Auteur Topic: The Braindead Café  (gelezen 159005 keer)

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: The Braindead Café
« Reactie #400 Gepost op: 6-02-2020, 22:07:08 »
Ik wil ook een bedankje doen. Iedereen van de deelnemers bedankt voor jullie enthousiasme! ::bravo::
Jullie speelden, zover wij weten, eerlijk door niet te posten na de dood en ook niet in pm-groepen met levende deelnemers. Daarnaast ook hoe jullie dingen oppakte was erg leuk om te zien.

Voor ons was het ook wennen en ook wij kunnen dingen verbeteren dus daarvoor maak ik een feedback-topic aan. Hier hebben we wat aan, ook al kunnen we niet met alle feedback iets doen.

Daarnaast een bedankje aan Convans. Hij kwam met het idee en heeft er ook echt vorm aangegeven! Vanuit mij is er ook zeker het plan voor een deel 2 ::ok::

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Braindead Café
« Reactie #401 Gepost op: 6-02-2020, 22:11:29 »
Tsja met zoveel deelnemers was het ook geen gek resultaat, maar toch had er toch wel eentje willen hebben op zijn minst.

Iig blij dat van de 7 personen die ik had gezien er nog 6 personen in het spel zaten (waaronder Nieky logischerwijs) toen jullie me dwongen open kaart te spelen. Anders hadden jullie echt heel weinig aan me gehad.

Huh? heb je echt Nieky bekeken?
Wit is ook een kleur!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: The Braindead Café
« Reactie #402 Gepost op: 6-02-2020, 22:14:03 »
Ik hoop dat ik de volgende keer wel in een gunstigere tijdzone zit. Dat het druktepunt niet steeds tussen 00:00 en 03:00 ligt. Vooral in het begin was het echt een ramp.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: The Braindead Café
« Reactie #403 Gepost op: 6-02-2020, 22:23:39 »
Ik hoop dat ik de volgende keer wel in een gunstigere tijdzone zit. Dat het druktepunt niet steeds tussen 00:00 en 03:00 ligt. Vooral in het begin was het echt een ramp.

Begrijpelijk. Voor een volgende versie is het ook interessant om te kijken welke tijden voor de deelnemers en organisatoren het meest ideaal is!  ::trots::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: The Braindead Café
« Reactie #404 Gepost op: 6-02-2020, 22:32:00 »
Ik vraag me wel af of alles oké is met de Dikke Controleur. Of zou hij weer wachten op pm's in zijn mail? :P Hij is zo plots verdwenen en niet meer gezien na die laatste speelronde waar hij eruit ging omdat hij niet stemde.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: The Braindead Café
« Reactie #405 Gepost op: 6-02-2020, 22:43:19 »
was een leuk spel om te doen. sowieso dat ik bij volgende forum spellen minder keihard erin moet gaan ::rofl::
chipsverslaafde <3

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: The Braindead Café
« Reactie #406 Gepost op: 6-02-2020, 22:52:47 »
Inside-information:

Mijn favoriete kandidaat was toch wel Daisy! Op dag 8 had ik namelijk mooi de tekst voorbereid. Convans en ik waren overtuigd dat Jacco eruit werd gestuurd en wisten dat de overvallers Daisy eruit gingen stemmen.

Totdat er ineens een discussie ontstond om Nieky eruit te stemmen. Ik in paniek, want Nieky ging door als geliefde van Daisy. HEEEEL het verhaal moest aangepast worden dan. Daarna kwam Daisy met haar ziener-verhaal waardoor er gelukkig niets aangepast moest worden, ondanks dat ik al begonnen was.

Dat was ook de dag dat we zoveel stemwijzigingen hadden gekregen! ::oink:: ::rofl::

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: The Braindead Café
« Reactie #407 Gepost op: 6-02-2020, 23:16:59 »
Ik vraag me wel af of alles oké is met de Dikke Controleur. Of zou hij weer wachten op pm's in zijn mail? :P Hij is zo plots verdwenen en niet meer gezien na die laatste speelronde waar hij eruit ging omdat hij niet stemde.
In zijn laatste post zei hij dat hij momenteel wat afgeleid is door real life.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Braindead Café
« Reactie #408 Gepost op: 7-02-2020, 07:26:36 »
Huh? heb je echt Nieky bekeken?

Uiteraard, moest toch weten of ik in een koppeltje zat met een een gegijzelde of overvaller? Want in geval van dat laatste had ik het spel heel anders moeten spelen. ;)

Inside-information:

Mijn favoriete kandidaat was toch wel Daisy! Op dag 8 had ik namelijk mooi de tekst voorbereid. Convans en ik waren overtuigd dat Jacco eruit werd gestuurd en wisten dat de overvallers Daisy eruit gingen stemmen.

Totdat er ineens een discussie ontstond om Nieky eruit te stemmen. Ik in paniek, want Nieky ging door als geliefde van Daisy. HEEEEL het verhaal moest aangepast worden dan. Daarna kwam Daisy met haar ziener-verhaal waardoor er gelukkig niets aangepast moest worden, ondanks dat ik al begonnen was.

Dat was ook de dag dat we zoveel stemwijzigingen hadden gekregen! ::oink:: ::rofl::

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: Geweldig, leuk om te weten. ::jaja::

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Braindead Café
« Reactie #409 Gepost op: 7-02-2020, 07:54:13 »
Uiteraard, moest toch weten of ik in een koppeltje zat met een een gegijzelde of overvaller? Want in geval van dat laatste had ik het spel heel anders moeten spelen. ;)

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: Geweldig, leuk om te weten. ::jaja::

dat had Nieky je toch gewoon kunnen vertellen? ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Braindead Café
« Reactie #410 Gepost op: 7-02-2020, 11:33:20 »
dat had Nieky je toch gewoon kunnen vertellen? ::hypocriet::

Nope mocht niet. ::ohno::
En terecht want kan IRL ook niet

Ben ik de enige die heeft gevolgd  ::rofl::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: The Braindead Café
« Reactie #411 Gepost op: 7-02-2020, 11:35:20 »
Je kan best seinen naar elkaar ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Braindead Café
« Reactie #412 Gepost op: 7-02-2020, 11:47:32 »
En in dit geval ook overleggen. Iemand die wolf is en in het koppeltje zit kan best een keer zeggen: "We moeten met z'n tweeën over blijven"
Wit is ook een kleur!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Braindead Café
« Reactie #413 Gepost op: 7-02-2020, 12:02:55 »
Ik vind van niet. Forumspel moet op het forum gespeeld worden.

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Braindead Café
« Reactie #414 Gepost op: 7-02-2020, 20:45:51 »
Ik heb de overvallers pms nog niet teruggelezen maar vroeg me eigenlijk hoe het zat met deadlines ed. met speciale rollen en hoe dat ging.
Hadden de overvallers dezelfde deadline qua tijd en zo ja hoe wist de dokter wie er vermoord ging worden en wanneer?
Ik zag al staan dat Daisy meteen antwoord kreeg op wie ze wou zien? Dus die hoefde niet te wachten tot dag voorbij was oid.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Braindead Café
« Reactie #415 Gepost op: 7-02-2020, 21:03:53 »
Ik zag al staan dat Daisy meteen antwoord kreeg op wie ze wou zien? Dus die hoefde niet te wachten tot dag voorbij was oid.

Ik mocht de eerste rol opvragen, zodra de burgemeester was gekozen. Dus bij de start van elke aflevering, kon ik direct een nieuwe naam opvragen. Ik had dus 7 namen gezien, en niet 6 waar iedereen vanuit ging (tenminste in het topic). Van de mensen die ik heb gezien was alleen Ennasil afgevallen, de rest is bekend.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Braindead Café
« Reactie #416 Gepost op: 7-02-2020, 21:33:08 »
Wij hadden als wolven dezelfde deadline en moesten voor die tijd iemand vetgedrukt zetten in de overleg-pm. Als we dezelfde persoon zouden lunchen die overdag door de meerderheid gelyncht werd, zouden we gewoon pech hebben.

Gelukkig was het meestal wel duidelijk wie de meerderheid van de stemmen ging krijgen. Of welke twee. En dan deden we gewoon niet iemand van die twee.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: The Braindead Café
« Reactie #417 Gepost op: 8-02-2020, 10:21:39 »
Citaat
Daisy is overigens ook verdacht stil. Misschien wil ze als ziener niet te hard opvallen.
Robbie wat was je close met je gedachtenspinsel  ::oink::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Braindead Café
« Reactie #418 Gepost op: 8-02-2020, 10:41:01 »
 ::rofl::

Ik ben trouwens heel benieuwd wat er gebeurd zou zijn, als ik niet online was gekomen die bewuste donderdag avond, en Nieky en ik gelynched zouden zijn, zonder dat mezelf bekend had gemaakt als ziener. Na ja, daar zullen we nooit achter komen. ;D

Ik heb wel hier en daar wat broodkruimels achter gelaten wie ik vertrouwde, maar goed, de hints Convans en Mitchkox zijn ook niet ontmaskerd, dus hier had waarschijnlijk ook niemand naar gezocht. ;D

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: The Braindead Café
« Reactie #419 Gepost op: 8-02-2020, 10:42:59 »
Nou achteraf was het misschien (onbewust) een handige actie dat we Nieky probeerde te lynchen, want de wolven wilden misschien jou sowieso al die ronde lunchen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human