Auteur Topic: The Braindead Café  (gelezen 159009 keer)

Offline Tim579

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Braindead Café
« Reactie #100 Gepost op: 24-01-2020, 22:50:19 »
Dankjewel!

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Braindead Café
« Reactie #101 Gepost op: 24-01-2020, 23:53:30 »
Geef Tim een pintje van mij
klaar voor de strijd

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Braindead Café
« Reactie #102 Gepost op: 25-01-2020, 00:04:04 »
Als Hulpdakdekker Rachel is, en Convans El professor........

 ::wenkbrauw:: ;D
Ik heb de serie niet gezien maar dat klinkt niet goed :\'(
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: The Braindead Café
« Reactie #103 Gepost op: 25-01-2020, 05:22:55 »
Tim, bedankt voor je deelname. Leuk dat je mee hebt gedaan! ::hug::

Offline Tim579

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Braindead Café
« Reactie #104 Gepost op: 25-01-2020, 09:36:18 »
Bedankt allemaal voor de reacties!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: The Braindead Café
« Reactie #105 Gepost op: 25-01-2020, 12:18:48 »
Krijg trouwens wel heel erg een noir-vibe van mijzelf:

Citaat
"In een grote opgezette tent buiten de bank liep een grote en norse man in een lange jas met een sigaret rond. Het bleek hoofdrechercheur Hulpdakdekker te zijn."

You know, van die donkere, liefdeloze, bittere films over een detectieve, die moreel ambigu is, een verdrongen verleden heeft, dat wegdrinkt, of vervalt in wraak en rancune. Met van die monologen, recht de camera in, in een schuurpapierstem.
Ik heb zelfs een kroeg!

Eh, het is weekend, en ik zit toch andere dingen nog even uit te stellen ;D

Het regende. Zoals altijd. Z'n kroeg stonk naar verschraald bier, met een duidelijke hint naar bloed. Het karretje waarop het eerste slachtoffer naar buiten was geduwd stond in de hoek. Als hoofdrechercheur had hulpdakdekker het achterovergedrukt, en de vlekken er grotendeels afgeboend. Zijn whiskey-verzamling paste er precies op. In een ver verleden had hij op diefstal neergekeken, maar zijn volledige omzet ging op aan zijn alcoholverslaving.

Het tweede slachtoffer was onnodig geweest. Z'n mannen waren gaan schieten, en hadden de man doorzeefd. Dat was niet volgens z'n orders geweest - althans, voor zover hij het zich kon herinneren. Wellicht had hij iets cynisch gesuggereerd in een dronken roes. Moest hij weer hebben: manschappen die je gehoorzamen.

De man had een geweer bij zich gehad, een echt geweer, en allerlei aantekeningen over twee dozijn tennisteams. Het geweer kon van alles betekenen, maar die tennisteams bleven hulpdakdekker dwars zitten. Hij had besloten om er een borrel op te nemen, en ze te gebruiken als leidraad voor zijn toekomstige tennisweddenschappen. Daar ging zijn salaris als hoofdrechercheur aan op. Het was dat hulpdakdekker een derde baantje had als hulpdakdekker, anders zou hij zowaar in geldnood komen.

Vandaag was er een nieuwe, grenzeloos harde, stank dwars door het bier en bloed heengekomen. Door de regen dreef een scherpe, zoekende geur uit het rokende bankgebouw. Hij had later vandaag zijn informant Tim579 hiernaar willen vragen, tot die zelf de kroeg binnen werd gedragen. Tim579 leunde zwaar op detectieve Wouterv, die twee pintjes bestelde. Hulpdakdekker doofde z'n sigaret, en vroeg hoe oud Tim was. 15. Dat was niet oud genoeg. Daarentegen zou Tim ook niet ouder worden, en gezien het gapende gat dwars door z'n voorhoofd waren er ook weinig hersenen meer over om te verpesten. Daarnaast, wie zou het verbieden, de politie? Hij zette twee pintjes voor Tim579 neer, en vroeg of Wouter zelf ook wat wilde.

Tim579 claimde niets meer te weten, en kon niet verder helpen bij het onderzoek. Als zombie had hij geen nuttige herinneringen meer aan de voorgaande dagen. Gelukkig zijn de hersenlozen. Hulpdakdekker probeerde ook vaak alles te vergeten, en stak een nieuwe sigaret op. Oh-ja, die verslaving was er ook nog.

Tim wist nog vaag dat hij informant was geweest. Destijds hadden ze codenamen gebruikt. Hulpdakdekker had naar waarheid gezegd dat hij hulpdakdekker heette, wat Tim579 niet had geloofd. Hij wilde nu weten hoe de kroegbaas wel heette. Hulpdakdekker krabde z'n stoppelbaard en zoog nog eens aan z'n sigaret. Hij moest een geloofwaardige alias verzinnen. "Rachel."
« Laatst bewerkt op: 25-01-2020, 12:20:56 door hulpdakdekker »
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: The Braindead Café
« Reactie #106 Gepost op: 25-01-2020, 14:43:38 »
Helaas, helaas... Het mocht niet zo zijn... :-[
Maar goed, zou ik misschien hier een cola kunnen krijgen. Met een tosti Hawaii?

Oh ja, voor degenen die het niet wisten: ik heb inderdaad meer dan genoeg online ervaring met Wvw... Ik heb het eens uitgerekend en ik kom aan zeker 130 tot 150 spellen... En ja, ik was van mijn ervaring tijdens die spellen uitgegaan bij dit spel.
« Laatst bewerkt op: 25-01-2020, 14:50:07 door LdHmolletje »
Ich bin ein Bärliner!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: The Braindead Café
« Reactie #107 Gepost op: 26-01-2020, 20:15:30 »
Kan iemand de nieuwe dag als sticky zetten en de vorige dag niet meer als sticky? Bedankt!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Braindead Café
« Reactie #108 Gepost op: 26-01-2020, 20:18:08 »
En dan de vorige dag misschien ook direct even 'dag 3' noemen? (dat kun je zelf denk ik ook Convans, als je je eerste post wijzigt moet je ook de titel kunnen wijzigen)


Er stond bijna een drankje voor mijn neus...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: The Braindead Café
« Reactie #109 Gepost op: 26-01-2020, 20:19:09 »
En dan de vorige dag misschien ook direct even 'dag 3' noemen? (dat kun je zelf denk ik ook Convans, als je je eerste post wijzigt moet je ook de titel kunnen wijzigen)


Er stond bijna een drankje voor mijn neus...

Oh wist ik niet, is aangepast  ::ok::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Braindead Café
« Reactie #110 Gepost op: 26-01-2020, 20:20:02 »
::ok::


en als ik dan nog even mag zeuren, in het nieuwe verslag staat er 1x hij en 1x zijn als er op mij wordt gedoeld ::sorry::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: The Braindead Café
« Reactie #111 Gepost op: 26-01-2020, 20:20:47 »
::ok::


en als ik dan nog even mag zeuren, in het nieuwe verslag staat er 1x hij en 1x zijn als er op mij wordt gedoeld ::sorry::

Mitchkox had deze tekst getypt en er stond overal hij, ik dacht dat ik alles al aangepast had, blijkbaar eentje vergeten  :P

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Braindead Café
« Reactie #112 Gepost op: 26-01-2020, 20:28:24 »
Zoiets vermoedde ik al ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: The Braindead Café
« Reactie #113 Gepost op: 26-01-2020, 21:04:55 »
Klein beetje off-topic daarom in de bar.

Zeg net: laatste bericht - Jacco - dag 1: de taakverdeling. In mijn hoofd gebeurde er iets waardoor ik dit las: de tacoverdeling.

Krijgt het spel ineens een heel andere dimensie als we ook om het eten moeten knokken :P  ::)

Ik had weer zo'n moment. Zware tijden, werd zwartrijden  ::)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Braindead Café
« Reactie #114 Gepost op: 26-01-2020, 21:16:30 »
Dus de tekst was geschreven in de veronderstelling dat een man zou afvallen!  ::vergroot::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: The Braindead Café
« Reactie #115 Gepost op: 26-01-2020, 21:17:02 »
Dus de tekst was geschreven in de veronderstelling dat een man zou afvallen!  ::vergroot::

De tekst was zaterdag al geschreven  ::rofl::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: The Braindead Café
« Reactie #116 Gepost op: 26-01-2020, 22:52:07 »
nou nog 10 minuten guys aangezien ik niet weet of ik zo dood ben nog maar effe naar de wc dan maar :-\\
Ik dacht bij dit bericht nog: zeker last van onderbuikgevoel Mrchipie?  ::) :P

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: The Braindead Café
« Reactie #117 Gepost op: 26-01-2020, 22:58:23 »
Ik dacht bij dit bericht nog: zeker last van onderbuikgevoel Mrchipie?  ::) :P
had ik eerder de vorige stemming aangezien ik stemming 1 8 stemmen had ::rofl::
chipsverslaafde <3

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: The Braindead Café
« Reactie #118 Gepost op: 26-01-2020, 23:14:34 »
De kans dat een man werd gekozen was iets groter dus heb ik alles in een hij-vorm geschreven. Excuses hiervoor haha ::hug::

Offline B&W

  • Forumlid
Re: The Braindead Café
« Reactie #119 Gepost op: 27-01-2020, 00:20:24 »
Ik ga slapen ::hypocriet:: ::gaap::