Auteur Topic: [TBP20] Kandidaten Biechten  (gelezen 2748 keer)

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [TBP20] Kandidaten Biechten
« Reactie #40 Gepost op: 16-11-2020, 17:20:14 »
Dit waren alle biechten. Bedankt voor deze leuke biechten!
Credits naar Jacco, want hij heeft alle biechten in één document bijgehouden waardoor het gemakkelijk was om ze hier neer te zetten!
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [TBP20] Kandidaten Biechten
« Reactie #41 Gepost op: 16-11-2020, 17:47:02 »
Ik snap nu al geen snars meer van wie met wie wanneer een bondje had.  ::rofl::

Ik had in ieder geval van voor aflevering 1 een bondje met Ricardo. In aflevering 1 kwamen daar D*N en Nys-Fan bij. Maar na aflevering 2 heb ik daar ook niet echt veel aandacht meer aan besteed.

Nog wel even een verduidelijking van dit:
Citaat van: D*N
Net als voormalig bondgenoot Brtdm die zegt "morgen eens rustig naar te kijken". Dat betekent óf dat hij echt nog niet was begonnen óf dat hij dus gewoon echt niet meer wil samenwerken. Sowieso wil hij niet uitwisselen dus ik vermoed dat onze samenwerking voorbij is jammer genoeg.
Ik had echt geen idee wat de opdracht was, maar ik kreeg van Nys door 'stuur deze zin door naar Vermoljoen en Jacco's', dus heb ik dat gedaan. Dag later zag ik inderdaad dat ik hierdoor boven D*N stond. Ik wilde nog best samenwerken, maar had na dit moment niet meer echt het gevoel alsof ik betrouwbaar over kwam.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [TBP20] Kandidaten Biechten
« Reactie #42 Gepost op: 16-11-2020, 18:32:39 »
Volgens mij heb ik mijn biecht van de zesde week niet langs zien komen?

De zesde week stond, zoals ik in mijn vorige biecht al aankondigde, in het teken van het wegspelen van Nys-Fan.

Met enerzijds een groepje Hillo-ViWiRu-Swifty en anderzijds een groepje Hillo-D*N-Swifty viel er genoeg te regelen om Nys-Fan/Wouterv weinig kans te geven.
Even terzijde: ViWiRu lijkt niet door te hebben dat Hillo en ik ook contact hebben met D*N, terwijl D*N het andersom natuurlijk allang snapt. Tip voor je volgende forumspel ViWiRu, nog net even gehaaider worden ;)

Bij het maken van de groepsindeling was het duidelijk dat 1 van ons vieren bij Nys-Fan en Wouterv in moest. En dat we dus snel met z'n vieren een indeling moesten dikdrukken. Natuurlijk mopperde Nys-Fan nog even, en liet hij bij de andere opdracht weten dat het kiezen van enveloppen om de groepsindeling te bepalen fijner was. Maar allez, ik zat bij de Vlaamse heren en moest daar de boel een beetje saboteren.
Een bar-opdracht. Daar is D*N natuurlijk heel goed in, met zijn vele connecties. Wouterv had het druk en werd nog ziek ook en Nys-Fan heeft niet zoveel banden met andere forummers. Hun quiz en sushi go bleken niet in trek, dus uiteindelijk heb ik als saboteur nog de meeste inzet getoond. Mij kunnen ze niet verwijten dat ze deze aanwijzing niet wonnen.

Bij Jeopardy mocht iedereen winnen behalve Nys-Fan of Wouter. Even leek het tussen Hillo, Nys-Fan en mij te gaan, maar toen kwam D*N op stoom en won hij met overmacht. Prima! Wij vieren al 2 aanwijzingen, en die andere 2 nog geen enkele.

En toen de escape-room. Met dank aan de enveloppen bleken Wouter en Nys-Fan toch weer in hetzelfde groepje te zitten, deze keer met Hillo.
Ik was knullig bezig, dus het was compleet aan mij te wijten dat wij langzamer waren. Maar op zich niet erg, met 1 aanwijzing zullen ze het sleutelwoord toch niet kunnen raden?
Er bleek nog een tweede escaperoom te zijn, met een twist. Even twijfelden we of Hillo wel zijn best moest doen om die te winnen, maar de spelleiders hadden de room echt te leuk gemaakt, dus dan moet je er ook voor gaan. En de twist bleek briljant, zeker deze aflevering: gaan we stemmen of gaan we naar de tijd kijken? Stemmen natuurlijk! Mocht iedereen toch het sleutelwoord vinden dan is het einde Nys-Fan ipv Swifty. Mochten Nys-Fan en Wouterv als enigen geen sleutelwoord vinden, dan is het waarschijnlijk de redding voor Wouterv.

Heerlijk die bondjes waar ik op kan vertrouwen. Ik ben nog steeds erg blij met de afspraak met D*N dat we elkaar pas in de finale gaan lastigvallen. En zowel ViWiRu als Hillo zijn betrouwbare bondgenoten tot dusverre.
Het contact met Wouter staat op een lager pitje. Hij vraagt me op wie ik ga stemmen, en ik zal hem eerlijk vertellen dat mijn stem naar Nys-Fan gaat.
Op naar de volgende week! Alle niet-bondgenoten zijn er dan wel uit, ik zal keuzes moeten maken...
Keep calm and eat chocolates!

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: [TBP20] Kandidaten Biechten
« Reactie #43 Gepost op: 16-11-2020, 18:38:01 »
''Even terzijde: ViWiRu lijkt niet door te hebben dat Hillo en ik ook contact hebben met D*N, terwijl D*N het andersom natuurlijk allang snapt. Tip voor je volgende forumspel ViWiRu, nog net even gehaaider worden ;) ''

En ook een tip voor jou! Ik had ook gewoon contact met D*N en ook zelfs met Nys-Fan  ;D
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [TBP20] Kandidaten Biechten
« Reactie #44 Gepost op: 16-11-2020, 18:54:59 »
Volgens mij heb ik mijn biecht van de zesde week niet langs zien komen?
Oh, dat klopt. Excuses!
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [TBP20] Kandidaten Biechten
« Reactie #45 Gepost op: 16-11-2020, 19:03:13 »
We zijn met Luchtmaniak en Brent wel echt twee leuke biechters supersnel kwijtgeraakt!  :\'(
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [TBP20] Kandidaten Biechten
« Reactie #46 Gepost op: 16-11-2020, 19:07:13 »
''Even terzijde: ViWiRu lijkt niet door te hebben dat Hillo en ik ook contact hebben met D*N, terwijl D*N het andersom natuurlijk allang snapt. Tip voor je volgende forumspel ViWiRu, nog net even gehaaider worden ;) ''

En ook een tip voor jou! Ik had ook gewoon contact met D*N en ook zelfs met Nys-Fan  ;D

Maar op dat moment nog niet met D*N ;D Nys-fan had ik wel door bij het kwartetten natuurlijk
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [TBP20] Kandidaten Biechten
« Reactie #47 Gepost op: 16-11-2020, 19:11:19 »
We zijn met Luchtmaniak en Brent wel echt twee leuke biechters supersnel kwijtgeraakt!  :\'(

ja dit!



Was weer erg leuk om alle biechten te lezen ::bravo::

Sorry LuchtManiak en Wouterv, ik moest op een gegeven moment wel oneerlijk zijn richting jullie ::sorry:: In week 1 kon ik niet anders dan kiezen tegen wie ik zou liegen. Wat betreft Wouter, het ging niet om jou maar om Nys-Fan. Ik baalde er wel van, want ik speel heel graag met je samen.
D*N, ik vond onze afspraak om elkaar niet lastig te vallen heel erg fijn :D Natuurlijk hielp het wederzijdse bondje met Hillo ook, maar deze afspraak was voor mij een vorm van samenwerken waarbij we vooral niet tegen elkaar zouden liegen, en elkaar vooruit konden helpen als we het allebei nodig hadden, zonder dat we alles deelden.
ViWiRu, ik vond de samenwerking vanaf het begin erg prettig. Supergoed gespeeld!
Hillo, stel nou toch dat ik je niet gered had in het begin... ;D Terechte winnaar, wat heb je het goed gedaan. Sterk in puzzelen en tactisch sterk ::bravo::
Keep calm and eat chocolates!

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: [TBP20] Kandidaten Biechten
« Reactie #48 Gepost op: 16-11-2020, 19:16:39 »
Nys-fan had ik wel door bij het kwartetten natuurlijk

Dat kwartetten was echt het meest verschrikkelijke moment uit het spel   ::rofl::

Twee personen die mij probeerde te overtuigen en ik maar hopen dat ik de trekker niet over hoefde te halen, wat natuurlijk precies wel gebeurde. 
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [TBP20] Kandidaten Biechten
« Reactie #49 Gepost op: 16-11-2020, 19:22:08 »
Gelukkig koos je goed ViWiRu ;D wat gaf nou uiteindelijk de doorslag?
Keep calm and eat chocolates!

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: [TBP20] Kandidaten Biechten
« Reactie #50 Gepost op: 16-11-2020, 19:32:07 »
Gelukkig koos je goed ViWiRu ;D wat gaf nou uiteindelijk de doorslag?

Ik had een mooi plan naar jou gestuurd, maar jij vond, logisch natuurlijk, iets wat niet helemaal klopte. Toen stuurde ik Nys-Fan ook een plan en hij was ook sceptisch, maar leek nog enigszins akkoord te gaan. Ons bondje bleef daarna nog gewoon doorgaan, dus het was de goede keuze.

Nys-Fan stuurde mij zelfs nog een interessante optie bij de stem eliminatie. Met wouterv en met Nys-Fan hadden we jou er gewoon uit kunnen spelen, maar ondanks dat ik wel van een tactisch spelletje hou, kon ik dat echt niet maken na al die weken. Ik wist vanuit beide kanten de precieze tijden van de online escape room, dus jij zou eruit zijn gegaan bij een gelijke stemming
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TBP20] Kandidaten Biechten
« Reactie #51 Gepost op: 16-11-2020, 19:33:36 »
Leuke biechten van iedereen!
Ik had volgens velen met Jan en alleman een bondje. Ik had netjes 3 bondjes, Brtdm voor het spel al was begonnen, Brent tijdens opdracht 1 en ViWiRu tijdens aflevering 1 omdat ik het tof vond dat een onbekender forumlid meedeed en ik niet wilde dat hij in aflevering 1 al de dupe werd van bondjes. Verder vind ik het stom dat die Dennis mijn eerlijk spel betwijfeld! Topografie is mijn sterkste kant en ook mijn enige kwaliteit. Blij dat ik die aflevering heb mogen halen. Ik wist na die ronde tafel al dat het klaar was. Echt zo erg gefaald en tot driemaal toe in de fout gegaan. En dan nog de schuld krijgen dat ik alles doorspeelde, dat viel na die biechten gelezen te hebben reuze mee!
Så hva gjør vi nå?

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TBP20] Kandidaten Biechten
« Reactie #52 Gepost op: 16-11-2020, 19:44:08 »
ja dit!

 Wat betreft Wouter, het ging niet om jou maar om Nys-Fan. Ik baalde er wel van, want ik speel heel graag met je samen.


staat genoteerd voor de volgende keer hoor, geen enkel probleem. Het is uiteindelijk maar een spel. Niks meer  ::ok::
klaar voor de strijd

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [TBP20] Kandidaten Biechten
« Reactie #53 Gepost op: 16-11-2020, 23:29:20 »
Ik heb dus veel te weinig gebiecht, maar achteraf was het eigenlijk alleen maar meer van hetzefde geweest haha. Swifty en D*N hebben het meeste wel verteld!

Enige wat ik nog kan toevoegen is dat ik D*N, hoewel hij wel een van mn hoofdbondjes was, nooit helemaal vertrouwd heb. Dat was een constante strijd met mezelf ::rofl:: Zo dacht ik dat je een stiekem bondje met Fabiann kon hebben. Of zelfs met Nys-fan ;D goed te zien dat dat niet zo was haha. Maar ik had wel goed ingeschat dat jij met Wouter zou gaan samenwerken. ::jaja::

In mijn top 4 had ik overigens geen plannen meer. Doel voor mij was vanaf het begin om met Swifty en Dennis als old school de finale te halen. Later kwam ViWiRu daarbij omdat ik hem gewoon een hele leuke speler vond vanaf moment 1. En he grew on me, dus kwam in mijn ideale top 4 vanwaar ik zoiets had van: dan doen we ieder voor zich en wint de beste puzzelaar. Dus D*N ik zou jou nooit getarget hebben. Maar daar gooide Wouter roet in het eten (heel knappe comeback! ::bravo:: ) en ging Swifty eruit in top 5.

Verder misschien nog twee feitjes:

- Met wouter had ik graag ook eens wat meer samengewerkt, maar die band met Nys was mij te groot. Ik wilde jullie bondjes testen in de sportweek door de aanwijzing (Liverpool) NIET te delen en toen had tenminste één van jullie (en ik vermoedde jullie allebei, ondanks Nys-fans leugens daarover) toch het sleutelwoord. Dat bevestigde voor mij dat ik jullie niet kon vertrouwen. Maar nu is me nog altijd niet duidelijk hoe jullie op Jurgen Klopp kwamen zonder Liverpool? Of hadden jullie die hint van ViWiRu gehad?

- Ik voelde me zoooo naar richting Fabiann. Hij noemde het kort in zijn biecht: wij gaan echt al way way way back naar toen ik 15 was. En dat klikte nooit zo. Maar nu we letterlijk 2x zo oud zijn dacht ik: dat slaat eigenlijk nergens op, dus laat ik eens kijken of we samen kunnen werken. Dat kwam alleen niet echt van de grond: tijdens spellen vergaten we het gewoon oprecht een beetje, behalve toen we moesten en toen was het een topteam. Maar verder, i dunno, gebeurde het niet. Dus dat had ik ter sprake gebracht en dat ik dat wilde verbeteren, uitgerekend in de week dat ik me teveel zorgen maakte over mn eigen eliminatietijd en ik geen aanwijzingen wilde delen. Dat overleefde Fabiann gelukkig ook nog en toen kwam de muziekweek, waarin ik toch even een PM gestuurd had naar hem dat hij écht m’n target niet was en ik wéér mijn kwartethint met hem zou delen als ik ‘m kreeg. En toen werd duidelijk dat Nys-fan wegspelen met hints en het sleutelwoord geen optie was, dus bleef alleen Fabiann over buiten m’n bondjes. Toen kon ik het niet over m’n hart verkrijgen om wéér sorry te zeggen en ‘je krijgt ‘m toch niet’ maar heb ik wel een andere hint gegeven waarvan ik wist dat die het meest vaag was. Puur om m’n schuldgevoel wat af te kopen, want dat sloeg natuurlijk nog steeds nergens op qua samenwerking. En toen viel hij af en werd dat schuldgevoel alleen maar groter. Dus nogmaals: sorry sorry sorry ::sorry:: ik hoop dat we ooit een herkansing krijgen en dan maak ik het écht goed met je!!
« Laatst bewerkt op: 16-11-2020, 23:30:53 door hillo »
Nieky grab a life vest!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [TBP20] Kandidaten Biechten
« Reactie #54 Gepost op: 16-11-2020, 23:37:32 »
Enige wat ik nog kan toevoegen is dat ik D*N, hoewel hij wel een van mn hoofdbondjes was, nooit helemaal vertrouwd heb. Dat was een constante strijd met mezelf ::rofl:: Zo dacht ik dat je een stiekem bondje met Fabiann kon hebben. Of zelfs met Nys-fan ;D goed te zien dat dat niet zo was haha.
Wat wederzijds wantrouwen houdt ons scherp ;D. Maar inderdaad achteraf konden we elkaar toch best wel vertrouwen ::jaja::.

Citaat
Maar ik had wel goed ingeschat dat jij met Wouter zou gaan samenwerken. ::jaja::
Ja ik wist natuurlijk dat Swifty en ViWiRu close waren en ik dacht ook wel dat jij je bondje met Swifty over mij zou kiezen, dus dan is het natuurlijk gewoon logisch om een samenwerking met Wouter aan te gaan.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: [TBP20] Kandidaten Biechten
« Reactie #55 Gepost op: 16-11-2020, 23:44:51 »
Maar nu is me nog altijd niet duidelijk hoe jullie op Jurgen Klopp kwamen zonder Liverpool? Of hadden jullie die hint van ViWiRu gehad?

Mijn reactie dat ik stomverbaasd was toen, was volledig oprecht. Niemand had van mij Liverpool gekregen
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TBP20] Kandidaten Biechten
« Reactie #56 Gepost op: 17-11-2020, 00:50:27 »
@hillo thx, volgende keer lukt het hopelijk wel

Mijn reactie dat ik stomverbaasd was toen, was volledig oprecht. Niemand had van mij Liverpool gekregen

Dat klopt maar hoe ik het mij herinner is het zo: Nys heeft jou een lijst met 4 namen gestuurd waarin Klopp stond. Jij hebt toen gezegd dat de naam erin stond en dat het geen bondscoach was.

Enkel maakte Nys een fout en dacht hij dat de naam er niet in stond. Hierdoor was ik helemaal niet zeker maar Liverpool leek me een logische derde hint en Jürgen Klopp bekend genoeg ook voor niet sportkenners
klaar voor de strijd

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TBP20] Kandidaten Biechten
« Reactie #57 Gepost op: 19-11-2020, 03:09:43 »
@hillo thx, volgende keer lukt het hopelijk wel

Dat klopt maar hoe ik het mij herinner is het zo: Nys heeft jou een lijst met 4 namen gestuurd waarin Klopp stond. Jij hebt toen gezegd dat de naam erin stond en dat het geen bondscoach was.

Enkel maakte Nys een fout en dacht hij dat de naam er niet in stond. Hierdoor was ik helemaal niet zeker maar Liverpool leek me een logische derde hint en Jürgen Klopp bekend genoeg ook voor niet sportkenners

Dit klopt. De hint ‘Liverpool’ heb ik alvast niet gehad. Ik ben gewoon voor de grootste naam gegaan en de naam die ik al van bij aanvang dacht.

@Brent. Het Trinidad&Tobago-ding: ik was me niet fake van de domme aan het houden hoor. Het was het sleutelwoord waar ik zelf nooit was opgekomen en het meeste twijfels over had. Al was ‘sla’ ook wel een twijfelgeval.

Ik vind het trouwens wel zonde dat zowat de helft van de biechten (@DN, @Swifty, @...) puur gaan over dat jullie er alles aan deden om me weg te spelen. Ik begrijp eigenlijk nog steeds niet goed waarom, want ik heb eigenlijk helemaal niemand uit het spel gewerkt en jullie nooit getarget ofzo ???

Citaat van: D*N
Overigens als mensen dit teruglezen zal ik misschien wel de bad guy zijn omdat ik heb geïmpliceerd dat Nys-fan mogelijk af en toe valsspeelt, maar in realiteit denkt iedereen het en is het één van de grootste redenen waarom iedereen nu hem weg wil hebben en ik ook vrij zeker ben dat er niet meer geflipt gaat worden. Met Nys-fan in het spel maken we allemaal geen kans in een finale, zonder hem gaat de strijd weer eerlijk worden ::jaja::.

Ook alle beschuldigingen dat ik volgens jullie zou valsspelen en het bewust saboteren van het spel waardoor Fabiann eruit ging, doen wel pijn. Vermoljoen heeft mijn PM-berichten daarover blijkbaar niet als biecht aanzien, maar de reden die ik gaf was wel degelijk 100% de waarheid... Hij kan dit volgens mij hier gewoon ook bevestigen.  ::hypocriet::

Meer hoef en wil ik er eigenlijk ook niet over doorbomen. Blijkbaar is de haat van jullie kant voor mij veel groter dan andersom, want mijn berichtjes, ja ook die verzoeningsberichten en al wat er in stond @DN, waren écht gemeend. Zonde om dit te moeten lezen van jullie allemaal...

Aan de spelleiders, ik val in herhaling maar top gedaan ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 19-11-2020, 03:16:41 door Nys-Fan »
Lomperik..

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [TBP20] Kandidaten Biechten
« Reactie #58 Gepost op: 19-11-2020, 12:00:29 »
Ik vind het trouwens wel zonde dat zowat de helft van de biechten (@DN, @Swifty, @...) puur gaan over dat jullie er alles aan deden om me weg te spelen. Ik begrijp eigenlijk nog steeds niet goed waarom, want ik heb eigenlijk helemaal niemand uit het spel gewerkt en jullie nooit getarget ofzo ???

Meer hoef en wil ik er eigenlijk ook niet over doorbomen. Blijkbaar is de haat van jullie kant voor mij veel groter dan andersom, want mijn berichtjes, ja ook die verzoeningsberichten en al wat er in stond @DN, waren écht gemeend. Zonde om dit te moeten lezen van jullie allemaal...

Jammer dat je volledig in de slachtofferrol speelt en alles op ons schuift. Volgens mij gaan slechts 1/5de van mijn biechten deels over jou, de helft is wel wat overdreven. Ik was tijdens het verzoeningsbericht ook gemeend en ik dacht ook wel dat jouw bericht dat was. Maar zoals ik zei in mijn biecht "we zullen zien". Eerst zien, dan geloven is toch altijd mijn principe. En later hoorde ik dat je ook negatief over mij had gepraat. Helemaal prima, zit ik niet mee, moet je vooral doen. Maar ik kan er niet zo goed tegen dat je nu weer de grote onschuld gaat proberen te spelen ::niet-ok::.

Er is absoluut geen sprake geweest van haat naar jou. Zoals ik in mijn laatste biecht heb toegelicht werd je gewoon weer mijn spel nemesis. Buiten het spel, heb ik niets tegen jou. Je werd ook gewoon getarget omdat je in veel opdrachten perfecte scores haalde en dus gewoon een hele sterke tegenstander was. Dat is gewoon het spel.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [TBP20] Kandidaten Biechten
« Reactie #59 Gepost op: 19-11-2020, 12:04:29 »
Oeh ik ga een spel verzinnen waarin je punten scoort als je samenwerkt en lief bent voor elkaar. Je wordt dan juist gestraft als je mensen target of eruit probeert te werken :P  ::rofl::