::

Okwonko:
hamster heeft stiekem een bomgordel om ::)

In de context van dat spel/die week en survivor moet dat gewoon de beste zijn  ;D

Rik:
*For all our benefit even in spoilertags:*
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

B&W:
Ik heb gehoord van mijn tante die bij IDTV werkt dat dit de 10 kandidaten zijn:

Niet kijken als je het niet wilt weten! 100% confirmed!
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Het schijnt ook dat mochten ze op social media wat hebben geplaatst in de tijd van mogelijke opnames, AVROTROS werknemers dat hebben overgenomen om zo al het speurwerk van de molloten te niet te kunnen doen.

Sanmol:
In 2014 voelde Lukie4 de behoefte om deze grote boodschap door te geven:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ranking voor dit onderdeel:
SpacyColours
Nieky
Brtdm
Wouter
Molfreak Arno
Jennifer
B&W
Sanmol
Rik
Okwonko

Beste meme die bij Survivor zou passen:

Molfreak Arno:


Jennifer:
Putyourhansup die er met het ei vandoor gaat.

Wouterv:
de gemiddelde afvaller van dit seizoen:


Brtdm:


SpacyColours:


Nieky:


Okwonko:


Rik:
Ik wanneer Stien weer eens ruzie heeft met een kampgenoot


B&W:


Sanmol:
Bjornn elke proef met kamp Moto:


Ranking voor dit onderdeel:
Sanmol
Brtdm
SpacyColours
Okwonko
BW
Nieky
Wouter
Arno
Rik
Jennifer
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [Aflevering 10] Immuniteitsproef: De Beste
« Reactie #26 Gepost op: 10-11-2021, 10:03:02 »
Beste Survivor locatie voor seizoen 6:

Molfreak Arno:
Deadman caye (belize)

Jennifer:
Îles du Salut (Frans Guyana) - een Franse eilandengroep voor de kust van Frans-Guyana. Die bestaat uit drie eilanden, Île Royale, Île Saint-Joseph en het kleinste maar het bekendste Île du Diable (Duivelseiland). Onder het regime van Napoleon III werden er op Duivelseiland politieke gevangenen vastgezet, en tot aan 1938 werd dit gevangeniseiland nog als zodanig gebruikt. Hoe wreed het er destijds aan toe ging is te zien in de film Papillon. Inmiddels is het eiland al geruime tijd verlaten.

Wouterv:
Een onherbergzaam gebied




met beperkte voedselbronnen





kandidaten zullen strijden om mogelijkheden om zelf voedsel en kruiden  en beschutting te planten.

Dit is survivor: Mijn Achtertuin

Brtdm:
Tonga



SpacyColours:


Beste Survivors van seizoen 6,

Welkom op het eiland Mykines. Dit eiland staat bekend als dé plek om Papegaaiduikers te spotten. Daarnaast is niets zo veranderlijk en wisselvallig als het weer op de Faeröer eilanden. Het ene moment is het zonnig, een paar minuten later zit je in een fikse mistbank of regenbui.

Overleven op dit eiland is geen makkie. Naast de koude wind en woeste golven, is er ook constant muziek te horen die in meer of mindere mate met het weer te maken heeft. Heel vaak zit hier ook gewoon Pokémonmuziek tussen, dus wees daar op voorbereid. Naast papegaaiduikers is het hier qua fauna een beetje beperkt, vooral na het recente uitsterven van de lama op dit eiland. Wel lopen er genoeg schaaapen, die meeelk geven waarmee jullie kaaas kunnen maken. Ook groeit hier een speciale druif, die jullie zouden kunnen verwerken tot een glaasje Bubbels. Tot slot; waar jullie vooral voor moeten oppassen, is de mol, die zich hier ergens schuil houdt en jullie zal proberen te gaan saboteren. Succes!


Nieky:

Urk! Probeer daar maar eens te overleven  ;D

Okwonko:
We hebben al een tropisch eiland gehad, Afrika gehad en een koude omgeving gehad. Het lijkt mij wel leuk om een keer écht wat anders te doen. Daarom gaat het volgende seizoen van Survivor naar.....



De Acatenango vulkaan. Wat is er nou intenser dan op 3km hoogte, met zuurstoftekort moeten overleven. De proeven zullen extra intens worden en er groeit bijzonder weinig bovenop de vulkaan. Als klap op de vuurpijl heb je een prachtig uitzicht op de nabijgelegen actieve Fuego vulkaan die je regelmatig zult horen rommelen.

Rik:

De Solomoneilanden
Nog op zoek naar een onbewoond eiland? Gelukkig zijn het er genoeg. Voor het zesde seizoen van Survivor op Realitynet reizen de deelnemers af naar de Solomoneilanden, bekend om de uitgebreide biodiversiteit. Het eiland heeft een grote biodiversiteit en een rijke onderwaterwereld. Kunnen de deelnemers zich bewijzen in deze perfecte Robinsonlocatie? Je ziet het in Survivor: Solomon Islands.

B&W:

Machu picchu, Peru
Voor het eerst in de geschiedenis van Survivor op Realitynet gaan de deelnemers overleven in de eeuwenoude Incastad Machu Picchu. In deze bijzondere omgeving zullen te maken krijgen met ijle lucht en wordt het lastiger dan ooit om voedsel te vinden. Gaan ze het overleven? Je ziet het in Survivor: The Abandoned City.

Sanmol:
Één van de mooiste Afrikaanse plekjes op aarde is Zanzibar, Tanzania. Deze staat heeft zowel altijd een sub-tropisch klimaat wat het uitermate geschikt maakt voor het filmen van een seizoen van Survivor. Laat die kandidaten maar zweten en verhongeren >:D. Zelf ben ik hier vorig jaar ook op vakantie geweest en dus bij deze nog even een vakantie kiekje:

P.s Hier sta ik op de foto met Lucy en D*N.


Ranking voor dit onderdeel:
Wouterv
Nieky
SpacyColours
B&W
Okwonko
Rik
Jennifer
Sanmol
Brtdm
Molfreak Arno

Beste finale outfit:

Molfreak Arno:


Jennifer:

Deze moderne Masaï-kleding! Zo schattig! ::love::

Wouterv:




Brtdm:


SpacyColours:


I'm hearing only bad news... on radio Africa...

Dat Afrika een prachtig continent is, dat hebben we wel weer kunnen zien. Maar helaas blijven er ook enkele hardnekkige problemen waar we niet onze ogen voor moeten sluiten. In het kader van awareness, zullen drie van deze problemen nog eens worden belicht in de finalekleding van deze Survivor-editie op RN. Elke finalist zal een thema onder de aandacht brengen. Laten we eens gaan kijken welke drie kledingstukken zij zullen gaan dragen! ::bravo::

Spoiler: Kledingstuk 1 (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler: Kledingstuk 2 (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler: Kledingstuk 3 (klik om te tonen/verbergen)

Nieky:


Outfit afhankelijk van je oorspronkelijke tribe

Okwonko:
Voor de dames:


Voor de heren:


Beetje in Survivor-sferen blijven

Rik:


B&W:


Sanmol:

Na dat ik eindelijk de finale heb gehaald heb ik maar een outfit gemaakt van al het spul dat te vinden was op dit eiland. Zie ik er niet beeldig uit? Oh, dat horloge uhm.. dat heb ik gestolen van Hans, daarom was ie vaak niet op tijd :P

Ranking voor dit onderdeel:
Sanmol
Okwonko
Nieky
Wouter
BW
Arno
Jennifer
Spacy
Brtdm
Rik
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [Aflevering 10] Immuniteitsproef: De Beste
« Reactie #27 Gepost op: 10-11-2021, 10:03:38 »
Beste poging tot strategisch spelen:

Molfreak Arno:
Molfreak Arno zijn joker moment in sequester  waar hij opeens loog tegen iedereen om zo Brent eruit te spelen. Hij ontpopte zich van lieverd naar de duivel.

Jennifer:
Met mijn twee "boezem"-vrienden krijg ik alles voor elkaar. ::blond::

Wouterv:


Brtdm:
Mensen op je schaduwaccount laten stemmen, terwijl je al weet dat ze niet meewillen. Daardoor zorgen dat je volledig onderschat wordt en niemand nog denkt dat je voor de winst meespeelt.

SpacyColours:
Mijn schaduwaccount inzetten in deze opdracht om expres voor de hand liggende antwoorden in te sturen in de hoop dat anderen dezelfde kozen en daarmee buitenspel worden gezet.



Nieky:
Gefeliciteerd met jullie finaleplekken, Nieky, Bjorrn en B&W! ::bravo::

Mooie poging om wouterv nog te laten flippen  :)

Okwonko:
Dat moet dit seizoen Brtdm zijn die in kamp aarde 2 accounts bleek te hebben en na aflevering 1 flipte en de kant van Stien, Okwonko en Rik koos, terwijl hij hen gewoon had kunnen wegstemmen omdat ze niet wisten dat de account van Erica van hem was. Later flipte hij terug, en toen lukte het niet vanwege een idol van Rik. Leuke poging tot strategisch spelen met bijbehorende pm

Citaat van: Erica_Love
ik wil ook nog graag even door en vind jullie allemaal veel te gezellig. Ik stel voor om op Ricardo te gaan, die is denk ik iets fanatieker bezig met zijn schaduw dan met dit kamp. Hij denkt natuurlijk dat hij hartstikke veilig kan meeliften en waant zich al in de volgende ronde want:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

lieve groet,
Erica

Rik:
*Spoilers voor Survivor Marquesas*
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

B&W:
*Spoilers voor Survivor Micronesia*
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Sanmol:


Ranking voor dit onderdeel:
Brtdm
Nieky
SpacyColours
Okwonko
Wouter
Sanmol
Molfreak Arno
B&W
Rik
Jennifer

Beste Survivor maaltijd:

Molfreak Arno:


Jennifer:
Gekleurde visjes, er zijn er nog genoeg!

Wouterv:
Aangezien we in Afrika zitten, een lekker broodje aap



Brtdm:


SpacyColours:


The Umoja Meal!

Hier op tafel staat de volledige samenstelling van een heerlijke Umoja-maaltijd. Umoja betekent "eenheid", en dus zul je proeven dat elk onderdeel van deze maaltijd wel te maken heeft met één van de deelnemers!

Niequiche - Je vergist je van te voren altijd in hoe moeilijk hij weg is te krijgen
Rggbrd - In de tijd dat je op een vlot staat, kan je er toch al gauw zo'n 4 van eten
Okwonkokosbrood - Voelt zich helemaal thuis in de regio
BN-W - Lijkt onschuldig en je vergat dat hij bestond
Croissanmol - Because if you cross Sanmol, he will have you for breakfast
Stiener Schnitzel - Gemaakt met Oostenrijkse pünktlichkeit
Arnootmuskaat - Neem er niet te veel van, want dan ga je hallucineren
Jenniferwtensoep - Zo verleidelijk, maar pas op dat je je lippen niet aan haar brandt
Rikswortel - Diep geworteld aan het spel, zelfs een meerderheid krijgt hem niet weg
Spacylaas - Zorgt altijd voor een goede sfeer!
WouterVeenbessen - Want ja, die bestaan ook
Jus B'jorrn-range - Pas op dat hij je niet achterlaat met een zure smaak!

Nieky:


Okwonko:


Nog goed voor het milieu ook!

Rik:
De zoute risotto van Rob Geus

B&W:


Sanmol:
9 van de 10 voedingskundigen aanbevelen deze maaltijd op een dagelijkse basis.

"Het zit bom vol voeding en maakt mij gelijk energiek!" - Gijs

"Nadat ik er twee van nam was ik gelijk een pot!" - Jennifer



Ranking voor dit onderdeel:
SpacyColours
Brtdm
Sanmol
Rik
Jennifer
Nieky
Molfreak Arno
Wouter
Okwonko
B&W

Beste immuniteitsketting:

Molfreak Arno:

meteen immuniteit en iets tegen de honger.

Jennifer:
Zwarte Immuniteitsketting - Maakt alle ingezette Idols in een Eilandraad ongeldig.

Wouterv:


Brtdm:


SpacyColours:


The Idol of Doom

Deze Idol wordt in het geheim uitgereikt aan de persoon die de eerste Immuniteitsproef na de samensmelting als slechtste heeft uitgevoerd. Deze Idol, die automatisch van toepassing is op de eerstvolgende Eilandraad, brengt diegene in een lastige positie. Als er in de Eilandraad namelijk een ànder persoon de meeste stemmen krijgt, slaat de vloek toe. Dan is die persoon met de meeste stemmen safe, en moet de Idolhouder naar huis. Oftewel, de Idolhouder kan alleen in het spel blijven door zelf de meeste stemmen te krijgen. Als dat gebeurt, dan is de Idolhouder safe en mag diegene zelf iemand aanwijzen die het spel dan moet verlaten. Daarna wordt de Idol ritueel verbrand.

Kortom, een potentieel machtig wapen, maar erg tricky om te gebruiken, dus of je hem wilt krijgen...?


Nieky:


Okwonko:


Deze ketting heet dus een Jeopardy necklace. Dat moet wel de beste immuniteitsketting zijn, want winnen met Jeopardy is qua proeven het hoogst haalbare in Survivor  :D. Daarnaast vind ik de sleutel en het slot ook symbolisch omdat je als je immuun bent veilig bent. Een slot houdt dingen ook veilig.  ::jaja::

Rik:


B&W:


Sanmol:

De immuniteitsketting is gebaseerd op het eiland waar we ons bevinden en als je goed kijkt kun je alle vier de elementen vinden  ::vergroot::

Ranking voor dit onderdeel:
Molfreak Arno
Sanmol
SpacyColours
Okwonko
Wouter
Brtdm
Nieky
Jennifer
B&W
Rik
« Laatst bewerkt op: 10-11-2021, 10:39:41 door Lucy »
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!