Auteur Topic: The Braindead Café  (gelezen 159138 keer)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: The Braindead Café
« Reactie #780 Gepost op: 22-08-2020, 21:06:48 »
Laatste over zijn vind ik maar niks  ::rofl::

Je ken er niks meer aan veranderen.

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Braindead Café
« Reactie #781 Gepost op: 22-08-2020, 21:31:20 »
Gefeliciteerd KD., om met de deur in huis te vallen. Was dit wel echt pas je derde potje?
Sĺ hva gjřr vi nĺ?

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: The Braindead Café
« Reactie #782 Gepost op: 22-08-2020, 21:32:11 »
GEWONNEN ::bravo:: Heerlijk gedaan KD ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: The Braindead Café
« Reactie #783 Gepost op: 22-08-2020, 21:33:30 »
GEWONNEN ::bravo:: Heerlijk gedaan KD ;D

Waar is de wijn?  :D

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: The Braindead Café
« Reactie #784 Gepost op: 22-08-2020, 21:34:18 »
Most Valuable Player Award: KD
Flop Award: Ricardo

Dat is het spel kort samengevat :-*

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Braindead Café
« Reactie #785 Gepost op: 22-08-2020, 21:35:07 »
Most Valuable Player Award: KD
Flop Award: Ricardo

Dat is het spel kort samengevat :-*
Flopaward: iedereen die het zielig vond om KD. weg te stemmen omdat het zijn derde potje was.
Sĺ hva gjřr vi nĺ?

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: The Braindead Café
« Reactie #786 Gepost op: 22-08-2020, 21:35:10 »
Goed gespeeld inderdaad KD.  ::ok::

Ik vond je best verdacht, maar er waren altijd anderen die nčt iets verdachter waren. Het was een mooi spel, lekker spannend. Beide kanten hebben zowel geluk als pech gekend. Afloop had beter gekund, maar ach...

En Lucy bedankt voor de organisatie  ::bravo::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: The Braindead Café
« Reactie #787 Gepost op: 22-08-2020, 21:35:46 »
Most Valuable Player Award: KD
Flop Award: Ricardo

Dat is het spel kort samengevat :-*

Ik geef die flop award aan Brent hoor ::rofl::.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: The Braindead Café
« Reactie #788 Gepost op: 22-08-2020, 21:37:47 »
Zo, dat was best spannend hč?  ;D

 ::confettie:: Goed gedaan wolven, het leek een aantal dagen geleden erg onwaarschijnlijk, maar het is dus toch gelukt!  ;D
Toen we ineens 3 wolven verloren en op hetzelfde moment de zieke opaten, leek het totaal kansloos. Het was overigens ook kansloos geweest als Ricardo geen kamikaze had gepleegd, want dan was er nu nog precies 1 burger teveel overgebleven. :P

Bedankt, Lucy, voor de organisatie!  ::bravo:: En alle andere kandidaten voor het leuke spel.  :)

Gefeliciteerd KD., om met de deur in huis te vallen. Was dit wel echt pas je derde potje?
Ja, dat klopt wel gewoon, niet alles is gelogen. ;) Een keer op een familiereünie een jaar of 8-10 geleden en vorig jaar een keer in klein gezelschap.

Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: The Braindead Café
« Reactie #789 Gepost op: 22-08-2020, 21:38:58 »
Holy F*CK!, ik had gedacht dat na het drama dat ik er ineens uit werd gepikt het niet meer zou gebeuren, maar wonderen zijn de wereld nog niet uit. Lekker gedaan KD, je hebt je echt staande gehouden. Al was het niet verwacht van de rest dat ze zich zo sukkelig zouden opstellen qua stemmen. (sorry  ::rofl::)

Maar wat was dit een chaotisch potje mensen. Misschien ook wel omdat ik mijn burgemeester-rol als dekmantel gebruikte.  >:D Maar ook doordat iedereen, maar ergens van uit ging zonder concreet afspraken te maken. Hierdoor waren de stemmingen vaak gemixt.


met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: The Braindead Café
« Reactie #790 Gepost op: 22-08-2020, 21:43:54 »
Holy F*CK!, ik had gedacht dat na het drama dat ik er ineens uit werd gepikt het niet meer zou gebeuren, maar wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Ik ook niet, dat zullen de anderen nog wel teruglezen in de wolvenchat. ;D Die dag dat we ineens met 2 overbleven en ook nog eens niemand mochten vermoorden.... toen zag ik het echt niet meer zitten, omdat ik het helemaal door rekende tot het einde en besefte dat we niet meer konden winnen. Maar inderdaad, de wonderen zijn de wereld nog niet uit: kantelpunt was toch wel de kamikaze van Ricardo, die ik anders zelf toch wel had vermoord die nacht. Dus dat was pure winst. :P En vervolgens steeds maar weer proberen er doorheen te glippen. ::rofl::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Braindead Café
« Reactie #791 Gepost op: 22-08-2020, 21:46:59 »
Haha geweldig potje was het!! ::ok::

Ugh ik moest mezelf zo hard goed praten en kon zelf de juiste Wolf niet op tijd vinden. De bodyguard claim was heel slim!  ::bravo::

Kwam ook wel mede doordat de rollen niet altijd bekend gemaakt werden als er iemand dood ging, maar dat heeft het juist spannender gemaakt.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: The Braindead Café
« Reactie #792 Gepost op: 22-08-2020, 21:49:10 »
Toen ik die rol claimde, ging ik er volledig vanuit dat iemand me tegen zou gaan spreken: "dat kan helemaal niet, want ik ben de bodyguard!" ;D

Wat een opluchting toen Brtdm, Bjorrn, Sanmol en jij dat allemaal niet deden!!! Ik ben nu wel heel benieuwd wie de echte bodyguard was.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: The Braindead Café
« Reactie #793 Gepost op: 22-08-2020, 21:50:42 »
Molduck :)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Braindead Café
« Reactie #794 Gepost op: 22-08-2020, 21:53:32 »
Ik snap nog steeds niet de logica vd burgers om KD. 2 rondjes na zijn bodyguard claim te laten leven. Een wolf had altijd met zo weinig spelers de bodyguard gekilled? Want de bodyguard kon burgers redden, met zo weinig spelers in het spel. Dus ik had verwacht dat na de exit van Brtdm de alarmbellen wel af zouden gaan ... maar nee hoor ;D

Maar goed er gebeurde zoveels raars in dit potje, het was niet bij te houden. Echt te bizar dat we nog hebben gewonnen, maar daardoor geniet ik er wel extra van ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Braindead Café
« Reactie #795 Gepost op: 22-08-2020, 21:56:40 »
Haha tja als iemand een rol claimt en niemand spreekt het tegen, kijkt iedereen toch naar mensen die niets geclaimd  hebben of die niet bevestigd kunnen worden.

Ik was dan zelf ook wel verbaasd dat men op Vermoljoen mee ging ipv op mij stemde. Ookal was het fout. Het voelde toch even alsof ik mensen had overtuigd.


Tot de volgende dag uiteraard...

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: The Braindead Café
« Reactie #796 Gepost op: 22-08-2020, 22:00:31 »
Maar goed er gebeurde zoveels raars in dit potje, het was niet bij te houden. Echt te bizar dat we nog hebben gewonnen, maar daardoor geniet ik er wel extra van ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Echt hč?  ;D Heel bizar allemaal. Ik vond het wel erg jammer toen je eruit ging dat we niet meer konden overleggen. Maar het gaf wel voldoening om steeds weer een ronde verder te komen.

Ik snap nog steeds niet de logica vd burgers om KD. 2 rondjes na zijn bodyguard claim te laten leven. Een wolf had altijd met zo weinig spelers de bodyguard gekilled? Want de bodyguard kon burgers redden, met zo weinig spelers in het spel.

Op zich vond ik dat nog wel logisch te verkopen, want als Robbie de wolf was geweest, had hij mij ook in leven moeten laten om me nog verdacht te maken. En daarbij voor lief moeten nemen dat ik nog iemand kon beschermen. Als hij mij 's nachts had vermoord en was overgebleven met Kaaasje, Brtdm, Bjorrn en Vermoljoen, had hij ook een probleem gehad.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Braindead Café
« Reactie #797 Gepost op: 22-08-2020, 22:03:11 »
Gefeliciteerd wolven en aanhang, goed gespeeld ::bravo::

Wat een bizar potje! Dat de wolven winnen, ondanks een afvaller wegens inactiviteit en een ziener die een wolf had gespot :o

Ik was er van overtuigd dat Daisy een wolf was, ze speelde echt anders. Geen burgemeester claimen bijvoorbeeld.. ik had moeten bedenken dat ze DRenziboy als burgemeester wel prima vond.
Ik durfde niet te hard door te drammen op Daisy bij de lynches. De wolven moesten mij vervelend genoeg vinden om te lunchen, ik moest niet gelyncht worden.
Maar de andere wolven had ik echt niet ontdekt, supergoed gespeeld!
Ricardo, ik heb KD de eerste paar dagen vanwege zijn onervarenheid het voordeel van de twijfel gegeven, net als anderen, maar aan het einde speelde dat absoluut niet meer mee.
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: The Braindead Café
« Reactie #798 Gepost op: 22-08-2020, 22:08:21 »
Wat een bizar potje! Dat de wolven winnen, ondanks een afvaller wegens inactiviteit en een ziener die een wolf had gespot :o

En ondanks dat we jou hebben opgegeten en er ook nog een keer een vervelende roze wolk was.  ::rofl:: Dat was echt een baalmoment, toen jij de zieke bleek te zijn! Zo ongelukkig gekozen. ::rofl::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: The Braindead Café
« Reactie #799 Gepost op: 22-08-2020, 22:08:51 »
Ricardo, ik heb KD de eerste paar dagen vanwege zijn onervarenheid het voordeel van de twijfel gegeven, net als anderen, maar aan het einde speelde dat absoluut niet meer mee.

Dit inderdaad. De eerste 2-3 dagen is het eigenlijk volledig speculeren. Iedereen kan het nog zijn, alles is verdacht. Ik wilde toen nog niet stemmen op mensen die 'aanvallend' zijn. KD gunde ik het dan wel om iets verder te komen in zijn eerste spel WW op dit forum. Niet zó ver trouwens.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?